ha meiden iedereen aan het genieten van mooi weer en de koninginnen festiviteiten? anna was zeer teleurgesteld: koningedag is de verjaardag van de koningin.... en wat balen dat ze nu niet op visite mocht... echt complete verwarring dus nu een nukkige kleuter die er geen barst van snapt. heb uitgelegd dat de koningin niet op 1000 plaatsen tegelijk feest kan vieren dus doen wij dat met elkaar maar ze ziet de lol er niet van in. alles is stom coen was gisteravond helemaal onder de vuurrode uitslag. ik heb dit vaker gezien als reactie op amoxi maar die is al ruim 2 dagen voor bij dus de HAP maar weer eens gebeld (hallo....daar ben ik weer, vaste kennis van jullie... jaaaaa de moeder van coen idd!) kan idd reactie van amoxi zijn maar toch voor de zekerheid de andere kuur stoppen en bij koorts weer terug komen. gisteravond gilde coen het uit van de pijn was echt tegen zijn re oortje aan het slaan (zo zielig...)heb hem een zetpil gegeven en hem in slaap gesust vannacht nogmaals 2 keer eruit met dito reden tevens vond de HAP arts dat ik met ha moet bespreken dat coen door moet naar de KNO vanochtend zag ik dat uitslag minder fel was ondanks dat hij gift van gisteravond wel had gehad en hij had geen koorts meer maar het is geen fit mannetje dus ik waag het er op en ga toch kuur afmaken <zucht>
@hartedief: dankjewel! leuk zijn die fietsoptochten he, ik ben met Noa gaan kijken omdat papa en opa bij de schutterij meeliepen en grote zus bij de harmonie, het weer zat mee, dus heerlijk op een terrasje genoten van een kop thee totdat ze terug waren @doglover: beterschap met de kleine! @kvinna: das zeker grappig ja! Mooie naam he Noa, we waren net zwanger toen we deze al hadden een jongsnaam was moeilijker Mark heeft 2 katten en ik heb een hond van 13,5 jaar, dus ons huis is ook gevuld @citroentje: Op zich gaat alles prima, Noa heeft de eerste weken veel gespuugd waardoor ik nu nutriton gebruik, op het oment doet ze erg lang over haar flessen waardoor ik speel met minder nutriton, het lijkt te werken. Zoë is een trotse grote zus, ze wil vaak helpen met flesjes en luiers verschonen, als ik bezig ben met koken ofzo gaat ze haar zusje ook troosten als die huilt, erg leuk allemaal Snoetetoet: vervelend zo'n kleintje met oorpijn, ik hoop dat het snel beter is wij zijn vanmorgen dus even gaan wandelen en naar papa, opa en zus kijken, nu ligt noa lekker in haar bedje, papa heeft zich een film opgezet en ik hang ff lekker met de laptop op d ebank, even heerlijk relaxen, morgen maar weer een poetsdag maken
Snoet, wat een gedoe met Coen... zo zonde voor het mannetje. En een doorverwijzing zou niet verkeerd zijn denk ik zelf. Beter een keer teveel kijken dan een keer te weinig. En die Anna...hahahaha... het is zo moeilijk kleuters dingen duidelijk te maken. Wij zijn hier thuis met een stel kibbelende kinderen die volgens mij moe zijn en niets van elkaar kunnen verdragen.... Maar straks als Sven wakker is, nog eventjes naar de zeskamp kijken op het dorp en mss vanavond nog even naar de muziek. En de nacht....DIE IS NET ZO GEGAAN ALS OP SENNE ZIJN KAMER...GOED DUS! (een keer om kwart voor tien eventjes gekreun, niet naar toe gegaan. Om half vier heb ik een tuut gegeven en om half zes even de babyfoon het muziekje laten spelen. Om tien over zes de fles, maar om half zeven vond meneertje het wel welletjes voor de nacht!) Maar het is echt zo typisch...hij heeft niet liggen krijsen, is zonder te huilen gaan slapen. En eind van de ochtend hadden we tegen hem gezegd: sven, ga je slapen? En hij liep uit VRIJE WIL! naar boven toe. Echt ongelooflijk! Hij ligt nu vanaf elf uur in bed, dus al zo wel wakker worden. Maar ik ben er van overtuigd dat het al een stuk geholpen heeft!
