30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
  2. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een gezellig boel zo!! En wat grappig dat de 1 blauwe en de ander bruine ogen heeft. Of zie ik dat verkeerd? Zijn dat de 2 van jou en 2 van je man?
    Wat een knapperd ook die Sven he! Zo lief babies..

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Wat een knappe kindjes hebben wij toch met z'n allen!!

Wij zijn blij dat we hebben gezegt dat we thuis blijven deze kerst...jeetje wat een nacht zeg. Stijn om 23.30 wakker gemaakt voor een fles en daarna weer in bed. Om half 5 worden we wakker geschreeuwd door Stijn die vervolgens een uur lang aan het krijsen is en niet getroost kan worden. Na een klein flesje weer op bed willen leggen maar meneer wilde echt niet, nog maar een klein flesje (uiteindelijk dus een gewone fles) toen lag hij om 6 uur in bed en vervolgens om 7 uur weer hetzelfde, krijsen, schreeuwen niet te troosten en je zou toch zeggen dat het geen honger is als je net een 200 fles op hebt maar meneen drinkt met gemak nog eens 100 cc op.... Toen tegen 8 uur weer in bed en tot 10 uur geslapen.... vreemd???????

@Doosje Stijn is ook al flink aan bijten op alles en zeveren (kennen jullie dat of is dat brabants??) nou ik bedoel dus kwijlen, zo erg dat ik elke keer z'n shirt kan veschonen... zag bij Boaz ook al een slabber dus vermoed dat boaz het ook doet? Heb al gevoeld naar tandjes want dan doen baby's dat maar kan bij Stijn nog niks voelen maar goed hij kan er dus al wel last van hebben... (wat hier trouwens goed hielp bij tandjes was gengigel, alleen via internet te koop)

4. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Doosje, de oudste twee zijn de kindjes van mijn man en zijn ex (inderdaad blauwe en bruine ogen) en het blonde mannetje met de blauwe ogen is van mij met mijn ex en sven is dan van mijn man en mij samen. Sven zijn oogjes zijn nu nog blauw, maar op de foto lijken ze idd bruin. Maar ze zijn wel iets lichter geworden dan net na de bevalling, dus ik durf het nog niet te zeggen welke kleur het gaat worden. (harteman en ik hebben allebei bruine ogen)

Citroen, wat een nacht zeg... zou idd niet zeggen dat hij dan nog honger kan hebben.

Onze nacht is redelijk goed gegaan. Sven heeft om 1 uur de fles nog gehad en ging toen tegen 2 nog even zijn luier vol goooien...daarna is hij lief gaan slapen. Tot een uur of kwart over vijf en toen kreeg hij het weer wat benauwd. Getroost en toen zijn speentje (wil toch proberen om wat langer te rekken 's nachts met de fles) en toen om een uur of zes weer speentje gegeven en toen heb ik hem om zeven uur wakker gemaakt voor de fles. Dus op zich heeft hij dan van 1 tot 7 gedaan met zijn flesvoeding!

Wat zouden jullie doen om evt te proberen hem wat langer te laten slapen...toch wat meer geven bij de laatste fles??? Hij kan volgens mij best nog wel wat meer op, want soms zoekt hij toch nog na de fles van 135 cc klaargemaakt. Maar aan de andere kant ben ik ook weer bang dat het te zwaar op zijn maagje gaat liggen en dan weer gaat spugen...

5. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja he Citroen!!

Zeveren ken ik wel, maarrrr mijn familie is Zuid-Limburgs, dus het kan idd van onder de rivieren komen. Ik heb laatst bij het cb gevraagd of het al tandjes waren, maar ze vertelden dat het normaal gedrag is bij een baby van 4 maanden (zeveren, minder willen slapen, bijten..) en dat het nog geen tandjes waren. Dus tja...daar gaan we dan maar van uit. Ik zie ook nog niets moet ik zeggen.
    Ik vind het grappig dat Boaz nu ook de hele tijd rechtop wil zitten. Hij kan nog niet zelfstandig zitten hoor, maar hij doet dan z'n hoofd omhoog, spant z'n buikje aan en dan wil hij omhoog. Vandaar z'n platte buikje denk ik haha!

