Heeeeeeeel goed Hartediefje, ik ben trots op je!! Ik vind eigenlijk dat je de vrijdag ook rust moet nemen en dan zie je wel weer of het maandag weer kan (of niet!). Zo Wat een zieke kindjes hier! Boazje sluit ook aan in de rij met koorts, verkouden en (gelukkig voor zijn ouders, want dan kunnen we ook nog een beetje lachen hees. hihi. Arm liefje van me!
...en mama sluit inmiddels ook achteraan Verkouden, keelpijn en slap. Maar goed, wel naar m'n werk vandaag, want ik heb een leuke bijeenkomst.
Hahaha Doosje... bikkels zijn we he! Gewoon doorgaan... hahahahaha Wat vervelend voor die kleine man. Hier ook weer een verkouden Sven.... begint ook weer te hoesten onder de ochtend en zijn neus zit ook weer vol. En kwijlen dat hij doet...hahahahaha, de bellen hangen aan zijn kin! Beterschap voor Boaz en Coen!!!
voor iedereen beterschap! het heerst flink! hoor hier in mijn omgeving ook alleen maar snotterende mensen en hoestende mensen. coen is echt goed ziek wilde vandaag amper eten en drinken ook moeizaam. kwam om 17:00 thuis en er zat een dood vogeltje bij papa op schoot. wil amper eten en drinken gaat ook moeizaam hij zag me en heel schor kwam er een "mama!" uit. heb hem om 17:30 naar bed gebracht had 39.8 een fles half water half melk gegeven wat er tot 120 inging en een para subje. morgen gaat hij naar oma en ga ik stinkend hard mijn best doen om afspraken te verzetten zodat ik vrijdag zelf thuis ben. (spagaat van een werkende moeder...) ik moet zeggen dat ik hem nu niet hoor hoesten en hij slaap lekker hopelijk geeft een lange nachtrust weer wat energie. ik ben zelf overtuigd dat een lijfje weerstand moet maken door af en toe ook flink ziek te zijn maar als morgen koorts niet minder is hang ik vrijdag toch echt aan de bel bij huisarts. ik ga me weer eens richten op ontwikkeling visie somatische zorg nu het front rustig is.
Jee Snoet...wat heeft Coen het te pakken dan... en beter een keer teveel naar de huisarts, want als hij ook niet wil eten, zijn ze echt ziek... Moet je nog een cursus erbij doen of stof doornemen? Jee...wat een term hahahaha... ieder zijn vak he! Hier gaat het stukken beter, mijn hoofdpijn is volledig weg, mijn neus is vrij (wat een heerlijk gevoel om gewoon te kunnen ademen) en mijn keel doet minder zeer, kan dus weer slikken en drinken/eten zonder pijn. Ik ben dus zelf naar zwemles gegaan met Senne en bij mijn mams gegeten. Ik heb me verder de rest van de dag rustig gehouden. Dus als ik me morgenochtend zo voel als nu, ga ik toch werken. Maar ik heb wel iets voorgenomen! Ik ga echt rustmomenten inbouwen. Morgenavond gelijk met Senne naar bed, van het weekend alleen boven poetsen en wassen. En verder ga ik zondag UITSLAPEN...doe mijn oordoppen in en dan zie ik wel hoe laat ik wakker word.
