Doosje, hoe is het gegaan met de kijkers? Iemand interesse of viel het tegen met de opkomst? Hoe gaat het met Boaz? Al verbetering? Snoet, wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben! (ik moet eerlijk bekennen dat ik hier ook wel eens zeg tegen de oudste kindjes...doe nu eens normaal.... maar een kind van nog geen twee, heeft idd nog geen idee wat "normaal" is.. hahaha...ik zie het al helemaal voor me hoe je reageerde) Hellie, wat fijn dat je je weer zo goed voelt! Moet een heerlijk gevoel zijn en ook een les denk ik hoe je nu verder in je leven staat! Want ik denk dat je door een burn-out toch anders gaat denken nadat je weer wat fitter bent Hier tja... ik heb vannacht om half vijf Sven maar gewoon meteen bij me gepakt voor hij weer heel het huis wakker huilt. Maar hij is blijft erg onrustig. Ik ga morgenmiddag mss toch eens informeren bij de huisarts of hij toch geen vocht achter de oortjes heeft. Snoet, hahaha, moest trouwens wel lachen om de uitspraken van Anna! Heb je ze opgeschreven ergens? Leuk voor later! Ik verwerk die uitspraken vaak achter in het fotoboek met de maand erbij.
hartedief maar jij knijpt de kids niet! ik heb een schriftje waarin ik alles opschrijf maar ik moet eerlik zeggen dat sinds coen er is ik minder tijd en aandacht heb voor foto's en spreuken op te schrijven, stom, want voor je het weet is het voorbij doosje hoe is het gegaan? hoop zo dat jullie je appartement in kunnen ruilen voor iets ruimers
Snoet.... niet waar iemand anders bij is hahahaha..nee hoor, dat gaat me ook te ver!!!! (en tegen Sven zeg ik het ook niet hoor, die moet nog alles als voorbeeld meekrijgen, maar zodra ze hier met frietjes in hun neus gekke bekken gaan zitten trekken, floept het er wel eens uit als je weet dat ze dan al acht jaar zijn!!!!) Ik moet ook zeggen dat ik de dingen die overdag gebeuren, vaak al helemaal uit mijn hoofd zijn tegen de tijd dat ik tijd heb om ze op te schrijven... Ben zo'n warhoofd op het moment. Echt zonde...... Er staat hier al weer een klein mannetje op de kruk in de keuken...had de pannen al klaar gezet met de aardappels en boontjes...hahahaha... leeg steelpannetje is dan voor meneer TE aantrekkelijk om te laten staan...... het is zo opletten met meneer. hahahahaha... nu zit hij tussen de speelgoeddozen zijn peperkoekje op te eten...het is me er eentje...
ik wilde peking kijken.... maar heb morgen en overmorgen psychomotorische training van het high potential klasje... dus ik stond me onzeker in allerlei sportbroeken die te klein zijn te wurmen.. ben zo onzeker om met collega's ineens in een sportzaal te staan. heb nu een korte broek van snoeteman en mijn "jogging"pak maar ingepakt maar ik vind het vreselijk! maar het is wel zinvol om te doen. en ja.... we gaan ook apekooien. het gaat er om dat hetgeen wat je doet vaak een keuze is vol met valstrikken. om bewust te zijn van je handelen is het ook goed om het nonverbaal te ervaren. een soort reset van de tom tom zoals de trainer het noemt. voor mezelf wel een vraagstelling hierin maar god! wat is het onhandig kleding uit te kiezen voor een sportzaal waar je met mensen staat die je normaal formeel op de werkvloer tegen komt en echt.... ben niet preuts ga rustig in de sauna zitten etc. maar nu ga je met een groep mensen die je niet kent in deze setting (lees lange dunne jonge dames)ongevraagd in een gymzaal bivakeren VERSCHRIKKELIJK
en mijn hoofd gaat door.... dienstlijst nog afmaken, overleggen plannen, budgetten achternajagen en heb ik die emdewerker wel ingelicht dat ze donderdag as naar een cursus moet....oh...en de ziekmeldingen etc van afgelopen week heb ik die medewerker wel vervangen? fijn he een weekje vakantie! das het nadeel van enige leidinggevende te zijn als ik iets vergeet gaat het mis.... aangezien "mijn" huis verder uitbreid heb ik wel om een ondersteuning gevraagd, niet perse een 2e leidinggevende maar iemand die de voortgang kan bewaken als ik er niet ben en ondersteunend werk kan doen zoals najagen van opvullen van diensten etc. affijn ik wilde uitdaging en heb 'm en ben nu enkel onzeker omdat ik eruit zie als een verse worst in sportkleding... hier kan ik mezelf niet uitbabbelen maar zal ik er tegen aan moeten.
