confession of a mother: heerlijk!!!!!!!!! oudste zit te wennen op school (no problem) en jongste is naar oma, eindelijk rust en een uurtje voor mezelf, dit zou vaker moeten gebeuren!
39.7 is toch wel serieus zeg! beterschap voor mijn grote kleine vriend! wanneer hoor je wat van de psycholoog hoe en wat? trouwens heel herkenbaar wat je zegt over sven, coen trekt ook voortdurend alles overhoop (anna was toch stukken rustiger als dreumes) ik werd vandaag zelfs boos op hem continue kattenbrokken door de keuken en de vuilnisbak wordt ook leeggehaald of volgestopt met zaken die er niet in moeten.(en dan zie ik een pruillip en voel ik me weer schuldig)
Hahaha Snoet, heerlijk he..al is het maar een uurtje! Hoe heeft Anna het gehad op school? Ben benieuwd. En ja... na de nurofen zakte het tot 37.5 en voelde hij zich natuurlijk niet meer ziek...maar hij begint nu weer te hangen. En ik heb juist van Senne geleerd hoor... bij Sven ben ik toch wat volhoudender met dingen. En als hij dan keihard krijst, dan krijst hij maar even (met pijn in mijn hart idd hahahaha) Gisteren ook..hij had vier!!! uur geslapen overdag en kwam oerchagerijnig het bed uit, wilde niets. Slaapzak niet aan, niet uit... niet bij jaap, niet bij mij.. geen tuut... Nou..heb hem opgepakt en op het kleed neergezet en gezegd: nu ga je hier maar zitten en zoek het maar even uit dan hoor!!!! En toen werd hij stil...totdat jaap erbij ging zitten, begon hij weer te krijsen hahahaha Maar wat ik moeilijker vind is dat meneer dus gewoon over de hele bank rent en op het randje gaat zitten wiebelen... op de tv kast gaat staan en alle dingen pakt om maar op te klauteren zodat hij bij het aanrecht kan. (heb de waterkoker al verzet, maar ook moet ik oppassen als ik aan het koken ben dat ik altijd op hem let....."waarom heb ik die box toch weggedaan hahahahaha")
anna vond school helemaal leuk! ze begonnen in de kring en toen de juf vroeg "is iedereen er?" riep anna nee! brian is er nog niet (zwemmaatje waarvan anna weet dat hij in haar klas zit) veel kindjes kennen anna van het kdv, dus er was veel herkenning en een meisje wat anna altijd heel lief vond heeft haar onder de hoede genomen ik ben na de kring weg gegaan. anna vond dat geen probleem vanaf volgende week gaat anna wennen op woensdag ochtend en maandagmiddag dus kan ze in totaal 7 keer wennen voordat het echte werk begint
@hartediefje Sterkte met je zieke mannetje. Wij hebben dat nu gelukkig nog niet dat klauteren etc... Die van ons begint nu achteruit te tijgeren @snoet Wat fijnmdat ze school zo leuk vond! Hier heeft stijn ab kuur nr 3 te pakken! De 3e in 9!!! Maanden Hij ging ondanks de puffer erger hoesten en piepen en nu denkt de dokter dat het toch een ontsteking is geworden, was moeilijk te horen zei ze. Stijn zelf heeft er gelukkig weinig last van behalve van het hoesten
Snoet, geweldig dat Anna het zo naar haar zin had!!! Dat is in ieder geval een geruststelling voor de volgende keren dat ze mag. Dan weet je dat ze het naar haar zin heeft en is het voor jezelf ook makkelijker om weg te gaan. (want het is echt een MIJLPAAL vind ik zelf.... dan zijn ze echt groot aan het worden hahahaha) Karianne.... wat sneu voor Stijn zeg dat het zo lang blijft aanhouden. Nu maar hopen dat hij eindelijk eens van de klachten af raakt met de derde kuur. Senne heeft 1 keer Nurofen gekregen vanmiddag en heeft na een paar uur gewoon totaal geen koorts meer!!! Gelukkig zeg... Hij is met 36.7 naar bed gegaan. Maar nu ik vanavond Sven ging verschonen, zag ik ineens een aantal rode rondjes op zijn rug en een paar op zijn beentjes..... Mijn moeder ook gekeken en we hebben er talkpoeder opgedaan... Morgenochtend gelijk even kijken, want als ze volstaan met vocht weten we hoe laat het is...waterpokken... Hahaha... we sudderen gewoon verder heb ik het gevoel...
Snoet, wat fijn dat Anna het zo leuk vond op school. Als ze daar eenmaal naar toe gaan, worden ze zo snel groot! Karianne, wat sneu voor Stijn. Hartediefje, beterschap voor de mannen. Hebben ze allebei de waterpokken nog niet gehad? Jari en Finn hebben het allebei voor hun eerste verjaardag gehad en zijn sindsdien regelmatig met kindjes met waterpokken in aanraking geweest, maar ze hebben het gelukkig niet meer teruggekregen. Finn is trouwens ook zo'n daredevil hoor, overal op klimmen, over de bank rennen en ik sta doodsangsten uit
O hellie, ook zo'n mannetje wat zich van geen kwaad bewust is hahahaha... Zelfs mijn moeder zat vanavond haar ogen uit te kijken wat voor draakje hij hier thuis was.... hij was even in een dolle bui volgens mij...niet normaal. Senne haalde bijv het kastje onder de gootsteen leeg en ging er in zitten... Sven haalt het leeg en gaat aan de slangen van de afwasmachine zitten trekken hahahahhaa...
