30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik vond zachte lenzen juist altijd heerlijk! snoeteman draagt ook thuis savonds zijn bril... maar wel vervelend zo... je ogen zijn toch wel heel kostbaar!

citroen wat leuk die collages! heeft tim er ook aan mee geholpen of is het gebasseerd op wat tim wil vertellen?

2. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @hartedief dank je

@snoet het is nu gebaseerd op wat Tim wil vertellen en we gaan vandaag samen de foto's bekijken. Ik heb nl eerst even een selectie gemaakt want ik heb zo verschrikkelijk veel foto's dat het voor Tim lastig zoeken is, het kan dus best zijn dat hij bv de brandweer in het midden wil hebben of juist andere foto's maar dat is een kwestie van even wisselen in het programma. We zijn trouwens bij de hele ik tafel uitgegaan van wat hij wil vertellen en zoeken daar nu voorwerpen bij, andersom kwam hij er zelf niet uit haha.

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Pacific, ik zie je online, hoe is het met jullie?????

Snoet, mss is het gewoon het idee hoor, maar om die zachte lenzen in en uit mijn ogen te krijgen... echt zo met je vingers in je oog...met harde lenzen plof je ze zo in..

Citroen, voor de kleintjes wordt het idd snel te veel om uit te kiezen..

Hier een eerste heuse driftbui gehad van Sven...jeetje...die bleef er zo wat in. Heb hem eventjes apart gezet in de gang... hij gooide met zijn tuut en knuffel, beker en gilde alles bij elkaar. Hij was ook erg moe, maar na nog geen uur is hij al weer klaarwakker... we steken het maar op de tandjes hahahahahaha....

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    citroen, wat hardstikke leuk! dan hebben jullie het toch maar mooi samen gemaakt!leuk om te zien hoe de kleuters dan al hun gedachten laten gaan en keuzes maken he?

och hartedief jij hebt me wel eens gezegd houdt je hart maar vast met een schorpioen.... nou en dat blijkt! coen kan ook zo zijn tis wat he zo klein als ze zijn zo'n willetje!

5. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Ja....ik dacht dat ik met Senne al een pittig mannetje had...maar dat was maar een voorproefje volgens mij op wat me nog te wachten staat met deze boef! Helemaal door het lint gaan omdat hij iets niet mag.... niet normaal... (zit ook nog het temperament in van zijn mama volgens mij...schijnbaar had ik ook van die driftbuien.....hahahaha)

6. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Hallo dames,

Veel te weinig hier maar het is niet anders.
    Wilde wel even laten weten dat alles ok is.
    Chris gaat als een speer en slaapt gelukkig een stuk beter.
    Wij dus ook en jee wat kan je dan meer hebben.
    Wel allemaal ook geveld geweest en nu weer door de griepjes en verkoudheden zoals iedereen bijna.
    Druk met werk, is een puinhoop (niet persoonlijk met mij maar maak me wel zorgen om collega's, team en daardoor sfeer voor kids) en ik ga dus zoeken naar ander werk.
    Geen zin in moeilijk gedoe en mijn karakter zal vandaag of morgen flink gaan botsen (en dan zeg ik het nog netjes) met de unitmanager (hele foute heks in deze functie) en dat moet ik voorkomen.
    Ga binnenkort ook beginnen met het schrijven van kinderboeken; iets wat ik al zo'n 15 jaar wil en heb ook diverse concepten, dus nu maar eens tot uiting brengen.
    En streven om dit jaar flink af te vallen, hoop zo dat me dat lukt.

Gefeliciteerd voor alle nieuwe baby'tjes!
    Beterschap en succes en sterkte voor alle zieken en operaties en behandelingen.
    Ik heb maar een paar pagina's teruggelezen. Lees het niet meer zo vaak vanwege tijdgebrek en zin. Te veel andere dingen aan m'n hoofd. Dus heb wel wat gemist hier. Excuus.

Ik wens iedereen alle goeds en complimenten aan ieder die z'n best doet om van dit topic een warm topic te maken en houden.

X

7. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi allemaal,

Wat een leuke collages Citroen! Wanneer moet Tim zijn verhaaltje doen?

Nieuw bed: hebben wij laatst ook gekocht, was wel nodig na 13 jaar. Maar het is inderdaad een duur grapje. Wij hebben een elektrische boxspring gekocht en nu slapen we weer heerlijk:)

Driftbuien: Finn kan er ook wat van. Meestal is hij heel lief, maar als hij iets niet mag, kan hij soms zo boos worden. Dan gaat ie gillen, slaan, stampen...pfffff. Gelukkig is het nog niet midden in de winkel of zo gebeurd.

Lenzen: ik kan er niks mee, heb al vanaf mijn 7e een bril. Ik heb 2 x harde lensen geprobeerd, maar daar kan ik niet tegen. Zachte lenzen krijg ik niet eens in (ben een beetje panisch met mijn ogen)...

