tja hihi ik ging uit van volwassen maat. bij de HEMA vollop volgens mij ook online te bestellen (kindermaatjes)
Haha Snoet...staat er idd niet bij of het om volwassen maat gaat of kindermaatje...ik ging er eigenlijk vanuit voor kindermaatje. Maar wie weet wil Doosje zelf warme voeten hebben! Ik heb hier nog snowbootsjes staan mt 21 van Senne...maar Sven zit nu al in mt 22, dus ik vrees dat het niets wordt als het echt koud wordt. (ik twijfel enorm of ik er nog wel ga halen, of zouden we toch nog echt winter krijgen????? En hier van het weekend heel het huis opgeruimd en gepoetst!!! Wat een heerlijk gevoel om nu "bij" te zijn zeg. En nu een vast patroon er in brengen en wie weet krijg ik dan nog wel hartedief time op zijn tijd! Senne is pas heel laat thuis...hebben veel file gehad onderweg en ook pech. De ruitenwisser was kapot, dus moest de anwb nog komen.... Ze belden net om kwart voor acht en moesten nog 305 km........ ik kijk wel hoor, want anders blijft hij morgen gewoon lekker thuis van school, in ieder geval de ochtend. En met Sven gaat het super met zijn eten!!! Hij krijgt nu verschillende dingen zonder er last van te hebben. Ben zo blij, hopelijk blijft het ook goed gaan als zijn tandjes er door zijn, want daardoor heeft hij nogal dunnen broeken op het moment. Maar al met al, dat is al 1 ding wat beter gaat, nu nog het slapen... Verder iedereen een goed weekend gehad???
Oei Hartedief dat wordt echt wel nachtwerk denk ik idd. Oh heerlijk zeg helemaal bij zijn, hier blijft ook steeds het een en ander liggen hoor, kom er gewoon niet aan toe. (moet ook toegeven dat ik tijd met Tim en Stijn voor het huishouden laat gaan hoor) Wij hebben een druk weekend gehad, zaterdag nog in Zeeland geweest, 1 van de januari 2008 kindjes werd 4. Vanmorgen gaan zwemmen en vanmiddag moesten we naar nieuwjaarsrecepties van de familie van Luc. De 1e zijn Tim en Luc naar toe geweest want dat was tijdens slaapjestijd van Stijn en de 2e zijn we denk 45 min geweester werd daar flink gerookt binnen en het was ook al 4 uur toen we binnen kwamen dus goede reden om weer op tijd te gaan want morgen moet Tim weer naar school dus die wilde ik ook om 19 uur in bed hebben. NU staat het wasmachien al weer klaar want alles stinkt gatverdegatver
Elleke, nogmaal heel veel succes. Mijn zusje is woensdag uitgerekend, maar ook daar nog geen tekenen van een aankomende bevalling. Hartediefje, fijn dat het zo goed gaat met Sven en Senne zal idd wel pas laat thuis zijn... Doosje, ik heb voor Finn maanden geleden al snowboots gekocht bij de Boerenbond en mocht je zelf op zoek zijn: Zalando? Ik heb wel een maat te groot gepakt, 24 en hij zit nu in 23, maar meestal vallen snowboots wel kleiner uit heb ik het idee. Snoet, fijn dat de lucht weer geklaard is bij jullie. Citroen, wat leuk dat je nog contact hebt met de 2008 mama's. En idd vies als alles stinkt naar de rook. Ik heb zelf jaren gerookt, van mijn 14e tot 3 maanden geleden (en tussendoor 2 x een jaar gestopt ivm de zwangerschappen) en nu merk ik pas hoe erg het stinkt. Wij hebben een gezellig weekend gehad, lekker uit eten geweest vrijdag, gisteren thuis aangerommeld en Jari lekker met zijn vriendjes gespeeld. Gisterenavond is Paul naar New Kids geweest met zijn maten en heb ik zitten borrelen met een vriendin. Vandaag ook rustig aan gedaan en moeder en zus op bezoek gehad...
Hoi hoi, Ff heel kort een update-je: uk is weer wat aktiever, maar ik zie het maar als stilte voor de storm... Ik ben vanavond mijn slijmprop verloren, maar dat zegt ook nog niet alles natuurlijk... Het wachten gaat nog ff door! Groetjes, Elleke
We wachten hier ook met spanning af Elleke!!! Citroen, druk weekendje dus! En vies als alles zo stinkt he.. Ik liep ook echt al maanden achter de feiten aan in huis. Had me voorgenomen om tijdens de week vakantie van Jaap hier het huis eens goed onder handen te nemen en alles een plek te geven, zodat ik niet altijd eerst een uur moet opruimen voor ik kan gaan poetsen! (en weer even weet wat er in huis staat en waar) Maar idd, komt ook omdat ik de tijd voor Senne en Sven voor laat gaan en ik het door de week toch alleen moet doen.. Maar goede voornemens zijn er om proberen waar te maken he hahahahaha.. (elke zaterdag de boven en maandags op mijn vrije dag de beneden verdieping) Hellie, gezellig zo borrelen met je vriendin! En zo te lezen was het een heel gezellig weekend! Fijn te lezen dat je zo genoten hebt. (doet een mens weer goed toch?)
