30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha Hellie, zo herkenbaar liedje Michel Télo ik heb hem iets te vaak gehoord al ;):D

@Hartediefje Gefeliciteerd!

@Snoet: wow wat kan Coen al veel zegggen! :$ Ik word er bijna jaloers op haha:D

2. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou hier is het tandjesdrama! Nr 5 i door en nrs 6/7 en 8 staan ook op doorkomen! Stijn heeft er veel last van...ok nog steeds verkouden :( verder begint hij af en toe wat driftig te worden of dingen te doen die niet mogen. Vind het erg moeilijk om mijn lach dan in te moeten houden want hij doet het dan wel erg schattig ;)
    Verder heeft stijn maat 74/80 van kleding en is nu 10 maanden...hij tijgert er vlot op los en zwaait nu echt voortaan l we weg gaan of naar bed gaan supertrots!

3. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jaaaa, Glim gaat door voor de wasmachine!:D

Volgende: issie issie innu vade, issie issie iinuh ung

Deze is wel heel moeilijk:D

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hartedief GEFELICITEERD!!!!!wat goed zeg! En idd wat snoet al schrijft 2 kids, een baan, een man die veel weg is en dan in 1 keer slagen....WAUW!!!

@Snoet wat fijn dat je (en Anna zelf natuurlijk ook) meteen verbetering merkt bij Anna.

Wat een leuke foto's van Valerie en Collin!

@Maat Stijn zit in broeken maar 98 en shirt kan hij als ze wat langer vallen nog in 86 maar moet zeggen dat we vaak toch naar 92 of 98 gaan vanwege de lengte. Qua breedte heeft hij dat echt niet nodig maar ja naveltruitjes is ook niks haha

@Finn en zingen....ik denk het ook te weten..die van Michel telo (of hoe je het schrijft) Stijn brabbelt die ook mee (en Tim zingt hem gewoon mee incl bijbehorend dansje haha)

Met Tim ging het vandaag weer goed, nog wel flink hoesten maar niet meer ziek gelukkig. Vanavond nog wel geschrokken, Stijn stond aan het keukentje te strekken waardoor het een beetje kantelde dus wij riepen al Stijn pas op direct doe je auw maar Stijn vind dat alleen maar leuk die aandacht dus deed het nog een keer extra hard waardoor dus het kastje omviel...bovenop zijn voetje..was even flink huilen maar na wat voorzichtige stapjes liep hij toch wel weer goed gelukkig pfff wat een doerak is het toch ook.

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    haha inmiddels al een 2e van Finn, komt me wel bekend voor....maar heb geen idee

6. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Oh ja wil toch een gok doen...

Visje visje in het water????

7. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa, goed bezig Citroen!
    Gelukkig is Tim weer wat opgeknapt. En die arme Stijn... Wat kunnen ze soms toch lomp zijn. Finn ook, die haalde ik vandaag op met een blauwe wang, was tegen een tafelpoot aan gevallen, dus de arnikind maar weer uit de kast gehaald;)

8. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    En dan de laatste van onze Voice of Holland:

dese uis e dese uis e so te te te bofu

Wat ik wel knap vind is dat hij wel bij elke liedje de melodie heel goed zingt, het deuntje is herhenbaarder dan de woorden.

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ja hoor deze vuist op deze vuist??

10. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    En de winnaar van deze quiz is....

Citroen!

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Jeuhhhhh!!

@karianne, heb je berichtje net gemist....vervelend zijn die tandjes ook hè, hopelijk zijn ze snel door dan is Stijn ook van de pijn af. Schattig is dat idd als ze opdrachtjes gaan begrijpen en uitvoeren zeker iets om trots op te zijn!

12. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

@ Hartediefje: Gefeliciteerd! Hartstikke goed gedaan!
    @ Maten: Caitlynn heeft al een hele tijd maat 86. Met name de broeken was echt nodig. Aangezien ze niet de meest slanke is, heeft ze het nu ook echt nodig voor haar shirts. De broeken worden nu zelfs een beetje wijd, gezien het feit dat ze zoveel beweegt, lijkt ze wat slanker te gaan worden. Heb voor de zomer al wel wat dingetjes gehaald in 92 hoor, ik ben zelf niet dol op strakke shirts, dus dat doe ik haar automatisch ook niet aan......
    @ Praten/zingen: Praten is niet meer bij te houden, hoewel heel vaak het woordje DIE nog gebruikt wordt. Als ik dan duidelijk vraag wat, dan krijg ik vaak wel een duidelijk woordje (boek, pop, kar, blok.....). Caitlynn zingt veel refreintjes mee van "zag 2 beren", "smurfenlied", "klap eens in je handjes"... Ze kan ook niet stilzitten als ze muziek hoort, maakt niet echt uit wat het is....
    @ hier: ga staks bellen naar een psycholoog om een intakegesprek. Ik hoop dat zij mij kan helpen, ben bang dat ik heel hard richting postnatale depressie duik.... Ik wil lekker kunnen genieten van mijn kindjes, wat nu maar heel kort lukt op een dag.... Het is heel moeilijk om toe te geven dat ik het niet aankan, maar het is niet anders, ik zal het zelf moeten doen, heb niet veel mensen in de buurt die mij kunnen helpen....

Tot zover ff,

Elleke

13. kvinna

kvinna Niet meer actief

Elleke, goed van je dat je aan de bel trekt! Ik vind het niet gek, gezien de hele thuissituatie. Ik hoop dat je snel terecht kunt en dat je er baat bij hebt.

14. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @elleke
    Idd goed dat je aan de bel trekt! Ik heb net na de geboorte van stijn ook erge donkere dagen gehad...alles viel tegen ook aan het moeder zijn en de roze wolk was diep grijs. Gelukkig dit ook verteld en in therapie geweest en nu geniet ik heel erg van het moederschap en mijn ventje. Ik weet natuurlijk niet in welke situati je zit maar wens je veel strkte toe

15. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Stijn kwam vandaag bij smoeder en svader vandaan met een flinke bult/blauwe plek op zijn voorhoofd.
    Blijkbaar een 'gevecht' met de tafelpoot gehad....btje gemopperd maar niet gehuild. Zij hadden het niet gezien maar ik zei oh wat heeft hij een bult op zijn hoofd...oeps

16. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sorry even kort, maar daarom niet minder gemeend hoor!

@ Hartediefje: gefeliciteerd!! Topprestatie, echt!
    @ Snoet: je doet het goed meid. Slim dat je coaching krijgt en opzoekt en laat je niet uit het veld slaan, want mensen zoals jij zijn superhard nodig.
    @ Hellie: en deze: heeieoptr heeieoptr je hoom? Van Boaz :)
    @ Glim: leuk dat je er weer bent!! En knap mannetje die collin hoor!
    @ Shadow: mooie meid en leuk als ze zo lekker aan het lachen zijn he. Dan smelt ik ook altijd.
    @ Kvinna: hoe gaat het eigenlijk met jou en het 'aarden' in Nederland weer? Mis je Zweden nog wel eens?
    @Nuk/Pacific: hoe gaat het met jullie??
    @ Allen: ik las net dat Knuffel een postieve test had en deze week ook een goede 1e echo had!! Woeiiiiiiiii :)
    @ Karianne: lastig met die tandjes he. Ik vind het ook zo vreemd, want de ene keer hebben ze heel veel last en de andere keer weer niet. Maar als je soms zo'n kiesje met zo'n rood randje ziet dan heb ik wel met ze te doen hoor...:(
    @Elleke: supergoed van je dat je hulp zoekt. Als je het voelt als een postnatale depressie dan kan het ook heel goed eentje zijn. Beter dat je daar vroeg genoeg bij bent, dan ben je sneller weer op de been. Ik merk dat met mijn burn-out ook. Keek laatst naar burn-out in een aflevering van Jong (van de EO) en die 2 jongeren waren al zo ver ermee doorgelopen dat ze allebei al 1,5 jaar thuiszaten en nog steeds superkwetsbaar waren en nog niet mee konden draaien in de maatschappij. Je kunt het evt. vinden bij Uitzending Gemist.
    @ Citroen: alles alweer beter thuis? En wat doe je het onwijs goed met je gewicht zeg!! Of eigenlijk: welk gewicht? haha! Hoppa!
    @ Allen: Boaz is geloof ik nu 86 cm en hij kan truitjes aan van 74 of 86 of 92. Broeken doen we nu 92.

Citroen: nog een speciaal vraagje voor jou: Mijn vriend en zusje zijn allebei a.s. zondag jarig en ik wil graag iets leuks maken met Boaz, zodat hij dat aan ze kan geven. Heb jij nog een leuke of lieve knutseltip met wat ik met hem zou kunnen maken? Jij verzint namelijk altijd van die originele dingen! :)

liefs!

17. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Elleke goed dat je aan de bel trekt! Hopelijk kun je ook snel terecht!

@karianne oeps idd

oh wat leuk voor knuffel!

@doosje pff tja je kan zoveel maken eigenlijk
    - fotolijstje versieren (verven of plakken) en dan foto van boaz erin
    - canvas beschilderen nou ja lekker laten kliederen eigenlijk
    - foto van boaz op z'n koop op een gekleurd veel plakken met de tekst ik ben helemaal ondersteboven van jullie en daar omheen laten tekenen door boaz
    - van het merk ses verkopen ze een pakketje met een bordje en porseleinverf erbij na het schilderen zet je het bordje in de oven en kun je het gebruiken
    - zoals hierboven zijn er ook theepotjes maar dan niet van ses dacht bij action dat ik ze toen zag
    - handafdruk maken in gips (heel karwei want die kleintjes knijpen meteen handje dicht als ze wat voelen)
    - zal nu nog te moeilijk zijn maar rietjes klein knippen en aan een koordje rijgen zodat een armbandje of ketting wordt

Genoeg ideeën zo?

18. glimworm

glimworm Niet meer actief

thanx!
    hier is het precies andersom.
    Collin kan soms nog in broeken van maat 74. Hij heeft amper een kont en is superslank! dat heeft ie (helaas) niet van mij hoor ;)
    Zijn shirts en truien beginnen nu naar maat 86 te gaan.
    Ik maakte voorheen nog wel eens de fout om alles in de droger te gooien, :) maar dat heb ik nu afgezworen sinds de laatste keer dat ik zijn garderobe moest aanvulen.

ja helemaal leuk voor Knuffeltje, ik hoop zo voor dr dat het goed blijft zitten. Ze is er al een aardige tijd mee bezig.

Zoow en nu moet ik maar echt naar bed, morgen het concert van mijn 2e echtgenoot haha Michael Bublé en ik ben al lichtelijk hyper aan het worden.

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Pff leuk hoor vakantie.....zal blij zijn als de school weer begint...

De hele dag door is het janken, dan de ene en dan weer de andere. Tim wil de hele tijd doen wat Stijn doet, Stijn pakt de hele tijd de knutsels van Tim ben gewoon doodop na en dag en dan moeten we nog1,5 week....help!

20. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Citroen dank voor de tips!! Balen, want toen ik naar het winkelcentrum ging bleek de Pipo's net te zijn vertrokken :(
    Maar ik heb bij de Hema een set van 4 bekers gekocht die je kan verven en afbakken, dus we hebben er net 2 geverfd, leuk!

Heel veel succes met je 'vakantie'!

Deel Deze Pagina