Woman, we gaan gewoon door hoor vandaag, we moeten vanavond toch vroeg naar bed, omdat harteman er om drie uur weer uit moet om te gaan werken. Dan neem ik wel een extra uurtje! Doosje, hoe is het? Na het poepruiken, hebben we volgens mij niets meer van je gelezen... Elleke, hoe gaat het met de familie? Dinsdag hier trouwens de schoolfotograaf, dan mag Senne met zijn kleine broertje op de foto. Hahaha, ben benieuwd of Sven mee gaat werken.
Ja kom snel weer posten, maar ik had een toernooi van 3 dagen en vandaag weer een verjaardag... Citroen sterkte!
Hartediefje, fijn dat je zo genoten hebt. Iedereen hier lekker in het zonnetje gezeten de afgelopen dagen? Hier was het echt heerlijk. Vandaag zijn we naar mijn schoonouders geweest, die hebben een seizoensplaats op een camping tussen Nijmegen en Arnhem, heerlijk man! Ik krijg daar zo'n zin van in de vakantie als we daar zijn. Finn heeft de hele middag in zijn rompertje rond gerend en Jari heeft zelfs nog even kunnen zwemmen buiten.. En eenmaal thuis begon het te donderen en regenen....
@helli: das heerlijk zeg op de camping! @hartedief: ja dan zou ik ook doorgaan noa wilde niet slapen vanavond, nu na haar fles was ze gelukkig meteen vertrokken, dus ga ook lekker mijn bedje opzoeken
ik heb een heel zielig kind hier 40 graden koorts en hangt er bij als een uitgewrongen zemenlerenlap, nou ja nu even niet, nu heeft ie weer even een opleving! amper gegeten, gelukkig wel gedronken en geplast en veel geslapen, belooft wat voor vannacht fijn die doorkomende kiezen. zucht zaterdag mijn nieuwe mamafiets opgehaald jeey! maar wat is dat wennen zeg fietsen met een stoel en kind voorop
hartedief en citroen dank voor jullie codes!!!! wat heb jij een leuk weekend gehad hartedief daar kan je weer even mee door hellie lekker op de camping! HEERLIJK zeker voor die kleintjes en een mooi gebied, net nog stuk veluwe toch? glim 40 gr koorts en een dweiltje... tis zonde ws heeft ie dan toch wat anders voor zijn kiezen? zo hoog en zo sneu beterschap voor collin! ik ben ook aan het aftellen voor de vakantie.... nog 5 weken MAN! wat ben ik daar aan toe!!!
hier ook nog 5 weken, heerlijk heb er zin in, begin nu pas op te starten met werken maar ook gewoon een kind dat niet naar school hoeft, geen verplichtingen gewoon even met zijn 4en genieten van elkaar noa bleek ook wat ziekjes te zijn en denk dat ze moet wennen aan de warmte, ze spuugt wat meer en is een beetje uit haar doen helaas
Ben ik dan de enige die van de regelmaat houdt? hahahaha.... Ik vind het juist weer heerlijk dat het weer school is, dan zijn ze hier thuis weer allemaal beter te genieten hoor! (maar komt mss ook doordat ik dan wat relaxter ben..klinkt raar, maar ik vind die regelmaat echt heel fijn) Hellie, GEFELICITEERD! Wat een goed cijfer zeg! Glim, hoe is het met Collin? Snoet, graag gedaan, ze lagen hier toch maar in de la. Ze zijn vandaag op de schoofoto geweest, maar Sven liet zijn lach niet echt zien...staat dus met zijn mond open op de foto. En toen ik hem daarna naar het kdv bracht, moest hij ook huilen. (want normaal eten ze altijd een boterhammetje met de kinderen en kan ik zo weg, maar nu om kwart voor negen waren ze allemaal aan het spelen). In het schriftje stond ook dat hij een beetje uit zijn doen was dat hij later gebracht was hahaha...hoezo kind van zijn moeder? Hij had ook maar tot 12 uur geslapen, dus om kwart over zeven is hij meteen in slaap gevallen.
