30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    ah scheise, ik ben een dag te laat, maar alsnog: gefeliciteerd (met) Anna!!! :)

Sky, mooie jongen die Chris hoor! Gaaf dat jullie die vlakte zo dichtbij hebben, dat lijkt me echt heerlijk (mis ik wel eens in de grote stad hiero).

Ik heb 1 pak broekjes gekocht en ga het eens proberen, maar ik denk eigenlijk dat jullie gelijk hebben, want met poep lijkt het me erg smerig haha!

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Sky, wat een mooi mannetje!!!! En. jeminee.... al zinnetjes... hahahaha... die van mij begint net in zijn eigen taaltje te brabbelen..."en "moooo" staat voor heel veel dingen hier volgens mij. Maar het echte woordje wat hij nieuw zegt is "kom" ..hahahaha, zo lachen vanmiddag toen hij dat tegen Senne zei.

Snoet...dat is dan voor jezelf toch ook weer vervelend vind ik dan altijd, als je net iets anders gekozen hebt wat hun dan in hun hoofd hebben.... (ik had senne een kinderfototoestel gegeven, maar die ligt meer in de kast dan dat hij hem gebruikt).... Maar ze gaat er vast veel plezier aan hebben, het is ook allemaal veel tegelijk voor een kleuter. Hahaha, die Coen, het is ook echt een draakje.

Ik kom snel weer wat meer reageren, ben op het moment met tien dingen tegelijk bezig geloof ik.

Doosje, succes met de broekjes!

hahahaha, hier wel gelachen vanochtend. gisteravond stond sven in bad te plassen en ik gelijk aandacht vestigen: je bent aan het plassen...plassen...(wijzend naar zijn slurfje).. dus hij kijken en dat dingetje vastpakken hahahaha... toen nog eens voor de gein op de wc gezet, maar ja, hij is nog zo klein.. Toen ik vanochtend in de douche was, stond hij aan zijn romper te trekken en naar de wc te wijzen. Hahahahaha...... heb hem maar even erop gezet, maar goed.. spelen is natuurlijk nog veel leuker.

3. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha hij pakte 'm i.i.g. wel goed beet die Sven!

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    to all: bedankt voor de felicitaties ondanks haar eigenzinnigheid betreft cadeau heeft ze wel een leuke dag gehad was vandaag total loss. had met de juf afgesproken dat ze vanochtend niet kwam maar ze was zo moe dta ik gebeld heb dat ze vanmiddag ook thuis bleef. ze heeft 2,5 uur geslapen!

sky wat een wijs mannetje is chris! en wat mag je trots zijn dat je zo lang lekker bv hebt gegeven! en wat een pratertje!

doosje tnx!

hartedief wat moet ik lachen om je verhaal, die sven... zie het al voor me!

karianne, ik kan me jullie verbazing voorstellen maar wat goed van stijn! zitten en een tand en even niet verkouden whoehoe! ik kan me voorstellen dat je er blij van wordt:)

5. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @snoet
    Weet je wat nu het leukste is...hij heeft het 1x gedaan en kan het nu niet meer. Hij wil wel allemaal staan en dan probeert hij te stappen...erg wiebelig ;)

6. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Sky, wat knap dat Chris al zoe goed praat. en wat een leuke foto.

Snoet, wat jammer dat Anna een beetje teleurgesteld was. Maar ja, het zijn kinderen en die zeggen wel eerlijk wat ze vinden. Zal wel goed komen, kan me niet voorstellen dat ze er uiteindelijk niet mee speelt.

Karianne, wat goed dat Stijn is gaan zitten!

Hartediefje, hahahaha die Sven. Nog even en hij staat met zijn plassertje in zijn hand in het potje te kletteren:D

Doosje, succes met de poepbroeken. Ben jij trouwens nog volledig thuis of alweer gedeeltelijk aan het werk?

Hier, net terug van het sporten, pffff.
    Jari heeft een geweldig weekend gehad, hij was vies, moe, maar helemaal blij. Een hoop spullen kwijt, maar ik ga er vanuit dat er volgende week een berg gevonden voorwerpen bij de scoutingboerderij ligt.
    Finn was ook helemaal blij dat hij weer thuis was.

