30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Hellie pff ziekte van Crohn is idd niet niks zeg. Fijn dat hij morgen iig naar huis mag. En goed van je dat je hulp zoekt hopelijk kun je snel terecht!

@Snoet fijn dat je vertrouwen hebt in de psycholoog, dat maakt het iets "makkelijker"
    Erperheide denk ik niet, sowieso geen cp denk ik want dat is te duur (ze zijn nogal op de centen) Enne binnenspeeltuin en binnenzwembad wil bij mijn schoonouders nog niks zeggen hoor, we zijn weleens naar limburg gereden omdat ze daar op de camping stonden en dat zou volgend hun toch leuk zijn voor Tim want er wat dus een binnenspeeltuin en een binnenzwembad... de binnenspeeltuin was een hok met wat speelgoed erin en het zwembad was idd binnen maar dat was het dan ook...IJSkoud!! Maar wie weet... ze keek wel verbaasd toen wij vertelde dat wij begin dit jaar naar cp zijn geweest voor best weinig omdat we korting op korting hadden en ook nog eens waren overgeboekt naar erperheide omdat de huttenheugte wat we eigenlijk geboekt hadden die periode gesloten was vanwege onderhoud.

Verder is mijn kuur bij het sporten bijna ten einde, heb nog 8 lessen en dat is 4 weken daarna ga ik naar mijn broer die heeft sinds okt een afslankstudio. Waar ik nu sport zit ook standaard een aantal afspraken dietiste bij en die ga ik wel missen denk ik dus ik ben al aan het zoeken naar een lifestylecoach / psycholoog omdat bij mij het eten ook veel met emotie te maken heeft en als ik daar ook nog eens goed mee om kan gaan dan is mijn afvalrace van nu hopelijk voor altijd. Heb er nu ook 1 gevonden die zelf ook veel is afgevallen en dus weet hoe het werkt.

2. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Kijk vandaag allemaal even naar Ned 3, Zappelin, dan wordt Tim gefeliciteerd met zijn verjaardag!
    ± 09.30 uur na de Teletubbies, ± 13.00 uur en ± 15.00 uur na de reclame

3. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Ik weet dat jullie heel erg meeleven, bedankt hiervoor, dus ff een korte update....
    Rondom Kevin proberen we een beetje rust te houden, we hebben een laatste poging gedaan met een voorstel voor de bezoeken, ben benieuwd wat daarop komt en of hij de kerst bij ons is....
    Zwangerschap is zwaar, zwaarder dan bij Caitlynn. Toen harde buiken, nu een strakke buik en een super actieve beeb....
    Afgelopen weekend buikfoto sessie gehad bij een vriendin van me... zal ff een paar foto's spammen....
    Tot zover ff, ik blijf wel lezen, maar weinig reageren....

Groetjes,
    Elleke

4. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    nog een, wel bewerkt hoor..... vond ik wel een hele mooie zo....

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    elleke goed dat je zo lekker met je buik bezig bent! en wat een buik!!!:$ echt mooi! het is zwaar maar ook anders... en vergeet niet dat je eigenlijk nog niet ontzwangerd was! en je sjouwt nog met caitlyn dus dubbel zo zwaar voor je maar ook dubbel mijn petje af voor je! blijf jezelf goed in de gaten houden en trek aan de bel als het nodig is.... het klinkt alsof de situatie met kevin je zo in beslag neemt dat je hierdoor niet toekomt aan jezelf en aan je nieuwe kindje. dat gevoel zet de boel op z'n kop. je kan je niet in vieren delen maar wel prioriteiten stellen en dat probeer je ook. alles even op 0 en verstand en vooral gevoel op jezelf en op je kindjes gericht!

makkelijk gezegd he? maar ik gun het je! en je weet altijd een luisterend oor voor jou! dikke knuffel!!!!

