oh ja, is er nog iemand met een cp of landal kortingscode die deze niet gebruikt? ik sprak mijn nichtje en we hebben afgesproken om met 2 gezinnen nog weekend weg te gaan in het najaar
@snoet: heb ook al geprobeerd een brief te schrijven, mar ook daar stuiterd hij van, ik heb hem van de week gevraagd wat hij van mij verwacht, toen zei hij dat we een leuke relatie hebben. Oke daar kon ik dus weinig me, later gaf hij toe teveel aan mij over te hebben gelaten. Toen we gingen samenwonen dacht hij geloof ik in een hotel te wonen, sliep lang uit, zat de hele dag op de bank, spelletjes spelen op de laptop of wii of keek de hele dag tv. Nu doet hij langzaam aan wel meer, heeft ook weer een baan gelukkig. Maar toen ik in de vakantie vroeg of de een zou koken en de ander dan de afwas voor zijn rekening zou nemen was hij al gepikeerd want hij had wel vakantie. Zei wel in de vakantie tegen me dat hij graag nog een kindje wilde. Snap jij het nog? Gelukkig is het nu al een paar dagen wat rustiger en vandaag belde hij me op toen ik aan het werk was hoe leuk hij het met Noa had en wat ze allemaal gedan hadden, dat was wel even gezellig. Ben vandaag behoorlijk door mijn enkel gegaan dus plof nu lekker op de bank, wat tv kijken en dan zometeen lekker slapen.
Dag dames, hoe is het met jullie? @Hartedief, wat leuk om je een keer 'in het echt' (op de foto dan ) te zien. Wat een leuk stel zijn jullie zeg! @Doosje, ik kom speciaal even reageren op jou. We hebben nu een psych gevonden van wie we denken dat hij ons goed kan helpen. We hadden kennis gemaakt met een vrouw en een man. Ik merkte al snel dat Nukkeman zich beter voelde bij de man, en mij maakte het niet uit, dus nu hebben we daarvoor gekozen. Meteen tijdens het eerste gesprek kwam er al behoorlijk wat naar boven, dus ik heb er wel vertrouwen in. Fijn dat het bij jou ook goed voelt dat en Doosjeman aangeeft dat hij er iets in ziet. En dat wil dat dingen veranderen. Dat is toch al een super goede insteek! Bij ons is het extra dubbel. Ik heb twee maanden geleden mijn spiraal laten verwijderen en we hebben het sindsdien één keer onveilig gedaan. Gisteren had ik ongesteld moeten worden, maar dat gebeurde niet. Ik had de hele tijd rare buikkrampen en voelde me raar, en toen heb ik een test gedaan. Heel licht blauw streepje. Ik geloof het dus nog niet helemaal. Voor Nukkeman was het een behoorlijke dobber, hij had minimaal nog een half jaar willen wachten, juist omdat we nu aan onze relatie moeten/willen werken. Het huis moet nog verbouwd worden, hij moet nog een nieuwe baan... allemaal niet zo geweldig getimed dus. Zelf ben ik diep vanbinnen super blij, echt. Ik vertel dit dus niet om te zeggen 'kijk eens, ik ben zwanger', maar omdat Nukkeman de afgelopen anderhalf jaar heel zeker was dat hij geen tweede kind wilde. En nu (we denken dat) ik zwanger ben, kan hij daar toch wel weer in meegaan. Alles kan gebeuren en als Boaz straks wat ouder is en de situatie is gestabiliseerd (misschien gaat Doosjeman zich door de medicijnen ook stukken beter voelen), dan kan er een boel gebeuren. Ik weet niet of dit helpt, maar het was in ieder geval bedoeld als een heel groot hart onder de riem! En tja, misschien een tweede dus volgend jaar... bizar. Ik heb wel hele duidelijke buikkrampen, dat had ik bij Lina niet (eerste maanden geen enkel verschijnsel). Herkenbaar voor iemand? Of zou het betekenen dat het niet oké is. Of dat ik alsnog ongesteld ga worden . Nou ja, we zullen het zien de komende dagen...
vanochtend om 7:30 in het ziekenhuis voor coen maar wat ging dat goed! coen ging zoet liggen op de ok tafel, vond het kapje niet fijn maar gaf zich toch zoet over, eenmaal op de recovery sliep hij al snurkend nog een kwartier wordt wakker roept heel hard TUTTIE!!! en die had ik voor deze gelegenheid wel bij me, zat een poosje op schoot kreeg babbels en wilde UIT, UIT, UIT! dus wij mochten om 10 uur weer naar huis met een vrolijke coen met buisjes in zijn oren, ligt nu weer lekker te slapen nadat hij 2 boterhammen verslonden had (die had behoorlijke honger na zo lang nuchter te zijn) woman, mannen zien alles anders als wij en kennen geen "hints" ik maak altijd duidleijke afspraken met niels, dit moet gebeuren wat doe jij en wat doe ik?, nu scheelt het dat snoeteman het wel ziet als iets wat wij samen moeten doen, firma snoetetoet zeg maar... wij werken allebei hebben samen kinderen dus ook samen vakantie en samen het huishouden. en tja, dan gebeurd niet alles zoals ik het zou willen maar er geburd iets...