Beterschap voor de zieken! @Hartedief fijn dat je je wat beter voelt! @Snoet succes met verzetten, hoop dat het lukt! Hier is Stijn ook geveld, is niet heel erg ziek maar werd vanmorgen wel flink overstuur wakker. Om hem te kalmeren aai ik hem altijd over zijn hoofdje en toen voelde ik ineens 2 hele grote bulten op zijn hoofdje, 1 net bij zijn haargrens in zijn nek en 1 achter zijn oortje. Wilde het eerst even afwachten maar had er zo'n vreemd gevoel bij omdat hij dus in 1e instantie helemaal niet ziek of verkouden was. Maar na een uurtje kwamen toch de snottebellen. Uiteindelijk toch maar de ha gebeld omdat de bulten echt op vreemde plekken zaten (naar mijn weten zitten dat soort bulten als een kindje verkouden is meer in de hals) Huisarts heeft hem goed nagekeken en ook zijn oksels en liezen nagekeken maar daar was niks te vinden. Wel was zijn oortje wat rood en dat in combi met de snottebellen houden we het nu dus maar op een luchtweginfectie. Moet wel de bulten in de gaten houden en als ze over 3 weken niet weg zijn of duidelijk kleiner zijn even terug komen voor verwijzing voor echo. Verder drinkt en plast Stijn vandaag veel te weinig, hij heeft gewoon een hele dag met 1 luier gedaan en er zat nog maar net een plasje in dus ook dat goed in de gaten houden en als er geen verbetering in zit vrijdag terug komen pfff maar goed hij ligt nu vrij onrustig te slapen, had hem voor het slapen even getempt en hij had 38 dus denk dat we vannacht nog wel een keer eruit mogen. Verder nog wat leuks, mijn oude klas van de basisschool is iedereen bij elkaar aan het zoeken via facebook om een reunie te organiseren, wow wat gaat dat snel zeg, binnen een week hebben we nu iets van 40 (van de 60) klasgenoten al gevonden en hebben zich ook allemaal aangemeld op de speciale facebookgroep die daarvoor is aangemaakt. Vandaag ook bij de voedings en lifestyle coach geweest, denk dat ik daar wel flink wat aan heb. Fijne tips en ideeen gekregen!
jeetje citroen das schrikken zeg! misschien heeft ie zich gestoten in zijn bedje? en jahoor stijn ook al de klos! heel vervelend wat ga je je dan weer zorgen maken he? beterschap. betreft social media. ik heb er gemengde gevoelens over. het is idd leuk om oude klasgenoten te vinden oid maar andere kant merk ik dat mensen soms ook wel heel veel delen. ik had 2 weken geleden nog dat een medewerker van mij vaste uren krijgt. ik vertel haar dat ze het nog even voor zich moet houden zodat ik haar collega's kan inlichten. krijg ik even later te horen "goh truusje komt in ons team?! gelezen op facebook. zegt truusje ja, je hebt gezegd dat ik het stil moest houden maar niet dat ik het niet op facebook kwijt mag....zelfde truus laat vervolegns weten dat ze om medische redenen heeft vrij heeft gekregen van mij voor onderzoek en de rest van de tijd gebruikt om haar vriend elders in het land te bezoeken (gelukkig heb ik tijdelijk contract gegeven....) zo vernam ik ook dat iemand niet blij was met een move in diensten. ik werd met naam en toenaam genoemd op haar hyves (pas op voor smaad!) en nachtdienst medewerker telde haar uren van haar "strontvervelende nachtdienst" af op twitter en snoetman wist eerder als ik dat er een insluiper was opgepakt die in ons verpleeghuis een tas had gejat goed dat je een coach hebt gevonden kan zeker op mindere tijden net een stok achter de deur zijn en het is fijn als iemand je aanmoedigt! beterschap voor stijn!
hartedief waarom zou je niet eens lekker uitzieken? dan weet je zekekr dat je weer op kracht bent. ben zo bang dat als je snel gaat je binnen no time weer ziek wordt.... maarrrrr fijn dat je je al wa beter voelt! oh ja die lastige term: wij zijn bezig met visie ontwikkeling onze organisatie is groot maar de visie uniform. zeg maar een paraplu waar alles onder valt. morgen een overleg en wil dus eea op papier hebben. zorg voor mensen met dementie (psychogeriatrische zorg)vraagt andere inzet en omgeving dan mensen met een lichamelijke aandoening (somatische zorg)
@Snoet nee dat kan niet van het stoten zijn, hebben alles bedacht maar dat kan gewoon echt niet. We houden het gewoon goed in de gaten nu en als ik het niet vertrouw sta ik weer op de stoep. Ja idd wat sommigen allemaal delen snap ik ook niet hoor. Er zit op mijn telefoon een optie dat facebook de gps gebruikt om aan te geven vanaf waar ik een berichtje post en dat heb ik ook meteen uit gezet hoor, dat gaat me echt te ver! Verder zit ik soms ook echt met verbazing te kijken naar tweets over tampons en menstruatie en alle bijbehorende probleempjes.. ach als je niks bijzonders te melden hebt doe je dat maar haha. Goh wat 'dom' van die collega's zeg, ik vraag me werkelijk af of iemand zoiets zelf niet snapt?? Ik weet ook dat wat ik hier schrijf over mijn schoonouders oid gewoon open en bloot ligt zeg maar, maar zoiets zou ik dus nooit op facebook oid zetten. Oei Stijn wakker...