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en hoe vond tim het om gefeliciteerd te worden via zappelin? ik heb het niet gezien zat om 7:00 in de trein naar zwolle en was om 19:00 weer thuis

7. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Elleke, wat een mooie buik!!!! Echt super hoor. Toch vind ik het dan ook weer knap van je dat je toch zo'n fotosessie doet. Want volgend jaar kijk je toch met trots naar zo'n mooie buik als je kleintje naast je zit.
    En tuurlijk is het zwaar, je moet niet vergeten dat je gewoon eigenlijk bijna twee jaar zwanger bent alles bij elkaar. Al die hormonen werken ook niet altijd even goed voor je humeur!
    Als je er behoefte aan hebt, mag je hier altijd je ei kwijt meis.
    Dikke knuffel voor jou! En ik hoop dat het gedoe rondom Kevin heel snel wat meer rust krijgt, zodat het voor jullie ook minder spanning geeft. Want het is niet niks hoor... het gaat toch om een kind en waarom wordt er dan zo moeilijk gedaan door de andere kant.... Maar voor jezelf kun je niet zeggen dat je er geen moeite voor heb gedaan.

Snoet, jee...wat een lange dag zeg...

Citroen, was Tim op Zappelin???? Jee...heb ik helemaal gemist, want anders had ik nog wel even gekeken vanochtend... Heb je het filmpje wel zelf gehad? Een andere vriendin van me had dat ook met haar dochtertje een maandje geleden.

Ik ga mijn bedje in...luisterend naar een zeehondje op de andere kamer. Hopen dat deze nacht beter is dan de vorige...

Hellie, beterschap ook voor je man trouwens!!!

Miekie...hoe is het met jou?????? Volgens mij al een poosje niets meer gelezen van jou.

Sky, hoe gaat het met Chris en zijn slapen????
    Kvinna, Shadow hoe is het bij jullie.
    Doosje, hoe gaat het met het eten van Boaz?

8. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Even snel, had VIA mijn tel mijn abo op dit topic per ongeluk gestopt, dus nu weer even aanmelden

9. kvinna

kvinna Niet meer actief

Tjemig, we hebben in ons groepje toch wel veel verstorende factoren, hoor. Ik vind het maar knap van ons dat we het allemaal volhouden.

Elleke, wat een mooie buik!! En dat terwijl je al zo snel weer zwanger was en je spieren dus eigenlijk nog helemaal niet hersteld waren. Inderdaad super van je dat je een fotosessie hebt gedaan.

Hellie, wat naar, zeg. De ziekte van Crohn wordt toch ook beïnvloed door stress, meen ik? Althans, stress kan toch een opvlamming veroorzaken? En dan jij aan de lat... Heel veel sterkte.

Hartediefje, goed dat je in elk geval één keer per week vroeg naar bed gaat. Mag ook wel twee keer, hoor:).

Citroentje, ik heb geen idee hoe dat is, lijnen, maar ik hoor van iedereen dat het heel moeilijk is, dus petje af!

Hier zijn we allemaal geveld (geweest) door het rondwarende buikvirusspook. Het heftige overgeven was een nacht, maar we zijn allemaal nog misselijk en hebben veel minder eetlust. Sinds vrijdagavond geen warm eten meer gegeten 's avonds. Ja, Noa krijgt wat, maar die lust ook niet veel op het moment. Ook allemaal witte ontlasting, dus het is nog niet helemaal beter. Nog meer kilo's eraf, die ik er met moeite aan moet zien te krijgen:(.
    Verder merk ik dat ik eindelijk weer meer energie heb: door dat overgeven en het vele hoesten (ook nog verkouden erbij) slaap ik slecht, maar ik word er geen zombie van. Wat een heerlijk gevoel, dan heb ik niet meer zo'n angst voor een slechte nacht.
    En nog heel even en dan zijn we verhuisd! Ook heerlijk.

Iedereen liefs, sterkte en beterschap!

10. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Kvinna, dat is balen... kan je je zo beroerd voelen van buikgriep. Hopelijk zijn jullie allemaal weer snel helemaal beter.
    Wat gaaf dat jullie bijna verhuizen! En heerlijk dat je nu ook gewoon de energie nog hebt, ook na een slechte nacht. Zo zie je...alles gaat over... hahahaha, ik vraag me af hoe lang het hier nog duurt.
    Leuk wat van je te horen!!!

En idd.... het is knap dat we nog allemaal recht overeind staan. Ik probeer te blijven genieten van de kleine mooie dingen van mijn mannetjes en dat zorgt er voor dat ik de rest een beetje naast me neer kan leggen op het moment.