@hellie wat een mooi cijfer! Gefeliciteerd! met Collin gaat het weer prima vandaag gewoon weer de stuiterbal als altijd, was duidelijk een goed zetpilletje gisteren haha. maar waar het nou aan lag? hij loopt al weken in zijn mond te poeren. nou ja we houden het in de gaten. Vanmiddag even naar een fietsenmaker gefietst, ik miste 2 schroefjes om de voetsteunen aan het stoeltje te bevestigen, (wss zwerven ze ergens in de schuur rond)had het intussen professorisch met plakband gewikkeld. maar wat was het heet buiten zeg! waarom kan het niet gewoon eens lekker weer zijn haha
Glim, heerlijk hè, dat fietsen? Dat miste ik zo in Zweden. En Noa vindt het ook zalig én het is een goedkope manier om je conditie te verbeteren. Alleen maar voordelen dus. Fijn dat Collin zich weer wat beter voelt. Woman, die warmte is er ook wel ineens, kan me voorstellen dat Noa daar even aan moet wennen. Hellie, gefeliciteerd!! Snoet, lekker vooruitzicht, even bijtanken. Hier staat sinds zaterdag een zandbak en Noa is er niet uit te slaan. Heerlijk, zeker met dit weer. Verder heeft ze netelroos, zielig! Het jeukt verschrikkelijk, maar ik heb een antihistaminedrankje gekregen en dat hielp heel snel. Af en toe weer een opvlamming maar dat schijnt normaal te zijn. Wonder boven wonder slaapt ze nog redelijk, dus dat is fijn.
@glim: wat fijn dat hij weer wat stuiterd! @kvinna: ja het was te warm opeens, toch maar wat luchigere kleertjes aangedaan, nu is ze wel weer wat verkouden dat blijft helaas ook een beetje op en aan @harte: ja ik hou ook wel van regelmaat maar zit in 2 ritmes das wat minder , noa heeft haar ritme en mijn oudste heeft ook haar eigen ritme en soms botst dat wat mijn rust betreft, ze is de eerste weken ook bij mij van de vakantie en daarna bij papa en de laatste week heeft ze 3 dagen activiteiten bij een jeugdclub hier op het dorp, dus die verveeld zich niet
nog 5 weken..... dan een welverdiende vakantie..... bella bella bella! <zucht> volgende week gaat anna op schoolreis op mijn werk best doen om later te beginnen... dag zit eigenlijk vol met overleg zaterdag naar de efteling en over 2 weken met het hele spul naar de KNO
@hellie gefeliciteerd wat een super cijfer! @glim wat fijn dat collin weer wat opgeknapt is @hartedief klinkt als een geweldige avond! Jammer dat je er weer zo vroeg uit moest... @snoet graag gedaan! En verder kaart mijn geheugen me even in de steek... Wij mogen ook over 5 werken met onze koffers naar eindhoven airport..heb er echt zin in! Naar eerst nog avond 4 daagse lopen volgende week, daarna heeft Tim nog schoolreisje en de verjaardag van de juffen.... Stijn is echt een buitenmannetje, als hij de kans krijgt is hij weg...morgen gaan we nog even uit school naar de beekse bergen kunnen ze lekker met zand en water spelen.