Hoi meiden, Ik heb jullie nogal verwaarloosd geloof ik, sorry daarvoor. Ik ben op dit moment heel erg met mezelf bezig. Sommige dingen heel klein en sommige dingen groter. Ik probeer zoveel mogelijk positief te blijven, maar dat lukt niet altijd. Met de meiden gaat het goed, ze groeien goed, gelukkig doet Qyana het redelijk goed op de pepti voeding, maar ik vermoed dat er nog meer zit, want de uitslag blijft steeds opspelen. Ik wacht het nog ff af, HA is toch met vakantie dus als die terug is, zal ik nog wel een keer terug gaan. Verder heb ik niet veel te melden, maar dacht, zal toch ff een teken van leven geven..... Groetjes, Elleke
@nuk gefeliciteerd met de positieve test, goed dat jullie samen hulp zoeken en een goed gevoel hebben bij de hulpverlener! Wat betreft de krampen, ik heb toen ik zwanger was van Tim (vooral de nacht na de test) heel veel kampen gehad, kon er gewoon niet van slapen.... @snoet wat fijn dat Coen er zo makkelijk doorheen is gekomen tot nu toe. En nog gecondoleerd met je tante. Ga nu weer even koffie zetten....vanavond feestje want ik ben vandaag 35 geworden!
citroen van harte!!! elleke goed om weer van je te horen! nuk een voorzichtige gefeliciteerd, ook ik had een zeurend gevoel alsof je ongi moest worden..... bij alle keren, ook bij de mk alleen bij de mk zette het door en wist ik meteen dit is niet goed. vraag wat gaan jullie geven als kindjes 2 worden? vind het moeilijk voor een 2e (en gelukkig duurt dat nog even) maar ik ben meestal op tijd met bedenken...
en vandaag dacht ik ineens om coen een traptractor te geven voor z'n verjaardag, heeft ie in de winter niet veel aan, maar wel leuk om te geven en dan groot genoeg in de zomer... rottige dingen komen meestal in 3 toch? vanochtend wilde ik mijn oudste kat wassen (jawel..in de badkuip met heel zachte lauwe douche straal...) hij wast zichzelf niet meer en is blind tgv oudheid (19 jaar) en hij had wat vilten knopen in zijn vacht, die knip ik er na het wassen uit, draait hij zich om knip ik zo in zijn huid ik schrok me wezenloos!!! (schuldgevoel!!!) dus ik ben naar dienstdoend dierenarts geweest, kat onder narcose, hij is nu helemaal geschoren, plek is gehecht, nagels geknipt, tanden schoongemaakt en een ab kuur (en ik 160,- armer) maar wat ongelofelijk sterke kat he? ik dacht hij de narcose niet zou halen. trouwens zeer vriendelijke goede en reele dierenarts, ik ben altijd bang dat de kat helemaal onderworpen wordt aan scala van bloedonderzoeken maar nee hoor, ze zegt dan ga ik zeker wat vinden want een kat van 19 is als een oud mens van 100, blind dement slechte nieren en wat doe je er aan? coen heeft trouwens geen greintje pijn aan oren en MAN! nu snap ik wat ze bedoelen "wilde dat school weer begint" anna is brutaal, ondeugend en af en toe een kreng naar haar broer of stiekem even snel afpakken.... en voortdurend aandacht vragen pfffffff
Dank je! Stijn krijgt een piratenwatertafel, stond een tijd terug in de folder van Blokker en staat al een tijdje bij ons thuis. Maar dacht dat je de werkbank van de nutricia spaaractie in gedachte had? Tractor is ook heel leuk, Tim heeft er toen hij 1 werd 1 gehad en is nog steeds erg in trek, ook bij Stijn nu. En in de winter worden die dingen bij ons ook gewoon gebruikt hoor!