En ja... als je dan een keer vroeg naar bed gaat, hoop je goed te kunnen slapen he... Maar hier een zieke Sven die alles bij elkaar hoest 's nachts en dus al drie nachten niet goed slaapt. (en na de behandeling van de homeopaat maandagnacht echt alles bij elkaar krijste van de pijn)

Ik heb nu antibiotica gekregen voor Sven, want zijn oortjes waren toch tegen oorontsteking aan en ze vond het dan toch wel een keer goed om hem een kuurtje te geven.

Straks tussendoor nog naar een eerste gesprek met een kinderpsycholoog voor Senne. Dit naar aanleiding van het oudergesprek op school, wat er voor gezorgd heeft dat mijn ex en ik toch wel wat bezorgd zijn over Senne. Hij is niet geinteresseerd in "kinddingen" en zijn zelfbeeld is onder voldoende (wat in tegenstelling staat tot thuis hoor, want daar is hij haantje de voorste en niet op zijn mondje gevallen en vind hij dat hij echt DE BESTE is hahahahaha) Maar ook omdat hij zo moeite heeft met het verlies van Esmee*, was het niet verkeerd om een keer naar de kinderpsycholoog te gaan. En toen ik dat vroeg vanochtend bij de ha, zei ze dat er om 1 uur nog een gaatje was....Dus mijn ex gebeld of hij dat goed vond of er bij wilde zijn. Maar hij zei ook, beter meteen al gaan dan nog eens wachten. Dus we gaan vanmiddag voor de intake....
    De juf zei wel dat hij naar volwassenen toe wel heel erg netjes en beleefd was en niet verlegen. Maar hij kan zich niet concentreren... (en nu snap ik ook waarom hij op de bso ook zo'n moeite heeft, daar moet hij zelf zijn gang toch meer gaan of met andere kindjes meer spelen en kan hij niet tien dingen op 1 uurtje doen...) Ik heb Senne niet anders gekend dan een mannetje die altijd met iemand wilde spelen thuis, hij komt thuis en kan nooit bijv. een uurtje lekker met zijn lego spelen of een uurtje kleuren... alles tegelijk en niets afmaken. En dat is op school ook zo. Dus ja....we zullen eens gaan praten vanmiddag.

En tussen alle bedrijven door van hoestbuien, slapeloze nachten, ha, kinderpsycholoog, zwemles, kinderclub en eigenlijk nog om id voor senne...moet ik mezelf nog door de dag heen slepen om vervolgens weer twee dagen te gaan werken. En dan....WEEKEND!!!!! daar kijk ik nu al naar uit.

*zo, ego-bericht is ten einde*

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Hartedief hoe was de intake? Fijn dat je zo snel terecht kon en dat het ook gelukt is! Hopelijk helpt de antibiotica snel bij Sven!

@Kvinna nou aankomen schijnt ook moeilijk te zijn, dikke mensen zeggen wel snel ik wou dat ik dat had (niet aankomen) maar ze snappen niet wat het inhoud.... Maar iig bedankt voor je compliment! Beterschap voor jullie! Jeetje een echte ziekenboeg hier.

@Elleke wat een mooie foto's! Goed dat je zoiets toch doet ondanks je gevoel over deze zwangerschap!

@Snoet Tim zat helemaal te glunderen voor de tv!

Ik had hem trouwens al een tijdje terug aangemeld voor Zappelin en je zou dus een mail krijgen als je was uitgekozen voor de uitzending maar ik had niks gekregen dus ging er vanuit dat hij niet uitgeloot was. Krijg ik een berichtje van een vriendin waarin stond.. Gefeliciteerd en leuke foto van Tim op tv..... haha snapte er al niks van maar blijkt dus dat er met de mailings van die dag wat fout is gegaan. Gelukkig heb ik nu alsnog de link gekregen en heb het filmpje dus nu.

