Oh wat een nacht Hartedief! Haha die Senne @snoet zo da's een mooi kerstpakket zeg! Idd welk park ga je? Ik zit ook nog te twijfelen om nog een weekendje te boeken maar denk er nog ff over na, we gaan natuurlijk ook nog met opa en oma een weekendje. Hier vanmorgen op zoek geweest naar een extra toet toet auto voor Stijn zijn ze gewoon overal uitverkocht... Net nog de hapjes voor de kerstviering van Tim gemaakt het zijn minisandwiches geworden, laagje pasta en laagje caramel en er bovenop een malteser, straks nog wat komkommertjes ter versiering erbij, beetje poedersuiker erover en hij kan gaan eten!
Hoi meiden, Ff korte update in reactie op de vraag hoe het met me gaat.... Ten aanzien van Kevin zijn we nog steeds aan het afwachten of zijn moeder akkoord zal gaan met ons plan voor de bezoeken... We weten dus tot nu toe nog niet of hij in de kerstvakantie komt of niet.... Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar dat is wel moeilijk.. Ten aanzien van mijn zwangerschap... Het gaat wel. Bijna 38 weken en nog geen gekke dingen, zoals vorig jaar bij Caitlynn (al weken voorweeen enzo). Voel me redelijk goed, ben alleen erg moe en heb moeite om rust te nemen, omdat ik nog zoveel moet doen voordat de kleine komt.... bedje, kast, kaartjes, enz. Ik lees nogsteeds dagelijks mee (soms meerder keren), maar het ontbreekt me meestal echt aan puf om te reageren..... Groetjes, Elleke
Elleke, blij te horen dat het redelijk gaat. En moeheid...logisch hoor, je hebt twee zwangerschappen kort op elkaar en een dreumes daarvan al rondlopen. (of kruipen) En psychische dingen kunnen soms zoveel energie opzuigen. Want je bent toch met dingen bezig in je hoofd en gedachen kun je nu jammer genoeg niet zomaar uitzetten... Citroen, ja idd, de toet toet auto's...ik ook voor de sint toen gevraagd bij de Intertoys..nou, die hadden ze niet meer. Echt belachelijk hoor, kon me er toen ook best boos over maken. Nu heeft hij de brandweer en de takelauto. Ben benieuwd of schoonmoeders er nog eentje heeft kunnen vinden, want die vroeg wat Sven nog wilde voor de kerst (en evt. zijn verjaardag nog.....) Ik was gisteren trouwens nog even heel erg boos. Ik had toch die foto's laten maken bij zo'n actie van een fotograag bij de supermarkt. Had ik de foto's op hyves gezet. Krijgt harteman ineens een sms van zijn ex, waarom viv en niek niet op de foto's staan en dat het ook zijn kinderen zijn, niet alleen maar sven....(niek had schijnbaar op hyves gekeken en de foto's gezien en zo aan haar laten zien denk ik..) Maar waar haalt die trut het lef vandaan om dan een sms naar harteman te sturen. En wat ik dan ook niet kan uitstaan, is dat hij er eigenlijk zo mild op reageert... o, ik was om te spetteren. Het gaat toch potjandrie om MIJN kinderen die ik op de foto zet...waar heeft zij dan het recht toe om HAAR kinderen erbij te moeten halen. Jongens...het is maar goed dat ik haar niet zie. (het is net of ze bang is dat harteman viv en niek niet als zijn kinderen ziet. Nou, hij doet er toch nog altijd zijn best voor om ze op te halen om het weekend en straks met de vakantie zit hij ook een week thuis voor hun hoor... gek mens) *einde frustratie* hahahahaha... Straks Senne wegbrengen naar het kerstfeest, dat begint om 17.30 op school. Tot 19.30. Ben benieuwd hoe hij het weer gaat vinden.