Snoet... vind het echt geweldig om te zien hoe jij in je vak staat!!! Citroen..jee, schrikken zeg... even goed in de gaten houden dan... en ook Stijn geveld... wat een rotvirus waait er rond zeg. Beterschap ook voor daar!!
whaaaaaaa <zucht> weekend! hard gewerkt en geregeld dat ik morgen vrij ben en wat voelt dat fijn! coen lijkt qua ziek zijn op de retour.... vanochtend 37.8 en vanavond 37.6 snot komt nu goed los en hij heeft weer beetje gegeten en hij kan weer lachen. hij is wel benauwd vind ik. heb nog puffers liggen maar hij HAAT dat. maar ik zet toch door dus even onder dwang met een spartelende boze coen een voorzetkamer op zijn neus. vind het vervelend maar ik weet niet hoe ik dit "leuk" kan maken hij pikt het gewoon niet. maarja klein posi puntje, hoe harder hij gilt met voorzetkamer op zijn neus hoe beter hij inhaleert
@snoet vervelend is dat als ze iets niet willen, je kunt ze gewoon nog niet uitleggen dat het goed voor ze is he... Maar idd inhaleren doet hij dan wel erg goed. Nou Stijn is niet echt zieker geworden, gister avond en vannacht wel heel onrustig geslapen maar niet dat we naar hem toe moesten. Vandaag nog wel snottebellen en niet echt goed gedronken maar ik had vanmorgen alvast wat potjes fruit gehaald en wat kwarkjes zodat hij wel wat meer vocht binnen krijgt en dat lijkt wel geholpen te hebben want hij heeft vandaag 2 redelijke plasluiers gehad.
hey allemaal, ben ik weer. Elleke VAN HARTE GEFELICITEERD!!! met je dochtertje wat een aparte naam!! Mooi hoor . Pff ik lees allemaal zieke kindjes en een zieke Hartediefje, beterschap!!! Valerie heeft ook een fikse verkoudheid achter de rug maar we zijn flink met neusspray (die zoutoplossing) aan de slag gegaan dus 't was gelukkig ook weer zo over, daarmee kwam 't goed los en zijn we dus een oorontsteking voor geweest. Citroentje raar zeg die bulten? Idd goed in de gaten houden, misschien toch lymfeklieren? Verder ben ik supertrots op haar, sinds 4 januari loopt ze LOS !! Het ging in het begin erg voorzichtig, maar het gaat nu al een stuk sneller en verder . Schitterend vindt ze het, dan loopt ze me achterna vanuit de woonkamer naar de keuken bijv. en dan moet ze zo lachen zo van kijk eens mama ! Heerlijke meid is het. Ze doet het zo geweldig goed, ik geef al een tijdje meer vers gemaakt eten ipv potjes en dat gaat ze steeds beter eten, eerst at ze altijd daar maar een paar hapjes van (potje meestal 3/4 tot heel) maar tegenwoordig eet ze vaak haar bordje bijna leeg. Meestal maak ik gewoon aardappeltjes met vlees en groente maar ik wil wat meer af gaan wisselen voor haar. Zeker 's weekends want dan kunnen we lekker met z'n drietjes eten. Moet wel zeggen dat ze regelmatig andere dingetjes ook binnen krijgt hoor want ze peuzelt nog meestal met ons mee als wij gaan eten, en dat kan van alles zijn, lasagne, pasta's, chicken tonight of een wereldmaaltijd etc. Ik ben er wel voorzichtig mee wat ze krijgt want ik wil niet dat ze teveel zout binnen krijgt. Melk uit de fles krijgt ze alleen nog 's ochtends haar papfles en 's avonds, en tussen de middag drinkt ze