Denk dat het probleem meer is ik zorg niet goed voor mijn kind als ik dat zo lees! Heb het niet gezien maar klinkt niet goed, werd er in het programma niet op gereageerd?? Enne dikke knuffel alvast van mij, nog een paar daagjes en dan komt je knul je vast een hele dikke knuffel geven!!
hallo meiden, gisteravond wedstrijdje geaan wie het langst niets kan zeggen en tegen vriendin zitten klagen die PRECIES hetzelfde had en nu is het over.... bij het eten vanavond zei snoeteman"jij wil toch naar de stad ga anders even vaanvond ben je er even uit" ik denk dat ie idd snapt dat ik over m'n theewater was hahaha en anna zei vanochtend: "mama ik zal voortaan mijn bordje en mijn vla zelf leeg eten iedereen is dus weer wakker! ben vanavond naar de hema geweest 1+1 gratis heb voor coen leuke shirts gekocht en een pak rompers en gezien anna in de jurkenfase zit (ik ben niet zo'n jurken mama maar meer van de stoere broeken) 2 jurkjes voor de prijs van 1 dus kind ook weer blij. heb ze gauw in de was gegooid want als ze ziet moeten ze aan. had nog een cadeaubon voor coen zijn verjaardag gehad en heb zomershirts alvast gekocht en een knalgroene broek hartediefje je snapt het niet he? was het een alleenstaande moeder die rond moet komen? ik vind het eigenlijk kindermishandeling de geestelijke gezondheidszorg vaart er wel bij straks. en nog 3 nachtjes.... citroen RESPECT!!!!! doosje SLIM! welterusten allemaal!
ik doe trouwens ook de meeste was in het weekend. soms zet ik tussendoor een machine aan voor ik ga werken en die gaat savonds in de droger maar de strijk en vouw blijft dan liggen snoeteman moest niets wassen alles was weg. maar hij vond het nodig om die fleeceplaids te wassen met een pyama en een wollenbroek van mij. ik ben normaal gesproken blij met ieder initiatief dat draai ik meestal niet de nek om maar dit vond ik zo stom en onnodig dat het de druppel was hahahaha wij hebben 2 grote wasboxen die ook mooi staan op de overloop er kunnen intotaal 4 wassen in weg gegooid dus ik spaar ook op. en onze tijdelijke hulp vind wasvouwen leuk en hoe harder ik roep dat ze dat niet moet doen hoe meer ze hte een sport vind maar ik ben nogal een pietje precies met vouwen dus wil ik niet dat ze er aan zit dus zorg ik dat maandag echt alles weg is (goeie motivatie????)
Snoet, idd...ik vond het ook zo erg voor dat meisje. We hadden het er op het werk nog over en mijn collega die het ook had gezien vond het ook zo verschrikkelijk. Tijdens het programma merkte je wel dat de coach en nicolette het totaal niet mee eens waren en ze hebben toen een psycholoog ook erbij gehaald om de moeder wakker te schudden dat het meisje echt steun nodig had om het te kunnen doen... Maar eigenlijk is het toch belachelijk dat een kind zoveel alleen is en moet doen... Maar goed, het is maar goed dat we niet alles weten wat er in gezinnen gebeurd... Oooo... wat kunnen jullie dat goed dan zeg...zwijgen hahahaha, maar het is dan wel weer heeeel lief dat hij je weer even tijd voor jezelf gunt. Hier ook op de "kattige" toer... ik ben zo onrustig en druk (waarschijnlijk door het missen van Senne).. Ik kan weinig verdragen en heb gelijk mijn antwoord klaar... maar aan de andere kant, is het maar goed dat de mannen niet volledig huisman zijn hoor....zou hier niet goed komen hahahahaha (aan de andere kant, je wilt zo graag dat ze dingen uit hun eigen doen, maar als ze het doen, heb ik ook weer commentaar op hoe het gebeurd... vrouwen....hahahahaha) Ik was wel veel in het weekend, omdat harteman dan zijn werktas leegt, maar meestal op woensdag of donderdag gaat er nog zeker eentje door hoor.
ehm...manlief draagt van die dingen met heeeel veel knoopjes en lange mouwen: overhemden (wie dat woord heeft uitgevonden....) en ik krijg het niet voor elkaar om die strijkvrij uit de was te halen wel grappig in mijn obstinate bui heb ik dat wel laten liggen dus hij staat nu al dag 3 een overhemd te strijken hahahahaha (duurt ff maar dan heb je ook wat)
Hee maar helpt zo'n steamer dan niet goed? Dan kan je je blouse gewoon laten hangen, net zoals in The Hills. :-D Doosjeman z'n blousen gaan in de wasmachine en daarna hang ik ze op.