Oh Hartedief dan zou ik idd ook boos zijn hoor, het zijn idd foto's van jouw kinderen en het zijn wat dat betreft maar foto's.... Stijn heeft alleen die takelwagen die er bij zat van die toet toet auto's, ik wist helemaal niet dat ze hard gingen joh (tot ik er vandaag naar op zoek ging) mijn tante vroeg ook naar een kadootje voor Stijn en had dus die auto bedacht, heb nu maar kleertjes gekocht voor hem, heeft hij toch iets te scheuren en krijgt hij die auto later nog wel, ze zeiden vandaag tegen mij eind jan weer... @Elleke logisch die vermoeidheid, wat hartedief al schreef het zijn wel 2 zwangerschappen vlak na elkaar en dan de kleine meid die veel energie van je kost. Wel fijn dat je nu iig geen last hebt van voorweeen of andere ongemakken. Tim is nu ook naar de kerstviering op school, van 16 uur tot 18 uur is het hier, ze gingen eerst naar de musical kijken en daarna eten in de klas. De tafels waren netjes gedekt, de kindjes hadden allemaal hun kerstkleren aan en de hapjes zagen er heerlijk uit die alle mama's (ga ik dan ff vanuit haha) hadden gemaakt. Ben benieuwd ook hoe hij het vond straks.
Citroen, hoe heeft Tim het gevonden op de kerstviering? Senne heeft genoten. Ze hadden ook de tafels leuk gedekt en de potjes met waxinelichtjes die de kindjes zelf versierd hadden op tafel gezet en een groot tv scherm met het liedje van Koekeloere "witte lichtjes, rode lichtjes" .. bekeken en ook gegeten met de mama's die vanalles hadden gemaakt. Hij had saté met brood en soep gegeten. Ook gingen ze dan al kerstliedjes zingend in een polonaise langs de andere groepen. En op het eind mochten de papa's en mama's in de klas komen om foto's te maken, want dan deden ze nog een stukje vertellen en het liedje van Koekeloere zingen. Echt leuk om te zien. hahahaha, die van mij had het hoogste woord. Die zorgde er wel voor dat hij te horen was. Zo schattig om te zien hoe trots hij dan is!!! Ben dan ook benieuwd of het gelukt is bij onze kant voor de toettoet auto.. (Sven heeft trouwens de olifant die ballen eruit gooit, echt leuk vind hij hem, maar de ballen vliegen letterlijk om je oren hahahaha)
Hoi hoe gaat het allemaal hier?? Ik ga eerst eens bijlezen! Kerstmarkt was maar la la, jemig zeg wat een teleurstelling! Daar gaan we dus niet meer heen, volgend jaar weer gewoon gezellig Valkenburg. Het was eigenlijk maar een gewone markt met hier en daar een verdwaalde kerstmuts. M.b.t. aantal flessen, Valerie krijgt 's ochtends als ontbijt een papfles, 180 gewone melk + 3 schepjes pap, met de boterham melk uit een beker (oefenbeker Difrax), 's middags tussendoor water of roosvicee uit een anti-lekbeker (ene keer drinkt ze volledige beker leeg andere keer bijna niks), en 's avonds voor het slapen gaan tukkie doen papje 250 ml. waarvan ene keer 200 op gaat andere keer helemaal leeg. Dus ik heb ook geen dreumesmelk oid ze krijgt gewone melk uit een pak. 's Ochtends rond half 11 fruit, half tot een heel stuk. Tussen de middag boterham met kaas / zoet (jam of appelstroop) / smeerkaas of leverworst en dus de melk, 's middags rond half 3 drinken met een tussendoortje (rijstwafeltje of rozijntjes of een koekje), rond 5 uur avondeten, ik probeer meestal vers, aardappeltjes met groente en een ei of vlees / vis, of pasta oid. en dan om 20.00u. de pap. Daarna naar bedje toe en slapen. Snoet : wel goed zeg dat Coen geen kma lijkt te hebben, fijn te horen! Doosje : hopelijk gaat 't nu goed met Boaz? Beterschap nog! en jemig wat slaapt Coen nog veel overdag? Althans, als ik 't vergelijk met Valerie.. die wordt rond 8 uur half 9 wakker, dan gaat ze meestal of voor of na de boterham naar bed ligt er aan hoe moe ze is dus of rond 11 uur / half 12 of rond half 1 half 2, maar dan slaapt ze meestal maar 3 kwartiertjes ofzo. En dan eind v.d. middag meestal nog even voor haar avondeten, als ze voor de boterham geslapen heeft dan, dan slaapt ze ook ong een uurtje ofzo. Heeft ze na de boterham geslapen gaat ze na haar avondeten soms nog naar bed maar soms ook niet. Dus al met al slaapt ze overdag tussen