Deze week een drukke week, ook voor de kids. Vandaag, morgen en donderdag werken, woensdag naar het Dierenbos, daar zit mijn zusje een midweek en morgen is mijn zwager jarig, dus wo even langs. Do-avond weer sporten en dan vrijdag met Jari zijn school als begeleider meer op schoolreis naar de Efteling! Finn gaat dan een extra dagje naar het KDV. En dan in het weekend helemaal niks, bijkomen!

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Sorry, sorry, heb al een hele tijd niets meer geschreven... Probeer wel mee te lezen, maar kom af en toe tijd te kort....

@ Snoet: Allereerst, beetje laat maar toch nog gefeliciteerd met Anna haar verjaardag! Jammer van haar reactie op het kado, vind ze haar poppenhuis achteraf toch nog leuk?

@ Praten: Caitlynn praat wat af, ze heeft een heleboel woordjes die enorm op elkaar lijken... maar het meeste kan ik wel ontcijferen:
    Papa (vanaf het moment dat ze wakker wordt, totdat Huub thuiskomt, heel frustrerend voor mama...), mama, opa (epi), oma (emi), Pip, Nijntje, pakken, drinken, eten, koek, sok, schoen, helpen, ja (af en toe gewoon omdat het een leuk woordje is... als je vraagt ga je je pijn doen zegt ze ook ja), nee, op, uit, lopen, auto... en ga zo nog maar ff door....

@ hier: het gaat allemaal redelijk goed. Ik heb nu 1 a 2 flessen per dag vervangen voor kv... Ik kon het fysiek niet meer bijbenen om 7 keer per dag zelf te voeden.. Het lijkt goed te gaan, de kv blijft er goed in en ze drinkt dan nogsteeds niet helemaal genoeg, maar ik weet dan in ieder geval wat ze binnenkrijgt... Ik kolf wel als ze kv krijgt, want dan blijft de productie in ieder geval op peil (hoop ik).
    Qyana komt nog wel aan, maar naar mijn idee wat te weinig.. Is best lastig, vooral omdat Caitlynn groeide als kool....
    Wij hebben verder wel de nodige problemen (onderling, met (h)ex, financieel (schuld van (h)ex), maar die zullen ook wel weer opgelost worden....

Tot zover ff, ik ga proberen wat meer te reageren, maar of het lukt......

Groetjes,
    Elleke

8. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Abo weer opgezegd met gsm:D

9. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

hoi hoi,

ben ik ook weer eventjes, heb ook alweer een tijd niet gepost. Kan vaak de puf niet vinden om achter zp te kruipen :). Ja lezen, maar posten komt er niet van.

Heb wel wat bijgelezen maar weet niet veel meer, sorry.

Ik heb afgelopen week het CB ingeschakeld, omdat Valerie nog steeds niet doorslaapt en we het beide niet meer trekken qua vermoeidheid (ik weet het Hartediefje, jij hebt ook slaapproblemen met Sven, vervelend!). Dus er is iemand langs geweest. Nu moet ze leren overdag zelf te spelen (joh) zodat ze leert dat ze niet altijd dus ook niet 's nachts aandacht kan krijgen. Het had geen nut meer zei ze om de problemen 's nachts aan te pakken omdat het al te ver was gegaan, en als we het overdag aanpakken werkt dat door 's nachts volgens haar. Nou ja proberen kan geen kwaad natuurlijk. Tuurlijk kreeg ze niet altijd haar zin maar ik had nog weleens snel de neiging om haar toch maar op te pakken. Nu doe ik dat dus niet meer. Ben wel duidelijk tegen haar van ga je even lief spelen? mama moet even stofzuigen / wassen weet ik veel. Toen die vrouw hier was probeerde ze ook haar aandacht te trekken maar die kreeg ze niet met als gevolg dat ze zelf lief ging spelen. Ze kan het dus wel. Alleen het probleem is nu dat het bij mij niet werkt en bij papa. Het gevolg van het "negeren" is dat ze veel meer streken uit is gaan halen. Ze gaat bij ons niet lief spelen, nee ze gaat de steentjes van het kaarsenbord trekken, de kaarsen op de grond gooien, aan het traphekje hangen en deze heen en weer rammelen, de mat bij de achterdeur verslepen en noem maar op. Met als gevolg dat ze weer aandacht krijgt (negatief weliswaar maar aandacht is aandacht) en ze dus haar zin heeft. Ze speelt gewoon niet alleen, haalt alleen maar kattekwaad uit. Ik kan dus ook niets alleen doen. Geen idee hoe ik dit weer op moet lossen hoor. Ik ben wel consequent, nee is nee maar ja draai je je kont om trekt ze weer de steentjes eraf oid. Het lijkt overigens wel effect te hebben 's nachts, het slapen gaat wel beter nu. We slapen langer en ze huilt / jengelt minder 's nachts. Dat dan weer wel.
    Dus als jullie tips hebben hoe ik het kattekwaad uithalen moet oplossen zodat ze zelf lief gaat spelen, graag! Ik geef haar al veel complimentjes als ze het eens doet maar ja lijkt niet veel effect te hebben.

