Doosje...en dan zeg je dat je niets opvangt en je somt heel wat dingen van iedereen op in je rijtje!!! Maar meid, een paar weken geleden wist je mij nog helemaal op te beuren en gaf je aan dat ik echt aan mezelf moest denken. Dus hierbij: Volg het advies van Hellie op en ik vind dat je ook best mag laten zien hoe het werkelijk met je gaat hoor!!! Je kunt niet op je tenen blijven lopen en ook jij mag laten zien dat het gewoon even wat minder met je gaat. Ik herken je gevoel ook..... het gaat de ene week gewoon veel beter als de andere...maar je krijgt soms gewoon ineens heel veel op je af. Ik hoop dat je wat meer te weten komt, waardoor je je zo voelt volgende week bij de arbo arts. maar voor nu: een digitale knuffel!!!!! Hellie, inderdaad van die verstelbare hockeyschaatsen. Echt van die stoere....(hahahaha... mama is jaloers op hem), echt onvoorstelbaar hoe snel ze er mee weg zijn op van die dingen...
Thanx meiden Het is een combi van 3x gepasseerd zijn in m'n werk de laatste 3 maanden (mezelf niet goed kunnen profileren, laten zien wat ik waard ben), waardoor m'n zelfvertrouwen een enorme tik heeft gekregen. En anderzijds een man die in de 8 jaar relatie die we hebben depressief is. Met daarbij nog een jong kindje waar ik voor moet zorgen. Die gehele combi is me teveel denk ik. Je kunt niet altijd de kar trekken merk ik. Maar ik hou jullie op de hoogte. Knuf terug!
Hij was al depressief toen ik 'm leerde kennen he....niet dat jullie denken dat ie dat van mij is geworden. haha
Hahaha Doosje. Maar lijkt me wel een duidelijk verhaal toch? Ben ook erg benieuwd wat de ARBOarts zegt. Ben je nu ziek gemeld of niet? En idd wat je zegt, je kunt niet altijd de kar trekken... Mijn ARBO-arts zei tegen me dat dit zo vaak voorkomt bij vrouwen die 1 of meerdere kinderen hebben, parttime werken, een huishouden runnen. Deze combinatie is te doen, maar op het moment dat er dan nog zorgen bijkomen over bijvoorbeeld werk of gezondheid van partner of kind, trekken een heleboel mensen dit niet meer. En de meesten gaan dan toch nog te lang door met alles (en alles alleen op willen lossen) met als gevolg een burn-out...
Doosje, ik hou zo van die humor van jou..., maar pas wel op jezelf!!! En idd... we moeten van onszelf ook zoveel, maar alles bij elkaar, wordt soms gewoon te veel. En over het algemeen gaat het dan..maar als er dan ook maar iets extra's bij komt, merk je het gelijk.
@Doosje denk goed aan jezelf hoor! @Snoet wat fijn dat Coen wat betere nachten maakt! Pfffff kom ff niet verder dan dit, ben meer politieagent tussendoor voor de 2 mannen en dat werkt niet echt.....haha
Meiden ff een vraagje...Stijn drinkt nu een aantal dagen zijn flessen niet goed op. Het schema is normaal gesproken 7 uur 200 ml fles met granen Rond 10 fruithap Rond 12 halve boterham en fles Rond 4 groentehap en fles Rond 19.45 fles met rijstebloem Dit ging altijd makkelijk op Nu drinkt hij in de ochtend met moeite 150 ml en de middagfles max de helft. De fles na de groente helemaal niet of max 30 ml en de laatste fles ook max 150 ml. Dit is nu al een aantal dagen. Hij is wel al een tijd verkouden en bezig met zijn tandjes. Heeft wel natte luiers...wat moet ik doen? Ben bang dat hij niet genoeg vocht krijgt. Sorry voor dit ego bericht
karianne, kan zijn dat stijn niet lekker is of zijn behoefte veranderd.... dat je bijv meer op diksap overgaat tussen door en terug naar 4 flessen gaat? maar zoals je al zegt hij heeft natte luiers das het belangrijkst! ik zou niet teveel aandringen mijn ervaring is dat het dan alleen maar meer strijd wordt omdat het tegen gaat staan. (heb dat met coen ook gehad...) en als je verkouden bent is drinken ook lastig. als neusje nu vol zit kan je iets voor de fles een zoutoplossing sprayen dan ademt ie misschien makkelijker tijdens drinken. succes! ps ego berichtjes zijn hier niet erg! dit topic is juist bedoeld om te vragen en te delen. dus ego bestaat niet!
