30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

ff een teken van leven, kan eigenlijk niet meer bijhouden waar ik wat geschreven heb, dus als ik in herhaling ga vallen.... SORRY!
    @moederdag: hier niet veel bijzonders, was op tijd mijn bed uit omdat de meiden wakker waren, huub lag nog in bed en ik ben gewoon mijn ding gaan doen....
    @fles/tuitbeker: ik ben op een bepaald moment overgestapt op een rietjesbeker, maar die was niet anti-lek, terwijl dat wel had gemoeten, toen ben ik gaan zoeken naar een alternatief en zo kwam ik bij de tuitbeker uit. Eerst met een zachte tuit en daarna met een harde tuit. Misschien is die zachte tuit wel geweest waarom ze het wel goed doet ermee... Weet het ook niet, "helaas" zijn alle kindjes anders....
    @hier/verder: zoals ik hierboven al zei, weet ik niet meer wat ik waar geschreven heb, dus nu ff mijn verhaal hier....
    Eind april is mijn schoonvader opgenomen geweest in het ziekenhuis na een lichte TIA, hij heeft er toen bijna een week ingelegen. Hij was net een week thuis, toen afgelopen donderdag mijn schoonmoeder met een ambulance is afgevoerd naar het ziekenhuis met een hartinfarct.... Op dat moment begon hier het gekkenhuis. Ik ben donderdagochtend wel naar een meeting geweest in Roosendaal van mama's hier uit de buurt, maar niet van harte. Huub is die dag thuis geweest (was in iets meer dan een uur van Den Bosch naar Bergen op Zoom gereden.....) en heeft het een en ander geregeld. Ik ben zelf ook aan het bellen geweest om dingen te regelen voor Pa, zoals hulp bij zijn medicijnen en dergelijke. Vanmiddag komt er iemand praten voor extra hulpmiddelen, en is er een telefonische intake voor thuiszorg.... (snap niet dat ze dat telefonisch doen met een man van 78 maar goed, zal wel aan mij liggen). Ik ben vanmiddag bij die gesprekken aanwezig, handig he als je niet werkt.....
    Gister hebben ze een cateterisatie gedaan en daaruit bleek dat er heel veel verstoppingen zitten. Het is nu afwachten wat het ziekenhuis in Breda zegt dat ze kunnen doen, hopelijk horen we vandaag meer.....
    Tot zover mijn ego verhaal, ik probeer wel bij te blijven met lezen, maar weet niet of het lukt......

Elleke

2. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wat wordt er veel geschreven als je een paar dagen niet betn geweest. Ik ben weer helemaal bijgelezen, maar ga niet op iedereen reageren, anders heb ik zo een post van 3 pagina's, aso he:D
    Volgens mij gaat het bijna overal ook wel ok, dus dat is mooi.

Wel wil ik even Elleke sterkte wensen!

Hier: drukke, maar leuke dagen achter de rug, vooral het weekend was erg leuk. Zaterdag 2 verjaardagen gehad, daar blijven slapen met Jari en Finn op 1 kamer, wat Finn 'smorgens om 5 uur erg gezellig vond... Die ging dus niet meer slapen. gelukkig was het moederdag en mocht ik dus blijven liggen:D.
    Om een uur of 10 verwend met een lekker ontbijtje op bed en leuke knutselwerkjes van de jongens.
    's Middags met mijn moeder naar een high wine (soort wijnproeverij met heerlijke hapjes), wat erg leuk en lekker was.

Ik zal me weer wat vaker melden en op iedereen proberen te reageren, dat gaat toch makkelijker als je er wat vaker bent...

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    #4443 Hartediefje, 15 mei 2012
    Laatst bewerkt: 15 mei 2012
    Hellie, dat klinkt leuk zeg! En ik zie het al helemaal voor me hoe die kleine boef zo vroeg aan het spoken gaat...minder leuk dat het zo vroeg was.

Elleke, wat een narigheid allemaal zeg.... Sterkte!

Doosje, ik stond vanochtend aan je post te denken en begon te lachen.... Toch geen 'stront aan de knikker" he? hahahaha... sorry..kan het niet laten.
    Hoe gaat het verder met jou? Voel je je wat beter?

Hier weer een logeerpartijtje van de neefjes... het is weer feest (voor de neefjes hahahaha)

Snoet, spaar jij de olvarit streepjescodes nog? Ik was begonnen, maar gebruik bijna geen potjes meer, maar als jij ze nog spaart, komen ze naar je toe!!

4. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @elleke
    Sterkte! Hoop dat het snel beter mag gaan

@hier
    Stijn is nog steeds NIET verkouden !!! Joehoe ;) waar je toch al niet vrolijk van kunt worden. Verder is het hier tandjesdrama! In 2 weken tijd 4 tandjes door. Merk dat hij van zijn boventandjes meer last heeft. Ook begint et gemiep bij het weglopen. Hij heeft zon eigen willetje echt pittig! Oh hij trekt zich nu op aan alles. Hij vergeet alleen dat hij nig niet los kan staan :) dus viel hij om met een flinke knal....veel en hard huilen....is zielig maar kan hem daar niet altijd voor beschermen hoezeer ik ook wil....
    Ik zit zelf helaas niet lekker in mijn vel. Maak me zorgen om mijn moeder en dat heeft zijn effect op alles....weet niet goed wat ik er mee moet tja....

