@Snoet veel plezier! Geniet van je mooie gezinnetje! @Hartedief hopelijk maakt Sven vannacht een betere tuk @Doosje als wij een dagje weg willen dan slaapt Stijn in de wandelwagen...of gewoon niet omdat alles om hem heen veel te belangrijk is om in de gaten te houden haha achja een keertje overleeft hij dat wel. Vind een halve dag artis, efteling of wat dan ook zo zonde van het geld aangezien het toch aardig wat kost om naar binnen te gaan. Wij hebben gisteren de geboorteboom van Stijn en zijn neefje geplant en we zijn natuurlijk ook nog even gaan kijken bij de boom van Tim. Vandaag gaan zwemmen met Tim en wat denk je...hij springt zo van de kant het water in haha hij kan / durft het dus allemaal al wel, hij moet het alleen nog doen! Hij was nog wel even goed geschrokken (en ik ook trouwens) we waren samen in de stroomversnelling gegaan en Tim ging los (mocht hem niet meer vasthouden) maar er waren al een aantal keer een paar meiden in het water gesprongen gewoon tussen ons door zeg maar, springt er ineens een griet bovenop Tim, dus ik roep al tegen haar dat ze wel moet opletten terwijl ik Tim omhoog trek maar ze keek nieteens om. Blijven ze ook nog aan het einde van de versnelling in het pad staan zodat we er niet eens door konden dus ik duw ze een beetje opzij en zeg nog eens dat ze wel moet opletten omdat ze bovenop Tim sprong kijkt ze me aan met zo'n blik van wat heb jij nou...en roept dat ik even normaal moet doen. Dus ik draai me nog eens om roepen ze met de hele groep wat moet je? dus ik zeg nog maar een keer dat ze op moet letten... ben wel meteen naar de beveiliging gegaan stelletje asociale zeg, een ongelukje kan maar zo....bah!
hartedief, klopt anna heeft een wit bed dus kan wel door voor een jongen. we gaan zeker afspreken als we terug zijn! en net als wat je zegt, anna ging vrij snel over. we hadden het bed gekocht en toen wilde ze zelf dat het in elkaar ging en erin slapen nooit een probleem geweest (in begin durfde ze er niet uit hahaha) maar ik denk dat het met coen een ander verhaal kan worden. dat lijkt me wel het ventje die 100x er uit gaat om even lekker te boevenstijnen ik hoop trouwens dat je een rustigere nacht tegemoet gaat! doosje als wij weg gaan gaan we meestal rijden op coen zijn slaap tijd, vroeg wakker en dan om een uur of 9:30 rijden soms doet hij dan al een tuk in de auto maar net als vandaag hield hij maar vol, net als wat citroen zegt: veel te veel te beleven! ik ga dus gewoon op de gok, of hij valt in slaap in zijn buggy of hij valt in slaap op de terug weg. bij anna hielden we nog meer rekening met slaaptijden maar een tweede is gewoon de klos... maar dat gaat meestal wel goed. anna wilde nooit slapen in de wagen en tja... dan was dat gewoon zo... en net als wat citroen zegt een halve dag voor het volle pond is veel geld, en wij moeten ook altijd even rijden dus gaan we altijd op tijd op pad. komende week kan ik wel rekening houden, alles in de buurt, plopsa, zwembad speeltuin en kinderboerderijtje dan gaat een van ons twee met anna iets doen terwijl de ander (lees snoet met een goed boek of gesloten oogjes) bij coen blijft als hij slaapt gebruiken jullie de wandelwagen nog veel? ik ben al veel met de buggy op stap, iets minder comfortabel maar veel makkelijker om mee te sjouwen citroen wat een mooie foto's en ontroerend om te zien hoe stijn met zijn eigen schep mee helpt, zo schattig! ligt de brief er ook bij? ik zou trouwens hels zijn op die grieten... opgeschoten tieners hebben weinig mercy met kleintjes.... maar als ze niet eens het fatsoen hebben om sorry te zeggen...:x heeft de beveiliging actie ondernomen? en voor nu: bye bye zwaai zwaai!
@snoet van mijn vriendin bedoel je? Nee helaas vond haar vriend het geen goed plan...... De beveiliging ging meteen (2 man sterk) kijken maar de vogel was natuurlijk gevlogen.... Zo schattig idd hoe hij zelf met zijn schepje stond te helpen! Als het goed is komt er morgen een stukje in de krant waarin wij ook genoemd worden... Haha wij hebben dat altijd, Tim stond er toen met foto en al in!