wakker worden 's ochtends en slapen gaan 's avonds maar een uurtje of 2, 2,5 denk ik. Ligt dat nu aan mij of is dat gewoon weinig en hebben wij dan een wakkere dame? Leuk trouwens Snoet CP! Wil ook eens kijken voor een weekendje weg met z'n drietjes. Wat ik trouwens zo raar vind, als ik bijv. bij CP ga kijken zie ik bij geen een huisje een ledikant oid staan? Moet je dat apart bij bestellen of je eigen campingbed meenemen? Als ik dan bij bijv. boeken ga kijken heb ik geen optie oid om zoiets erbij te nemen namelijk. Hoe doen jullie dat dan? Elleke : alweer bijna 38 weken... wat gaat het toch ook snel he. Ik hoop dat je toch een beetje kan genieten van je zwangerschap ondanks alle zorgen en moeheid eromheen. Hopelijk wordt het binnenkort met Kevin ook opgelost zodat je daar ook wat rust in kan krijgen. Dikke knuffel weer van deze kant! Hartediefje : ja hallo wat een reactie zeg m.b.t. die foto's!!! Belachelijk!! Denk dat ik ook aardig uit de pan zou zijn gevlogen pfff. Fijn trouwens dat Senne het leuk had op de kerstviering . Klinkt heerlijk! Citroen : hoe was het met Tim op de kerstviering? @hier : uuum... iemand weleens gehoord van de 13 maanden sprong? Ik geloof dat die hier is ingeslagen als een bom... het is op dit moment vaak alleen maar boze dreumes! Bijna niets is goed, het minste geringste wat niet naar 'r zin gaat wordt ze helemaal overstuur en boos! Zelfs met stampvoeten erbij he ! Gisteren mocht ik 'r niet eens aanraken 's avonds en bij Marcel stond ze te stampvoeten van kwaadheid, geen idee waarom. Gisterochtend wou ze een bepaalde romper niet aan dus heb ik een andere gepakt, die was dan wel goed (hoezo begint kledingvoorkeur nu al ), dus ik dacht ik probeer die andere vanochtend weer even. Nou echt niet! Die was niet goed maar een andere in ene ook niet meer, ze wilde ze echt uit hebben! Broek aantrekken doen we ook niet meer aan dan trap je mama toch gewoon weg? Verschonen is ook een drama, billen schoonmaken (en dus benen omhoog houden) mag ook niet want dan ga ik ook trappen, benen omlaag wil ik ook niet want ik wil die luier niet om! Jemig zeg... hoop dat dit snel voorbij is... vooral het boos worden en stampvoeten want als dat zich door gaat zetten.. pfoei!
Shadow..hahaha..klinkt als een dame met pit! En ik ben bang dat die pit dan nog heel lang er voor zorgt dat ze die boze buien houdt... Ze kunnen uit frustratie helemaal door het lint gaan. Ze willen dan iets uitleggen, maar als je het dan niet snapt, gaan ze door het lint... Tja...het blijft moeilijk hoor die driftbuien, maar op en gegeven moment wen je er een beetje aan. (of leer je er op een kalme manier mee om gaan) Naar CP zou ik zelf persoonlijk mijn eigen campingbedje meenemen, weet je tenminste waar zo'n kleintje in komt te liggen.
heyyyy dames.... zo eindelijk een keer weer tijd en zin om te schrijven. 1 ding....elleke wil jou eerst heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte toewensen..het is ook niet niks..en wat goed van je dat je het toe durft te geven.... en gewoon aangeven als het je niet aan staat..denk vooral goed aan jezelf. hier..gaat alles goed druk druk druk.... romee is echt een handebinders..en alles was niet mag..doet ze lekker toch! en kijkt ze me aan en zegt nog NET niet.nanananaaaaaaaaaana. heb een behoorlijk griep crisis hier in huis..en omdat het de week voor kerst was..ook mannetje vaak van huis...en dan ben ik nou toch zooooo spuugzat.het word mij gewoon TE veel als kelly thuis is,dat ik die drie kinderen moet verzorgen in m'n eentje.bij wijze vanaf 4 uur geen tijd meer om fatsoenlijk te koken...ze vreten energie op het moment. vanmiddag ben ik met sterre naar leiden geweest naar serious request..terwijl sterre ziek was..hebben wij via hyves facebook kennisen en familie...tekening van sterre gekocht en heeft zij het bedrag van 225 euro opgehaald. hoe trots kan een moeder zijn! nou ik moet nu al weer weg..moet sterre van school halen..die heeft vanavond kerstgevierd op school!! doei allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.