@Elleke fijn je weer te "horen" @Woman wat herken ik veel in je verhaal over het hotel... hier ook 1 die niks ziet, in het weekend ook rustig op de bank gaat zitten wachten tot het eten klaar is incl tafel gedekt (nouja de borden en bestek erop dan) en als ik dan een keer flink heb geruimd (ruim wel vaker hoor maar soms echt goed dan gaat er weer wat speelgoed naar boven en wat anders naar beneden enz) dan zegt hij oh wat fijn om in zo'n opgeruimd huis thuis te komen..:x vervolgens legt hij zijn hele administratie van een maand naast de laptop beneden..... zucht.... @Snoet ik heb zelf geen kortingscode maar heb je al gekeken op de kortingscode sites? Deze bv Actiecode Center Parcs Kijk even goed naar de voorwaarden, deze is bv geldig als je 60 dagen (of meer) van te voren boekt
ik kon het niet laten om de werkbank in elkaar te schroeven en al aan hem te geven.... de piraten watertafel is ook leuk! ging ook door mijn gedachten, maar we hebben ook aquaplay set dus ik denk dat het de traptractor wordt!
by the way citroen, ik zie je tigger en nog 2 ons en dan heb je je streefgewicht te pakken! goed hoor, dat je zo gemotiveerd blijft!!! echt pet af
hahaha meestal ben ik ook zo...die watertafel houd het goed uit in de schuur deze keer Wij hebben de big aquaplay maar daar wordt zoveel mee gedaan dan ik de watertafel er gewoon bij zet.
Ik doe nu de vakantieversie van de powerslim hahaha...geniet ook mee van een frietje en een ijsje bij een dagje weg. Zijn afgelopen donderdag dagje naar madurodam en scheveningen geweest, vorige week was het kermis en hebben we ook daar wat gegeten, ook nog samen uit eten geweest enz... Na de vakantie was ik 2,5 kg aangekomen maar dat is er al wel weer af en sta nu een beetje stil, wat niet gek is met de uit etentjes en frietjes en ijsjes. Gisteren ook lekker meegedaan op mijn feestje, maar dat komt over een week weer goed als Tim weer naar school gaat en de dagen weer echte regelmaat hebben. Mijn doel is inmiddels wel weer wat bijgesteld..wil nog 5 kg dan zit ik qua bmi helemaal goed en heb ik wat speling naar boven want continu op het zelfde gewicht zitten lukt toch niet, moet wat ruimte in zitten...
Hoi allemaal, Wij zijn weer thuis na 3 weken camping. Allereerst Citroen en Nuk, gefeliciteerd! We hebben een heerlijke vakantie gehad en Finn is op de camping 2 jaar geworden dus feest! Hij heeft van ons een loopfietsje gehad, hij vind het gweldig, maar is er nog net iets te klein voor (voetjes komen niet plat op de grond) Hij wordt nu wakker, dus reageer later wat uitgebreider. Doeiiii
Meiden, ik ben ook weer terug!! We hebben een super week gehad en ik kom snel weer even posten. We hebben er ineens onverwacht een weekend aan kunnen plakken, doordat we bij de ouders van mijn vriendin mochten slapen (we kenden die ouders helemaal niet, maar ze waren zo gastvrij en we hebben de slaapkamers zo gedaan dat de oudste drie bij elkaar sliepen en dan harteman, sven en ik op zolder.) We zijn naar avonturenpark geweest en nog naar een subtropisch zwembad. Dus al met al is het een chaotisch avondje nu met tassen en was die overal staan en hartediefje die morgen moet werken...... Dus ik kom woensdag even uitgebreider terug hier. Maar Citroen: GEFELICITEERD nog met je verjaardag! Nuk, spannend zeg!!! Ik heb ook elke keer in het begin buikpijn gehad alsof ik ongesteld moest worden. En idd zoals Snoet al zei, toen ik een miskraam kreeg, zette de pijn stevig door. Dus het kan hoor dat je ineens zwanger bent!!!!
Ha meiden, ben weer in het land. Heerlijk vakantie gehad in Frankrijk Wat een lekker weer zeg. Citroen gefeliciteerd! Plaats je eigenlijk nog eens een voor en na foto? Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Je bent wel supergoed bezig zeg!! Hartediefje en Snoet fijn dat jullie zo'n heerlijke (en langere) vakantie hebben gehad! Nuk, thanx voor je lieve berichtje. En natuurlijk weet ik dat je dat niet 'vrolijk' aan me komt vertellen. Ik ben juist superblij voor je. Want ik weet uiteraard hoe je je voelt. Hoe is het nu met je?? Heb je nog een betere test gedaan??????? Ik hoop het zo voor je! Want ik geloof ook dat het uiteindelijk wel goed komt met Nukkeman dan hoor. Hij moet er even aan wennen, maarrr hij heeft daar ook een paar maanden voor Ik ben heel benieuwd hoe het met je is. Kvinna, ben jij eigenlijk nog op vakantie geweest? Of ga je nog?
Dank jullie dames! Ik heb voor de belangstellende een mapje gemaakt "voor en nu.." haha straks komt er nog een na maar dat zal niet zoveel verschil meer zijn ;-D