Citroen, dat klinkt lekker om nog even naar de beekse bergen te gaan! Iedereen heel veel plezier van het weekend, het belooft een mooi weekend te worden, als het weer zo blijft, kan het niet meer stuk! Vanmiddag op verjaardag.. maar morgen gaan we denk ik het zwembad maar eens opblazen en vullen. Maandag gaan we 's middags naar mijn nichtje op de camping in Kortgene, even bijkletsen en niets doen! Harteman is nu met de oudste drie om een verjaardagscadeautje...ik vermoed een bedel weer voor mijn pandora armband (nouja..ik hoop het hahahaha), ik heb hem laten innemen, want ik vond hem te groot, dus harteman ging er vandaag gelijk om (kan hij gelijk kijken of het bedeltje mooi staat hahahaha...hoezo control freak..) Het was de enige dag dat Senne dan mee kon met harteman, want volgende week is hij bij zijn eigen papa (maar ik vraag wel of hij dan volgende week zondag op mijn verjaardag een hele dag hier kan zijn, heb ik bij hem toen ook gedaan, dus zal geen probleem zijn) En ja ja...Sven heeft een duidelijk woord gezegd: "AU" kan hij gelijk duidelijk maken als hij pijn heeft... (hij liep tegen een deksel op gisteren en zei het heel hard. Hahaha...zo grappig dan uit zo'n klein mondje een echt woord!
klinkt heel stom maar door hartedief bedenk ik me.... oh ja we zijn bijna jarig! handig dat we een week schelen... ik vier het ook niet hoor, heb gezegd dat ik enkel met kroonjaren vier. uiteraard wel taartje etc met de kids maar geen toestanden. gisteren naar de efetling geweest. iedereen waarschuwde ons voor het drukste weekend van het jaar (niet bij stil gestaan) maar... om 12:00 hadden we droomvlucht villa volta vogelrok carnaval carroussel gehad en zaten aan de poffers. om 14:30 klaar met sprookjes bos en daarna naar de python (loop maar door) schommelschip (loop maar door) en nog eea iig hele gezellige dag gehad. coen was zoet en anna heeft genoten!
Snoet, wat heerlijk zo'n dagje dan! En idd...ik had wel verwacht dat het heel druk zou zijn, maar juist met deze warmte gaan er misschien meer mensen de kust opzoeken en vakantie dan de efteling. Ik had voor vandaag eigenlijk nog gedacht aan Plopsaland, maar vond dat Sven teveel in de buggy moest zitten met het warme weer, omdat het toch meer voor de oudste drie is en bedacht me dat ze net zo goed vandaag plezier kunnen maken in het nieuwe zwembadje in de tuin! Dus harteman is nu de tuin zwembadklaar aan het maken en als Sven straks op bed ligt, gaat het zwembad de tuin in! Ja, de tijd gaat snel... onvoorstelbaar, weeral een jaar voorbij. Maar goed, we zijn gezond, hebben heerlijke kindjes en genieten van de dag en bovendien vond ik 36 altijd een hele mooie leeftijd (vraag me niet waarom hahahaha.... )
@snoet: heerlijk zo'n dagje efteling, mijn zus was er gisteren ook, die zijn daar in de buurt op vakantie @harte: wij hebben het zwembad ook al in de tuin staan, noa is er nog te klein voor maar de oudste heeft de grootste pret hier vanmorgen het zwembad goed opgezet en weer aan het vullen, en lekker ff een kaartje in elkaar freubelen, had ik zolang niet meer kunnen doen dat ik er even zin in had mark en zoë hebben zich een film opgezet omdat het nu toch te warm is om in de tuin te zitten
Zo, wij gaan morgen een hele dag naar mijn nichtje op de camping. Zat me te bedenken als Sven net als de afgelopen 2 dagen 3 uur gaat slapen, we bijna geen tijd meer hebben om lekker bij te kletsen en de kindjes niet echt lang kunnen spelen, terwijl er op de camping een zwembad is, het veerse meer vlakbij.. Dus nemen we het uitklapbare tentje mee, zodat Sven tussen de middag daarin kan slapen (nou ja...dat is onze bedoeling dan hahahaha) Kortom... morgen een relax dag voor hartedief!!! Woman, heerlijk he, om even weer iets voor jezelf te doen. Ik heb besloten om een leuke jumpsuit die ik in de Knip zag staan te gaan maken. Laptop weer wat meer aan de kant en eens even iets ontspannends doen!