Doorsnee middag van Finn: - over de bank rennen - cd-rek leeggooien - wasmaschine aan en uit zetten - alle lampen een keer of 500 aan en uit doen - jari meppen - boos worden als ie zijn zin niet krijgt - op tafel klimmen - kisten duplo/speelgoedgereedschap of andere zooi door de kamer smijten - de chips-la leeghalen Maar verder is het een keilief mannetje wat dol is op knuffelen met papa, mama en broer, heel de dag liedjes zingt, graag boekjes leest, altijd zonder problemen gaat slapen, heel graag eet, zich uren kan vermaken met een bal of ballon en waar je niet eens boos op kan worden, omdat ie zo schattig is....
Hahahaha Hellie..... ze zijn ook zooooo lief he hahahahaha, als je dan die grijnzend smoeltjes ziet, dan zijn ze om op te vreten. En kan je er eigenlijk bijna niet boos op zijn.. Het lijkt wel op mijn dag!!!
hahaha HEEL herkenbaar! Ook dat springen op de bank en dan ineens omdraaien en zelf een halve hartverlamming krijgen dat ie er niet afflikkert...pfoei.
wat een feest van herkenning hier ben dus niet de enige die achter een gedreven doch soms gefrustreerde dreumes aanrent! favourieten van coen: pakjes wicky uit de kast sleuren zoetbeleg uit de apothekers kast "klaar zetten" koelkast open proberen te krijgen en indien missie geslaagd uiteraard leeg halen stekkers uit de stopcontacten trekken anna d'r mimi afpakken en snel wegrennen alle poppenkleertjes uit de daarvoor bestemde la halen bedienen van DVD en cd's "klaar leggen" planten snoeien katten ontharen en het liefst op hun harige kussen kruipen wc schoonmaken met zijn handjes en mouwen opruimen en ALLES in de prullenbak gooien of door kattenluik naar buiten wurmen (gelukkig had mijn telefoon een duidelijke ringtone en kon die tegen de inhoud van een pan macaroni) karianne die snelle benauwdheidsklachten kunnen ook in verband staan met de koemelk allergie. kindjes met allergieen zijn op de een of andere manier sneller vatbaar op de luchtwegen. coen heeft precies hetzelfde!vaak ziek geweest, en de puffers zijn bekend hopelijk slaat AB kuurtje snel aan want het is toch het fijnst als ze hun eigen weerstand op bouwen. succes met je mannetje!
O HAPPY DAY! O HAPPY DAY!!!! Hartedief is helemaal blij!!! hahahaha.... wat een HEERLIJKE DAG. Ik had vandaag mijn functioneringsgesprek en krijg na mijn half jaar contract eind maart een contract voor ONBEPAALDE TIJD!!!! Wauw...er valt een last van mijn schouders af. Eindelijk weer het gevoel dat er wat rust in ons leven terug gaat komen en er na 2,5 jaar eindelijk weer eens wat op de rit terug gaat komen. En de mannetjes waren allebei weer beter, zo lief echt...geen gedoe met het avondeten klaarmaken en opeten, geen gezeur na het eten. Wauw... zo mag elke dag wel zijn hahahaha. Ik heb gewerkt, het huishouden een deel gedaan, tijd aan de kindjes besteed en er super van genoten, geleerd en wat heb ik nu een voldaan gevoel. *moest het even kwijt*
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerdddddddd!!!!!!!!!!!! Goed gedaan Hartediefje!!!!! Ik moet hier ook wel lachen, want meneer trekt de voorraadla open en komt dan met een dicht zakje rijstewafels naar mij toe lopen met de vraag of ie mag. Dan zeg ik nee en legt ie het morrend terug en doet ie de la ook zelf dicht. Is dat opvoeden of wat!! (jongens gun me het weekje dat dit duurt he hahaha)
Hartediefje, gefeliciteerd en geniet van deze heerlijke dag! Doosje, knap van Boaz en tuurlijk blijft hij zo goed luisteren
Doosje...je kan het of je kan het niet he...hahahaha. Wel gaaf dat hij nu zo luistert. En morren.... hier is het gelijk krijsen... dus die Boaz van jou, is echt een lief schattig mannetje!!!
hahaha gisteren ook: rolt z'n bal onder de verwarming bovenop een aantal kabels. Trekt ie die bal eruit en duwt ie daarna weer netjes de kabels terug eronder haha! Ik geniet er maar gewoon even van, want, idd Hellie, Tuuuuuurlijk blijft ie zo goed luisteren Gelukkig hebben we de rest van de opgenoemde drama ook gewoon hoor. Gisteren nog een heel gevecht met het eten...zucht. Vooral als ze moe zijn is het lastig he.