30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hahaha Citroen, ik zou ook bijna omvallen met zoveel snoep. Die is inderdaad goed verwend!

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hartedief gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

hierpedepiep hoera!

en ik zou je leeftijd nu niet meer omdraaien alhoewel je dan nog niet met pensioen bent:D

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Gefeliciteerd hartedief en een fijne dag vandaag!

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en coen is WEER ziek

gisteravond 38.8 vandaag met para niet lager als 38 en zojuist 39.8
    zat als een dood vogeltje tegen ons aan. ik bereid me voor op weer zo'n nacht (die de laatste tijd weer regel zijn als uitzondering)

gelukkig dinsdag naar de kno

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    citroen wat een enige foto! trots straalt er af!!! leuk!!!

ehm...meeten? of met een deel van ons? of na de vakantie versie 3.0 proberen?

doosje hoe is het met jou? je bent verdacht stil, niets voor jou!

en hoe is het met de rest???

6. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Bedankt voor de felicitaties! Hahaha.. ik vind 36 altijd een mooie leeftijd..vraag me niet waarom.

Snoet, wat balen weer zeg... Je blijft ook maar sukkelen met je mannetje, is altijd zo rottig om je kleine dan zo ziek te zien zitten. Bijna naar de kno arts! En die nachten die dan weer opbreken... er lijkt geen einde aan te komen.

7. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hartediefje, gefeliciteerd! Lekker uitgeslapen?

Snoet beterschap, ik hoop dat de KNO-arts Coen snel kan helpen.

Citroen, leuke foto! En knap van Tim dat hij hem heeft uitgelopen.

Doosje hoe is het? En heeft iemand nog iets van Miekie, Nuk of Pacific gehoord?

Hier: Finn begint steeds beter te praten, zo grappig is dat! En nu ook met meerdere woordjes achter elkaar: bal buiten, eten op, oma huis enzz...

8. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hartediefje gefeliciteerd!!!

Ik ben er wel hoor, maar druk en veel buiten :)

Kom binnenkort wel met een update (niet zo spectaculair hoor), maar denk wel aan jullie!!

Oh en hartediefje: wel een foto van die jumpsuit plaatsen als ie af is!!

9. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    @harte: gefeliciteerd

@snoet: beterschap voor de kleine man

@citroen: geweldig wat een leuk koppie en dan al dat snoep

noa is hier ook een beetje ziek, niet gek zo van warm naar koud, verkouden, neusje dicht, snot in het oogje, wat verhoging, ze gilt soms echt de boel bij elkaar

zoë is weer thuis van haar vader, dus de normale week gaat weer beginnen

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey meiden,

Ik ben er nog hoor, maar DRUK!!!!! Schoonma is intussen geopereerd, 5 voudige bypass operatie is natuurlijk niet niks, maar ik ben blij dat ze terug in Bergen op Zoom is, hoeven we niet meer naar Breda. Nu moeten ze het zelf ff gaan doen, hopelijk accepteren ze de hulp die ik de afgelopen weken geregeld heb....
    @ Snoet: Beterschap voor Coen....
    @ verder: Weet al niet eens meer wat ik gelezen heb, erg he, ik kan het gewoon niet onthouden.... Ben net zo'n vergiet op dit moment, maar..... Wij gaan lekker een midweekje naar het Land van Bartje (landal) om bij te komen en lekker alles achter ons te laten van de afgelopen 2 jaar. Ik ben er de komende week dus ook niet, ga proberen nog wel wat mee te lezen met mijn telefoon, maar weet niet of dat gaat lukken.....

Tot volgende week,

Elleke

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    elleke heerlijk! geniet er van met je gezin!!!

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

@Hartediefje! Alsnog gefeliciteerd! Wat leuk zo'n hobbie om zelf kleding te maken, lijkt me ook wel wat alleen weet ik niet of ik er feeling voor heb, ik ben niet zo van de verhoudingen, ook kwa lichaamsbouw niet :)

@Citroen: wat een verhaal zeg! lijkt me op zo'n momentecht een slechte film die afspeelt. gelukkig was het snel over en had hij er weinig last van. en wat fijn dat jullie voor de vakantie nog duidelijkheid over (evt.) allergie kunnen krijgen.