Zo wat goed Hartediefje! hopelijk blijft deze trend aanhouden bij jullie! @vrijmarkt: tjonge, sommige mensen denken goudgeld te kunnen verdienen aan hun rommel. Ik zag een leuk loopfietsje staan en vroeg de mevrouw wat ze er voor wilde hebben. zij zei 5 euro en haar man liep al 15 euro te bléren. Duidelijk op 1 lijn die 2 Ik weet dat ie in de winkel vanaf een euro of 45 te koop is, en ik snap ook wel dat je er niet te weinig voor wilt hebben, maar je kunt op een kindermarkt toch niet verwachten dat je er zoveel voor kan krijgen? of ben ik nou gek? Op MP staat ook een advertentie met hetzefde loopfietsje voor 15 euro. Zou de beste meneer helemaal vanuit Friesland naar de Haarlemmermeer gekomen zijn om hier zijn fietsje te verkopen? haha OMG! Manlief zet net 1 of andere hardcorezender op en Collin gaat helemaal uit zijn plaatje!! (hopelijk is het een fase ) PS Citroentje: ik zie net je onderschrift WOW! hoe doe je dat? super!!
Even kort hoor, want ik ga zo weer lekker het balkon op @Glim: Boaz heeft dat idd ook gehad. Een paar keer. Het blijft dan 1 of 2 dagen een beetje rood en dan is het weer weg. Het consultatiebureau zei dat het kwam doordat het voorhuidje wat losser gaat zitten en meer open gaat. Volgens mij jeukt het wel een klein beetje, maar hij knijpt er dan weer zo hard in dat ik denk 'pijn zal het niet doen'. Of die van ons heeft gewoon een hardcore pijngrens. Kan ook. :-D @ Woman: welkom!! Wat veel overeenkomsten met Kvinna idd! @ Snoet: weet je al wat meer hoe je nu verder gaat? @ allen: dank voor de lieve woorden! Hier: heerlijke dag gehad. Vanochtend gefietst en vanmiddag in het park met zand en water. Boaz krijgt wel de waterpokken, dus ik noem 'm nu Pokkie.
thanx! doosje het ziet er wel alweer ewat minder rood uit en hij lijkt er ook verder geen pijn aan te hebben, dat had hij de vorige keer wel heel erg. hij trekt er ook elke keer heel hard aan als ik hem verschoon dat ik soms denk; dat moet toch zeer doen? agossie waterpokken, hopelijk heeft ie er niet veel last van en is het snel over, je kan het maar gehad hebben, ik kreeg het pas op mijn 13e en heb er nog lidtekens van
@doosje: dankjewel. Nu al de waterpokken das wel heel vroeg, ze zeggen dat ze dan nog eens kunnen krijgen
jahoor kan makkelijk. een zoontje van vrienden van mijn zus kreeg ze precies op zijn 1e verjaardag, arm ding
Ik weet trouwens niet meer helemaal precies wanneer nu de datum was dat de meesten konden van de meeting. Maar ik kan 7 mei niet meer... ik ga waarschijnlijk met een dag ruilen in die week ivm oppas van Senne die ik anders niet rond krijg. En nu er een aantal bij zijn komen kletsen, is het dan niet leuker om te kijken of er meer mee willen/kunnen?
@waterpokken. pokkezooi! gelukkig worden ze niet heel erg ziek maar die jeuk! anna had het toen ik van coen moest bevallen maar die bleef toch nog een weekje langer bij mama kinderen die jonger zijn als een jaar hebben kans op nog een keer pokken kinderen na 1 jaar bouwen meer weerstand op ja goed idee hartedief nog meer gegeadigden voor een meeting? en wat goed dat sven nu in zijn kamer sliep. hopelijk is en blijft er meer rust. doosje ik had vandaag een openbarend gesprek met 1 vcan mijn medewerkers. ik ga er niet te uitgebreid op in omdat ik niet weet welke "gasten" hier mee lezen maar het heeft me inzichten gegeven over hoe mijn leidinggevende denkt en handeld en dat is niet netjes! ik ben weer strijdbaar en paraat!!! ik laat me er niet onder krijgen om een ander beter van te laten worden! ik ga iig ALLES vast leggen in het kader van plan act do check ga ik op alles wat afgesproken wordt een termijn koppelen en mijn grenzen bepalen.