5. kvinna

kvinna Niet meer actief

Doosje: haha:D. Hoe gaat het inderdaad verder met je?

Woman: fijn dat de doop zo mooi was. Drie maanden, wat een ukkepukje nog...

Karianne: heerlijk dat hij niet verkouden is, dat scheelt zoveel onrust en gedoe. Wat is er met je moeder, dat ben ik even kwijt.

Snoet: hoe gaat het met jou? Lukt het een beetje om op je werk een wat steviger positie te krijgen?

Hartediefje: het zal nog wel even duren voordat je je weer minder moe voelt, ben ik bang. Ik lig nog steeds elke dag om halftien in bed, anders trek ik het niet.

Elleke: jemig, jij krijgt het ook voor je kiezen, zeg. Wat een narigheid allemaal, is het binnen je gezin wel weer iets rustiger geworden?

Glim: naar zo'n dag waarop je je moeder extra mist. Ik spreek mijn eigen moeder nog steeds niet, maar Moederdag zegt mij niet zo veel, dus extra last had ik daar gelukkig niet van.
    Wat de fles betreft: Noa weigerde de fles tot ze een maand of tien was, dus ik ben met zes maanden meteen begonnen met een rietjesbeker. Van de Hema, dus niet zo een met een blokkade in het rietje die ze opzij moeten bijten. Ze krijgt eigenlijk alleen maar water, dus als er eens een keer iets uitlekt is dat niet erg (gebeurt trouwens nauwelijks). Uit een gewone beker drinkt ze ook prima, maar daar mag ze niet mee lopen en met de rietjesbeker wel. Als Collin uit een gewone beker wil drinken, zou ik dat lekker proberen. Is misschien wel het makkelijkst.

De afgelopen drie weken is Noa maar twee nachten een uurtje wakker geweest!!! Heerlijk, zeg. En overdag slaapt ze anderhalf tot wel drie :)$) uur. Ik weet niet wat me overkomt. Zaaaalig.

6. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    @elleke: wat eennarigheid allemaal, veel sterkte ermee!

@kvinna: Hoe oud is jou Noa?

Noa sliep na een week al tot 5 of 6u en slaapt ze al 2 weken tot 8u en vaak ook wel 9u, maar maak haar nu steeds om 8u wakker anders komen we in de knoei met de flessen, en dan gaat ze tussen 12 en 13u weer slapen meestal tot 16 of 17u, dus die heeft een mooi ritme

7. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    oei elleke je blijft ook niet bepaald gespaard he? heel veel sterkte meid!

kvinna, ik ben hard bezig om druk va onderaf te geven met zichtbaar resultaat! heb mijn lg ook duidelijk gemaakt wat ik verwacht en maak alles schriftelijk in bevestiging. daarnaast is mijn plan helder maar moe ik ook geduld hebben omdat eea samen moet vallen. maandag werd ik echter verrast door een naar incident afgelopen weekend. feitelijk is het onfortuinlijke gebeurtenis maar gevolgen zijn enorm. gisteren om 7:30 begonnen en door gevolgen en hiermee ad hoc inspringen, opvolgen, intervenieren en de nodige gesprekken intern en extern was ik om 22:30 klaar. ook niet bepaald gevolgen die te overzien waren en allerminst dagelijks maar die wel om directe actie vroegen van mij en mt.

hartedief ik spaar de streepjes codes nog alhoewel het traag gaat want coen wenst ook geen potjes meer, ik spaar ze nog van de bambix etc.

coen is wederom weer aan de puf, en he,he!!!! hij is EINDELIJK doorverwezen naar de KNO

8. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    ow snoet das mooi dan gaat er eindelijk eens goed gekeken worden naar hem!

Hier vandaag een jengelende baby die mar n iet slapen wilde, om 16u de fles gegeven ipv 17u en vrolijk dat ze was, lachen, spelen, dan denk je zo'n kindje moet toch eens moe worden, nu ligt ze dan ook eindelijk in de box te slapen pffffff

mark heeft de afgelopen week veel bij mijn vader geklust die gaat verhuizen, ishij eindelijk 2 dagen thuis krijgt hij de griep en een flinke koortslip, vanmorgen eigenwijs en toch weer helpen verhuizen met als gevolg dat hij nu in bed ligt en helemaal op was, hoezo eigenwijs pfffff

ga nu maar eens lekker koken voor mezelf en hopen dat ukkepuk nog even slapen wil

9. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Jee Snoet, klinkt wel heftig hoor zo'n dag! Maar wel fijn dat je nu resultaten boekt.

Kvinna, fijn dat Noa ineens zo goed slaapt.

Iedereen verder een fijne dag gehad? (van woman1974 viel wat tegen las ik, jammer...) Hier niet zoveel spannends. Vanmorgen zijn we even lekker gaan zwemmen met de jongens en vanmiddag kwam er een vriendje van Jari spelen. Morgen nog een dagje werken...