Filmpje Zappelin - YouTube

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Yeah!!!! Ik heb kunnen slapen vannacht!!!! Sven heeft rustig geslapen van 21.30 tot 03.30, tuut gegeven en toen tot 6.15!!!! O, heerlijk zeg. Kan ik er weer even tegenaan. Vandaag werken, dus het is fijn dat ik even bijgetankt heb.
    Ben zo blij voor Sven dat de antibiotica snel werkt, want vind het altijd zo zielig als die kleintjes zo'n keelpijn hebben. Senne ligt nog heerlijk te slapen, dus hopelijk is hij ook wat opgeknapt.

Op naar de ochtendspits! Sven staat tv te kijken en heeft me nu in de smiezen hahahaha.

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hartediefje hoe was het bij de psycholoog?enne wat een kick he als je wakker wordt en merkt wat een ruk je gemaakt heb. wijz ijn coen aan het ontwennen van laatste fles ene keer beter als andere keer. eergisteren sliep hij door van 19:00 tot 5:30 gisteren ging die vlieger niet op toen was het 00:15 en ontroostbaar mannetje met duidelijke honger en om 5:45 weer fles leeg met om 7:00 bord pap... als hij 18 is en zijn bed niet uitkomt zal ik hem er nog eens aan herinneren! en tot die tijd.....

kvinna, drukte voor de boeg met een verhuzing maar ach.... je hoeft geen emigratie te regelen:)

citroen wat leuk! filmpje... heb je hem aangemeld via zappelin.nl? wil anna ook wel aanmelden voor haar 4e verjaardag

ik ben bek af, ik ga aftaaien en op bed tv kijkenen snel in slaap vallen

14. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal, bedankt voor jullie medeleven. Ik heb gisteren intake gehad bij de psycholoog en haar diagnose was burn-out. Nu is het even afwachten wanneer de behandeling gaat starten, ik hoop snel.

Hartediefje, hoe was de intake van Senne? E pas je op dat je er dadelijk niet hetzelfde bij zit als ik! Op tijd op de rem hoor!

Citroen, nog gefelicteerd met Tim. Leuk dat ie bij Zappelin kwam. Crohn kan idd opvlammen door stress of vermindere weerstand (ik denk dat het laatste het geval is, hij heeft de week ervoor buikgriep gehad).

Kvinna, beterschap allemaal.

Snoet, jij succes met je choaching, fijn dat je vertrouwen hebt in die psycholoog, maar het blijft natuurlijk vervelend om alle "shit" weer onder ogen te moeten zien. En hopen dat Coen snel is afgekickt van die laatste fles..

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Jaaa wat fijn Hartedief!!!! Heerlijk dat je ff hebt kunnen bijtanken.

@Snoet ik heb hem idd via zappelin aangemeld, kan vanaf de dag na de verjaardag tot 3 weken voor de volgende dus je hebt nog tijd! Feliciteer jouw kind op Z@ppelin

@Hellie ik duim voor je dat je snel terecht kunt!

Tim heeft het naar zijn zin op school, vanmiddag toen hij thuis kwam voor de lunch brak er even iets (hij mocht van mij niet in de huiskamer eten maar in de keuken) maar dat was na een min of 10 weer opgelost. Toen ik hem weer school bracht zei hij geen zin te hebben want hij wilde liever kijken als meedoen dus ik heb tegen hem gezegt dat hij alles tegen de juf mag zeggen dus ook als hij liever kijkt en dat dan de juf samen met hem zal kijken of dat kan, heb het ook nog even tegen de juf gezegt maar toen ik hem kwam ophalen kwam hij weer met zo'n big smile op z'n gezicht naar buiten dat het wel goed zit denk ik. Hij had ook een brief bij zich want ze hebben as woensdag kerstviering en de vraag is of de ouders 5 kleine koude hapjes willen maken zodat ze een hapjes buffet hebben......je voelt hem al aankomen...wat maak je voor zoiets?? voorbeelden in de brief zijn kaasje, worstje, meloen stukjes, gevulde tomaatjes enz maar dat zullen dus de dingen zijn die het snelst gekozen worden denk ik en ze hopen dat iedere ouder iets anders meeneemt.
    Ik zat zelf al te denken aan wentelteefjes (brooduitsteken met een ster dan zodat het kerstig wordt haha) de kids moeten het nl ook nog lusten natuurlijk dus kan ook weer niet te gek...