Snoet, ik geloof dat wij al vanaf september met de buggy op pad gaan Die grote zware wagen hebben we snel gedumpt (moesten van de zomer zelfs zo'n ding op het dak van onze stationwagon zetten, omdat het anders te onhandig inpakken was..).
Citroen, wat leuk van die boom planten! En wat kijkt hij trots!!!! En wat een akelige meiden zeg....die jeugd zou je toch he....geen greintje fatsoen meer. Denken dat ze heel wat zijn.. Maar wel gaaf dat hij zo in het water wil zijn. Doosje, als wij een hele dag weggaan, zien we wel wanneer hij slaapt... we proberen ook te rijden net als Snoet op een tijdstip dat hij evt al een tukkie doet in de auto (maar vaak met zijn allen in de auto lukt dat ook niet altijd..) En op de terugweg zijn ze vaak zo moe, dat ze dan ook wel in slaap vallen. De grote wandelwagen gebruik ik eigenlijk hier in de buurt om te wandelen. Ik heb zo'n speciale zit voor de mutsy met een stuurtje erop. Dat vind hij prachtig en als ik dan Senne naar school heb gebracht op mijn vrije dagen en het is droog, dan gaan we eerst een rondje wandelen. Voor naar de stad ligt er altijd een kleine buggy in de auto en die pak ik dan. Dan sjouw ik niet dat grote ding mee. Als we nu echt naar een pretpark of dierentuin zouden gaan, dan zou ik twijfelen...ligt er een beetje aan hoe vol de auto al zit hahahahaha.... En hirer weer zo'n helse nacht.... om tien uur gingen wij naar bed, even dekentje over hem teruggelegd en jahoor....KRIJSEN.... flesje op zijn kamertje gegeven in het bijna donkere en toen weer terug in bed... toen is hij nog twee keer krijsend wakker geweest en om half twee ging het echt zo erg door merg en been dat ik naar hem toe ben gegaan en hem eens boos heb toegesproken..toen viel hij stil in mijn armen...maar zodra hij weer over de rand van zijn bedje moest, gingen toch zijn ogen weer open... Pfffff... HELP ME...hahahahhaa... is het enige wat ik dan kan denken midden in de nacht... Nu ligt hij er van kwart voor elf in en slaapt nog.... Het lijkt wel of hij 's nachts heel onrustig is en overdag juist niet. Maar hij gaat er zo toch mooi uitkomen, anders is het straks vanavond weer prijs. Ik mocht trouwens om drie uur nog komen bij de ostoepaat ipv zes uur, er was iemand uitgevallen! Nu kan hij gewoon een lange behandeling krijgen en ik hoop zo dat dit helpt.... Snoet, tot volgende week!!!!!!
Hoi hoi, @ dagjes weg: ik zou voorlopig zelf nog niet kiezen voor de efteling ofzo. Vind dat nog niet de moeite waard, vorig jaar wel naar plopsa coo geweest, maar dat was voor Kevin en het zoontje van vrienden, niet voor C. Zij vond alleen Maja leuk, verder niets.... Dierentuin denk ik dit jaar wel, vooral omdat ze nu interesse gaat krijgen in de hertjes hier vlakbij..... Elleke
Snoet, fijne vakantie, lekker bijkomen! De wandelwagen gebruik ik al heel lang niet meer, zo'n groot onding. Zodra Finn in de buggy kon, heb ik die gebruikt. Ik heb een Koelstra Simba. Hartediefje, ik hoop dat Sven snel weer wat beter slaapt. Hoe gaat het nu na de behandeling? Citroen wat leuk die bomen planten! En wat een misselijke grieten zeg. Had de beveiliging ze er op aangesproken? Doosje, hier ook idd een hele dag weg, anders moeten we of heel vroeg weer terug, of we kunnen pas heel laat gaan. Finn slaapt normaal gesproken wel een uur of 3 's middags, dus als we ons daaraan aan moetne gaan passen, dan kunnen we niet gaan... Finn slaapt dan meestal niet in de buggy, heeft dan te veel te zien, maar een dagje overslaan is niet zo erg. Karianne, de Efteling zou ik nu nog niet voor kiezen, dit vind ik persoonlijk meer iets voor kinderen vanaf een jaar of 4. Ik zou dan idd eerder voor een dierentuin gaan of zo. Hier, ben net met mijn zusje een proefles Milon Cirkel gaan doen bij de sportschool en we hebben ons ingeschreven. Ik was kapot.... Maar wel lekker, ff flink zweten..