Miekiee... ook al griep bij jullie... valt dan zo tegen om alles alleen te moeten doen he. Kan me voorstellen dat je dan geen tijd en zin hebt om hier te lezen/schrijven. En wat goed van Sterre zeg! Top dat je dan zoveel ophaalt en natuurlijk ben je dan zo trots als een pauw! En hier weer een nieuw glundermoment!!! Sven heeft echt een "woord" om zijn grote broer te roepen... "Nènè" Zo lief dan... zaten we vanochtend beneden en kijkt hij naar de deur en zegt "nene" .. nee schatje, het is zes uur, Senne slaapt nog!!!! hahahahaha (tja...zo hou je het dan weer vol..)
't is weer lekker stil hier @Hartedief : ik denk dat ik weet waar haar frustratie vandaan komt, ze wil heel graag los lopen maar ze kan het nog niet, begin is er wel ze staat regelmatig los te wiebelen maar als ze dan een stapje wil zetten zoekt ze echt nog steun. En ja dat zorgt voor boze buien, dingen heel graag willen maar niet kunnen, logisch natuurlijk . Zelfde als toen ze ging kruipen, toen ze het nog niet kon zorgde dit ook voor een hoop frustratie maar toen ze het eenmaal kon werd ze een stuk rustiger. Ik blijf ook altijd wel kalm hoor , wat ook weleens wil helpen als ik zo'n bui aan zie komen probeer ik 'm voor te zijn, dus dan doe ik haar zo'n beetje na met overdreven huilen etc. en dat werkt vaak wel, dan moet ze erg lachen haha. Verder is ze ook superlief hoor, ik bracht haar daarnet naar boven en papa en mama kregen de liefste kusjes die je je maar voor kan stellen, heerlijk! Ach m'n kleine meid... af en toe schopt ze behoorlijk drama maar het is zo'n schatje . En joh wat leuk van Sven dat woordje voor z'n broer! Idd zo lief . Valerie zei een tijdje geleden echt mama als ze me nodig had maar 't is weer terug veranderd in mamamamamama haha. Ach ja dat komt nog wel . @miek : pffff griep is niet lekker nee!! En als je dan ook alles alleen moet doen pfff... Haha heerlijk Romée ook al zo'n ondeugd En wat goed van Sterre!! Valerie gaat trouwens steeds meer (beter) met de pot mee eten, ik probeer haar zoveel mogelijk vers te geven omdat ik van die potjes af wil. Die eet ze nog steeds wel beter, maar vanavond heeft ze toch erg goed gegeten. Ik had aardappels met bloemkool, en een stukje karbonade voor haar gebakken en ze heeft zitten smullen. Meestal eet ze voor ons omdat Marcel erg laat thuis is, maar nu was hij lekker vroeg en hebben we met z'n drietjes samen gegeten aan tafel. Hoop dat de komende 2 weken iedere dag te doen want hij is vrij, heerlijk! Verder zijn we met oud en nieuw weg, we hebben dat weekend geboekt op Roompot, we gaan naar Hof Domburg in Zeeland. Heb er zo'n zin in deze dagen! Komende zondag eerste kerstdag ook heb ik ook erg veel zin in, m'n ouders, schoonouders en zwager komen 's middags eerst een bakkie doen en 's avonds blijven ze eten. Voor 's avonds ga ik lekkere bladerdeeghapjes maken. En dan daarnet die lieve kusjes nog van m'n schatje.. ik ben helemaal gelukkig .