Tim was helemaal trots want hij mag morgen "hulpje" zijn van de juf. Dan mogen ze naast de juf zitten en hebben ze extra taakjes als fruitbakjes uitdelen en de kalender invullen (welke dag is het, welke datum, wat voor weer is het enz) hahaha

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    en, en, en heb ff m'n ticker bijgewerkt!!! Ben zo blij, het gaat weer naar beneden ipv blijven hangen...

17. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

hoi, weer eventjes een update :)

heb eigenlijk niets te melden, het gaat zo z'n gangetje hier.. lekker rustig gelukkig. M'n moedervlek is verwijderd afgelopen dinsdag, de verdoving was effe vervelend maar hij is gelukkig weg nu. Over 1,5 week terug komen voor het verwijderen van de hechting en de uitslag.
    Morgen ga ik met m'n ma en schoonma naar de kerstmarkt in dordrecht, hopelijk houden we het een beetje droog!

Citroen : wat goed al zoveel afgevallen!!!! (ik wou dat ik 't kon, ik ben ook aardig te zwaar en wil voor mijn gevoel 17 kilo afvallen maar de wil ontbreekt vooralsnog.. hopelijk kan ik vanaf januari als de vreetdagen voorbij zijn de moed en wil opbrengen :))

Hellie heeeeeeel veel sterkte met je burn-out, ik weet (helaas) wat het is, heb er ook 1 gehad jaren geleden.. is voor mij een harde maar wel een goede leerschool geweest. Beterschap met je man!

Ehmm....... sorry, mijn geheugen is effe een zeef, ik weet het gewoon niet meer! Sorry dat ik dus ook f niet op de rest reageer da's geen onwil maar even een black-out geloof ik :).

Hopelijk tot snel!
    Knuff voor allemaal

Oh ja Elleke! Heel veel sterkte ook jij meid, het is ook allemaal erg zwaar, 2 zwangerschappen zo kort achter elkaar en dan dat gemiep rond Kevin.. breekt je allemaal wel effe op zo. Knap dat je dan toch zo'n buiksessie doet, heel erg goed van je! Dikke knuffel ook van deze kant.

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    citroen wat een leuk idee wentelteefjes in kerstvormpjes! origineel en lekker je kan nauurlijk ook die vormpjes genuiken met kaas, worst etc. of bakjes appelmoes vullen eierkoek of ontbijtkoek leent zich ook goed hiervoor of popcorn slingertjes.

hartedief heerlijk dat je lekker geslapen hebt, was het een eenmalige actie van sven?

hellie fijn dat je snel terecht kan!

kvinna voel je je al beter?

doosje hoe is het met jou?

coen slaapt helaas niet meer door na de fles van 19:00 meestal rond 24:00 uur wakker vandaag begonnen met opklimschema voor koemelk. heeft vanochtend fles op 2/3 neocate 1/3 melk nog geen gekke dingen. ben benieuwd als het goed gaat morgen 2/3 koemelk en 1/3 neocate en als dat goed gaat maandag volledige koemelk.

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    #3459 snoetetoet, 18 dec 2011
    Laatst bewerkt: 18 dec 2011
    tis hier wel heel erg stil...
    ben van plan om coen water te geven als hij zich echt ontroostbaar laat ik vrees dat ik hem verwen met een flesje en van gewenning komt gewoonte...

nog geen reactie op koemelk

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Shadow hoe was de kerstmarkt?

@Snoet hoe is het gegaan met de koemelk vandaag? Vind het nog steeds vreemd hoor dat jij dat gewoon thuis mag doen, zoals je vertelde toen hoe Coen op die ene fles reageerde..... Mijn broer en schoonzus mochten alleen maar provoceren in het ziekenhuis, als dagbehandeling zeg maar voor als het mis zou gaan.. Maar goed fijn dat hij op de 1e test goed reageerde!

Wij hebben gisteren geschaatst, hier in het centrum ligt nu met de winter een ijsplein. Voor Tim was het de 1e keer en voor mij de 1e keer sinds heeeeelllllleeeeee lange tijd geleden haha maar het ging goed, Tim vond het ook helemaal geweldig!

Deel Deze Pagina