Pff effe wat anders, hebben jullie ook van die schoonmoeder frustraties? Hier lijkt het vaak wel of dat wat ik zeg wat Valerie wel en niet mag en hoe ik graag wil dat ze dingen doet het ene oor in en het andere oor uit gaan... Gisteren bijvoorbeeld, waren we bij opa en oma koffie drinken, ik moest nog even wat aan oma's laptop oplossen. Valerie was lekker met oma aan het kleuren. Zie ik haar even later met de potloden door de kamer lopen dus ik zei ze mag daar niet mee lopen hoor, kleuren prima maar als je gaat lopen wegleggen. Veels te gevaarlijk. Kreeg ik al weinig reactie op. Zie ik haar nog geen 3 min. later weer met die potloden door de kamer lopen :$:x! Dus ik zeg hee wat zei ik nou! Weer geen reactie...

Nog wat, we proberen Valerie het spugen af te leren (als ze brood oid in haar mond heeft en ze hoeft in ene niet meer of als ze haar zin niet krijgt spuugt ze het uit) en ik heb al vaker tegen 'r gezegd als ze het uitspuugt moet je geen dankjewel zeggen (doet ze altijd, veegt ze het van 'r mondje af en zegt ze dankjewel, beetje vreemd maar goed :() omdat ik haar aan 't leren ben dat we dankjewel zeggen als ze lief iets aangeeft bijv (nou ja wij zeggen het dan, zij kan het nog niet) dus niet daarmee want dat is niet lief. Zegt ze het gisteren een paar keer achter elkaar toen ze haar koekje uitspuugde! Dus heb haar maar weer even duidelijk gemaakt dat ze dat niet moet zeggen. Het lijkt wel of als m'n sm in de buurt is ik 2 kids op moet voeden, Valerie en haar :). Wel vervelend trouwens, zo gebeuren er vaak genoeg dingen waarvan ik denk mens, ben je nou vergeetachtig, of luister je gewoon niet en wil je persé je eigen zin doen.. Bleh.
    Verder is ze wel lief hoor en een hele leuke / lieve oma voor Valerie :). Maar dat soort dingen.. kan daar zo kwaad om worden dat je dingen gewoon voor Piet Snot zegt.

Pff heel ego verhaal geworden zie ik wel, sorry!!

Is er trouwens al een datum geprikt voor de meeting? 's Weekends is bij mij niet handig, liever door de week, maar jullie hoeven met mij geen rekening te houden hoor ik zie het wel wanneer het is en kijk dan wel of het lukt.

Snoet, nog gefeliciteerd met Anna!! Ja ja kids zijn eerlijk he als ze iets wel / niet leuk vinden pfff. Hopelijk speelt ze er nog wel later mee hoor.

Doosje, hoe is het, weer wat aan het werk of?

Sky, mooi ventje heb je hoor!!

Kvinna, hoe oud is Noa nu eigenlijk omdat ze al zo goed kan praten?

Hier gebeurt er nog niets hoor m.b.t. praten, als ze iets wil hebben wijst ze er naar toe en roept vol overtuiging da da da da!, mama kan ze op zich wel zeggen (vooral als ze iets niet wil en dan in combinatie met een volmondig "nee" haha of als ze me nodig heeft) en papa lukt ook nog wel. Maar verder niet veel. Ach het komt wel.

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hartedief, hardstikke lief!!! bedankt!!!;)

11. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, graag gedaan!!!

Hellie, super dat Jari zo genoten heeft en het zal me een modderboel geweest zijn hahahaha... wat een rotweer was het van het weekend. En je draait in ieder geval een drukke week dan deze week.... wel op jezelf blijven letten he!!!

Doosje, al een poepbroek gehad??? hahahahaha... Boaz dan he..