Ik snap niet hoe iedereen het voor elkaar krijgt hoor...maar ik was mijn dingen, hang ze op een kledinghanger, maar toch vind ik het te gekreukt om zo aan te doen. (t-shirts wat onder een trui gaat voor harteman strijk ik in de winter dus niet) Maar goed, strijken doe ik meestal tijdens het tv kijken, dus gaat vrij snel dan. Snoet, ooooo, wat kun jij lang volhouden zeg!!!! (heb toch wel een klein beetje medelijden met snoeteman hahahahaha) Sven vanochtend weer vanaf vijf uur aan het spoken en om 5.55 een fles.... hij heeft geslapen toen van 10-13 uur en toen heb ik aan harteman gevraagd of hij sven op wilde houden en dat is ons gelukt tot 19.20!!!! Ben benieuwd hoe lang hij nu slaapt dan.
Hoi meiden, Ik ga niet reageren, want ik ben het allemaal alweer vergeten, maar wilde jullie wel ff updaten... Ik ben vandaag uitgerekend, maar heb niet het idee dat er veel zal gaan gebeuren. De beeb is sinds een paar rustiger dan de afgelopen weken, soms zelfs TE rustig, zo dat ik me zorgen ga maken... Ik laat het deze keer lekker over mij heenkomen en zie wel wanneer het komt.... Groetjes, Elleke
Elleke wel op tijd aan de bel trekken hoor bij en te rustige beeb en zeker als je je zorgen maakt, beter een keer teveel controleren dan te weinig!
Ik kwam even kijken of er al nieuws was van Elleke, want vandaag is de grote dag! Maar spannend, we wachten allemaal af. En ik ben het met Citroen eens hoor: beter even naar de verloskundige en dan maar weer naar huis gestuurd, dat is niet erg. Ik ga boodschappen doen! boaz was pas 08.30 uur wakker....dat is wel erg he! :-D
Elleke...echt, BELLEN , al moet je tien keer voor niets...echt doen hoor!!!! Als de kleine altijd heel druk is geweest, kunnen ze zoveel zeggen als ze willen dat ze minder plek hebben in de buik, maar je moet echt even navragen hoor als je ook maar 1x in je gedachten komt dat je er zorgen over maakt. (ik spreek uit ervaring meis.... de gyneacoloog zei toen tegen mij dat ik altijd mocht bellen en dat ook moest doen als ik me zorgen maakte en ik heb dat toendertijd niet gedaan..... ) En ze zitten er voor hoor, het is hun werk! En als je hoort dat het goed is, dan kun je gewoon weer lekker verder nog even genieten van dat kleine hummeltje in je buik. Dikke knuffel!
hoho dames een rustige baby is wat anders als een volledig stille baby! meeste kindjes zjn vlak voor bevalling rustig tis wat anders als er grote tussenpozen komen waarin geen beweging is bedoel het niet boos maar als elleke al bezorgd is moeten wij het niet versterken....en ik snap heel goed waar het gevoel vandaan komt......
@snoet natuurlijk moeten we Elleke niet bezorgt maken maar mijn reactie was meer omdat ze zelf aangaf zich zorgen te maken en als de vk mij 1 ding duidelijk maakte was het wel altijd even bellen als je je zorgen maakt. En idd babies zijn altijd rustiger aan het eind.
Snoet, ik wil ook niemand bang maken, maar als ik lees dat de baby eigenlijk TE rustig is naar haar gevoel, wil ik toch even laten weten dat ze nooit mag twijfelen om te bellen, want dat is toch hetgene wat je doet als zwangere vrouw. Denken van ooo, het is wat rustiger in mijn buik en dan je bezorgdheid wegstoppen. En als er iets is wat ik mee wil geven, is dat ze nooit moet twijfelen om te bellen. En niet om haar bang te maken. Het is alleen om met haar mee te denken en mee te geven wat ik voel.
We zijn gewoon allemaal bezorgd en hopen dat Elleke een prachtig babietje op de wereld zet! Misschien wel vannacht al, spannend!!
@doosje je kunt weleens geluk hebben bij Dé online sportwinkel voor sportschoenen en sportkleding | Plutosport