30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Nu klopt het met vandaag, de 18.1 haal ik dus niet maar het belangrijkste hoop ik nog wel te halen en dat is nog minimaal 2 ons want dan is het bye bye 9 en hello 8!!

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Knap hoor!!!!

En hier een Sven met nog steeds koorts... ben naar de ha geweest, zijn ene oortje zag er niet helemaal jofel uit zei ze, een beetje vocht, maar het andere was niets aan te zien... ze dacht gewoon een virus waar hij last van had. En ook van tanden konden ze best koorts krijgen zei ze... tja... is het weer van het kastje naar de muur????? Ik weet het niet, maar ik mag echt totaal niet aan zijn oortjes zitten. Na het bad, was hij echt helemaal aan het bibberen, toen 40,2.. maar ja, was hij natuurlijk net uit het water. We kijken het weekend nog aan en anders zit ik maandag weer terug bij de ha.

En het gaat gebeuren! Ik ga weer sporten. Mijn mams wil komen oppassen en ik kan even een uurtje hartedief time inbouwen op een week!!!

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    En morgen..... moet ik op controle voor mijn veren!!!! Dan horen we of manlief heel blij gaat zijn hahahaha.. of het weer compleet veilig is!!

4. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Citroen, goed bezig hoor!

Hartediefje, beterschap voor Sven. En veel plezier met sporten.

Ik zit hier al een paar dagen af te wachten wanner mijn zusje nu eindelijk gaat bevallen. Ze is nu 1 dag overtijd, maar tot nu toe nog geen tekenen van een aankomende bevalling. Erg spannend dus...

5. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hellie, dan duren de dagen zooooo lang he... en bij elk telefoontje spring je een meter hoog hahahaha. Spannend! Weten jullie al wat het wordt, of is het echt een totale verrassing?

6. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    We weten wat het wordt, maar ben zo benieuwd!!!

7. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben er even snel: Hellie succes, Hartediefje wat heeeeeerlijk van de me-sport-time!! En Citroen: chapeau voor het afvallen, knap!!

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hey meiden!

citroen je bent een kanjer vind het zo knap van je!!!!

hartedief goed dat je lekker gaat sporten iig iets voor jezelf en tja als de dokter het zegt.... maar echte koorts en tanden??? mijn ha denkt daar anders over

coen lijkt beetje hangerig van de prikken van afgelopen maandag maar mag niet klagen

hellie goed van je dat je het rustig aan doet maar ook heel goed van je dat je weer in opbouw bent blijf signalen in de smiezen houden he? met je man nu ook weer rustig?

doosje even snel?, ben je ook druk?

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Dank jullie!!!
    Zo gisteren maar half op internet gezeten na het sporten maar het is gewoon gelukt!!! Ben nu dus 18 kilo kwijt en 126 cm (gemeten op 10 verschillende punten en dan bij elkaar opgeteld) Dus nu is het officieel bye bye 9!!!!!! Nu nog op naar de 7 en dan bekijk ik wat ik nog wil.
    En ik ga mezelf vanavond eens even verwennen met een lekkere chocoladebol, dat had ik wel DIK verdiend vond ik zelf, heb al het gebak afgeslaan sinds ik serieus gestart ben dus vanavond extra genieten!

@Hartedief wat lekker dat je kunt gaan sporten weer!! Heerlijk even tijd voor jezelf ook.

@hellie al iets aan de gang bij je zus?

10. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Citroen: YEAH!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig meid, knap hoor en geniet van die lekkere chocoladebol!!!! je hebt het idd verdiend en 1x zo'n bol gaat je echt niet terugbrengen naar die 9. Top!

Snoet...ik twijfel nu ook hoor, heb het met Senne ook nooit zo gehad met tanden en hoge koorts. Maar vanochtend had hij gelukkig 37.2 en vanavond voor het slapen gaan 38.4. Geven jullie dan de kleintjes een zetpil als het zo 38.4 is? Ik heb het nu niet gedaan.

En ik heb idd heel veel zin in het sporten!

Hellie, al babynieuws??? (waarschijnlijk niet, want dan zou je waarschijnlijk gelijk posten hahahahaha)

Nou, mijn veren zitten er nog in, maar jongens....wat deed het nakijken pijn zeg... hij doet dat via een inwendige echo en mijn baarmoeder ligt gekanteld. Dus hij moest heel erg hard duwen en dan ging hij weer naar links...dan weer naar recht...dan weer naar boven... pffff...echt vreselijk, mijn buik doet er echt zeer van (ook omdat ik bijna ongesteld moet worden) Maar ik moest wel goed gaan bijhouden hoe het gaat met de menstruatie, omdat het nog steeds niet helemaal is zoals het moet zijn... Maar in ieder geval zag hij wel na een hoop duwwerk dat ze allebei er nog in zaten (hij wilde ze samen op het scherm voor een echo afdruk, maar dat lukte dus niet..) en dat ik dus officieel veilig verklaard ben! Einde babytijd....geen kleintjes meer hier.... *slik*...*nog drie jaar genieten van de kleine momentjes van Sven thuis voor allebei mijn mannetjes op school zitten en die heerlijke mooie en bijzondere klein kind tijd echt voorbij is*

Ik ga mezelf voor de tv zetten met een bakkie chips! (heb het even nodig hahahaha)

11. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi, even snel een update. GEEN babynieuws en nog geen tekenen van een aankomende bevalling...

Citroen, heel knap van je! En geniet lekker van je gebakje!

Hartedief, vervelend dat het pijn deed, maar wel fijn dat ze goed zitten.

12. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hey hartedief ik werd woensdag gebeld dat ik gisteren ook voor controle kon ik was er om 15:40 en ook bij mij zitten de schokdempers goed ik dacht precies hetzelfde als jij: exit, no-more, alleen nog baby's loeren in andersmans wagen niet meer die kleine pruts billetjes en zoete babylucht.... whoehoe......:(

maar...

ook geen stuwing, bekkenklachten, om de 2-3 uur wakker voeden slapen wakker voeden slapen etc. zorgen over hapjes, flessen krampjes uitslag huiltjes die we niet snappen of te laat snappen.

maar een dreumes die steeds beter gaat slapen, beter begrijpen, woordjes nieuwe ontwikkelingen en stapje voor stapje een kruimeltje vrijheid

13. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    he snoet..... dan hebben we elkaar net gemist. Dan stond ik in de Livera om een nieuw setje te passen.... jammer dat we elkaar niet even getroffen hebben.
    Bij jou dus ook alles goed! Tja..het is wat je zegt hoor..over drie jaar zijn de kindjes allebei op school.

Praten jullie kleintjes eigenlijk al een beetje? Hier is het eigenlijk alleen nog maar mama en af en toe papa.... soms denk ik dat hij oma zegt en mmmmm...ba... En dan houdt het op hahahaha O ja..nene voor Senne en hemzelf!

14. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel voor alle rode katertjes hier! ;)

Hellie: al nieuws?
    Elleke: hoe gaat het bij jullie? En met jou??

Woordjes: gaat steeds meer en beter hier, heel leuk! Hij kan al een aantal woorden goed (bal, beer, miauw, kat, auto enz.) en hij begint nu ook ons na te zeggen. Erg grappig.
    Met mij: ook goed! Zat even in een dipje want ik was een beetje gepasseerd op m'n werk met die functie. Erg balen, maar ik heb er goed over kunnen praten met die collega en ook met mijn baas en ik mag i.i.g. een opleiding doen (marketing o.i.d.). Plus dat ze heeft uitgesproken nog veel potentie in me te zien. Dus tja, dat was even slikken en weer door.
    Hebben vandaag trouwens de Sony SLT-A35 gekocht met grote lens (fotocamera) en die is vet heeeeeee pfoeiiiiii!!!!!! die kan 7 beelden per seconde schieten, met schemerlicht fotograferen en bij beweging scherp stellen. De accu zit nu in de oplader, maar als ik een mooi fotootje heb zal ik het eens laten zien.
    Kost je wel een klein rib, maar dan heb je ook wat (was ons motto).

En we hebben in juni een weekje vakantie in de Vogezen geboekt, lekker!!

Kvinna: hoe is het met jou?
    Sky?

15. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Miauw is natuurlijk wel een heel belangrijk woord.

16. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Doosje, wat zegt je mannetje al veel zeg! En die Miauw doet het hem hahahaha, knap!

Hier ziekenboeg....ikzelf barstende keelpijn, slikken en hoesten doen zoveel zeer. Mijn nek doet zo'n pijn en mijn hals kan ik bijna niet aanraken.... Vanochtend al flinke verhoging, dus ik ga morgen even naar de ha...sukkel al lang genoeg met elke keer een verkoudheid en vastblijvend zittend slijm...

Sven is nu koortsvrij, maar toch ook wel hangerig nog. Ik ga de homeopaat morgen bellen voor hem en gelijk voor mezelf ook al eens een afspraak maken. Ben het zo beu om me steeds zo ellendig te voelen!

Hoe is het met de rest... Sky, Shadow, Kvinna hoe gaat het met de kleintjes?

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    woordjes van coen
    nana= anna
    mama = ben ik, is eten en kan eigenlijk heel veel betekenen
    hammam = eten
    bah!
    papa
    nee
    boem!
    boe!
    brrrrroem

als ik het zo lees, lees ik eigen wooren terug hoor ik mezelf zeggen:
    nee coen dat is bah
    oh jee! boem
    etc

vanavond toch maar eens hamlett uit de kast trekken hahahaha

op cb vonden ze dus dat hij te weinig sprak (who cares...) maar hij pakte blokjes af van anna en deed ze keurig in vormendoosje (eat your haert out docter!)

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    motto van onze dag:

ik heb een toet-toet-toeter op mijn loop-loop-scooter en daarmee toet-toet-toeter ik naar jou!

coen is helemaal wouws van de loopauto die we ooit voor anna hadden en.... coen duwt zich nu overeind en loopt met schrede wankele passen door de kamer. enkel wanneer er eten geserveerd wordt of lekkere hapjes dan maar kruipen want dan is het sneller

19. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier nog steeds geen babynieuws.
    Hartediefje beterschap.
    Doosje, jammer van die functie, maar wel fijn dat je een opleiding mag gaan doen.
    Snoet, voor eten doen ze veel he!:)

Woordjes van Finn:
    papa
    jaaaahi = Jari
    uit
    op
    boem
    appe = appel
    bm = boom
    bah
    mummum = mama
    hap
    en verder kent hij een heleboel dierengeluiden

Oh ja, hij "zingt" ook: issie, issie, innu ade, enz
    Dat is dus Visje visje in het water, tekst klopt niet helemaal, melodie wel:D

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ja wat goed van Coen!!!

@Snoet en Hartedief wat fijn dat jullie veilig zijn! Enne ik moet zeggen dat ik het idee van weer een babietje met de bijbehorende gebroken nachten, flesjes tijden enz ook steeds minder aantrekkelijk vind, het is goed zo.

Heerlijk Doosje een weekje weg!

@Hartedief Stijn praat heel veel maar zegt niet zoveel hahaha tenminste niet echt verstaanbaar. Hij gaat nu wel echt immiteren en wat hij heel goed kan is NEE en BAH
    (oeps wie zegt dat toch steeds??) en verder:
    daa = dag
    Ti = Tim
    mama en papa
    houdoe (haha)
    aujo = auto

Deel Deze Pagina