30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik zeg YOUR HIRED! en... je hebt geen bezwaar tegen onregelmatige diensten, feestdagen weekenden dat houdt jouw leven spannend en flexibel;)

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    whahaha echt hema! ik lees allen niet of de stokken er bij zitten of apart geleverd worden:D

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, jij hebt die leuke stoel voor Anna van de zweedse fabrikant he... denk je dat de hoogte hoog genoeg zou zijn voor de mannetjes? Sven wil namelijk elke keer op Senne zijn mutsy meegroeistoel (zitten ook geen leuningen aan) en heeft daar vandaag heerlijk op gezeten tijdens het eten. Nu is harteman zijn zusje zwanger en mss wil ze wel een kinderstoel overnemen. Maar ik zat te denken om dan evt twee van die stoelen te halen, beetje eenheid in het huis en geen gedoe wie welke stoel heeft... Maar vroeg me af of Sven wel al groot genoeg zou zijn..

En spannend ook! Wat voor functie is het waar je op gesolliciteerd hebt?

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    haha THANX Snoet!!

5. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Even lekker vertrouwelijk: ik heb trouwens hetzelfde meegemaakt als Nuk. We hebben in de vakantie een keer onveilig gevreeen, eigenlijk wel op een 'vruchtbaar' moment. Maar ik heb vandaag een testje gedaan en zie geen streepje :(
    Nou ja, dat is maar beter zo denk ik dan, maar ergens wel een beetje jammer. Zo'n testje doen was wel een keer leuk weer :)
    Morgen moet ik ongesteld worden.

(ben wel heel blij voor Nuk!)

6. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Doosje... toch hoop je dan stiekem een beetje dat het juist wel raak zou zijn he....

Nuk, hoe is het nu bij jou?

7. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja :)

Hoe is het met jou en je switch Hartediefje? Las ik nu dat je ook van baan/functie wilt veranderen?

8. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Doosje... ik ga (nog) niet switchen hoor... maar omdat Citroen erover begon, wilde ik het even kwijt hahahaha. Maar het zit wel eens in mijn achterhoofd dat het soms niet verkeerd is om te switchen, maar of die mogelijkheid er ook is voor me...

9. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat zou je dan precies willen Harte-d? Of waar droom je van?

Ik moet trouwens wel lachen om mezelf hier hoor...soms kijk ik nog even naar het testje en dan denk ik 'jawel, jawel in het verste verte ver zie ik misschien toch nog wel een piepklein vagig iets', maar dan kijk ik nog een keer en denk ik 'nee, wit'. Hahaha stom he! Of de 1 of andere manier heeft het gewoon iets spannends..

10. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Doosje... ja, je wilt gewoon die streep erop kijken!!! Misschien test je te vroeg..... spannend iets dan toch he..

Ik zou iets willen doen waar ik ook te maken heb met kleine kindjes, maar op een kinderafdeling heb ik ten eerste al geen diploma's of richting voor. En ik vind het op het kdv bij ons op het dorp wel erg leuk altijd als ik Sven op kom halen en kan mezelf daar ook best zien werken..maar ja, mijn droom om dan daar te kunnen werken zal er niet in zitten. (ten eerste moet ik dan nog diploma's halen, ten tweede moet er nog plaats zijn om te werken en ten derde moet ik alles kunnen regelen met de opvang van mijn eigen kindjes...) hahaha...maar dromen mag je bljven he..

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    citroen youve got mail

haha doosje.... been there!!! had ook zo'n moment na coen (toen ik er nog 3 wilde) voor jou is het echter wel anders nu, omdat je een diepe wens koestert! ik hoop voor je dat het geluk nog een keer voor je weg gelegd is!

hartedief geen stom idee.... ik zie jou ook wel als een leuke leidster. en je kan baby's en dreumessen verzorgen en knuffelen tot je een ons weegt en savonds gaan ze met papa en mama mee en heb jij niet de slapeloze nachten;)

coen klimt ook op anna d'r stoel en eenmaal zitten zit ie goed. ik vind het enkel eng dat stoel nog wat smal is en geen leuningen maar als je sven naast je hebt... ik vind het ideale peuter/kleuter stoel

ik heb gesolliciteerd op functie hoofd verpleegkundige 20 upw meer operationeel (inhoud) minder tactisch (management) maar wel met eindverantwoordelijkheid ben ik weer mee werkend en ook onregelmatige diensten maar ach, wat dacht je van minder stress en meer tijd met kinderen? en ik blijf in dezelfde loonschaal, werk zou om de hoek zijn en door ORT (lees onregelmatigheidstoeslag) is netto inkomsten verlies redelijk beperkt nu hopen dat ze me uitnodigen

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, klinkt wel heel erg leuk! Je hebt dan idd die onregelmatigheid, maar je hebt aan de andere kant wel minder stress, wat toch ook weer doorwerkt binnen het gezin. Want de kindjes voelen de spanning aan, worden vervelend, jij nog meer ergeren...meer stress, spanning met hubbie...kortom.. ik hoop ook dat je uitgenodigd wordt en natuurlijk zou het het mooiste zijn als je DE baan krijgt!

En ja, ik zit eigenlijk al veel langer te denken aan zo'n baan. Zeker nadat ik ontslagen was en me toch steeds weer moest laten inwerken en naarmate Sven steeds ouder wordt en ik steeds minder "verzorging" kan doen... tja..dan gaat het toch wel kriebelen. Maar in hoeverre is het haalbaar?

