Hartediefje wat balen heb je al zo'n koude bijtring van de Hema geprobeerd? Misschien dat dat een beetje verlicht? Boaz is gelukkig niet superlicht, maar hij zat wel onder het gemiddelde en heeft weinig reserves. In 4 maanden tijd is ie maar een kilo aangekomen, maar dat komt ook omdat ie nu kan lopen. Dan verbrand ie veel meer. Dus gelukkig geen ramp allemaal, maar hij krijgt wel een tijdje volle melk om 'm iets steviger te krijgen.
Hoi, hoe is het met alle zieken? Hier gelukkig geen zieken, alleen krijgt Finn weer kiezen (rode wangen en dunne luiers, wat een feest!). Hartediefje, hoe is het vannacht gegaan? Doosje, vond het idd ook wel meevallen, 11, kg. Finn zit nu op 14, maar dat is ook echt wel een stevig mannetje hoor! Tip: volle kwark als toetje doet het ook erg goed.
Sven heeft gisteravond om tien voor acht een fles gehad....toen is hij gelukkig lief gaan slapen en toen was het half vijf..... krijsen... en toen heb ik hem toch maar al een fles gegeven om iets na vijf uur. En na tien minuten dat hij er toen weer in lag (ik geef de fles dan wel in het donker op zijn kamer), was het weer gekrijs. Toen heb ik mijn bed een heel stuk rechtgezet en met hem op mijn bed gaan zitten en hem zo tegen me aan in slaap gekregen om kwart voor zes. En jawel hoor....daarna moest ik vanochtend allebei de mannetjes om kwart voor acht!!!!!!!!!!!!! wakker maken. Dus ik ga nu douchen en slapen en tja... de nachten zijn spannender dan de dagen op het moment hahahaha.... wanneer en hoe lang gaat het alarm af????
Snif, net naar de huisarts geweest en Boaz heeft een longontsteking. Ik voel me nu een superslechte moeder, want hij zou naar opa en oma gaan, omdat wij morgen open huis hebben. En ik heb 'm toch meegegeven aan m'n vader. Nu zit ik thuis en voelt dat eigenlijk niet goed, terwijl ik weet dat ie daar ook heel vertrouwd is en dat ze heel goed voor me zorgen. Maar we willen ook supergraag ons appartement verkopen en een huis met tuin en daarom is morgen wel belangrijk. Bovendien weet ik niet wie er komt en welke bacterien ze meenemen dus dat vind ik ook niet fijn. Verdorie, soms zijn beslissingen van een moeder wel heel lastig.
Doosje..jeetje... dat is heftig dan zeg, Boaz een longontsteking. Maar voel je niet schuldig meis... want hij is in goede handen en opa en oma vinden het vast niet erg. En het verkopen van je appartement is dan ook belangrijk. Als er iets is, zullen ze echt wel bellen hoor!!! Maar ik kan het me wel voorstellen. Want hier heb ik het ook dat Sven zo onrustig is 's nachts, dat ik hem toch het liefste zelf thuis wil hebben. Maar het komt allemaal goed en je bent absoluut geen slechte moeder! Hier vannacht weer hetzelfde.... vandaag overdag ook wat hangerig en een rood wangetje, dus tja... we wachten de tijd af dat ze echt doorkomen. Ik heb hem vannacht wel tegen me aangepakt op bed hoor, heb het bed weer wat hoger gezet en dan viel hij zo tegen me aan in slaap. (en ook dan nog is hij onrustig aan het draaien en keren) Maar goed..het is weekend, papa komt thuis hahahahaha.... Snoet, lekker weekje gehad? Hellie, hoe is het met jullie en met je man? Kvinna, hoe gaat het met jou en de spuiten, moet je die nog of ben je daar klaar mee? Heb je nog wat gehoord van de uitslagen over het eten waar je mss niet tegen kan?
Thanx Hartediefje, heel fijn om te horen Arme Sven met z'n tandjes, hopelijk is ie snel beter! Fijn dat je man weer thuiskomt.