Hier gaat het een stuk beter. Ik merk dat ik weer meer energie krijg. Ik werk nog wel halve dagen. Paul is ook weer opgeknapt, die is inmddels ook weer aan het werk. Darmen zijn nu onder controle en hij moet nu regelmatig bloed laten prikken vanwege nieuwe medicijnen en om de ontstekingswaarden in zijn bloed te checken.
    Met de jongens gaat alles goed. Finn begint steeds meer te praten en zingen. Jari wordt al echt heel groot en loopt nu met 2 grote gaten in zijn mond (zo lelijk dat wisselen:D)

8. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Bekijk bijlage 219519

Dit is dus mijn schorpioentje...... hij heeft het voor elkaar gekregen om op de tv kast te kruipen en ik denk dat ik hem wel zeker dertig keer er gelijk afgehaald heb en aan de tafel gezet....en dertig keer zat hij weer net zo snel op de tv kast.... Dit wordt volgens mij flink mijn borst natmaken in de opvoeding van Sven van Dalen :D

Hellie, wat fijn dat het stukken beter gaat met jou en je man. Dat is toch een oppepper voor jullie. En idd, zo vreselijk dat wisselen... is Jari toch wel redelijk snel met wisselen? Ik vind het ook zo eng als ze loszitten en ze moeten eruit.....

Sky, fijn dat de nachten zoveel beter gaan!!!! En wat wordt de kleine man ook al groot he.... Succes met het zoeken van een nieuwe baan, want het is niet niks als je je niet lekker voelt bij je baan en je leidinggevende. En ook heel veel succes met het afvallen!!!

9. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    whahaha hartedief kan mijn lachen niet bedwingen! sven kijkt ook echt van "zo mam! wat bedoel je ik mag hier niet zitten??! kan best!"

hellie fijn dat het weer opwaarts gaat. en wat worden kleine jongens snel groot he?

doosje? hoe is het?

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Haha Hartedief!!

@Hellie wat fijn dat het met jullie beter gaat!
    Tim mag nu elke dag wat mee naar school nemen, dat gaat in de ik tafel mand en vrijdag mag hij gaan vertellen.

@Sky leuk weer wat van je te horen, succes met alles wat je van plan bent

11. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Ja...dat worden nog heel wat tanden door de lip vrees ik.... Maar ik moet ook wel lachen hoor....maar ja... ik probeer hem toch te behoeden voor erge valpartijen, maar meneertje is echt hardleers....hahahahaha... heb mijn bank ook al verzet, omdat hij steeds naar het tafeltje wilden om de telefoon en babyfoon te pakken...staat nu een tafeltje zo dat hij er gewoon bij kan...en dan is het ineens niet meer zo interessant hahahaha!!!

12. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hahaha, alles wat niet mag is zo leuk om te doen. Hier wordt regelmatig de wasmachine aangezet, de prullenbak open gezet, de tv uitgezet, het cd-kastje open gezet, de lampen aan en uit gedaan en ga zo maar door....

Hartedief, Jari is 7, hij is eerder laat met wisselen dan vroeg, tenminste als ik hem vergelijk met zijn klasgenootjes.. Hij heeft nu 2 gaten, de ene tand zat los, de andere niet echt, maar die is er met voetballen uit geschoten:$

13. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Okee...ik zat in mijn gedachten dat Jari jonger was! *schaam*

O ja..alles wat niet mag, is leuk!!! (waarom staan de kasten eigenlijk vol met speelgoed..... emmers, blik en veger, afstandsbediening, telefoon, babyfoon, boeken van mama, borden uit de kast halen, handdoeken uit de kast trekken en ga zo maar door is toch veel leuker????hahahaha)

14. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Geeft niks hoor :)

Hier heeft Finn vandaag voor het eerst zijn snowboots aangehad. Dat ziet er echt grappig uit!

Had ik trouwens al vermeld dat we de zomervakantie hebben geboekt? We gaan 3 weken naar de Jungle Avonturen Camping in Rheeze. Kent iemand hier die camping? Ik ben erg benieuwd, de beoordelingen op Zoover varieren nogal.

Doosje, Kvinna, Miekee, Nuk en iedereen die ik vergeet; hoe is het?

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Jaaa Hellie da's leuk om te zien he die snowboots, hier Stijn ook vandaag, compleet met skipak haha maar hij vond het geweldig!

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ons sneeuwmannetje!

17. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wat schattig!

18. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahaha wat een cool pak Citroen! Is dat voor de Nederlandse winters of gaan jullie ergens heen? :-D

Hier alles goed hoor. Druk met werk, maar alles loopt lekker.

Ik was nog nieuwsgierig: wat voor schoenmaat heeft jullie kindje? Boaz (bijna 1,5) heeft maat 21, maar, op advies van de schoenenwinkel, maat 22 aan.

19. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Hoi

Is het goed dat ik hier ook mee kom babbelen?? Ben in juni 2011 bevallen van een zoontje Stijn. Ben net 30+ (31 jaar)

20. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja tuurlijk Karianne, welkom!!

Vertel eens wat over jezelf: wat doe je en hoe gaat het met je kindje? :)

Deel Deze Pagina