30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Als we het dan over "reis" programma's hebben, ik zag net een reclame voorbij komen van de panamericana roadtrip, vanaf 6 april op veronica...die lijkt me ook heel gaaf!!! (en om ook ooit nog eens te doen haha)

@Doosje wat fijn dat je nog de ruimte hebt om aan jezelf te denken! Zoals ik het lees ga je er goed mee om, goed hoor!! Hopelijk heeft het pijnlijke bezoek aan de kaakchirurd idd geholpen!
    Pff weekendje cp..hebben we wel gedaan maar zou zo echt niet meer weten wat we kwijt waren. Ik boek zoiets wel altijd met korting, je hebt verschillende sites (oa kortingscode.nl) waar geregeld kortingscodes te vinden zijn. Ook heb je bij cp weleens dat je voor 8 euro pppn kan boeken..oftewel even zoeken naar acties oid.

@Hellie fijn dat het bij jouw ook steeds beter gaat! Hoe is het met Finn?

@Snoet heerlijk vooruitzicht vrijdag, lekker genieten en idd laat de moeilijkste keuze die voor een kroket of frikandel zijn haha of zonnekanon of hydromassage ook lekker!

@meeting wat mij betreft leuk als er een vervolg komt!

Stijn is op het moment erg van het nadoen..pff gister sprong Tim van een bankje in de speeltuin en je raad het al...Stijn deed dat ook wel ff, gelukkig net optijd om hem op te vangen, dat kind kent echt geen angst zeg!
    Woensdag ga ik met Tim zijn klas mee naar de schapenhouderij, lijkt me erg leuk om eens mee te kijken en om te zien hoe Tim het vind haha.
    Verder zijn we eruit, Tim gaat in dec op curacao op turbocursus voor zijn A diploma. Zit alleen nog wel te denken om het hier vooraf wel wat lessen te laten volgen zodat hij daar echt meteen mee kan want ze moeten echt de beginselen van het zwemmen (van de kant springen, hoofd onder water, en drijven enz) onder de knie hebben, hij kan het wel maar twijfel dan of het voldoende is en wat extra lessen vooraf zijn nooit weg natuurlijk.

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hellie, fijn dat Finn weer opgeknapt is, hier gaat het alleen maar slechter met Sven...... ga bellen of ik niet ergens tussen kan bij de osteopaat, want volgens mij is dat hard nodig. Hij ligt weer in zijn bedje te kronkelen en veel wakker... (gisteravond om acht uur weer spoken, half tien, half een.... half zes de fles en nu zit mams dus beneden om alvast even op de pc te kijken en hopelijk nog een half uurtje te leren, zodat ik vanavond ook weer op tijd naar bed kan)

Cp, je moet af en toe zo'n aanbieding hebben, dan is het te doen, maar anders vind ik het ook erg duur.

Doosje, fijn dat je het zo op kan pakken en wat akelig van die rotkies.... dat moet echt zeer gedaan hebben zeg..jeetje, voel de pijn al als ik het nog maar lees..

Citroen, jee, heb ik nog nooit van gehoord een spoedcursus diploma A. Maar kunnen ze dan echt alles zo goed als dat je ze hier op zwemles doet? (hier zeggen ze namelijk 15 tot 18 maanden voor je je A hebt...en als ik zie dat het bij Senne zo hard ging in het begin, maar het nu echt blijft steken...) Maar wel gaaf dat je dat daar zo kan doen. Lekker in de warmte, heerlijk hoor!!!

Snoet, heerlijk relaxen even! En idd proberen je alleen maar druk te maken over eigenlijk zinloze dingen hahahahaha...

Meeting, van mij mag hij weer komen hoor!!!

Zo, ik ga even snel nog mijn leerboek verder bekijken en dan hopen dat Sven nog een half uurtje slaapt.... man... wat een ellende, de energie vliegt zo mijn lijf uit geloof ik hahahahaha

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @hartedief hoeveel uren les zitten er dan in die 15 maanden zwemles? De spoedcursus is nl wel een flinke tijdsinvestering en dat was ook ons twijfelpunt want we zijn tenslotte wel op vakantie maar aan de andere kant zitten ze natuurlijk toch al veel in het water en wij kunnen er gewoon bij blijven op het strand. Het is een groepje van 4 of 5 kindjes met en instructrice en een stagiaire. Ze gaf aan dat het soms zo snel gaat dat kindjes zelfs A en B halen in die tijd. En weet je al zou hij het niet halen in die tijd dan heeft hij al wel een flinke stap gemaakt, als ik zie wat hij afgelopen jaar op mallorca tijdens de spetterlessen heeft geleerd! Verder zijn het in nl erkende diploma's van de envoz (daarvan hebben we hier in nl ook de berendiploma's)

sterke met Sven, hopelijk kun je eerder terecht!