Karianne...was helemaal vergeten op jou te reageren. Wat goed van Stijn! Maar zal je altijd zien dat ze het daarna niet meer doen hahahaha...maar goed, hij is niet vanzelf omhoog gegaan he. En geweldig gevoel dan dat hij nu niet verkouden is, hebben de kuurtjes mss toch eindelijk hun werk eens gedaan!

Elleke, Caithlynn kan ook al aardig beppen dan hahahaha, wel grappig om te lezen hoor wat er allemaal uit die kleine mondjes komt. En ik kan me voorstellen dat je er nu ook een combinatie met kv van maakt. Ik vind het super dat je het toch al die tijd nog gedaan hebt met bv.
    Hopelijk lossen de problemen snel op...is slopend als je financieel en met een ex in de problemen zit. (heeft toch ook weer effect op je huidige relatie..)

Shadow, Valerie weet jullie dus ook goed uit te dagen! Maar ik vind ze persoonlijk zelf nogal klein om helemaal zelf te "moeten" spelen hoor... ik heb met Senne ook heel veel gespeeld, omdat hij totaal niet alleen wilde spelen. Nu met Sven gaat het stukken beter. Hij loopt wat rond te dartelen in de woonkamer en zeker als ik wat muziek op zet op de tv, komt het wel goed. Maar tja... als je ze overdag regelmaat meegeeft, geloof ik ook wel dat ze daar s'avonds weer gemak van hebben. Maar het zit hem denk ik ook wel in het aard van het beestje... Sven hier ook nog steeds ongedurig. En de ene nacht is de tuut voldoende en de andere nacht is het krijsen geblazen...
    Ik hoop in ieder geval voor jullie dat dit de oplossing is!

En met schoonmoeders...die van mij woont eigenlijk te ver weg (tja... het is niet zo zeer de afstand, maar wel de tunnel en kosten die er tussen zitten) om bemoeienissen te hebben. En met mijn moeder kan ik zo goed opschieten, dat ik juist die veel bel voor advies, maar ook kritiek van haar kan verdragen. En ik ben mss zelf ook te makkelijk...want met een potloodje loopt Sven ook door de kamer bij mijn mams. Maar af en toe gewoon proberen aan te geven wat jij voelt en duidelijk zeggen waar je wel of niet van gediend bent... (ik weet natuurlijk niet hoe de verhouding onderling is)

Hier verder zijn gangetje... straks even douchen met de grootste kleine man en dan ons bedje in. Als ik in slaap val, dan is het zo en anders ga ik er nog even uit voor mijn leerwerk.

Krijgen jullie kleintjes trouwens de tandjes volgens het boekje? Hier dus al een paar hoektanden die op doorbreken staan, terwijl het tandvlees bij de kiezen onderling nog niet doorschijnend zijn..

12. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    betreft schoonmoeders: overal is wat: mijn schoonmoeder gaf anna bijv om 17:00 bijv nog een koekje of snoepje voor in de auto, niet handig als e daarna nog moet eten. andere kant: oma's hebben nu eenmaal hun eigen aanpak, leuke van oma is dat je daar als kind net andere dingen mag dan dat je thuis mag (daar moet je al zo veel van je ouders) dus ik kan dat redelijk loslaten. en dat is het.... mijn eigen norm binnen het redelijke loslaten of frustraties hebben ik maak altijd de afweging wat is belangrijk en is het schadelijk? oma heeft 3 kinderen groot gebracht en het is allemaal goed gekomen dus al gaan dingen niet helemaal zoals ik het aanpak... het komt goed

betreft spugen: coen spuugt niet, die haalt gewoon alles uit zijn mondje met handje en smijt het op de grond of gooit het terug op zijn bord, je wil niet weten wat voor oorlogsgebied het is als wij klaar zijn met eten:D

elleke, jij hebt wel even genoeg op je bordje!!! je houdt het al 3 maanden vol met volledige bv knap hoor, dus je niet schuldig voelen als je flesvoeding geeft veel sterkte meid!!!

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    shadow hoe is het eigenlijk met je banen jacht en carriere move?

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Hellie fijn dat Jari het naar zijn zin heef gehad op kamp!

@Doosje die luierbroekjes zijn idd handig als ze oefenen met potje of wc dan zit je niet met die luier die steeds aan en uit moet. Wat ik zelf nog handiger vond dan die broekjes was gewoon blote billen, die broekjes nemen nog de plas op en ze voelen dus nauwelijks wat het doet.