@ Hartediefje: Boaz sliep pas met 3,5 a 4 maanden door. De reden daarvan was de pap. Nu we dat om half 11 's avonds aan 'm geven slaapt ie lekker tot 07.00 of 07.30 uur. Omdat Boaz soms nog wel honger had een tijdje geleden mocht ik van het cb wel wat extra geven. Je zou bijv. 10 of 20 ml extra kunnen geven bij de laatste voeding en kijken hoe hij daarop reageert.
    Soms was het bij ons ook dat hij 's middags wel de fles leegdronk, maar s ochtends niet. Dan geef ik 'm 's middags iets van 20 ml meer en dat drinkt ie ook op. Ik geloof er wel in dat baby's het best zelf kunnen reguleren (als er geen bijzonderheden zijn).

@ Citroen: dat is wel raar gedrag idd van Stijn. Is het geen idee als jij ook pap gaat geven 's avonds? Het mag vanaf 4 (wij mochten al iets eerder omdat ie zo'n honger had en nog niet doorsliep) maanden.

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ja Stijn wil ook de hele tijd rechtop zitten dan kan hij alles beter in de gaten houden.
    We hebben het al met rijstebloem geprobeerd maar daar slaapt hij niks langer op en hij drinkt dan z'n fles ook niet leeg, nu geven we hem iets meer voeding met een grote speen (zodat hij niet te moe wordt) en dat schijnt te werken. We kunnen z'n fles ook niet te dik maken want hij krijgt al dikke voeding vanwege de reflux. Nu moeten we alleen een ander ritme krijgen want hij kan het wel...Hij kreeg gisteren om half 9 z'n fles en vannacht om half 5 werd hij wakker...dus iets later 's avonds komen en we zijn er.... Het probleem is alleen dat hij vanaf een uur of 2 's middags als een blok slaapt en dat dus eigenlijk iets later moet doen...

7. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

hey meiden,

ik weet het even niet meer hoor :(. Heb continu het gevoel dat ik achter mezelf aanloop, loop al dagen te stuiteren. Af en toe gaat het goed maar vaak loop ik alleen maar hele dagen zowat te janken en dat wil ik gewoon niet! Postnatale depressie heb ik niet, dat weet ik zeker. Vraag me niet hoe maar ik weet 't gewoon ;). Ik wil ook graag bv zelf geven, zonder tepelhoedje of wat dan ook maar dat lukt me ook niet. Valerie kan het niet, ik heb haar niet aan kunnen leggen binnen een uur na de geboorte omdat ze gelijk de couveuse in is gegaan en een sonde heeft gekregen. Ik wil geen flesvoeding geven! Maar dat krijgt ze nu vaak wel. Kolven doe ik te weinig omdat ik het met m'n stomme kop vergeet. Ik baal als een stekker nu van mezelf gewoon :(. Zit ik hier, heb ik een prachtige dochter die het geweldig goed doet kom ik aan met m'n gejank :(. Zouden dit nou gewoon nog hormonen zijn ofzo? Ik weet het niet. En dan lees ik weer dat iemand anders al "zo en zo lang!!!!" bv geeft en dan voel ik me weer een ontaarde moeder :(. Wat ik kolf krijgt ze natuurlijk wel. Maar begin deze week kon ik nog met redelijk gemak 's ochtends 170 cc kolven en nu krijg ik er nog maar krap 50 uit. M'n borsten staan 's ochtends ook niet meer gespannen en lekken ook niet meer 's nachts. Terwijl ik begin deze week echt nog een handdoek in bed moest hebben tegen het lekken en 's ochtends echt MOEST kolven omdat ik verging van de pijn...

Iemand tips wat ik aan dit gevoel bij mezelf van het alles moeten kan doen? En hoe ik Valerie kan leren om bij mij te drinken? En hoe ik kan onthouden om vaker te kolven en ook nog een eigen leven te houden? Want ik kom gewoon niet meer aan mezelf toe en ben alleen maar bezig met ik moet nog dit ik moet nog dat oh en dat en dat moet ook nog gebeuren... tips hoe ik deze gedachten kan veranderen zijn ook welkom!

Sorry hoor voor het ego-verhaal maar ik zie het echt niet meer zitten om op deze manier door te gaan dan kan je me straks wel opsluiten :(.

8. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Shadow, waarschijnlijk echt je hormonen die ervoor zorgen dat je zo loopt te janken alsmaar hoor...zeker omdat er dan iets tegenvalt wat je zo graag wilt en je jezelf eigenlijk schuldig voelt. Maar dat moet je echt niet doen hoor meis. Er zijn ook genoeg meiden die stoppen met bv omdat ze niet genoeg melk hebben bijvoorbeeld en die ook graag langer hadden willen doorgaan. Het is ook gewoon heel erg wennen om in een goed ritme te komen met een kleintje. Je kijkt er zo naar uit, maar je weet nooit hoe het zal zijn als ze eenmaal geboren zijn. Je moet je kindje leren kennen en zelf heb je de ontzwangerhormonen zeg maar....
    Ik weet verder geen tips over bv, want ik ben gelijk aan de flesvoeding gegaan. Kun je hier op het forum niet navragen bij de lactatiedeskundige?

Citroen, lastig dat Stijn steeds als een blok in slaap valt...hier ook het idee dat Sven het op zich wel kan volhouden om een uur of zes door te slapen, maar hij was vannacht ook wakker van de verkoudheid en toch wat aan het mopperen, dus een fles gegeven. Maar in principe had ik niet het idee dat hij echt honger had. Tja... ze houden ons zo wel bezig met de nachten he hahahaha.

Vandaag een fijne kerst gehad bij mijn ma en een paar leuke foto's van Sven kunnen maken. Hij is wel heel erg onrustig door de verkoudheid. Zo zielig om te zien... ze zijn zo benauwd en je kunt niet meer doen dan neusspray en een ui naast zijn bedje... Hoop dat hij snel opknapt.

9. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
  10. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Hartediefje: jaaaaaa die wil ik ook wel onder de kerstboom hier! Wat een liefje zeg.

@ Shadow: heeeeel herkenbaar hoor, wat je hierboven schrijft. Ik denk idd dat de kraamtranen je kant op zijn gekomen en dat je hormonen lekker op spelen. Maar dat neemt natuurlijk niet je gevoel weg over bv. Ik denk ook niet dat je een postnatale depri hebt hoor, maar natuurlijk ben je verdrietig over het feit dat de bv niet loopt zoals je hebt gewild.
    Wat is eigenlijk de reden dat je bv wilt geven? Omdat je hebt gehoord dat dat 'het beste is voor je kindje' (tenminste, dat zeggen ze in de reclames, maar Doosje en haar zusje zijn erg goed opgegroeid met alleen maar flesvoeding...om maar een voorbeeld te geven), of omdat dat je een 'goede moeder maakt', of omdat je gewoon 'dichtbij' je kindje wilt zijn?
    Ik bedoel maar....als je de precieze reden weet waarom het je zo overstuur maakt, dan kan je eens kijken of het echt wel zo erg is. Kindjes (en daar zijn er bij de 30+ meiden genoeg voorbeelden van) doen het ook meer dan prima op de fles. Ok, misschien is het minder persoonlijk (voelt dat zo), maar gezellig met je kindje op de bank of in bed en een flesje erbij is ook erg knus (en je kan er nog meer naar kijken ook).
    Voel het niet als een mislukking o.i.d. hoor. Het belangrijkste is dat jij en je baby lekker rustig van het voeden kunnen genieten. En als bv zoveel stress voor jouzelf (en Valerie) oplevert, dan is het helemaal niet erg om op de fles over te gaan. En ook dan kan je bijv. 2x kolven op een dag en de rest gewone fles geven. Dan krijgt ze toch van allebei wat (als jij dat een fijne gedachte vindt) en dan lukt het je misschien om wat meer bv af te tappen

Voel je er niet schuldig over hoor Shadow. Ik had er zelf ook een beetje last van toen (ik kon het langer geven, maar ik vond het zelf na 3 maanden wel genoeg en ik ben er blij om nu), al die adviezen en gedoe over 'hoe goed het wel niet voor je kind is'. Onzin. Het gaat erom waar jullie samen het rustigst en meest relaxed onder zijn, dat is het belangrijkste.
    Lekker van elkaar genieten.

liefs!