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanx meiden!

En Citroen: klinkt als een goed plan! Wat je zegt, mocht ie het niet halen, dan is het altijd goed geweest om te doen en heeft ie straks z'n diploma nog sneller.

5. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    meeting lijkt me wel leuk :)

Doosje
    Fijn dat je nog mag/kunt ontspannen... wel balen van je tand... gaat het weer wat beter??

Hier ga ik toch maar een verwijzing vragen voor de ka voor Stijn. Het gaat gewoon niet weg... hij blijft piepen/vol zitten met snot en hoesten... is nu al vanaf eind november!! ben het zat (en dan niet voor mij hoor maar echt voor hem). Hij is gelukkig wel vrolijk en begint steeds meer te reageren op ons. Is vrolijk als je hem na een slaapje uit bed haalt...echt een grote smile!

Verder groeit hij goed (vorige week) 73 cm en 10300 gram!!!:D

6. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hartediefje, wat sneu voor Sven. Hoop dat je snel terecht kan bij de osteopaat en dat het helpt.

Citroen, wel gaaf hoor als Tim straks op school kan zeggen: ïk heb mijn A diploma gehaald. Op Curacau!

Karianne, fijn dat Stijn zo goed groeit. En hopelijk kan een KA iets voor hem doen (neusamandelen eruit oid).

Finn is weer opgeknapt en is weer lekker ontdeugend:D

7. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Citroen, hier krijgt Senne maar een half uurtje les, maar op de andere vestiging in de stad waar ze kunnen lessen, zeggen ze met een uur les ook 15 tot 18 mnd...dus tja...wat moet je geloven? Ik ga Senne denk ik nu ook 2x laten gaan per week, mss kan het achter elkaar...wie weet lukt het voor de zomer ineens...
    Ik geloof best dat er veel tijd dan in gaat zitten bij Tim! Het wordt voor hem een doe vakantie hahahahaha

Hier gelukkig morgen een afspraak bij de homeopaat en maandag bij de osteopaat.... hopelijk heeft hij er baat bij.

Haal ik hem op van het kdv....met een volle rode neus...was meneertje weer eens gevallen hahahahaha... meneertje buil en schram.

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    #4108 snoetetoet, 20 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
    sjee... ik ga ook eens op tijd naar bed:D
    ff kort antwoord op doosje ik ga nooit zonder korting naar cp! je kan ook vaak korting vinden bij forum diversen, topic gratis en aanbiedingen en als je daar een vraag stelt wie een kortingscoupon heeft kom je er zo aan. cp is duur maar voordeel dat alles bij de hand is. nu met aanbieding van 40% betalen we buiten seizoen voor 5 pers cottage (zodat kids apart liggen) 294,- en daar zitten ook de plopsa passen bij (44,- totaal waarmee we iedere dag plop binnen kunnen wandelen wanneer we maar willen) wij gaan midweek van ma tot vrijdag

voorheen gingen we ook naar landal stuk goedkoper maar je hebt minder op het park (basic) muv lommerenbergen en vennebos het complete plaatje van cp bevalt ons wel (al wilden we er 5 jaar geleden nog niet doodgevonden worden hahaha)

9. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wat betreft speed cursus A dat kan idd werken enkel is het zeer intensief, moet bij je kind passen buurjongetje heeft het gedaan en had in 2 maanden A en B en mijn nichtje krijst de les bij elkaar en vertikt het. anna heeft vanaf baby zo'n plezier in les dat ze daarom van baby naar dreumes naar peuter en nu naar kleuterzwem is laatste is voorbereid op A en als ze 6x blokken van 8 weken doorlopen heeft en goed genoeg is mag ze in het laatste gedeelte van A aansluiten maar het plezier van anna staat voorop zij zwemt nu 45 min en de cursus heet kikker zilver. hiervoor heeft ze aquanaut (babyzwem) teddybeer brons (dreumes zwem, doet coen nu ook) teddybeer zilver (peuterzwem) en teddybeer goud (peuterzwem waarbij ze vaardigheden echt moeten tonen anders niet door mogen) qua kosten ben ik uiteindelijk net zoveel kwijt als zo'n speed cursus

wow karianne:$ jouw stijn weegt meer als mijn coen!!! (16 mnd oud) ik dacht dat je al bij ka liep vanwege de KMA eea kan echt met elkaar in verband staan. zodra coen verkouden is (zoals nu) dan reutelt en hoest ie zich een ongeluk eerder heeft ie puffers gekregen en nu puf ik salbutamol (ventolin) om luchtwegen even goed open te zetten en lang leve VSM tussikind (aanrader!)

meeting??? waar???? wanneer???? ik ben er bij!!!! kunnen ook doosje deze keer wat dichterbij opzoeken maargoed kunnen we nog even over denken? citroen kan jij een datum prikkertje regelen? ik ben trouwens gauw klaar.... wordt maandag of zaterdag/zondag...

10. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Waar was de meeting de vorige keer? In Roosendaal of zo?

Heb trouwens vorige week Finn op de weegschaal gezet, 14 kilo:$ dat krijg je als je kind alles lust, incl Happy Meal (oooooooh slecht :D)

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    was BOZ goh die finn... lekker smoeltje enne...HAPPY.... meal! zo nu en dan wordt iedereen happy van de big yellow M

"padatatataaaa i'm lovin it"

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hellie....zo heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha, heb er zelfs vandaag ook nog mee in mijn hoofd gelopen om naar de M te rijden... maar toch maar thuis frietjes gebakken hahahaha... Hier ook een liefhebber! Maar aan de foto te zien, zou je het echt niet zeggen dat hij 14 kilo weegt.
    Hier ook een dikkertje dap hoor hahahaha, denk dat hij toch wel tussen de 11.5 en 12 kilo zit. (maar meneertje lust ook graag lekkere dingen.... vanavond stond hij voor de kast te huilen toen zijn lange vinger op was om nog een lekker hapje, maar ja, hij moet ook leren wat nee betekent he!!)

Snoet, heb je nog een bedje over?? hahaha, wat klinkt het heerlijk zo'n midweekje weg. Hoe lang zou het eigenlijk duren voor de oproep van het ziekenhuis voor Anna, of hebben ze geen tijdsindicatie gegeven?

Elleke, hoe is het met jou en je meiden?
    Shadow, Valerie ook nog steeds zo'n boef?
    Sky, hoe is het met Chris?
    Kvinna, het was toch bij jullie dat je man ander werk gevonden had? Wanneer gaat hij beginnen, het klonk wel als een hele leuke baan, maar is hij dan ook wel eens langer van huis of gewoon elke avond thuis?

Ik ga nog even een uurtje grey's anatomy kijken van gisteren en dan mijn bedje in..... ben helemaal gaar, kan mijn ogen niet meer openhouden boven mijn leerboek.

Welterusten meiden en voor mij geld voor de meeting ook ongeveer hetzelfde als voor Snoet... alleen zit ik op de maandag ook nog een keer met de schooltijden.... (of we moeten er voor juli niet uitkomen met een datum, want de eerste drie weken van de schoolvakantie hier kan ik natuurlijk wel de maandagen!, hier zijn de vakanties vanaf 30 juni al)

13. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hartediefje, Finn is ook lang dus dat scheelt. Ik heb net ook Grey's Anatomy zitten kijken en ja hoor, moest weer huilen, is bijna elke aflevering zo trouwens;)

Meeting: mij komt een zaterdag/zondag ook het beste uit.

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Dames ik zal er even een datumprikkertje tegenaan gooien....maandagen en weekenden doen? en hoe ver vooruit? Maandag is hier ook een probleem ivm school behalve vakantie's dan.....
    Van degene die vorige keer hebben meegedaan zal het mailadres er nog in zitten denk ik, willen de anderen die graag mee willen mij even een pbtje sturen met je mailadres!?

@Snoet de zwemlessen die Anna doet vallen toch ook onder de Envoz? Tim heeft daar op vakantie (mallorca) zijn aquanaut van gehaald. Daar zijn idd ook de teddyberen diploma's van, geloof dat de eisen daarvan voor het A diploma (= daar Otter) wel iets minder zijn dan de reguliere A diploma's...

15. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Citroen, je hebt PB

16. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

@ Hellie: Caitlynn is ook ruim 14 kilo hoor, maar die eet ook werkelijk alles.... Lijkt wel eens of zij niet genoeg kan krijgen... (net als haar vader, maar die komt niet aan, Caitlynn wel).
    @ Meeting: gezellig, voor mij zeker een optie. Zaterdagochtend wordt lastig, voor de rest geen belemmering...
    @ Hier: Het gaat hier goed, alleen heb ik nauwelijks tijd om iets te doen. Als Caitlynn wakker is, slaapt Qyana en andersom, dus er is steeds een kindje in de buurt.... Ik geef nogsteeds borstvoeding en het gaat nogsteeds heel goed, alleen heb ik al vanaf het begin uitslag op en onder mijn borsten die ontzettend jeukt en nu lijkt het, ondanks de zalf, alleen erger te worden. Ik hoop dat het niet de reden gaat zijn om te moeten stoppen met de borstvoeding, want dat zou ik heel erg vinden.
    Caitlynn loopt intussen los, en is dus niet meer te houden, wil alleen nog maar lopen.... Ook babbelen gaat goed, steeds meer woorden en ook de gebaren gaan heel leuk. Ik heb vorige week potloden voor haar gekocht, hartstikke leuk (maar blijkbaar smaken ze ook goed hahaha, ik zei toch al dat ze alles eet...)
    Qyana is nu iets meer dan 5 kilo en 57 cm. Ze is enorm sterk, houd haar hoofd zelf omhoog en ze lacht.... Verder is ze een lekker vrolijk en tevreden babytje...
    Over Kevin ga ik het nu ff niet verder hebben, behalve dan om te zeggen dat we die voorlopig niet meer zien (meer info, voor diegenen die echt willen weten hoe of wat via PB).

