30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Voor iedereen: GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!!!!! Een jaar vol met genieten van de kleine hummels, meer nachten met fatsoenlijke slaapuurtjes, minder wallen.
    Op naar de tijd met onze dreumessen vol met ondernemendheid, driftbuien, lachbuien en veel plezier!!

Elleke, een wolk van een baby straks erbij!

Ik ga snel mijn bedje in!

2. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar!!

3. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    de allerbeste wensen
    droom je leven, leef je dromen! dat alles wat jullie wensen jezelf en anderen toe mag komen! (en dat zou nu een dosis slaap zijn hahahaha)

en niet te geloven: coen slaapt haast NOOIT door maar nu werd er vuurwerk, en echt harde klappen afgestoken, babyfoon stond roodgloeiend van het kabaal maar coen en anna hebben doorgslapen tot 6:15

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!

Snoet: je mag altijd de verpleegkundige uithangen hoor :)
    Hartediefje: op minder wallen! Ik ben voor!
    Elleke: hoe is het?

Zeg en niet omdat ik al 'mag' beginnen, maar toch even ter orientatie: hoe zat het ook alweer met dat vruchtbaar zijn? 2 weken na de 1e dag van je menstruatie of van je laatste? Ik ben er alweer een tijdje uit he...:-D

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hihi, circa 2 weken na 1e dag laatste menstruatie. in die week is het handig om en om te gymmen. je hebt ook een vruchtbaarheidskalender op www.sensitest.nl de site met de goeie betaalbare testen hahaha

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hey shadow zeeland???? toch niet in goes he?:p

7. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal!
    Heeft iedereen een leuke avond gehad?
    Wij wel, Jari was opgebleven, vond hij helemaal stoer en Finn heeft overal doorheen geslapen.
    Fijne dag allemaal!

8. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Doosje, je kan maar op tijd orienteren he hahahaha, zo te lezen hebben jullie dan wel nog zin in een brusje voor Boaz! Leuk hoor, ook al duurt het dan nog even. (ik voelde altijd mijn eisprong, dan is bij sommige vrouwen ook je afscheiding wat "slijmeriger" zeg maar, mss niet zo proper om te zeggen, maar goed, daar merk ik het altijd aan als ik rond de eisprong zit) En idd, om en om is het beste!!!

Nou, op naar minder wallen ja...maar dan moet je niet in de nieuwjaarsnacht zo verschrikkelijk ziek worden dat je alles eruit gooit en een hele nacht wakker bent... Man, wat ben ik beroerd. Heb vandaag al een paar keer op de bank liggen slapen, heb 1 boterham op en 2 bakjes thee, maar het lijkt alsof mijn lichaam me echt tegenhoudt op het moment.

Hellie, dan zal Jari zich idd stoer gevoeld hebben, want het is toch een lange zit!

Ik ga me verder maar rustig houden, ben blij dat harteman deze week vrij is en ik morgen nog een dagje kan bijkomen. (en hopelijk kan ik dan dinsdag weer gaan werken)

9. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hartedief jij hebt een abonnement op pech! direct opzeggen!

en voor nu heel veel beterschap

10. kvinna

kvinna Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar en Miekiee: nog net op tijd gefeliciteerd met Sterre!

Jemig, wat een takkeherrie al dat vuurwerk. Wij waren er helemaal uit, dus het was even wennen. Noa sliep er niet helemaal doorheen en was van kwart voor één tot kwart over twee wakker en toen weer om kwart over zes. Gaaaap.

Hartediefje, beterschap!

Snoet, had nog niet gezegd dat ik heel blij ben dat Coen over zijn allergie heen is gegroeid! Dat maakt het leven een heel stuk makkelijker.

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Hartedief beterschap!!

@Snoet haha wat een actie van Coen om juist door het kabaal heen te slapen!
    Spaar je nog de streepjescodes van Nutricia? Ik kreeg vandaag een mail van nutricia dat je bij aankoop van 3 soepjes 10 euro aan spaarcodes kado krijgt, dacht laat het ff weten voor het geval je hem niet hebt gehad.