@Snoet: wat balen dat Coen weer zo ziek is. beterschap

@Shadow: herkenbaar! Collin heeft laatst ook marathon gehouden snachts en vond dat 3 uurtjes per nacht slaap wel genoeg was voor ons ;) We hadden hem de dag erna zijn slaapje smiddags overgeslagen en hij is de hele dag gewoon blijven stuiteren :$
    maar die nacht gelukkig wel weer doorgeslapen. Wij denken dat het misschien ook door het seizoen komt en omdat het langer licht is buiten. Met dat warme weer leg ik hem met alleen een dun rompertje in bed met dekbedje (niet helemaal tot aan zijn hoofd, maar tot zijn middel ongeveer) ik ben aan het proberen of hij zonder slaapzak ook door wil bliven slapen, meneer is nogal beweeglijk;)

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    anna mag eindelijk voor zwemdoppen en coen moet 18 juni naar de anesthesist, die gaat buisjes krijgen. neusamandel laten ze zitten omdat hij te jong is om die te verwijderen. KNO zei idd dat hij erg jong is maar dat indicatie (verschillende bloed/pus looporen) duidelijk is. als hij net als anna enkel continue oorontstekingen zou hebben zonder die looporen zou hij niet opereren. vervelend maar kindjes moeten de kans krijgen er over heen te groeien.daarnaast zag hij aan coen dat het een allergiekind is zoals hij zelf zegt: ruwe eczeem wangetjes en blauwe randjes om zijn ogen, maakt dat hij kwetsbaarder is voor infecties zijn lijf moet harder werken. ook geen indicatie. dus hoe sneu het is, maargoed dat hij looporen heeft zodat er wat gedaan wordt. alhoewel zo'n klein pukje die onder een roesje gaat ook zielig is....

14. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    @snoet: fijn dat er eindelijk iets gebeurd, de jongste van mijn zus heeft dat ook zo jong gehad, nu heeft ze soms nog wel een loopoor maar geen pijn meer

noa is eenbeetje hangerig, soms een beetje verhoging dan weer normaal, die kon echt slecht tegen het warme weer en is nu verkouden door de kou, laten we hopen dat ze er snel vanaf is

15. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Elleke, geniet van je midweek weg, hopelijk kom je goed tot rust deze dagen.

Glim, hoe gaat het Collin zonder slaapzak? Ik durf dat bij Finn echt nog niet aan. Die tolt 's nachts heel zijn bed door en ligt altijd op de dekens ipv eronder, dus ik denk dat hij het zonder slaapzak wel koud gaat krijgen.

Snoet, fijn dat er eindelijk actie wordt ondernomen. Jari was ook pas 1,5 toen hij buisjes kreeg (bij hem zijn de neusamandelen er wel uit gehaald), daarna heeft hij met zijn 3 jaar nog een keer nieuwe buisjes gehad. Hij heeft sinds zijn 4 jaar geen oorontstekingen meer gehad. Hopelijk knapt Coen er flink van op.

Woman, beterschap voor Noa.

Hier 2 drukke dagen op mijn werk gehad, maar gisteren wel geslaagd voor de praktijktoets, dus het eerste deel van de opleiding is gehaald, nog 9 maanden te gaan...

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ik denk wat is het toch stil...heb ik gewoon weer geen mail gehad....

@Hellie gefeliciteerd!!

@Snoet oh da's al snel...hij kan het ook maar gehad hebben natuurlijk!

@Elleke het zit er waarschijnlijk al weer bijna op maar ik hoop dat jullie lekker hebben genoten van de midweek en natuurlijk de tijd voor elkaar!