@Hartedief heerlijk dat papa ook weer thuis komt, sterkte met de nachten met Sven! @Doosje zeg je bent zeker geen slechte moeder omdat je je kindje naar opa en oma laat gaan ondanks dat hij ziek is, juist fijn dat hij daar naar toe kan en dat hij de volledige aandacht krijgt zodat jullie de volledige aandacht aan de verkoop kunnen besteden. En net wat je schrijft ze zullen erg goed voor hem zorgen en hij zal zeker niks tekort komen!!! Succes morgen! Hopelijk zit de koper er tussen!
Pfoei...thanx Citroen. Op de 1 of andere manier dacht ik toch dat andere mensen me stom zouden vinden hierdoor. Maar we hebben bijna alles klaar voor morgen, net een paar uur schoongemaakt en opgeruimd... Nu ice-tea en naar bedje Truste allen!
Doosje..wat een ander zegt, moet je naast je neerleggen hoor!!! Het is bij vertrouwde mensen die heel veel om hem geven en dan moet je jezelf niets verwijten. Als je je appartement niet wilde laten bekijken, had hij gewoon toch thuis geweest? Ik vind het wat anders als je zomaar zou gaan stappen of naar de film zou gaan... want zulke dingen kan je ook een weekje later doen. Maar voor dit, niet jezelf schuldig voelen!!! Slaap lekker en succes morgen!!! Wij hebben hier achter in de buurt ook een mooi huis zien staan die nu vrij op naam verkocht wordt.... is al een aantal jaar in de verkoop. Maar ja... krijg eerst zelf je huis eens verkocht, mocht je dat kunnen betalen...Het huis van de buren heeft een jaar te koop gestaan en hier is echt geen ruimte voor een dubbele maandlast!!!
hallo allemaal! hier weer terug van een veel te korte midweek! we hebben echt genoten vakantie vior iedereen alhoewel coen doodmoe is van alle indrukken en ook niet meer 2x wil slapen... karianne anna was 2 voor het eerst naar de efteling ze vond het sprookjesbos geweldig en de daailome (nee, geen typfout zo noemt ze de draaimolen) helemaal geweldig. coen was 5 maanden omdat we een jaar later weer gingen, die was het een worst hahaha doosje, beterschap met boaz, niet schuldig voelen zoals hartedief en citroen ook al zeggen je moet je op een belangrijk feit concentreren en dat gaat niet op 2 tegelijk, en de mogelijke inloop die een open huis geeft, brengt ook onrust mee hetgeen niet goed is voor een ziek kindje, maar longontsteking is niet niks.... beterschap voor je zoon maar ook voor jou! alle zorgenbellen gaan rinkelen en das maar goed ook dat maakt je een goede moeder! maar vermoeit wel! hartedief osteo heeft niets uitgehaald? meid wat een ellende! hopelijk kan harteman je wat lucht bieden dit weekend. wij zijn vandaag nog bij oma friesland geweest vandaar laat thuis, kiddies liggen inmiddels op bed en ik ga ook... voordeel van thuis komen: je waardeert je eigen bed zo enorm! nog zo'n anna spreuk: "oma, ik lust geen haktgebal!" en af en toe heeft ze last van koude loepen (voeten) hoog tijd voor buisjes zou ik zo zeggen wellicht dat ze de woorden dan beter interpreteert
trouwens, weet je wat ik stom vind? een vader die ik deze week tegen zijn 2 jarig zoontje hoor zeggen: doe eens normaal!!! (als een 2 jarige al weet wat normaal is) en vervolgens kneep hij het kind! ik heb er wel wat van gezegd: dat als hij vind dat zijn zoon "normaal" moet doen hij misschien zelf kan beginnen met normaal doen! heel stom misschien maar ik kon het niet aanzien!