@Hellie wij hebben ook een leuke avond gehad. Plan was om lekker thuis te blijven en na 12en lekker op tijd naar bed te gaan maar we zijn na het vuurwerk nog even bij wat buren naar binnen gegaan en daar was het erg gezellig, de xbox kinect ging aan en uiteindelijk was het 5 uur pfffff dan merk je dat je ouder wordt haha.
    Tim hebben we wakker gemaakt want dat wilde hij graag, hij ging tegen half 2 ook weer goed slapen en Stijn heeft overal doorheen geslapen!

@Doosje wat spannend weer haha! Wel leuk weer die tijd hoewel als je er in zit wil het liefst meteen zwanger zijn (tenminste had ik wel)

@Miekie is Sterre jarig vandaag?? Gefeliciteerd!

Zo nou ik denk dat wij weten wat we volgend jaar doen! CURACAO! Heb in het blad mama zoiets leuks en spotgoedkoop gezien dat de vliegtickets wel erg duur moeten uitvallen wil het niet meer door gaan! Curacao-goedkope vakantie appartementen, Happy Turtle Appartementen

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet...ik weet niet waar ik de brief voor het abonnement heb gelegd hahahahaha...hopelijk is het niet een lang abonnement op pech!!

En wat goed van Coen!!! het is toch ook een boeffie he..

Citroen, dat klinkt lekker CURACAO...heerlijk vooruitzicht! Ja, je merkt dat je het niet meer zo goed aan kon om weinig te slapen he, maar jullie hebben het in ieder geval wel gezellig gehad zo te lezen!

Miekiee, gefeliciteerd met Sterre, wanneer was ze jarig? Leuke dag gehad?

Kvinna, ja...klere herrie hier met al die rotjes en grotere knallen... ik ben ook weer blij dat die dag voorbij is, hier ook altijd veel lawaai en groepjes jongeren die zelfs dingen in brand steken en met bier over straat gaan. (waar ook gewoon de jeugd van 14 jaar bij staat en meehelpt om het op te maken!!!)

Vandaag wat beter, heb 8 uur geslapen en dat doet een mens goed! Ik ga me nog rustig houden vandaag, maar ik heb het idee dat mijn maag al wat rustiger is.

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en vannacht weer succes! een tut geven om 20:30 en vanaochtedn om 7:00 wakker aaaaahhhhhhh daar komt een mens van bij daar kan zelfs vakantie niet tegen op hahahaha

ja kvinna wij zijn ook blij dat kma tot vvt behoort een week na provocatie snotteren onrustig en van de week zelfs weer dunne zure luiers maar hij heeft dus 2 punten van kiezen door dus vooralsnog schuif ik het daarop heb het wel even gemeld bij dieetiste maar het lijkt me sterk dat hij een week na testen ineens klachten krijgt dan zou het mi eerder moeten zijn

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    oh ja voor wie wil:

www.canvashollidays.nl/kerstbon2012 voor €50,- kortingof bel 0900-8824 en vermeld code CMK012

www.landal.nl/KER12L of bel 0900-8842 en vermeld code KER012
    laatse is leuk gezien er aanbieding is van €99 t/m feb en dan met deze korting betaal je dus €49,- voor midweek of weekend
    landal heeft 2 parken die ook subtropisch zwemparadijs hebben
    lommerbergen en vennenbos

15. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    WAUW COEN!!!!!!!!!!!!!! als dit eens een gewoonte zou worden!!!

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ja hartedief heb het hem gevraagd maar krijg als antwoord dies! dies! hamamamam of hij nu bedoeld is goed mam of iets anders:D
    wel heel schattig: als ik vraag om een kus krijg ik een open mond met consumptie tegen m'n wang geduwd

ik ga eens 3 wassen wegvouwen en strijken :(
    daar kom ik overdag met kids echt niet aan toe

17. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    *smelt* wat lief.... van Coen.