Hier ook Karianne! 39.4 net voordat ie naar bed ging. Denk dat het een tandje/kiesje is. Maar het zou ook kunnen dat ie afgelopen maandag een kiezelsteentje heeft doorgeslikt. Hoop het eerste dus. Vandaag naar het consultatiebureau geweest: Boaz is 86 cm en weegt 11,2 kilo. Dat is wat te licht, dus we moeten aan de volle melk Wel balen dat ie nu ziek is, want nu eet ie slecht... Hoest met de rest?
Doosje, wat een lichtje hahahaha... hier weegt sven al zeker twaalf kilo!!! Wat zielig dat hij weer ziek is...hopelijk snel over. En ook een steentjeseter?????? hahahaha...die kindjes kunnen er wat van he.. Karianne... jeetje, Stijn heeft het ook elke keer te pakken he.... hopelijk kan de ka wat meer aangeven wat het zou kunnen zijn en hem ook eens wat kunnen geven, zodat hij beter in zijn vel komt te zitten.. Dagjes weg....ik zou met zo'n kleintje ook niet zo snel naar de efteling gaan. Maar hier is het gewoon zo dat de oudste van harteman al tien is...dus ja... die willen ook wel eens wat anders dan plopsaland he hahahahaha...Maar ik vind plopsa echt geweldig voor die kleintjes. Maar waarschijnlijk voor velen weer een eind rijden.. Hier is het niet zo goed.... sven krijst echt alles bij elkaar nog steeds. Vannacht is hij van 0.30 tot 1.45 bezig geweest... zelfs harteman werd er wakker van en dat wil wat zeggen hoor... Maar wij denken dat het komt door de kiezen/ hoektanden die op doorkomen staan...de bobbels in zijn mond zijn echt niet normaal, bovenin is het tandvlees knalrood... Mijn vriendin heeft hetzelfde gehad met haar zoontje toen de kiezen doorkwamen... die heeft ook drie weken afgezien 's nachts... Dus ik steek het daar op... Maar het is zo slopend..... Ik had mijn mams eens opgebeld vanavond toen hij weer zo krijste toen hij in bed moest.... die schrok er gewoon van. Dus al met al.... ik vraag me af wanneer het ooit eens beter zal gaan met de nachten...
Doosje en Karianne, beterschap voor de kindjes. Hartediefje, wat k... dat Sven nog steeds zo slecht slaapt. Hopen dat die kiezen er snel door zijn. Doosje, wat gaven ze aan als ideaal gewicht voor Boaz? Zo licht is ie toch niet?
Beterschap voor de zieke kleintjes! @Hartedief jeetje wat een nacht weer... hopelijk zijn het idd de kiezen dan weet je dat er ooit echt een einde komt aan de helse nachten... (probeer een beetje positief te blijven voor je) @Doosje zo licht is Boaz toch niet?? Stijn zal langer zijn en is met kleren, luier en schoenen aan 12,5 kg. dus zonder zal het 11, nog wat, 7 / 8 denk ik zijn.... maar we zullen het volgende maand wel horen, wij moeten pas 26 april... @Dagjes weg, Stijn zat al met 2 weken in de efteling haha, maar dan telt wel mee dat we kortingskaarten hadden en Tim dat wel leuk vind (nouja leuk, hij wil er graag heen maar durft niks haha) en we wonen er een krappe 15 min vandaan.... Verder is naar de duinen gaan natuurlijk ook al leuk voor die kleintjes...
Citroen, ik probeer ook positief te blijven...maar na twee weken zulke nachten, ga je ook echt het bed in met het idee...over zoveel uur is hij weer paraat en in alarmstand...Maar die leuke momenten houden me op de been!!! Want dan zie ik weer die lachende gezichtjes in de auto die op het liedje van guus meeuwis zitten te dansen voor me en word ik helemaal vrolijk! En ja... dat is rijkdom..maar daar betaal je soms ook een prijs voor he hahahahaha... Ik vind het ook gewoon zielig voor hem dat hij zoveel pijn heeft dan van die rotkiezen.
Nee dat snap ik... ik vind het ook heel knap hoe je het allemaal doet hoor!!! En idd het is heel zielig die pijn die ze ervan hebben....zo sneu!