hellie: bij blokker hebben ze hartjes servetringen waar je klein fotootje in kan doen. (doosje met 3 ringen 2,95) in de ring kan je een briefje doen met een persoonlijk verhaal of een dank je wel (ik heb anna uitgehoord wat zij van de leidsters vind en een paar anekdotes opgeschreven) ook leuk: handje tekenen (omtrekken) en merci oplakken milka chocolade hartjes in cellofaan zeepwinkel die misschien handzeepjes heeft met een kaartje "ik zwaai gedag" of een bad parel in een cellofaantje met kaartje er aan een roos knutselen met een handje als kaartje er aan en google!
trouwens wat heb jij een heeeerlijk dagje gehad! hartedief hoe is het? en doosje het is zoooo stil aan jou ik zie nergens woorden terug en voor de rest: zo stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil in hier! zoooooo stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil is het hie -hie- hier! (denk even de melodie van de dijk er bij...)
Snoet bedankt voor de leuke tips. En idd stil hier! Joehoe! Waar zijn jullie? Hier heb ik het eindelijk aangedurfd om de beugel van de triptrap af te halen en tijdens het eten vanavond bleef Finn wonderbaarlijk goed zitten.
Haha ik ben er ook nog. Alleen erg druk momenteel. Stijn is volgens mij zijn eerst kiesjes aan het krijgen en mijn god wat heeft hij er last van. Fruit en brood eten is een ramp.... Verder krijgen we morgen de sleutel van ons huis!!!
Yesssss!!! We gaan nog een midweekje er tussenuit in de vakantie. Pfff...heb het zo hard nodig (mijn portemonnee vond het minder hahahahaha) Maar ik denk voor de sfeer in huis dat het nodig is. Even lekker vijf dagen tijd voor het gezin in een bungalowpark. We gaan naar Vaassen toe! (de kinderen zijn drie weken bij ons, dus even een break is wel heerlijk!) Hellie, jee, wat gaat de tijd snel he.... En goed van Jari dat hij over gaat. Wij hebben donderdag ook de laatste schooldag. Ze gaan hier een spellencircuit doen onder het mom Olympische Spelen. En Snoet heeft al heel veel leuke ideetjes gedaan. (ik heb toen van Senne zijn eigen handjes overgetrokken en laten vingerverven en daar ook een tekst op: daag, ik word vier en ga naar school! en dan kun je dat op vanalles doen, bekertje met een paar snoepjes, of een koekje, op een danoontje...) Karianne, succes met jullie nieuwe huis! Drukke tijd! Ik vind doosje ook heel erg stil...... Elleke, hopelijk eindelijk een beetje rust. En zo lief dat ze zo goed zorgt voor haar kleine zusje..
Ben er ook nog hoor...lees wel steeds mee maar reageer ff wat minder helaas.... druk bezig met Stijn en de -voor de- vakantiewasjes haha. Zaterdag gaan we! Gisteren met Tim bij de allergoloog geweest en het was niet voor niks, flinke reactie bij de huidpriktest op verschillende pollen, pinda en veel noten. Morgen ga ik dus de adrenaline pen ophalen die de arts heeft voorgeschreven voor geval van nood. Medicatie die hij had voor de hooikoorts blijft gewoon en hij krijgt nog een longfunctietest in september, we hebben niet het idee dat hij benauwd is maar ze wilde toch graag een startwaarde hebben voor het geval dat...in september weer terug en dan meteen de uitslag van het bloed en de longfunctie, cashew is niet met de huidtest geprikt vanwege de ernst van de reactie die hij gaf laatste keer dus dat moest via bloedprikken, verder nog wat andere noten om de huidtest te bevestigen. Tim heeft het wel super gedaan, voor ons was een ander kindje voor de priktest en die zat flink te huilen, wij hebben het gehoord maar Tim was gelukkig te druk met spelen, Tim heeft geen kik gegeven!! Hij heeft vandaag ook op school verteld over de test in het zkh en de kindjes vonden het reuze interessant allemaal. @Karianne veel klusplezier morgen!!
Citroen, wat een bikkel is Tim! Fijn dat je (ondanks het minder goede nieuws van de allergie) toch voor de vakantie meer weet. Kun je er toch rekening mee houden. En goed idee om die pen te halen! En die Stijn.....wat een draakje hahahaha... handen vol aan. En wat heerlijk dat je zaterdag al vertrekt! Hoe lang gaan jullie?
Citroen, o, wat fijn om nu duidelijkheid te hebben! Niet alleen voor jouzelf, maar nu komt het ook in zijn dossier en dan hoef je bij een volgende reactie misschien niet zo achterlijk hard op je strepen te staan. Geweldig wat ze tegenwoordig allemaal (relatief) makkelijk kunnen opsporen, zeg. Hartediefje, mocht je in die vijf dagen nog zin hebben in en tijd hebben voor een kopje koffie hier in Apeldoorn: jullie zijn van harte welkom. Vaassen is zelfs te fietsen. Leuke omgeving, trouwens, kasteel de Cannenburgh, kasteel het Loo, Soerensebos, Apenheul, Julianatoren, er is 6 juli een kinderfestival in Apeldoorn, komend weekend de Drakenbootraces in het Kanaal etc. etc. Voor meer toeristische tips: vvv kvinnna. Karianne: leuk, een nieuw huis! Moeten jullie veel doen en hebben jullie veel overlaptijd?