Ik ga even afwachten nog voor de stoel of Jaap zijn zusje spullen wil overnemen van de babyuitzet wat hier nog staat (babybadje met standaard, de grote kinderwagen(die dan wel pas eind februari daar naar toe zou gaan), kinderstoel) en dan eens kijken. Het lijkt met ook wel ideaal en bovendien wat praktischer dan twee verschillende meegroeistoelen waar je toch soms je nek over breekt.

13. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Citroen, voor wanneer moet je die motivatie doorgeven en wanneer zou je dan die dag in de ok mogen meekijken als je wordt uitgekozen? Wat zou het een fantastische verandering zijn!

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @snoet klinkt idd erg interessant, ik duim voor je! En die onregelmatigheid kan ook zo zijn voordelen hebben....krijg ik ook mee te maken weer (mocht het zo zijn)

@hartedief als je iets heel graag wil komt er vast zo'n moment waarop de tijd rijp lijkt te zijn...wie weet!

@doosje wat spannend! Ga je nog een test doen? Vind het toch apart om te lezen dat de partners die twijfelen over een 2e wel "onveilig" vrijen....geen oordeel hoor maar meer iets wat opvalt.

@hartedief ik ben erg vroeg met alles nu omdat de sollicitaties voor de sept 2012 opleiding al voorbij zijn, weet ook niet wanneer ik dan zou kunnen kijken en er zit geen deadline aan de motivatie. Solliciteren kan pas tussen okt 2012 en jan 2013, je moet nl aangenomen worden bij een opleidingsziekenhuis en zij regelen dan de rest (inschrijving school en collegegelden)

Zo en nu slapen, morgen gaan we voor een fotoshoot naar zeeland, foto's op het strand deze keer ipv de studio

15. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Heb vanochtend (uiteraard haha) nog een test gedaan en ik krijg het niet goed op de foto, maar ik zie wel een licht streepje. Alleen had ik ook wat helder rood bloedverlies en zou het ook een indroogstreepje kunnen zijn inmiddels.
    Dus, als we lekker dromerig denken dan is het misschien een innesteling, maar als we realistisch kijken dan word ik gewoon ongesteld en is het ingedroogd.
    :)

En idd Citroen, dat is eigenlijk ook heel gek. Hij weet dat ik niet aan de pil ben nu (sex komt bij ons, vanwege zijn medicijnen nl niet zo heel vaak voor) en toch wilde hij het zo. Ik zeg het vaak genoeg wel, maar nu dacht ik 'ja daaag ik wil ook wel weer eens sex hoor, ik ben niet de enige die hier verantwoordelijk voor is'. Maar raar is het wel. Misschien hopen ze er ergens toch onbewust op ofzo? Zo van, als het per ongeluk is dan moet ik het wel accepteren en is er niets meer aan te doen.
    Geen idee hoe dat werkt....(ik kan ook niet voor Nuk spreken natuurlijk).

Ach ja, ik vind het wel weer eens leuk om zo te klooien met testjes en een beetje hoop te hebben. Maar ik ben ook heel realistisch, ik schat m'n 'kansen' op 95% gewoon weer ongesteld.

Snoet, wanneer heb je een gesprek? Of moet je eerst nog wachten op een uitnodiging?

Bijgevoegde bestanden:

• foto-1.jpg
      foto-1.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,8 KB
      Weergaven:
      6
  16. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Verdorie nu heb ik bij alle 2 de testen van vandaag een indroogstreepje. Het is me toch wat he.

:-D

17. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ja hoor doosje....2 indroogstreepjes....hoezo toeval?

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ik kan trouwens je foto op de telefoon niet goed zien. Kijk zo thuis even

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ehm... doosje..... indroog streepje? ik zie een streepje hoor! een lila streepje..... echt een streepje.... indroog streepje? nee een streepje.... wat is eigenlijk een indroogstreepje?
    ik had nl een streepje of geen streepje en indroog streepje never heard of....

en bij anna zag ik nagenoeg niets heb toen de halve medische wereld afgebeld, ben toen zelfs met stick en al naar verschillende apotheken en drogisten gereden of de kassa juf zag wat ik zag (hoe raar kan een mens doen en bij coen was het ook heeeeeel licht beiden omdat ik vroeg was.... dus ik geloof in dat streepje!

leuk zeg die spanning..... ooooooooh ik hoop het voor je, zoals citroen reageert en jij vertaald dacht ik het ook maar wil dan weer niet bemoeierig overkomen als moeder de snoetegans hoe reageert doosjesman?

20. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    by the way snoeteman ziet ook duidelijk een streep (hij leest overigens neiet mee hoor maar ik heb hem je foto enkel laten zien en gevraagd wat zie jij?

antwoord: een zwangerschaptest

jahaaaa maar wat zie je?

antwoord: je bent toch niet zwanger????!

neeheee dat kan toch niet.... maar wat zie je nou?

antwoord: tja een zwangerschaptest

EN WAT ZIE JE DAN???!

OOOH bedoel je dat???? tja..... 2 strepen....wie is er zwanger??????
    tis wel een dunnetje hoor, dat is vast een vroegertje...

dus.... als zelfs een man het ziet (en uiteindelijk begrijpt hahahaha)

Deel Deze Pagina