@Hartedief ik ben idd ook wel benieuwd naar je creatie hoor...wil ook nog een leuke jumpsuit, helaas zal ik hem in de winkel moeten zoeken want zelf maken kan ik echt niet haha

Vandaag nog een geluk bij een ongeluk...we hadden dus de afspraak met de allergoloog de 13e in Utrecht (helemaal niks gehoord van de ha intussen) krijg ik vandaag een brief van een zkh hier in de stad dat we de 25e een combinatieafspraak hebben, dus 1e consult, test en nabespreken daarvan. Dus ik Luc gebeld wat we daar nou mee doen. Uiteindelijk besloten om dus hier in Tb te gaan gewoon omdat het praktischer is als we straks vaker langs moeten komen en ook nog voor onze vakantie. Bel ik naar Utrecht om dat door te geven zegt de assistente goh wat ben ik blij dat u zelf belt want ik had u op het bellijstje staan om af te bellen, de arts moet nl met spoed geopereerd worden....dus nu wel iets later maar goed gelukkig dat het zo loopt....

Verder heeft Tim gisteren feest gehad van zijn juffen, we hadden 2 koeken gebakken die Tim heeft versierd en hij heeft tekeningen gemaakt en ze vonden het super leuk. Vandaag had hij zijn 1e schoolreisje, ze gingen naar een speelparadijs en kregen een ijsje en frietjes, hij vond het super leuk!

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    geluk bij een ongeluk citroen en wat een ironie, een arts die met spoed geopereerd moet worden, tja dokters zijn ook maar mensen he?! veel handiger om in eigen town te gaan

18. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, blijft moeilijk om zo'n kleintje onder narcose te moeten zien gaan, maar hopelijk is hij er wel mee gebaat, zo kan het toch ook niet doorgaan. En gelukkig duurt het niet meer zo lang.

Citroen, fijn dat het toch in de buurt allemaal tegelijk kan, hahaha, moest wel lachen ook hoor...ook een arts is maar een mens die wel eens geopereerd moet worden.

Elleke, heb je genoten van je midweek met je gezin?

Doosje, ik plaats de foto, maar verwacht niet dat hij er volgende week al op staat hahaha.... is vast een lange termijn project, heb hem nu alleen nog maar uitgetekend...

Vandaag op de rommelmarkt op het dorp gestaan tijdens de jaarlijkse feesten... man... Senne was zo door het dolle heen dat hij zo vroeg al daar naar toe moest, dat hij om vier uur al riep hoe lang het nog duurde, om kwart voor vijf en toen besloot hij om vijf uur maar gewoon naar mij toe te komen hahahaha.... de wekker van 5.35 uur is niet afgegaan hoor... Om zes uur stonden we dus onze spulletjes uit te stallen. Ach, hij heeft het leuk gehad en we hebben weer wat geld gescoord voor de kermis vanmiddag. (en Senne zijn deel van 11 euro gaat in de spaarpot!) Zelf nog een leuk jasje voor de winter gescoord en een wereldbol voor Senne die hij zo graag wilde hebben.
    Ik ben nu best moe, maar goed, we gaan gewoon door! Vanavond mss naar de feesttent, maar dan moet ik alleen, want alle kroost is hier en Jaap zei dat ik maar gewoon moest gaan, maar vind dat toch altijd vervelend... We zien wel. eerst met zijn allen naar de voetbal kijken om zes uur!

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ha meiden!

hier gezellig visite gehad, coen mag 18 juni naar anesthesist dan is de opreratie nog niet bekend, wij vertrekken 6 juli richting italie dus ik vrees dat vlak er voor vakantie dus geen plek meer zal zijn tenzij hij gelijk de 21e of de 28e geholpen kan worden....

20. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en WEER gezeur met planning van BSO die blijven maar malen over contract van 10 dagdelen terwijl ik nu 2 (!!!) keer een nieuw contract heb terug gestuurd GRRRRRR en nu suggereren ze dus dat ik niet genoeg vakantiedelen heb afgesproken waardoor ik de vakantie BSO zelf moet betalen.... daar ga ik natuurlijk niet mee akkoord :x

Deel Deze Pagina