Recreatieplas Bussloo, zandverstuiving bij Kootwijkerbroek, dan binnendoor terug en bij halte Assel een patatje en/of ijsje eten, er zijn in Apeldoorn drie kinderboerderijen, waarvan twee met een goede speeltuin erbij...
Ha meiden, Ik lees nog mee hoor! Was even heel druk met vakantie in de Vogezen en Oerol Erg leuk allemaal. A.s. vrijdag begin ik op het werk weer 2 uurtjes en dan wordt dan langzaam aan uitgebouwd. Al met al gaat het best aardig en heb ik heel erg veel aan de cognitieve gedragstherapie van mijn psycholoog. Gelukkig hou ik die nog een tijdje. Ik heb ook een tijdelijke nieuwe baas die heel fijn is en me mooie complimenten over mijn voortgang geeft. Ik heb dus best zin om weer te beginnen, moet alleen m'n stressniveau nog wat beter onder controle krijgen (oei oei die dag voordat we naar Frankrijk gingen hee...ik was echt weer op haha). Met Boaz ook alles goed. Heeft een heerlijke vakantie gehad, gaat al goed praten en we buigen ons nu over de zindelijkheid. Kreeg een tip over een goed boek van de Prenatal. Als het iets is zal ik het plaatsen. Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat en dat de vakanties lekker in de lucht hangen. En Kvinna, jij klinkt ook goed! Wel heftig zo'n reactie Citroen (allergie), maar wel mooi dat je het nu weet. Die pen zou ik zeker meenemen. Ik wil Boaz eigenlijk testen op een kattenallergie. Heeft Tim dat ook? Zal binnenkort een fotootje van Boaz plaatsen weer. Doen jullie dat ook? Ben benieuwd hoe ze eruit zien! Zal proberen om wat vaker te posten. Liefs voor iedereen hier!
En Snoet, ik was dat liedje ook aan het zingen vanochtend! Pfoeii...komt net de MC Flurry Magnum White voorbij op de reclame....
Hoi meiden, @ Citroen: vervelend van die allergieën, maar nu weet je in ieder geval wel voor een groot deel waar je aan toe bent. Wel flink van Tim dat ie geen kik gaf.... @ Hartediefje: veel plezier op vakantie. @ Karianne: spannend hoor verhuizen, moet er zelf nu ff niet aan denken, ben al blij dat ik de boel hier op orde kan houden hahahaha. We horen wel hoe het allemaal gaat... @ Doosje: fijn dat het weer wat beter gaat en dat de therapie ook helpt. Gelukkig maar. Ook een positieve leidinggevende kan enorm helpen.... @ hier: Bij ons gaat het wel, we zijn om de beurt een beetje ziekjes en verkouden, op deze manier komen we er nooit vanaf.... Maar gelukkig is er niemand echt ziek. Eind van de week moet ik met Qyana terug naar de huisarts om te kijken hoe het gaat met de KMA... Heb het idee dat de verbetering van de huid kwam door de zalf en niet door de voeding, nu komt de uitslag weer helemaal terug (ben een paar dagen gestopt met smeren). Caitlynn is niet bij te houden met haar ontwikkeling. Ik verbaas me iedere keer weer wat ze allemaal kan en kent. Verder zijn er hier in huis wat dingen verandert omtrent financiën en schulden. Ik ga er niet te diep op in, maar het komt er op neer dat we de goede kant op gaan..... Foto van Caitlynn, zal zometeen ff de pasfoto plaatsen die we gemaakt hebben voor haar paspoort.... groetjes, Elleke
Pasfoto van Caitlynn, was net of ze wist dat ze niet mocht lachen hahaha, normaal begint ze al te lachen bij het zien van een camera.....
En pasfoto van Qyana, eigenlijk wel zielig dat ze de komende 5 jaar aan die foto vastzit..... Maar wel een leuke foto!
Idd, een paar prikjes en 15 min wachten haha.... Wist ik trouwens niet maar de noten testen ze dus ook door echt met het naaldje door wat fijn gemaakte noten te gaan en dan te prikken...
Wat een leuke foto's Elleke! En idd dat ze daar 5 jaar aan vast zitten...bij Tim is dat ook elke keer lachen bij de douane, meestal zijn dat beetje norskijkende mannen maar als ze Tim z'n paspoort zien moeten ze toch ook wel lachen...zal eens kijken of ik hem zo kan vinden.
Nou wat een geregel ook om die adrenaline pennen het vliegtuig mee in te mogen nemen zeg... Apotheek wist niet wat ik nodig had dus vliegmaatschappij net gebeld, moet een verklaring van arts hebben dat het mee in de cabine moet, huisarts gebeld en die kan ik dus pas vanmiddag weer bellen, dan vliegmaatschappij weer bellen want dan registreren ze het daar ook zodat het waterdicht is... nou ik hoop het haha
Hmm externe harde schijf niet bereikbaar...... nou dan maar foto's van nu houden jullie die van Tim in z'n paspoort nog tegoed Tim tijdens de priktest