Snoet, fijn dat je zo genoten hebt, zulke dingen duren altijd te kort. Finn slaapt hier al sinds een paar maanden nog maar 1 x per dag. En die vader... nou ja zeg! Knap dat je er wat van gezegd hebt, ik weet niet of ik dat zou durven... Doosje, zoals de rest hier ook al zegt, niet schuldig voelen hoor. Boaz is in goede handen en het is voor een goed doel. Veel succes met de verkoop en uiteraard beterschap voor Boaz. Hartediefje, ik hoop weer dat het vannacht beter gaan en dat die kiezen snel door komen. Hebben jullie verhuisplannen/huis te koop staan o.i.d? Citroen, lief dat je op iedereen reageert, maar hoe is het bij jullie? Hier gaat het eigenlijk best wel goed. Man is weer opgeknapt, werkt ook weer volop en heeft eigelijk geen last last meer van zijn darmen (op dit moment). Zijn medicatie gaat wel aangepast worden, dus ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Met mij gaat het best goed, heb weer energie, ben begonnen met sporten, doe vooral dingen die ik leuk vind (buiten de "verplichtingen" als werk en huishouden) en probeer zoveel mogelijk zonnestralen mee te pakken, helaas viel dat vandaag niet mee... Met de kinderen gaat het ook allemaal prima, dus op het moment zit het gelukkig allemaal eens mee. Is ook wel prettig voor de verandering. Dus voor iedereen die het af en toe niet meer ziet zitten en man/kind/zichzelf weleens achter het behang wil plakken: Alles komt goed (kan ooit ff duren, maar uiteindelijk....)
@snoet lekkerste van thuis komen is idd je eigen bed haha, fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad en wat is het snel voorbij gegaan zeg.... Wat een vreemde vader idd en wat een uitspraak, zo hoorde ik van de week er ook 1, moeder tegen 6 jarige dochter die met haar jongere broertje speelt: gedraag je toch eens niet als een kind...???? @hartedief als je plannen hebt om te verhuizen adviseren ze idd eerst te verkopen en dan pas te kopen...hebben jullie ook plannen? Anders zit er niks anders op dan het idd in de verkoop te zeten en te kijken wat er gebeurt, huis achter ons was binnen 7 weken verkocht...het kan dus wel @hellie hier gaat het goed hoor, heb niet zoveel te melden vandaar... Vanmiddag met Tim naar het theater, ernst, bobby en de rest kijken. Verder hebben we een trampoline gekocht voor de mannen, volgende week komt er iemand kijken want we willen hem ingraven vind ik een veiliger idee. over 2 uurtjes ga ik eerst nog even een uurtje spinning doen met de achterbuuf ff wat calorieën verbranden!
@doosje Weet helemaal hoe je je voelt zit in soortgelijke situatie met stijn momenteel...maar je niet schuldig gaan voelen (makkelijker gezegd dan gedaan weet het) @snoet Fijn dat het een leuke minivakantie was en wat goed dat je tegen die vader dat gezegd hebt...je ziet het helaas veel te veel... @hellie Fijn dat het weer beter gaat met je man en ook met jou @citroen Veel plezier bij ernst bobby ed rest! Hier is het niet zo leuk momenteel... Stijn is gister door mijn moeder (die past elke vrijdag op) naar de ha gebracht omdat hij sochtends al 39 koorts had. Kregen daat op hun donder dat we gestopt waren met de ventolin (weken gebruikt en absoluut geen verbetering!) Nu moet hij 4-6 !! Keer per dag ventolin en 2 keer per dag flexotide Voel me natuurlijk ook schuldig dat we gestopt zijn maar je wil zo min mogelijk rotzooi in je kind stoppen Hij snottert als een malle en gelukkig heeft hij nu geen koorts maar alleen maar verhoging Ben het een beetje zat aan het worden wil dat hij onderhand eens een keer opknapt Sorry voor dit ego bericht maar moest het f kwijt
och karianne, wat vervelend, 1 ding: ventolin zet enkel de longen open en werkt kortdurend. flixotide daarentegen is een puffer met cortico's er in ideaal in combi met de ventolin en als stijn deze niet eerder heeft gebruikt zal je snel verbetering zien maar een goede werking geld voor de flixo wel min een maand puffen, been there had it done it.... en heb me net zo schuldig gevoeld! coen had vanochtend verhoging, rode oogjes en weer een nare hoest (die mindert steeds maar gaat net niet weg) ben weer getsart met de ventolin helaas is de flixo maar ik vraag gewoon receptje wellicht krijg ik het. gisteren bij mijn stiefmoeder geweest waar schoon een andere betekenis heeft als bij mij.... wellicht een reactie op al het stof ed. maar ook veel gekwijl en dunne luiers dus misschien dat er een kies komt