@Karianne wat fijn dat Stijn even niet verkouden is! Geweldig he hoe ze ineens iets kunnen doen om het vervolgens gewoon niet meer te doen.

@Snoet ach die Anna... gelukkig hebben jullie wel een leuke dag gehad, kan me voorstellen dat Anna op was.

@Elleke goed om wat van je te horen (lezen dan) wauw hoor nog steeds bv en goed dat je ook kv geeft, zo heb je toch ook wat meer zicht op wat ze binnen krijgt. Ik snap je gevoel wel, Tim kwam ook veel aan bij elk bezoek aan het cb en Stijn gaat echt een stuk langzamer.

@Shadow Wat je nog zou kunnen proberen is afleiden, dus weghalen bij de kaarsen en de steentjes en bij iets anders neerzetten met alleen de woorden de kaarsen (of waar ze dan ook aanzit) zijn geen speelgoed van Valerie maar hier mag je wel lekker mee spelen...en blijf het herhalen (ja ik ben soms ook 20 keer bezig met Stijn maar het wordt minder hoor) je geeft haar dan ook wel aandacht maar niet boos en je kunt als ze lief gaat spelen haar meteen een compliment geven. Je kunt ook heel even meedoen en dan zeggen en nu gaat mama weer verder werken en Valerie gaat lekker spelen... maar zenuwslopend af en toe..

@Schoonmoeders....lang verhaal hier maar kort weg heb ik er niet zoveel mee en botst het nogal eens met wat wij vinden.

@Praten wat zeggen veel kindjes al veel zeg..... Stijn praat veel maar zegt heel weinig. AL kan hij zich wel erg goed duidelijk maken, hij pakt mijn hand en loopt gewoon naar de keuken en wijst aan wat hij wil (soepstengel, boterham enz) tinken is drinken, neeheee (nee) en a (ja), oto (auto), Ti (Tim), da (dankjewel), bah, bana (banaan) en natuurlijk papa en mama maar waar we dan wel weer versteld van staan is weterusen (welterusten) en ajebie (alsjeblieft) al het andere is die....

Verder zijn er wat dingetjes bij Tim op school die niet zo soepel lopen. Afgelopen week was Tim nogal huilerig en snel boos, de juf gaf ook aan dat ze hem zo niet kende dus we hebben van het weekend met hem gepraat en hij vind het dus moeilijk om naar de juf te gaan als er wat is. Als bv en kindje hem plaagt hebben ze de afspraak dat ze moeten zeggen Nee, nee stop ermee als ze het niet willen, dat doet hij dus wel goed maar als ze dan doorgaan dan wordt hij boos en verdrietig.. We hebben nu ook tegen hem gezegt dat hij altijd alles tegen ons mag zeggen en tegen de juf zodat we hem kunnen helpen en hij zich niet zo verdietig hoeft te voelen. Hopelijk gaat het nu wat beter lopen. Wel jammer weer dat hij dus afgelopen maandag weer zo'n momentje had tijdens de gym bij een andere juf en dus wel goed naar de juf ging en de juf tegen hem zei nee dat mag R zeker niet doen maar vervolgens niet naar R ging...:( Ik heb dit dus weer tegen zijn eigen juf gezegt en ze zou het oppakken...dus we duimen verder...

Morgen ga ik een proefles peuterzwemmen doen met Stijn, 2e paasdag waren we gaan zwemmen en hij vond het zo leuk en deed alles na wat ik en Tim deden dus ik ben benieuwd.

15. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    zo.... anna is voorzien van buisjes en de neusamandelen zijn eruit...
    wat was ze dapper!!! zonder enig morren op de ok tafel, lag hier heel rustig liet alles gebeuren en viel heel zoet weg in de narcose

wakker worden was echter heftig was heel onrustig tgv de narcose "ZE HEBBEN MIJ PIJN GEDAAN!" maar daar weet ze nu niet meer van. volgens haar werd ze pas wakker toen ze water kreeg, dat was terug op de afdeling, gelukkig maar!

nodig was het wel, beide oren waren flink ontstoken en de neusamandelen waren enkel nog papperig, ze heeft nu nog een kuur van een week en oordruppels maar anna wenst nu niets meer, dus dat is onderhandelen met enkel een vast staand doel: jij mag bepalen hoe, maar de druppels etc gaan er in.

morgen ga ik de ha bellen voor coen (als we dan toch bezig zijn...) dat kind blijft verkouden met groene dodden maar wrijft ook in zijn oortjes ook vind ik bloed in zijn bedje maar er gebeurt niets in zijn mondje (wat ik zie) dus toch maar even de oortjes na laten kijken. ha had ook gezegd dat we terug mochten komen maar zelf denk ik dan "zolang hij geen koorts heeft en niet ziek oogt..."