Groetjes,
    Elleke

17. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kom maar op met die datumprikker!

18. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    en ik zal ook eens met Boaz naar de grote M gaan. Daar is hij nog nooit geweest :)

19. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Hallo dames!

Hier weer een teken van leven van mij.
    Poeh wat kun je het soms druk hebben met alles bij elkaar.
    Krijg m'n geplande klussen ook maar niet af.
    Alles is goed met ons. Chris even flink verkouden geweest en nu nog natte hoest maar het is een bikkel.
    Verder slaapt ie prima nu op een enkele keer na.
    Met mij ook alles goed. Toestanden op werk nog steeds (had ik dat hier al verteld? Ja toch?). Maar ik heb misschien een ander jobje en dan lekker vanuit huis; mobiele websites maken. Hopelijk gaat het door!
    Blij dat de zon er weer is en nu op naar lente en zomer!
    We zijn druk met de achtertuin om hem helemaal in te richten naar Chris. Dus verplaatsen planten, groter stukje gras aanleggen, schommel, glijbaan, hut bouwen, zandbak, plek voor een zwembad en alles gezellig opleuken.

@Doosje: hahaha to sew is naaien hoor, to sue is aanklagen! Maar misschien bedoelde Snoet ook wel dat ze ze een oor aannaait. Snoet?

@Citroen: heerlijk Curacao! En leuk voor Tim om daar z'n zwemlessen te doen.
    Hoe is het met je afvallen? En hoe doe je het eigenlijk? Iets specifieks? IK ben begonnen met een beetje weightwatchen, maar het is best moeilijk vind ik. Moet er echt nog inkomen en als je het druk hebt schiet het punten tellen en alles bijhouden in een docje er wel eens bij in. Maar wil ZO graag nu eens een lading kilo's kwijt! Moet er van mezelf minstens 25 kilo's af.

@Snoet: CP heerlijk toch? Lekker weg en alles bij de hand. Wij gaan dat ook doen, geen idee nog wanneer. En een camping in Zeeland is ook heerlijk. Makkelijk allemaal en toch weg.

Ik heb een paar bladzijdes teruggelezen maar een hoop pagina's daarvoor niet. Het meelezen schiet er bij in dus ben niet meer zo op de hoogte, jammer genoeg.

@meeting: als het uitkomt en niet te ver weg is kom ik met Chris ook. Ben alleen een muts met afstanden rijden met Chris. Met een kindje krijg je er meer angsten bij, zo ook de weg op met hem..... Balen maar het is wel zo. Herkennen jullie dat een beetje?

Ok, nu weet ik het ff niet meer. En er staan nog 5 dingen op m'n to do lijstje nu Chris lekker ligt te pitten!

Alle liefs!

20. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hey Sky, blij te horen dat het goed met je gaat!!! En fijn dat Chris nu lekker doorslaapt (dat scheelt echt een heleboel energie!!!)
    En de dreumessen willen idd lekker naar buiten met dit mooie weer en dan is het fijn als je ze in de tuin kunt laten banjeren.

Zeeland is idd erg mooi hahahahaha... wie weet voor ons ook wel een stekkie hier in eigen provincie van de zomer.

En rijden met de kleintjes....maakt mij niet zo uit, tuurlijk ben ik me wel bewust van dingen die kunnen gebeuren, maar wij wonen eigenlijk overal ver vandaan, dus als je iets wilt, moet je wel in de auto stappen, anders wordt je gewoon heel erg eenzaam hier hahahaha...het boerenland noem ik het wel eens. Als we naar de kust willen, is het al een half uur rijden, leuke binnenspeeltuin ook een half uur minstens.... dus hier niet nadenken en gaan met die banaan!!! Maar ik kan me wel voorstellen dat je toch wat meer angsten krijgt. Ik heb het meer als iemand anders met mijn kindjes weg gaat... maar dat laat ik ook maar snel los, want ook ik kan wat hebben..
    Maar het zou wel erg leuk zijn als je er ook bij kon zijn!!

Deel Deze Pagina