Nog eventjes wat fotootjes spammen hoor van onze meid, deze heb ik eergisteren gemaakt Bekijk bijlage 209251 Bekijk bijlage 209250 Vooral die tweede ben ik dol op, dat lachje, heerlijk!
shadow: mooie foto's maar jij hebt nog spullen op tafel staan wat fijn dat ze die er niet afmaait! anna deed dat ook niet maar voor coen is niets veilig en die boosheid is frustratie eigenlijk een goed teken! drijfveer om te willen leren. coen heeft het ook, werpt zich jammerlijk op de grond om een pot te brullen of bonkt met zijn hoofd wanneer hij in de kinderstoel zit. positief gedrag belonen negatief gedrag negeren en alternatief aanbieden. maar toegegeven tis vermoeiend cp heeft in ieder huisje bedjes, tegenwoordig mooie nieuwe ledikanten maar die gebruik ik als box en neem eigen campingbed mee staat ook beschreven in de inventaris hartedief wat grappig van sven toevallig zei coen ook deze nanna tegen anna. coen zegt nu papa, mamam, hap hap en nana, boem! en dies!en wat haalt ex zich in het hoofd?! tis jou hyves en jou foto's en jouw kind! das nou precies wat ik tegen socialmedia heb, social controle! voelt niek zich achtergesteld? zij zet toch ook geen foto's van sven op haar site? miek ik benijd je niet met het griepcrisis centrum, en terecht trots op sterre dacht ik zo! ehm.... hoe is het met de not-responding-just-reading-lady's? sky? kvinna al opgeknapt? hellie kan je al terecht? en horen we nog wel eens van nuk? en doosje jij bent ook stil....donkere dagen voor kerst???
Lieve allemaal ik wil jullie fijne kerstdagen en een heel goed en gezond 2012 wensen! Even een tijdje niet meegelezen, was even te moeilijk voor me (in oktober zou Evelien 1 zijn geworden) maar probeer nu weer af en toe mee te lezen en te reageren. Elleke succes met de laatste loodjes, wat gaat dat snel zeg 38 weken alweer. Shadow wat een heerlijk meisje.
Haha ja hoor die spulletjes laat ik gewoon op tafel staan, op de kast waar de tv aan hangt staan ook kerstspulletjes, blijft ze ook (meestal) af. Althans ze maait er niks af zoals Coen, af en toe steekt ze er een vingertje naar uit of legt ze er een balletje van haar bij maar over 't algemeen luistert ze erg goed als ze ergens niet aan mag komen. Heerlijk! Tuurlijk moet ik haar er niet mee alleen laten maar ja da's natuurlijk de kat op 't spek binden. Weet je, gek misschien maar momenteel zit ik ondergedompeld in geluksgevoel, heerlijk kerst is in aantocht, zondag een heerlijk gezellige dag voor de boeg, een geweldig lieve vent die de komende 2 weken vakantie heeft en een geweldige dochter waar ik helemaal verliefd op ben, binnenkort een weekendje weg, nu regent het buiten en wij zitten heerlijk warm binnen, ik op de laptop en Marcel aan 't klooien met de satellietontvanger (komt toch geen reet op tv), ik vermaak me wel! Zucht... hoe happy kan een mens zijn . Bij deze stuur ik naar jullie allemaal wat over!! Niet teveel want dan heb ik niks meer haha. En idd Sky, Kvinna, Nuk, Doosje en de rest? Hoe is het allemaal?
Lieve pacific! Logisch dat het moeilijk voor je was! En er zullen zeker nog meer moeilijke momenten volgen.. Ook naar jou stuur ik wat geluksgevoelens over, hopelijk helpt het je. Ook voor jullie een heel gezond en goed 2012 en fijne feestdagen gewenst. Zowieso een hele dikke knuffel van deze kant af! En dankjewel .
Ha meiden, Alles weer goed hier hoor. Boazje is weer beter en loopt weer heerlijk rond. Heb het onwijs druk gehad met m'n werk en ben ook echt moe nu. Zal volgende week wat meer schrijven, heb zo weinig puf op het moment... I.i.g. een hele mooi kerst voor jullie allemaal!! En een extra digi-knuffel voor Pacific en Elleke.