doosje, sterkte meid zorg goed voor jezelf! en grapjes maken: die ken ik ook maar bagatalliseer het niet door grapjes maak je het vaak kleiner voor de omgeving dan dat je je zelf voelt. ik vind het niet niets wat je hier "even" opnoemt en ieder mens heeft een max aan draagkracht he?! iig hele dikke knuffel! ik vind je een topwijfie!
dan zou hij verkeerde keuze hebben gemaakt als je een man zover krijgt dat ie depri wordt. maar kun je nagaan op hoeveel vlakken jij de kar moet trekken... tis nu doosjes tijd!
Dank Snoetje Karianne, zou Stijn misschien al wat meer vast voedsel/potjes willen? Of misschien diksap?
@doosje Stijn krijgt al fruit en boterham en maaltijd. We gaan nu 1 fles laten vallen waardoor hij op 3 flessen zit. Hij spuugt wel meer de laatste dagen. Kan dat door de tandjes of verkoudheid komen?
karianne, (ik ben dan geen doosje maar ach...)bij tandjes spugen ze mi niet. er heerst van alles misschien is hij echt niet lekker? of reflux klachten als je het niet vertrouwd gewoon even naar de ha
Karianne, hier heeft Sven wel meer last van teruggeven als hij tandjes krijgt. En ook minder zin om te eten dan. Maar er vliegt idd vanalles door de lucht, op het kdv zeiden ze ook dat de kindjes allemaal heel lang verkouden blijven ondanks het vriesweer.. Sven is gelukkig weer rustig 's nachts!! Hij heeft al 2 nachten weer geslapen tot zes uur zonder dat ik hem gehoord heb!!! (wel rond elf uur elke avond even onrustig. Vanmiddag op visite geweest en dat mannetje is anderhalf...ook zo'n boef hahahaha, ze zijn echt aan elkaar gewaagd. Volgende week mss dan ook met Sven naar de carnaval, hun gaan ook en dan is het wel gezellig!!!
Haha lekker voor je Snoet Karianne, als Boaz last van z'n tandjes heeft dan vindt ie koud eten heel lekker (appel, fruithapje, lauwe pap), maar warm eten (avondeten) gaat dan extra moeilijk. Je zou ook bij de Hema eens zo'n bijtring kunnen halen. Die kan je in de koelkast leggen en dan is het lekker koud voor Stijn.
Hey meiden, Heb wel terug (mee) gelezen, maar weet het nu al niet meer, straks of morgen nog maar een keer doen.... Hier gaat het op zich goed, maar ben nogsteeds een beetje aan het sukkelen met de borstvoeding.... De ene dag lukt het prima en vraagt ze pas na 3,5 uur om de volgende voeding en de andere dag loopt het minder en komt ze na 2 uur al weer.... Soms wel een beetje vermoeiend en vervelend en dan sta ik echt op het punt om de kv uit de kast te pakken.... Tot nu toe houd ik nog vol... Caitlynn doet het super goed, ze probeert af en toe wat te lopen, maar kruipen blijft makkelijker... Ze babbelt behoorlijk (papa, mama, eten, drinken, die, bah, woef, yaya(wij denken dat ze dan qyana bedoelt) en mijn...) Verder is ze enorm bezig met haar fijne motoriek, stapelen en sorteren en rijtjes leggen.... helemaal leuk. Qyana is donderdag gemeten en gewogen, ze is lekker gegroeid tot 53,5 cm en 4170 gram. Ze doet het dus prima. Verder was de dokter tevreden. Effe een vraagje trouwens, de arts zei iets over een kort tongriempje, wat is daar het gevolg van, iemand enig idee? Verder krijgt ze mogelijk over een paar maanden een echo van haar heupen, omdat ze in stuit heeft gelegen en mijn zwager op 47 jarige leeftijd al een nieuwe heup heeft gekregen willen ze dat in de gaten houden. Ander vraagje voor de mama's met oudere kindjes di niet naar het KDV gaan: Wanneer schrijf je je kind in voor de PSZ? Ik wil volgende week naar een open dag om ff te kijken of het wat is, maar hoe gaat dat verder dan in zijn werk...? Tot zover, ga nog ff wat drinken en dan alvast naar mijn bedje.... Elleke