uit de Difrax oefenbeker en dat gaat erg goed. Ze kan 'm nog niet zelf vasthouden en drinken dus mama helpt haar daarmee . Ze knoeit er bijna niet meer mee. Erg goed dus. Verder zijn we de 4e ook flink geschrokken, ik zat op de computerkamer en ze was bij me aan het spelen, Marcel komt naar boven maar... man oh man oh man... hij vergat het traphek dicht te doen! En ik had 't niet gezien. Dus wat gebeurt er, madam kruipt naar de overloop met als gevolg dat ze van de trap sodemietert helemaal naar beneden :x!!! Het moment dat het gebeurde wist ik al wat er was dus ik begin te gillen NEE NEE NEE!! en ren d'r achteraan nou die blik in d'r ogen.. ik vergeet 'm nooit meer . Zo ontzettend geschrokken was ze mama pak me op! zei die blik pfffff... m'n arme meid!! Als ik er aan terug denk word ik nog misselijk. Gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden behalve wat blauwe plekken op haar voorhoofdje die ik wel gelijk behandeld heb met vallen en stoten gel, waardoor er bijna geen bult is geweest en de plekken snel weg waren. We hebben gelijk gecontroleerd of ze niets gebroken had en we hebben haar goed in de gaten gehouden of ze niet suf werd. Jemig man... wat een nachtmerrie is zoiets m'n arme meisje . Brrrr.... Verder weet ik even niets te zeggen, sorry . Ik post binnenkort weer meer, ik had effe geen behoefte om te posten, sorry! Oh ja, komende zaterdag hebben we een feestje, ik was vorige week woensdag jarig en Marcel is volgende week donderdag jarig .
Oh ik zag nog de vraag voorbij komen waar in Zeeland we waren, we waren in Domburg, op een camping van Roompot, Hof Domburg .
Hier is iedereen weer beter gelukkig Beterschap voor iedereen die nog geveld is! Hellie: al nieuws?? Shadow: wat schrikken zeg!! Oh op zo'n moment kan je je man wel achter het behang plakken! Maar die heeft z'n lesje nu wel geleerd zou je zeggen...
Hellie... wat spannend dan!!!! Wie weet heb je dit weekend er een neefje of nichtje bij! Heerlijk zo'n hummeltje weer. Shadow...wat schrikken zeg...jee.... dan zit je hart in je keel en zie je de ergste dingen al gebeuren. Gelukkig is het allemaal meegevallen, moet er niet aan denken wat er wel had kunnen gebeuren. Hier weer stukken beter! Voel me zelfs beter nu dan voor ik echt ziek werd (ik liep al maanden met verkoudheid en hoofdpijn) Maar ja...ik heb nog wel de antibiotica en ibuprofen.... dus onder de medicatie gaat het beter, maar ben benieuwd hoe het dan gaat zonder. Maar ik ben dus wel gaan werken donderdag en vrijdag. Snoet, hoe was je extra dagje thuis? En is Coen idd aan de beterende hand? Vind je het trouwens wel fijn zo die combinatie met 4 dagen werk en thuis? Niels is natuurlijk een dag meer thuis, maar het kan ook zijn dat je voor jezelf toch zoiets hebt dat je je dag zou missen thuis.
Citroentje, je bon blijft nog twee weken liggen. Mijn man was ziek... Nu donderdag 2 februari, als het mag van de chirurg. Dan maar lekker gewerkt.
Wat jammer Kvinna....maar ja... aan ziek zijn kun je niets doen. Je hebt nog iets om naar uit te kijken dan! Wanneer moet jij nu voor die injecties?