Oh Spannend Elleke!! Het was idd voor mezelf haha! Maarrrr ik ga ook eens bij de Boerenbond kijken, dat ken ik namelijk helemaal niet. Doosjeman vond New Kids ook 'de shit' Hellie
hmm slijmprop verloren is een begin! ik hoop dat je een mooie rustige bevallling mag krijgen. spannend! hier gisteren met de kids naar bambini geweest coen vind dat helemaal fantastisch! en anna is nu groot genoeg voor de grote arena (voor diegene die het niet kennen zwembad wat omgebouwd is tot indoor speeltuin) mijn nostalgie want ik heb daar nog mijn A en B diploma gehaald hartedief hoe is het om senne weer thuis te hebben?! ws een heerlijk weerzien? wat een pech hebben ze gehad! moest er nog aan denken toen de zware sneeuwberichten etc op nieuws waren citroen JAK! das bij mijn stiefmoeder ook daar staat het altijd blauw en een uurtje voordat we komen rookt ze niet meer binnen (maar dat maakt dus geen drol uit)daarom slapen wij er liever niet met kids hellie dat klinkt HEERLIJK ik moet zeggen dat ik sinds ik moeder ben bijna nooit meer borrel. als ik dan wijntje op heb en ik moet er vroeg uit dan voel ik het de rest van de dag
Senne was pas om 22.50 uur thuis..... Maar wat was het weer heerlijk om dat mannetje van me te kunnen knuffelen. Het eerste wat hij vroeg was "mag ik bij jou in bed"? hahahaha..toen ik zei dat papa jaap er was, zei hij: dan kan hij toch op zolder? HAHAHAHA... gaan we toch maar niet aan beginnen! Maar vanavond is harteman niet thuis, dus wij gaan er lekker samen op tijd in! Hij is vanochtend toch nog naar school gegaan en dat was maar goed ook, want hij mocht nu naast de juf zitten en dan mogen ze vertellen. Hij zal wel helemaal op zijn vanavond, maar goed, nachtje goede slaap en dan is het weer goed. Snoet, leuk is het daar he... kunnen we volgende keer ook wel eens naar toe gaan met de kids! Sven vind de ballenbak daar ook al helemaal te gek. Hellie.. is ook zo klein allemaal op een telefoon...
ja haretedief voordeel vergeleken met klokuus is dat het ruimtelijker is ik heb wel het gevoel bij de grote arena dat ik anna meer in de smiezen moet houden ben altijd zo bang dat ze me niet meer terug kan vinden of er uit kan komen.... ik heb dus ook wel eens problemen met loslaten net op cb geweest. coen is "maar" 4 ons gegroeid. wat ik hem allemaal geef op een dag...<zucht...> heb het netjes opgesomd die mensen doen ook hun werk maar ik krijg werkelijk het gevoel dat he niet goed is, terwijl als je zelf aan geeft dat het niet goed gaat je krijgt te horen "ach hij groeit hoor mw!"dus dat was nu ook mijn antwoord na dat ik zijn dagschema had doorgebriefd
Hartediefje, fijn dat Senne weer thuis is en dat hij jou ook heeft gemist. En vwb het huishouden, ik ren hier ook altijd achter de feiten aan hoor, heb me er nu maar bij neergelegd dat het hier rommelig is. Zolang het maar schoon is. Ik had ook echt de meiging om 6 x per dag Finn zijn speelgoed op te ruimen. DOe ik niet meer, ik ruim het nog 1 x op en dat is als hij naar bed gaat, met als gevolg dat er tegen die tijd ook echt overal speelgoed ligt, maar so be it! Snoet, is altijd leuk he, zo'n binnenspeeltuin. Kun je zelf ook even lekker niks doen... Hoe groot en zwaar is Coen nu? Op deze leeftijd groeien ze toch ook niet mer zo hard. En bij het CB laat ik ze ook altijd maar kletsen hoor... Finn praat bijv nog bijna niet, begint nu af en toe wat woordjes te zeggen en volgens het CB was dat wel laat... Nou, ik ga er van uit dat dat vanzelf goed komt hoor... En het weekend was idd leuk. Ik merk dat ik die tijd voor mezelf (even zonder kinderen) ook wel nodig heb, dus een keer uit eten of borrelen of zo... Heb die leuke dingen ook echt nodig om en leuke mama te kunnen zijn...
Hoi meiden, ff een korte update, er is er hier een mijn huiskamer aan het verbouwen.... laat maar ff gaan, heb geen puf om erachteraan te rennen.... Ben net bij de vk geweest. Alles was goed, hoofdje kan niet lager indalen. Alle krampjes, pijnen, harde buiken en andere ongemakken van de afgelopen dagen hebben alleen het effect gehad dat mijn baarmoedermond iets naar voren is gekomen, maar verder helemaal niets. Ben nu 40+2, heb voor volgende week dindsdag een afspraak staan bij de gyn om te praten over wat dan. Dan ben ik 41+3, maar ik weet nu al dat ik niet ingeleid wil worden. Ik wil niet in dat stomme ziekenhuis bevallen, maar gewoon lekker met mijn eigen vk (zelfs die ene waar ik niets mee heb is nog altijd beter dan die mutsen in het zkh). We wachten dus gewoon nog ff geduldig af wat de komende week gaat brengen. Groetjes, Elleke
elleke, mijn vk had bij coen homeopatische korreltjes gegeven die ontsluiting op gang helpen kan je misschien voor bellen? bij mij heeft het geholpen vrijdag potdicht en ebgonnen met die korrels zondagavond was coen er
'potdicht'. Wat hou ik toch van de visualisaties die jij op je teksten loslaat Snoetje. Hartediefje: lekker he zo bijdehand!! Ik had Harteman gewoon op de zolder gelegd hoor En misschien moet de volgende meeting wel gewoon een gezellig high tea borrel zijn! kids bij de mannen en wij aan de wijn. En chocola. Heel veel succes Elleke! Als iemand nog een goede tip heeft: Boaz die slaat me en gilt als ie aandacht wil. Ik zet 'm nu apart en reageer niet meer, dan gaat het uiteindelijk wel beter (ik geef 'm dan ook niet waar ie om vraagt a.k.a. schreeuwt). Hebben jullie dat ook nu met de kleintjes? Of heb ik mijn roeping als boksbal gewoon gemist?