SNOET.... NIET ONZEKER ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!! Je bent 35, hebt twee prachtige kinderen en je figuur is helemaal niet slecht!!!!!!!!!!!!!! Zo.... zal ik eens streng toespreken hahahahaha. Maar ja... dat is het eeuwige onzekerheidsgevoel he... snap het wel, maar echt, je moet je niet schamen voor hoe je er uit ziet. (en ook die jonge meiden denken over vijftien jaar...toen zagen we er nog op en top uit...) En uitdaging heb je zo wel gekregen ja... pfff...neem mijn petje voor je af hoor, echt, ik zou het niet kunnen. Maar ik wilde eventjes snel vertellen dat Sven geslapen heeft van 19.45 tot 6.15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb hem niet gehoord!!!! Heb hem gisteren voor de tweede avond een vsm zetpil gegeven, omdat hij toch warm aanvoelde en ik heb hem niet gehoord. Heerlijk hoor, op naar meer van zulke nachten!!!
zo... dat was een dagje in de gymzaal, maar wel veel praten! (trainer is een psychotherapeut)en uiteraard heb ik me druk gemaakt om niets. maarja het is dan ook totaal andere setting waar je je collega's informeel op andere manier ontmoet en vooral dat maakte me onzeker. anna gaat 19 april naar het ziekenhuis voor de buisjes en neusamandelen sneller als waar ik me op in had gesteld, affijn eerst maar eens feest vieren. coen was gisteravond erg onrustig maar hij had het ook warm en volgens mij toch echt pijn in zijn mondje. at vanavond wel weer beter en was dood moe. hij is aan het overgaan naar 1 slaapje qua tijd absoluut niet handig want om 11:30 is hij afgedraaid maarja, anna van en naar school halen maakt dat hij pas om 13:30 naar bed kan tot 15:00 collega is zwanger van een derde maar men! hoe doe je dat???? dat lijkt me echt pittig alhoewel ik lang gedacht heb dat wij er ook wel 3 wilden. nu ben ik toch wel blij dat het langzaam aan allemaal makkelijker gaat worden
Hartediefje wat heeeeeerlijk!!! Ben je zelf wel een beetje op tijd naar bed gegaan? Snoet hoe ging je training?? En ik sluit me aan bij wat Hartediefje zegt: van wat ik zo heb gezien ziet je figuur er gewoon goed uit! En waar zou je uberhaupt iets straks aan doen? Wie voelt zich daar nou lekker in??? Behalve Madonna. Hier: GEEN, ik herhaal GEEN kijkers gehad!! Verdorie! We moeten maar eens na gaan denken over een andere tactiek, want het schiet niet op zo. Met Boaz gaat het gelukkig beter. De anti-biotica slaat goed in, maar hij is nog niet helemaal de oude. Ik ben vandaag een uurtje naar de speeltuin met 'm geweest (mocht van de dokter gewoon naar buiten als ie geen koorts had) en dat was wel lekker.
Snoet, gelukkig viel de training mee vandaag, maar pfffffff, wat heb jij een hoop aan je hoofd! En die overgang van 2 naar 1 slaapje kan idd heel vervelend zijn... Hartediefje, jeuhhhhhh! Goed geslapen Sven! Doosje, balen hoor! De huizenmarkt is op het moment ook echt waardeloos. Maar gelukkig gaat het met Boaz wel weer wat beter. Hier: me net even afgebeuld in de sportschool en de bedankjes ingepakt voor Jari zijn leiding van de BSO. Hij gaat vanaf morgen naar de Campus, de groep waar kinderen vanaf 8 jaar zitten. Jari wordt in oktober pas 8, maar hij wil daar steeds zo graag naar toe dat hij nu al mag. Morgen dus ook even afscheid nemen van de groep waar hij 3,5 jaar heeft gezeten. Wat worden ze toch groot...
Gaat snel he Hellie... Wel ontzettend fijn dat het met jou en alles om je heen weer zo lekker loopt. Dat gun ik je echt onwijs
Pfff snoet je hebt idd uitdaging genoeg... toch vind ik het knap hoor hoe je het allemaal doet! Fijn dat het allemaal is meegevallen in de sportzaal. En idd wat al geschreven is, je hebt verdorie 2 kinderen gehad, het is nog maar afwachten hoe die lange dunne meiden er na 2 kinderen uitzien en daarbij jij ziet er gewoon goed uit! Oef 19 april is idd snel maar goed ze kan het ook maar gehad hebben natuurlijk. Wanneer is Anna jarig? (je zult het vast al gezegt hebben maar weet het echt niet meer..sorry) @Hartedief wow wat een lekker nacht moet dat zijn geweest! @Hellie heerlijk gevoel na het sporten! @Doosje wat balen dat er helemaal niemand is geweest...en nu? Je kunt ook niet veel meer denk ik of wel? Heb je al eens andere foto's laten maken evt met een andere inrichting oid (heb ik niet zelf bedacht hoor.....doen ze bij die tv programma's altijd...) Ik heb wel peking gekeken haha die moeder met dochter heb ik wel om moeten lachen hoor, fanatieke dochter! En die 2 zussen verbazen wel iedereen haha. Kreeg ook meteen weer zin om te gaan reizen, volgens mij kwam daarna ook nog de wereld rond in 80 dates..heb wel zitten lachen om de types die meedoen, voor de deelnemers hoef je niet te kijken zeg maar...maar wow Rio.....ik wil ook weer!!! Gaaf om zo weer te zien, wij zijn toen ook naar de favella's geweest, erg indrukwekend idd!