Hier vandaag de trofast kast van de Ikea opgeruimd naar boven...onze boef is TE ondernemend aan het worden, ik kwam vanuit de keuken en vond hem dus zo:

Bekijk bijlage 211609

Dus voordat er ongelukken gaan gebeuren en hij de kast voorover trekt door aan de bakken te trekken, of zich misstapt om er vanaf te gaan... Nu dus alle spullen in de kast gezet en daardoor weer al ons eigen spullen door het huis moeten verdelen. Maar goed...nu is er 1 kast voor het speelgoed en teken/knustelspul en 's avonds ruim ik daar alles in op en is het weer netjes....(*geeft weer rust dan hahahaha*)
    Hier is manlief ook belabberd, heeft ook last een zijn buik en Niek heeft vanavond ook alles eruit gespuugd....(waarbij ons ondernemende Sven de emmer dus had verplaatst en Niek dacht dat die goed in de emmer mikte....waardoor manlief dus alles kon opruimen van de bank en de grond....)

18. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Beterschap voor alle zieken! Die buikgriep heerst echt heel erg, de een na de ander krijgt het hier in de omgeving en bij jullie dus blijkbaar ook...

Hartediefje, is idd wel gevaarlijk met die kast. Wij hebben de trofast ook, maar dan de lage (trapsgewijs). Die krijgt Finn echt niet om, hij kan er hooguit boven op klimmen;)
    ;)
    Snoet, wat goed van Coen. Nu hopen dat hij zo goed blijft slapen. En die zure luiers, daar had Finn ook ontzettend veel last van toen zijn kiezen door kwamen.

Citoen, gaaf hoor Curacau!

Doosje, begint het te kriebelen? Wel weer leuk hoor.

Ik heb straks ons oude 30+ zwanger topic nog eens door zitten kijken. Wat schreven er toen veel mensen mee! En zo leuk hoe iedereen met elkaar meeleefde. En ook erg leuk dat sommigen al zo lang schrijven, je krijgt dan toch het idee dat je elkaar best goed kent.

19. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijke vakantieplannen!! En blijf de links delen, dat vind ik leuk.

Die griep is hier idd ook voorbij gegaan...pfoei. Voordeel is dat ie niet zo lang duurt, maar je voelt je wel behoorlijk beroerd.

Hellie: het begint te kriebelen idd :) Nu m'n man nog overhalen hihi :)

De dokter dacht trouwens toch aan exceempje, dus we hebben nu van die vette creme gekregen en die moeten we 2 weken smeren. Ik vind het ontzettend stinken, maar dat komt omdat ik die geur nog van een vriendinnetje herken die vroeger bij mij op de basisschool zat.

Hahaha Sven is cool!

20. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    zo!!! die sven:$ maar die staat en loopt dan al goed los! enne grappig dat hoekje lijkt wel op ons trofast hoekje waar zouden we zijn zonder die zweed;)

volgens mij zit er ook wat aan de andere kant te kwarren: huilen en coen gebruikt zijn speen om te kauwen dus hoppa chamodent en dentinox in de strijd!

en elleke hoestie? dit zijn echt jouw laatste zwangere daagjes wie weet "ben je wel bezig" as we speak!

doosje gaaf hoor! en... je bent ook niet zomaar zwanger he? en 2 jarige boaz is ook fijn dan beseft ie het toch al een beetje en leeftijdverschil is leuk wij gaan weer meetellen en hopen en de NOD's verwensen....uhum uiteraard wanneer hubby er aan toe is want let wel..... wij dragen een kind, baren een kind, gaan er vaak snachts voor uit, moeten vrij nemen als ze ziek zijn, we zijn het meest consequent en zijn er ons leven lang ongesteld voor, maarrrrr manlief moet het echt wel aan kunnen:p *grapje* it takes two to tango!

Deel Deze Pagina