You go Snoet! Fijn dat je je weer wat beter voelt! Waterpokken, hier hebben ze ze allebei gehad voordat ze een jaar waren, daarna niet meer, terwijl ze allebei nog in anraking zijn geweest met kindjes met waterpokken... Meeting: op maandag gaat me niet lukken helaas. Hier vandaag een heeeele drukke dag gehad op het werk, de lijnen hebben de hele dag roodgloeiend gestaan, dus ik doe vanavond niks meer....
Even op m'n telefoon... @snoet goed hoor! Zet hem op! @doosje beterschap voor boaz, idd die jeuk is vaak het ergste meer ook daar zijn wel middeltjes voor.... @hartedief wat goed zeg! Oh wat moet dat fijn zijn! Meeting, oh ik weet het zo niet meer welke data het waren, moet ik ff op de pc kijken. ik heb intussen ook nog afspraken gemaakt dus of ik die dag nog kan weet ik eigenlijk ook nog niet.....misschien toch even en nieuwe doen maar? Dan kunnen de nieuwe en oude bekenden ook meedoen.... @glim dank je, ben nu al een jaar bezig met gezond eten en sporten in warmtecabine en dat is eigenlijk het geheim....maar het valt nu wel zwaar hoor, Gaat heel langzaam nu..of steeds met pieken en dalen... Hier en druk weekend gehad, gisteren lekker de hele dag buiten geweest en vanmiddag ook weer, Stijn heeft het loopfietsje nu door zo grappig!
jullie zijn toch ook schatten he?! morgen gaat snoeteman trouwens maar weer eens met coen naar de huisarts. steeds in zijn oortjes wrijven, onrustig slapen (moeilijk in slaap, om de 2 uur wakker en krijsen)nu we er boven op zitten (ontkennen is niet mogelijk) dan ook maar doorpakken. voordat wij kinderen kregen was het 4 jaar geleden dat ik bij een huisarts was geweest. mijn kennismaking met de ha was dat ik zwanger was van anna en dat ik me afvroeg "wat nu" (toen was zp nog niet in beeld hahahaha) nu loop ik de deur plat, ken alle assistentes en ins en outs.... een voordeel wij trekken al die premie en eiegn risco er weer uit en ik heb net besloten dat mocht coen weer beetje boven jan komen en het niet te koud en te nat is dat ik schoonouders eens ga trakteren op logeerpartij van de kleinkinderen kunnen de snoete ouders eens even weg (heb nog een voucher van vakantie veilingen)
Strak plan Snoet! Want als je niets plant, komt het er ook niet van... Het laatste anderhalve jaar heb ik ook vaak gedacht hoor....daar gaat mijn vrije tijd weer aan de ha, osteopaat, homeopaat, cb en kinderpsycholoog..... (ach...anders zou ik me mss wel gaan vervelen hahahahaha) Ik hoop dat Coen nu iets krijgt waardoor hij opknapt en niet weer meer last van iets anders krijgt door de medicatie. En evt een doorverwijzing naar de kno-arts. Ik ga morgenochtend nog even een paar uurtjes werk inhalen, even wat tvt sparen van de uren die ik heb verbruikt voor de studie.... anders heb ik helemaal geen reserve meer staan als er wat is met de kindjes. We gaan er maar eens op tijd in! (vandaag trouwens een hangerige Sven zei harteman.... niets was eigenlijk goed, hij wilde bij je zijn, maar als je dan zat, wilde hij weer weg...toen ik thuiskwam van het werk, alsmaar zeuren en mopperen. Maar ik zag weer twee flinke bobbels onderin en er is veel speelgoed wat het moet ontgelden als bijtstok) Citroen, lekker buiten! En gaaf joh, dat Stijn zijn loopfiets nu doorheeft. Vind het altijd zo'n gaaf zicht als zo'n kleintje voorbij komt sjezen op die dingen. Hellie, nog even lekker ontspannen na zo'n drukke dag!
Heb intussen toch de pc nog ff aangezet aangezien de foon leeg is...haha Meeting stonden op maandagen 7 en 14 mei en zondag 27 mei de meeste aanmeldingen... Ik had aangegeven dat ik de 27e kon maar inmiddels hebben we de 26e een afspraak staan op bijna 2 uur rijden hier vandaan dus de 27e weer iets afspreken lijkt me geen goed plan..
Of degene die op de andere data staan kiezen ervoor om deze door te laten gaan.... anders een nieuwe denk ik idd......maar dan zitten we alweer bijna in de vakanties..