30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hahahahahaha Snoet, jij kunt het toch ook altijd leuk neerzetten he!!!! Maar Doosje, we willen graag meetellen, en aftellen en meejuichen natuurlijk als jij en manlief er aan toe zijn hahahahaha.

Ja, Sven begint al heel snel te lopen, die gaat echt als een speer, hij hoeft het ook maar 1x te zien... Alleen buiten loopt hij nog niet echt goed hoor, vind hij nog wat eng. (en bovendien ziet hij elk steentje liggen.... dus kijkt hij zijn ogen uit om met zijn vingertjes over een tegel te wrijven, omdat daar toevallig wel 3 kleine stukjes van een andere kleur inzitten!!!! hahahahaha)
    Snoet, was ongeveer een zelfde soort hoekje, stond ook een tafeltje naast van die Zweed, maar die hebben we weer naar buiten gedaan. Mijn ex-schoonvader wil nog een speelgoedkist voor me maken, lijkt me ook wel mooi staan!

Wat sneu voor Coen dat hij weer zo'n last heeft. Sven ook aan het bijten op zijn tuut...denk de vierde tand onderin die door moet komen.. Maar heeft Coen dan de vier tandjes bovenin en onderin en dan al twee kiesjes? Pfff... ik weet nog bij Senne dat het zo'n drama was met kiezen krijgen, die kon ik toen twee keer op een dag totaal verschonen van top tot teen onder toen. (moet zeggen dat Sven nu ook verschrikkelijke broeken heeft hoor...wel drie op een dag en ook erg dun...dus wie weet)

Doosje, hopelijk gaat de exceem dan snel weg bij Boaz. Heeft hij ook jeuk of kan je dat niet merken?

Elleke, hier ook eentje die heel erg benieuwd is hoe het met je gaat!!!

Sky, hoe gaat het met Chris? Gaaf dat hij ook loopt, maar hoe zijn de nachten nu?

Shadow, waar in Zeeland ben je geweest? Was je vlak bij Snoet en mij waarschijnlijk in de buurt!

Vandaag gaat het wat beter, ben wel gaan werken, want ik hield alles verder binnen.

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    coen heeft 5 tandjes boven 4 onder en re kaak onder een kiespunt door en re kaak boven een kiespunt door en ik vermoed dat het nu links ook door komt ik mag er ook AB-SO-LUUT niet aankomen

3. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    hey meiden,

Tot op dit moment nog geen beweging hoor....! Ik zit nog op de bank te genieten van een druk kindje in mijn buik.... Af en toe wel steken en harde buiken, maar dat is vooral 's nachts en als ik me dan omdraai... Zit soms uren wakker beneden, maar kan dan nog wel slapen, op de bank of terug in bed.
    Officieel ben ik zaterdag uitgerekend, maar wij gaan er een beetje van uit dat uk ons nog ff laat wachten. Geeft niet, voel me verder prima dus mag van mij ook wel.
    Ik heb wel vanalles meegelezen, maar weet niet alles meer, dus ga ff niet reageren.... SORRY!!!!

Groetjes,
    Elleke

4. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Elleke, heerlijk dat gevoel van zo'n klein druk hummeltje in je buik he??? Geniet er nog even van, nog een paar weken en dan heb je de kleine uk in je armen liggen en mis je dat gevoel in je buik toch wel een beetje (vond ik tenminste wel hoor, blijf het bijzonder vinden hoet het zich zo kan ontwikkelen tot een mooi klein mensje) Laat je het weten als de kleine geboren is? (heb je evt een gsm nummer van iemand hahahahaha...hoezo nieuwsgierig!!!)

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    #3565 Citroentje, 3 jan 2012
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
    @Elleke sterkte met de echte laatste loodjes! Enne als je m'n nummer nog hebt mag je het best gebruiken als je wil!

@Snoet haha idd als de mannen er maar klaar voor zijn haha
    Oh die tandjes ook he, hier ook veel last ervan, Stijn heeft nu 9 tandjes en 1 kies door met nog 3 kiezen en 3 hoektanden echt op doorbreken....

Haha die Sven, ook al zo'n ontdekker! Stijn kan tegenwoordig op de bank klimmen en als hij dan gewoon ging zitten maar nee meneer gaat over de bank heen rennen.... weet ook echt niet meer wat ik nog kan doen want hij gaat vandaag of morgen een keer heel hard van die bank af vallen vrees ik (kan er slecht de hele dag naast gaan zitten) Heb hem vandaag al een paar keer best hard van de bank af getrokken en op z'n rug op grond gelegd (dat vind hij niet leuk) en gezegt dat als hij steeds op de bank klimt hij er zo vanag valt en zich heel erg pijn doet maar of het bij hem binnen komt???

Enne trofast is hier ook aanwezig hoor maar dan in het washok om de was in te sorteren.

6. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Elleke, veel succes met de laatste loodjes. Mijn zusje vroeg toevallig vanmiddag nog of je nog in dit topic had geschreven, ze was benieuwd of je al bevallen was (is ook een januari 2012 mama:))

Tandjes: wat hebben jullie kindjes er al veel! Finn heeft 4 tandjes en 2 kiezen boven en onder 3 tandjes, de 4e is er bijna door....

Die Ikea is wel blij met al die mama's hier, bijna iedereen heeft een Trofast:D

Bank klimmen: Finn klimt er zelf goed op en af, maar is er toch een paar keer af gevallen. Brullen natuurlijk, maar hij doet nu wel iets minder lomp.

7. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Citroen...oo wat een boef ook die Stijn! Daar ben ik ook zo bang voor he... dat Sven ineens op de bank klimt als ik net in de keuken sta en dan ervan af valt.... Maar ja, het zijn jongens die ondernemen en we kunnen idd niet de hele dag er naast zitten...

Hellie, Sven heeft ook nog maar 7 tandjes hoor... niet echt veel volgens het "schema" ..

8. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Nou ja, zoals jullie zien zijn de laatste loodjes zwaar... Zit alweer midden in de nacht op zp....
    @ Hellie: ik zag net jouw berichtje bij de januari's voorbij komen (grappig, dat ze dan net naar me gevraagd had). Het is me daar te druk, ik kan dat echt niet bijhouden... Ik zal zo wel ff een berichtje plaatsen. Als ik bevallen ben zal ik het daar wel laten weten, maar het is net zo'n mieren nest daar....
    @ Citroentje: heb idd je nummer nog, dus daar zal ik wel gebruik van maken. Ik beval als het goed is thuis, dus kan ik (hopelijk) vrij snel ook zelf wat melden....

groetjes,
    Elleke

9. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal de tandjes ook eens tellen, geen idee eigenlijk....maar hij heeft er wel al veel!

Wat is een trofast???

Hartediefje: nee volgens mij heeft ie geen jeuk. Hij is wel heel stil als ik de creme opdoe (yes!), maar verder voelt ie het volgens mij niet...

10. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant

Doosje, dit is een trofast...
    Ikeakast in verschillende afmetingen waar je dus deze bakken in kunt hangen...

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    pffffff:x ben shago.... te lang gewerkt vandaag van het kastje naar de muur gebeld over iets simpels als menulijsten... en zo nog meer dingen rot gesprek gehad met familie en geen lekker gevoel. kom ik thuis staan nog prachtig 2 wasmanden op zolder een spoor van rommel. pyamas die nog overal liggen coen zijn pyama had snoeteman in de was gedaan met fleeceplaids waar de katten op liggen (hoe verzin je het!) en coen had de wc rol te pakken gehad, lag ook in de badkamer en een volle vaatwasser die ik vanochtend aan had gezet.peuter die niet wil eten....

en toen ging ik compleet uit mijn stekker ik heb het toetje van anna opgegeten, (zelfs dat is geklier op het moment) en snoeteman de waarheid gezegd (lees wel; mijn waarheid)
    en stiekem heb ik spijt maar ben er nog te boos voor om het toe te geven:x

12. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oh Snoet, zo herkenbaar dit. Heb je al zo'n flutdag op je werk gehad, ben je blij dat je eindelijk naar huis kunt en dan tref je daar zo'n puinhoop aan. Heel logisch hoor, dat je dan ff ontploft!

13. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
  14. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet....zoooo herkenbaar!!!! Ben je zo druk bezig geweest en dan thuis komen in zo'n rotzooi.... (maar ja....het is en blijft een man he.... en wij doen toch alles meer uit routine)

*en manlief snapt het vast wel, laat jou gewoon even doen en dan is het morgen weer over, maar jij mag best nog even boos zijn vind ik!!!!*

Hier ook een "vrije" dag..... ben om zeven uur uit bed gegaan voor Sven en ben eigenlijk tot 21.15 bezig geweest en ook even uitgeschoten tegen harteman...

We gaan een pact sluiten! In het volgend leven komen wij terug als man hahahahaha, ik wil ook wel eens die kant meemaken!!!

15. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hahaha Doosje, strak plan 1x in de week...hier alleen een te kleine plek voor de was te pleuren hahahahaha..

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Wahaa Doosje 1 keer in de week??? dan ontploft hier de boel hoor hahaa

@Snoet heerlijk even spuien!

Nou ik heb net iets aparts gedaan haha, ik heb een heel leuk jasje besteld......maar dan te klein, mijn motivatie om nog ff door te gaan is er weer helemaal, ik moet en zal het aan kunnen!!!!

17. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Je kunt het Citroen!!!!! Echt, vind het zo knap van je hoe je doorzet voor je doel. Top hoor!!!!

18. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Go Citroen!!

Ik heb mijn man gisteren een playstation laten kopen, dus het is lekker rustig hier.

19. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Relaxtime dus Doosje? hahahaha

Ik zit me hier heel erg boos te maken...we zitten naar ons kind is te dik te kijken. Jongens....hoe kun je als moeder nu zo je kind wegzetten?????? Die troela moeten ze eens flink aanpakken. Meisje van 13, die gewoon altijd alleen thuis is tot 19.30 omdat moeders moet werken, altijd zelf voor eten moet zorgen voor haar en moeder en als ze dan aan het lijnen is, dan zegt dr moeder rot...o, dan zeg je toch dat je niets neemt en als de camera uit is, pak je er stiekem een....HOE DOM KUN JE ZIJN???? argggg...sommige moeders.... en dan nog de schuld op haar kind steken ook als ze de mist in gaan, terwijl mams zelf het aanpraat om lekker ongezond te eten en te snacken. *hoe kun je je laten gek maken he hahahahahaha, maar ik leef zo mee met dat meisje*

20. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Ik mis mijn grote knul........ Ik ben zo druk bezig dat ik gister tegen harteman nog zei... dat ik geen tijd heb om hem te missen, maar volgens mij hou ik mezelf bezig om er maar niet aan te denken dat hij er niet is.... wat zou ik hem weer graag een dikke knuffel geven. Hopelijk is het snel zondagavond!!

Deel Deze Pagina