@Pacific voor jullie ook een heel goed 2012! Hebben jullie nog wat speciaals gedaan op de dag dat Evelien 1 zou zijn geworden? (als je het er niet over wil hebben voel je vooral niet verplicht hoor!) @Shadow wat een leuke foto's! Hier kunnen we ook niks op tafel laten staan hoor, ik zet er wel wat neer gewoon om te oefenen zeg maar en soms lukt het maar meestal zie je dat boevenkoppie al bedenken hoe het hem toch zal gaan lukken...en het lukt hem dan ook want hoe goed we hem ook in de gaten houden er is toch altijd wel een momentje waarop hij zijn kans kan grijpen haha @Hartedief wat een mooie tekst had je op je hyves staan (heb hem ook gepikt zoals je wel gezien hebt denk ik) kreeg er helemaal kippevel van zoals dat er in stond over het bellen..... Ik wilde je vandaag bellen om te zeggen dat ik van je hou , maar je telefoonnummer werkt niet meer. De telefoon centrale kon me ook niet verder helpen. Dat gevoel heb ik regelmatig...ff bellen om wat te vertellen....maar het kan niet meer.... Bah hoop ook maar dat de komende dagen snel voorbij zijn...
Shadow, wat knap dat Valerie idd van die spullen afblijft!!! Hier net als bij Snoet dus een maaiend mannetje... Van de week nog... had aan Senne gevraagd of hij zijn glaasje drinken wilde leegdrinken. Dacht dat hij dat had gedaan...tot ik terug liep in de kamer, kwam meneertje Sven met het glaasje in zijn handen... de helft lag op de grond. Dus echt top van Valerie hoor! Ook hier het huis te klein als hij iets niet krijgt wat hij wilt, of je iets afpakt wat echt niet in zijn handjes mag zitten.... Pacific, heel begrijpelijk hoor dat je hier niet zoveel reageert. Vind het zowiezo knap dat je af en toe meeleest. Moeilijke momenten zijn dat dan he... die 1e keer van alles... en juist het geboorteperiode... je voelt je soms dan zo eenzaam... Dikke knuffel voor jullie en toch een fijne kerst, met jullie Evelien in gedachten bij je!!! Doosje, rust lekker uit als het kan! En gelukkig dat Boaz weer opgeknapt is. Vanochtend heel erg gelachen om Sven! Ik heb zo'n tandenborstel met een eendje bovenop eens gekregen voor kraamvisite en die ligt bij het bad speelgoed. Zegt Sven: nene... en toen Senne naar hem toe kwam, ging hij Senne zijn tanden poetsen hahahahaha... zo gaaf om te zien!!! Meiden, alvast fijne dagen en heel veel plezier met het eten en drinken! (en natuurlijk heerlijk gelukkig zijn met datgene wat we hebben)
Citroen, we kruisen elkaar... mooie tekst he... Die had ik overgenomen van een ander hyves-vriendin. Die heeft ook haar dochtertje verloren. Tja... je staat bij deze dagen ook weer extra stil bij de mensen die je zo moet missen en heel graag bij je zou willen hebben. Hier hangt dus ook een mooie zelfgemaakte ster van Senne bij de kast van Esmee* en de boom is versierd met witte vlinders en engeltjes... heb ik de kerst na het verlies van haar gedaan. Wilde toen gewoon een mooie witte boom die ook aan haar zou laten denken. Er zit ook 1 mooi roze popje in...vond dat toen wel symbolisch. Dus op die manier betrek je toch weer alles erbij... Dikke knuffel ook voor jou!!
Dank je! Wij denken ook echt wel aan ze dat gaat gewoon weg niet uit je hoofd.... Ik heb ook een glazen theelichtjeshouder waar as in zit verwerkt en met kerst ed zit daar alle uren dat ik wakker ben een theelichtje in, Tim heeft op school een glaasje beplakt met sterretjes en ik vroeg aan hem of ik dat bij het kaarsje van oma Tonnie mocht zetten zodat we ook echt een theelichtje erin kunnen branden en dat wilde hij heel graag zelf doen, dat soort dingen zijn dan wel weer heel mooi, ondanks dat hij haar eigenlijk niet kent kan hij daar wel heel enthousiast op reageren.