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Shadow ik denk idd dat het je hormonen zijn die ff een loopje met je nemen. Ik heb zelf geen bv gegeven dus wat dat betreft kan ik je geen tips geven maar een methode om eraan te denken is misschien een wekker zetten?
    Ik weet niet precies hoe je je voelt natuurlijk maar het klinkt een beetje als wat ik bij Tim heb gehad, je weet idd dat het geen postnatale depressie is maar dat er iets niet goed gaat voel jewel heel duidelijk.
    In de periode dat Tim is geboren, is mijn moeder in het ziekenhuis opgenomen en na 5 weken overleden, dit bracht heel veel spanning mee en ik stortte me helemaal op Tim en was ook heel erg bezig met hoe doe ik het nou op de allerbeste manier en daar werd ik ook heel gespannen van, las ik weer dat iets goed was voor een baby dan moest en zou ik dat ook doen. Daarbij het verdriet en de kraamvisite (fam van Luc die gewoon bleven bellen om te komen) en ik was een totaal wrak. Op een gegeven moment ben ik geholpen door de verpleegkundige van het cb (hele lieve meid die er helaas niet meer werkt nu) en hebben we een dagschema gemaakt en zijn we Tim gaan inbakeren en de 3 R-en gaan toepassen (niet alleen op Tim maar ook op mezelf) en voor de rest de boel de boel gelaten en ja hoor daar kwam de rust en het loslaten van alles wat moet, de dingen die moesten had ik nl op een rijtje staan en de rest moest gewoon weg niet maar kon als dat er tussen paste..
    Vraag hulp als je er zelf niet uitkomt, desnoods een goede vriendin, om alles op een rijtje te zetten. Ook je gevoelens mbt bv en bij bv een lactatiekundige kun je eens bekijken hoe je je melkproductie weer op gang zou kunnen krijgen en hoe je Valerie kunt leren om zelf bij jouw te drinken maar bedenk je ook dat dit een traject is wat veel inzet en tijd kost en of je dat erin wil investeren (dus hoe zeer wil je perse bv geven??) Kijk of je een afspraak kunt maken met de mensen die in de eerste uren en weken van Valerie bij haar zijn geweest en hoe die zijn gegaan, kan me voorstellen dat dat ook nog een rol speelt in verwerking omdat het toch anders is gelopen dan je gehoopt had natuurlijk. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Ah Sven het kerst(b)engeltje ;)

Hier gaat het ook weer lekker... Gisteren kwamen we goed uit qua tijden, werd Stijn zelf wakker om 18 uur en toen om 23 uur weer. En toen toch weer om half 5 :( om vervolgens elk uur wakker te worden en van papa (het was zijn beurt) elk uur ook nog eens een flesje te krijgen :$ om 8 uur had meneer dus al 4 x 100cc gehad want dan was hij tenminste ff stil :x snapt hij dan nog steeds niks van flesjes:( daarbij wist hij gisteren nog niet hoe laat hij vandaag moest gaan werken maar omdat hij dus vanmorgen nog niks had gezegt ging ik er vanuit dat hij pas tegen 12 uur weg moest dus toen ik om 9 uur met Tim naar beneden kwam zegt hij heel leuk "nu ga ik douchen en ben ik werken..en ohja Stijn heeft al 400cc gehad dus de rest van de flesjes moet je even kijken":$:x
    Inmiddels heeft Stijn van 10 tot 11 ff geslapen en zit ik nu te dubben hoe ik het ga doen met de rest van de 600cc waar hij tot vanavond 23 uur mee moet doen...

12. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    '....dus de rest van de flesjes moet je even kijken...' WAT??? hahaha daar ben je lekker klaar mee zeg!!!
    Als ik jou was zou ik eens even een lekkere volle luier onder z'n kussen leggen...

Succes vandaag Citrus!