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    citroen, wat zijn ze kwetsbaar op school he?! wel prettig dat zaken opgepakt worden. ze zijn emotioneel nog zo kwetsbaar en ontvankelijk! net als dat ze ook de brutale trekjes van kinderen onderling leren.

dochter van mijn vriendin werd gepest met haar bril en het antwoord van de juf was "dat gebeurt nu eenmaal onder kinderen!" een juf van groep 1!!! (was trouwens van de school waar wij zijn wezen kijken en hoe goed ze zichzelf prezen omdat er bijna geen donkere kinderen waren en de enkele donkere kindjes waren geadopteert: "bounty's, wit van binnen donker van buiten" :$) precies de reden dat anna daar dus niet naar toe gaat!alle kindjes in de wereld tellen nl mee! ook de pure chocolaatjes en de turkish delight hahaha

17. kvinna

kvinna Niet meer actief

Shadowcat, ik ben het met Hartediefje eens, ik vind haar ook nog erg jong om lang iets alleen te doen. Dat lukt wel, maar dan moet er wel heel veel te doen zijn (zoals op het Kdv: veel kindjes en prikkels etc.) Ook zou ik er zelf op deze leeftijd absoluut mijn energie niet in steken om dat 'alsjeblieft' eruit te krijgen. Ben bang dat ze dat écht niet snapt.
    Ik kan Noa niet alleen in de kamer laten met de honden, dus hier gaat ze sowieso altijd mee. Maar ze mag dan ook meehelpen: als ik aardappels uit de garage ga halen, gaan we met z'n tweeën en een pan die kant op en mag zij de aardappels erin gooien. Zelfde met brokken halen voor de honden of hout halen voor de kachel. Was ophangen: meehelpen met de sokken onder in het wasrek of wat spelen met wasknijpers. Enzovoorts. Sterkte!
    O ja, zaterdag is Noa een halfjaar.

Snoet, fijn dat Anna zelf niets van dat nare wakker worden heeft gemerkt. Hopelijk knapt ze snel op en heeft het goed effect.

Citroen, hoe zit het met jouw werk bij je broer? Was het je broer of een ander familielid?

18. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou dat niet verkouden zijn was van korte duur...door schoonmoeders helaas weer snotverkouden :x

19. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Karianne...wat vervelend... ik weet helaas wat het is. Als het in het weekend weer wat beter gaat en hij moet weer naar het kdv, dan heeft hij gelijk weer een snotneus... hier ook constant verkouden.. Hopelijk is het van korte duur en knapt hij snel weer op.

Snoet, gelukkig dat het meegevallen is. En wat zul je trots op haar zijn, zo groot dat ze zich houdt! En het wordt dus een gevecht om haar de medicijnen te geven..... (en zo'n kleuter is best sterk als ze iets niet willen)
    En idd... maar beter eens na laten kijken bij Coen. (ik zit ook steeds meer te twijfelen of ik een doorverwijzing ga vragen..maar ik ga maandag eerst nog even naar de homeopaat om te vragen wat hij er van denkt hoe Sven nu op het moment is)

Citroen...jee...wat vervelend en sneu voor Tim. En wat kun je je als mama dan zo hulpeloos voelen... want veel kun je dan ook niet doen voor je mannetje. Je wilt toch het liefst dat je kind het nar zijn zin heeft op school.
    Hoe was het zwemmen????

Kvinna....bedoel je geen anderhalf jaar??

20. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi, hier even een snelle melding, heb een drukke week.

Snoet, fijn dat het met Anna allemaal goed is gegaan!
    Citroen, sneu voor Tim, hopelijk gaat de juf het goed oppakken.
    Hartediefje, hoe is het met de nachtrust?
    Shadow, Finn speelt ook niet graag alleen en zit ook overal aan. Gaat vast wel een keer over...
    Doosje, hoe gaat het met de broekjes?

Hier net lekker gesport, zo naar bed, want morgen naar de Efteling met Jari zijn school.

Prettig weekend allemaal!

Deel Deze Pagina