Maandag heb ik het eerste examen van die opleiding via mijn werk. De tussentijdse toetsen zijn allemaal gehaald, dus ik ben benieuwd maandag....

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Heftig Snoet!
    Ik heb nog 2 volle kaarten liggen (heb ze wel ingevuld maar kun je wel aanpassen lijkt me), nog een aantal losse streepjescodes en nog 2 codes in mijn mail van nutricia (heb je in pb zo meteen), je mag ze hebben want hier gebruiken we helemaal niks meer van potjes of pap. (als je me je adres pbt komen ze naar je toe)

@Woman da's balen, beterschap voor je man!

@Hellie Spannend maandag, alvast veel succes!

Hier lekker genoten van buiten zijn, we zijn naar de beekse bergen geweest daar kwam Ralf Mackenbach optreden. Verder niet zoveel bijzonders op de planning eigenlijk.

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Oh en Elleke natuurlijk heel veel sterkte!

Verder herken ik veel van het missen van je moeder op moederdag en al zeker wanneer schoonmoeder zo aan je trekt dat je toch echt wel langs moet komen..:(
    Vandaag is ook nog haar verjaardag, volgende week van mijn vader...

12. kvinna

kvinna Niet meer actief

Snoet, mooi dat je optreden effect lijkt te hebben. Ik moet altijd wel lachen als ik jouw stukjes lees, want heel eerlijk gezegd begrijp ik de helft er niet van, is echt management-/bedrijfstaal volgens mij. Lekker dat je ook mensen hebt die achter je staan.

Citroentje, wat een nare tijd. Sterkte!

Woman, Noa is negentien maanden. In ons groepje zit een aantal héél erg moeilijke slapers, slopend. Ze slaapt nu dus aan één stuk tot ergens tussen halfzes en halfzeven en ik vind het de hemel op aarde.

Sky, hoe is-tie?

13. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    @kvinna: al een hele dame dus jou noa

das vervelend moeilijke slapers, mijn oudste sliep heel goed, vanaf dag 2 van 21u tot 9u en dan van 14 tot 17u, noa duurde ff maar zit nu dus in hetzelfde ritme, voel me echt geprezen met 2 van zulke goeie slapers.

@citroen: vervelend als er aan je getrokken word, sterkte ermee

mark gaat alweer wat beter, is weer mijn vader gaan helpen
    mar omdat ik het binnen zitten even zat was heeft hij vanmorgen op noa gelet en ben ik even naar een markt geweest waar ik voor 2 euro een zomerjasje en dunne bodywarmer voor noa heb gekocht

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hier gaat het ook over iets waarvan ik geen details kan weergeven dus voor mij zo logisch als wat voor een ander kolder om te lezen hahaha maar ik heb het even van me af getypt:D

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha als het idd voor jou maar helpt!

@citroen: sterkte in deze vervelende tijd.

@hier: Collin raakt steeds meer uit zijn hummie de laatste tijd:(
    het is nu veel piepen, dreinen, huilen, ons overal achterna lopen, niet veel eten/drinken en vooral niet slapen :(
    *zoekt naar de vind ik helemaal niet leuk knop*
    denk dat hij echt last heeft van iets dat doorkomt. Ik heb alle middelen in huis, maar meer kun je niet doen dan afwachten.... zucht.

16. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Glim, hier ook hetzelfde.... Sven hangerig en huilerig, er is niet veel goed. We zeggen ook al een week tegen elkaar dat er vast iets zit te broeien...
    * als je het knopje gevonden hebt, moet je even laten weten waar het zit...hier ook nog nooit gevonden hahahaha*

Gelukkig gaat het slapen verder wel heel goed. In het begin is hij wat onrustig en onder de morgen, maar verder moet ik er niet uit. Echt een verademing.

Ik ben al helemaal in de stemming! Over 3.5 uur rijden we met zijn vieren naar de Arena, even mama-time!

17. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Veel plezier bij de toppers Hartediefje, ik ben jaloers!

18. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    ow heerlijk naar de toppers, veel plezier!

19. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Goedemorgen dames...het was GEWELDIG!!! Ik heb zo genoten van mijn dagje weg. Het was zo gezellig met ons vieren. Ik vond de Toppers ook gezellig en lachen, met Paul de Leeuw die op het laatst ook als Annie op het podium kwam. En die Paul Turner, wat een stuiterbal zeg. We waren net iets voor het einde de Arena uit en stonden eigenlijk voor de terugweg heel goed geparkeerd en waren na tien minuten op de snelweg. Dus om half drie was ik thuis. Deed toch een beetje zeer om tien over zeven toen Sven zijn dag wilde beginnen. Maar zoals het spreekwoord zegt...'s avonds een vrouw, 's ochtends een vrouw!

20. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    limburg
    ow das wel balen dan dat je er zo vroeg weer uit moest, maar ja dan proberen vanmiddag nog een uurtje te gaan liggen

super dat het zo leuk was, soms heb je zoiets echt nodig!

Deel Deze Pagina