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hartediefje, gaat het nu goed met sven?

vrijdag hebben we heerlijk kreeft gegeten maar ik was eigenlijk nog zo boos toen man thuis kwam dat ik aan hem gevraagd heb hoe hij er nu ineens bij kwam om zo te doen... het heeft wel toon van de muziek bepaald maargoed, lekker gegeten en de kreeft was super goed gelukt.

verder leuke kerst gehad maar ben compleet afgedraaid... ondanks dat we buiten huis hebben gegeten. gister naar circus, waar coen zich niets aan trok van harde muziek etc was anna op d'r dood in begin maar heeft wel genoten uiteindelijk... dan zie je dat ze nog maar net over 2,5 is.

nog veel bijzonderder: ik vertelde m'n oudste schoonzus (die niets met kinderen heeft) over z'n krampen, spugen en nachtelijke escapades, zegt ze"zal ik reikie toe passen?" (kort gezegd magnetiseren van energie banenmet de energie van je eigen handen) dat ze reikie doet vind ik al verrassend, laat staan dat ze coen op schoot wil maargoed, baat het niet schaad het niet. dus tijdens een kramp aanval op schoot en binnen 10 min werd ie helemaal zen.... en is dat gebleven, heeft wel krampjes maar dat is nu makkelijk op te lossen dmv even op buikie leggen(wat eerst absoluut niet hielp) en het spugen is vrijwel weg gebleven en na het voeden snachts houd ik hem een kwartiertje op m'n schouder en ik leg hem probleemloos weg.... ik ben altijd sceptisch met dit soort zaken maar dit is toch frappant?!!

doosje... die ogen van boaz.....WAUW!!! zo mooi!en coen moet zijn vingers nog vinden, ziet ze wel, wil duim in zijn mond... maar helaas! hij mept trouwens al wel tegen mobiel en wagenspanner!

hartediefje, leuk een groot gezin! knappe kindjes!!!

wat betreft snoeteman, hij heeft gewikt en gewogen maar blijkbaar willen ze hem graag want ze zijn bereid hem een schaal hoger in te zetten dan de functie toe laat op basis van praktische kennis en werkervaring (ook belangrijk dat een werkgever dat waardeerd) opdie manier is wat hij inlevert acceptabel en zijn de voordelen van de nieuwe baan dichtbij huis groter als de lasten van het inleveren dus hij is in principe akkoord en gaat morgen voor een arbeidsvoorwaarden gesprek! ik ebn er blij mee! hij is wel wat angstig hij werkt bijna 12 jaar voor dit bedrijf en vond het eng om voor een jaarcontract (wat je tegenwoordig overal krijgt) te vertrekken maargoed als hij netjes weg gaat kan hij altijd nog eens op een netwerk terug vallen als nieuwe werkgever het niet blijkt te zijn.... (maar ik durf meer als snoeteman:))

14. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Haha, doosje, dat is een goeie! Het is jammer dat Citroen niet in de buurt woont, anders had ik nog wel een flinke dunne, stinkende hier hahahahaha.

Citroen, sjonge.... kan hij toch zelf ook wel bedenken dat dat niet de bedoeling is????? Arg, nu zit jij met de gebakken peren en als hij thuiskomt, vraagt hij zich vast af waarom jij je druk maakt en Stijn honger heeft....

Snoet, hoe zijn jullie kerstdagen geweest en heeft snoeteman al iets gehoord van de sollicitatie???? Hoe gaat het met Coen, spuugt hij nog steeds zoveel en gaat het al beter met de nachten?

Shadow, hoe is het, heb je iets gehad aan ons advies? En die hormonen....

Hier ook een mindere dag...kan om alles huilen... zit nu ook liedjes te luisteren van de top2000 en daar ga ik weer...dire straits "so far away" ooooo.... Sven zo zielig nu... ligt echt bijna de hele dag onrustig te slapen doordat alles verstopt zit, heeft al een paar hele dunne luiers gehad en wat zou je dan graag je kindje verlossen van de benauwdheid...
    Senne nog bij zijn vader, die komt om zeven uur thuis, zal ook wel moe zijn..en dan sms-te die ook nog of Senne met oudjaar bij hem kan zijn...ooooo...mijn tranen zitten echt te hoog.. ga ze maar gewoon laten lopen, ben toch alleen thuis. Gaat wel weer over.

15. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    shadow, ik reageer zo nog..... moet even huil;ende coen stillen

16. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hahaha snoet, we kruisen elkaar! Even lezen hoor

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    lieve shadow, tis niet niks, je meisje geboren, heel lang aan bed gekluisterd geweest, meisje ziek en nu zou ineens alles weer goed moeten zijn??? zo werkt het niet meidje!!! je zal zelf veel moeten verwerken van alles wat je hebt mee gemaakt en vermenigvuldig dat met een bom van hormonen en die killing onzekerheid waar je als vers bakken mama mee te maken hebt vergeet ook niet de invloeden van gebroken nachten die een chronische vermoeidheid. kortom: het is niet raar zoals je je voelt, huilen en emoties en af en toe ruzie maken met je man om de meest idiote piet luttele redenen horen er echt bij, belangrijk is dat je toch zorgt dat je ergens je rust neemt en lekker slaapt maar wellicht ook je perfectionisme van "alles moeten" en op orde hebben even loslaten (zeg ik dat:$???? die van de week nog liep te piepen???) misschien kan je met een lactatiekundige nog eens door nemen hoe het drinken gaat en het aanleggen thuis ws heb je weinig hulp thuis gehad omdat valerie lang in zh is geweest een lactatiekundige kan je vaak bereiken via het kraambureau ze vragen misschien een kleine vergoeding maar dat krijg je (meestal) terug van de zorgverzekeraar misschien drinkt valerie niet veel en is ze een kleine drinker (was anna van ons ook) et gaat meer om voldoende plas luiers en groiet ze goed

maar bedenk vooral je moet nu even helemaal niets meis!!!! je bent nog geen 3 weken mama van de eerste en alles moet nog op een rijtje vallen...... (en ook bij de mama's die al kindjes hebben duurt dat ook weer ff hoor!)

in ieder geval dikke knuffel en heel veel liefs

18. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Snoet, vroeg jij om de ogen van mijn kind?? :D heheh

En wat gaaf van Snoeteman, gefeliciteerd!!! Heerlijk als ze je zo graag willen, dat geeft echt vertrouwen.

@ Hartediefje: gaat het weer een beetje beter.....?? Al die liedjes zijn idd EN jeugdsentiment EN gaan vaak over de liefde en andere lieve treurige dingen....snap het! :)

Hier: heb net de halve COS (winkel in Den Haag) leeggeshopt, yeah! Ik heb wel ECHT nog een buikje zeg....:x
    En lovehandles....
    En het streepje....
    En dikke pootjes....
    En....

een lief kindje. :)

19. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, apart is dat he...mijn moeder kan ook reiki, maar eigenlijk weet ik niet zo goed of ze dat nog steeds "gebruikt" zeg maar.
    Wel fijn dat Coen er bij geholpen is, heerlijk ook voor mama hahaha! Zal een opluchting zijn dat je hem 's nachts na een kwartier lekker terug kan leggen.

Nemen jullie de kleintjes wel eens bij jullie in bed??? Ik heb het nu dat ik hem onder de morgen wel eens bij me pak, maar ben echt heel erg bang dat er dan iets gebeurd met hem, dat hij bijv. verkeerd draait en met zijn neusje ergens tegen komt zodat hij niet weg kan.. of dat hij onder mijn dekbed zakt. Maar aan de andere kant, nu moest ik er niet uit voor een nachtvoeding en hebben we allebei nog lekkr geslapen een paar uurtjes...

Snoet, de kindjes van mijn man zijn er maar om de twee weken een weekend en een deel van de vakanties. Maar als ik ze echt hele dagen zo zou hebben, zou ik gek worden...maar dat is het moeilijke als je ze moet "delen" ...de opvoeding krijgen ze in principe met grote delen bij hun moeder en sommige dingen verander je niet op dat weekend dat je ze hebt..

20. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Haha doosje, ik moet altijd zo lachen om je beschrijvingen.
    Dat lijf van ons is nog niet echt geweldig, maar als je in die ogen van je kleintje kijkt, zie je je lovehandles neit meer he hahahahaha...dan smelt je weer en maakt het niet uit wat je aan hebt.

Maar wat een mooie ogen!!!!!!!!!!!!! Oooo, dat wordt een hartebreker!!!!

Snoet, wat gaaf van je man zijn baan!!!! Het is idd wel eng om je vaste contract op te geven, maar tegenwoordig heb je toch geen garanties... Gefeliciteerd! Lekker dat hij wat dichter in de buurt gaat werken.

Deel Deze Pagina