Doosje, thanks, lief van je. Gaat het met jou ook weer wat beter? Heb je het idee dat de psych helpt? Citroen, die moeder en dochter waren idd wel grappig, dochter helemaal hyper en moeder de rust zelve. Dat meisje met dat piepstemmetje (Robin heeft ze geloof ik) werkte me wel ontzettend op mijn zenuwen.
hai! vandaag laatste dag van 2 gymdagen en de meest intensieve zowel fysiek als psychisch maar ook leuk en heeft me echt inzichten gegeven!ik dacht dat ik mijn energie beter moest verdelen dus geen sprint trekken als je een marathon moet lopen maar het is meer dat ik moet leren loslaten zodat ik op mijn eigen (onorthodoxe) wijze mijn doel kan behalen zonder maar steeds te denken wat anderen vinden, verlangen en eisen. soms is de weg naar het doel met je medewerkers een reis die mooier is als het doel zelf.en dat geldt dus ook voor je kinderen, je man en alle rollen die je hebt. wellicht denken jullie nu moest je daar nu voor de gymzaal in? maar geblindeerd in je eentje de weg vinden terwijl een groep kijkt, of je eigen heden, verleden en toekomst uitbeelden met gymspullen ten overstaan van een groep zet je aan het denken hahahaha ik heb de bok genomen, vroeger liep ik met een grote boog om hindernissen heen, nu klauter ik er op het liefst zonder dat iemand het ziet maar ik hoop met elegance het lef te hebben er op te jumpen en de victory te vieren maar jullie bedankt voor de lieve woordjes morgen ben ik vrij, dwz anna naar school door naar zwemmen met coen, terug anna halen en morgen middag naar vriendin kids brengen ik naar de osteo en dan is de dag weer voorbij. ik wil ook nog een keer naar de stad dat do-avond maar eens doen anna is 15 april jarig en voor nu erg moe, ga dus zo maar eens tukken en eerst relaxen op bed doosje fijn dat het alweer wat beter gaat met boaz maar wat balen dat er NIEMAND is komen kijken..... zullen we martijn krabbe gaan mailen? je zou verwachten dat een apartement in utrecht booming is... voor iedereen veel liefs! hartedief nu anna de 19e geholpen wordt kunnen we beter in mei koffie met gebak afspreken...
Snoet, gelukkig dat het meeviel en wauw...wat een inzichten krijg je door een paar dagen gymzaal! (maar als ik je omschrijvingen zo lees wat je allemaal moest doen, zou ik mezelf ook heeeeel onzeker gevoeld hebben hahahaha..grote mond, maar klein hartje he..) En ik vind het best hoor, want ik moet 24 april examen doen en nog heel veel tijd investeren!!! En dan is het zo mei! Doosje, wat balen dat er niemand is geweest, zeker omdat je elke keer je huis spik en span maakt. Heb je het al lang te koop staan? En wat fijn dat Boaz opknapt. En even buitenlucht kan je zoooo goed doen. Van een hele dag binnenzitten, wordt je zo gaar als boter. Hellie, wat gaat het hard...Jari al zo groot... Nou... het is maar goed dat ik genoten heb van mijn nachtje rust van Sven.... want het was gisteren weer over. (half elf de fles nog gegeven en vanaf elf uur stil tot...... vijf uur, daarna niet meer in slaap te krijgen... dus om zes uur zaten we met zijn drieen wakker. Heb de jongens toen maar om half zeven nog lekker in bad gezet hahahaha, tijd zat dan!!) Dus voor morgen staat er een afspraak bij de ha. Toch maar eens laten kijken naar zijn oortjes, longen laten luisteren en dingen uitsluiten (of bevestigen)
Balen Hartediefje, dat het bij 1 nachtje is gebleven. Ben benieuwd of de huisarts iets kan vinden. Snoet, klinkt erg intensief die twee dagen. Maar wel interessant op zo eens op een andere manier naar jezelf te kijken. Hier weekend! Lekker vrij tm volgende week maandag, heerlijk! Hebben jullie trouwens facebook?
@hartediefje Balen dat het slapen nog steeds niet goed gaat... Hier gaat het weer wat beter lopen @hellie Ja heb facebook....als je me wilt toevoegen hoor ik het wel
@hartedief oh wat balen. @snoet heftige dagen zo te lezen. @hellie geniet van je dagen! Ik zit ook op facebook, stuur wel even pb