Ja doosje ik zie hem ook!!!! Moet wel heeeeel goed kijken maar goed je kan idd vroeg zijn met testen. Ik zeg een voorzichtige gefeliciteerd..
Doosje......wat kan jij de spanning er in brengen!!! Ik kan de foto niet zo helder krijgen, maar Snoet en Citroen en snoeteman zien allemaal een streepje, jij nog geen ongi...dus mijn duimen draaien voor je!!! (en wat zou ik het ontzettend gaaf voor je vinden, dus zodra die streep dikker is bij een volgende test en je laat het weten, doe ik een vreugdedans voor je!!!!)
en wij leven allemaal met doosje mee..... ik kwam alweer spieken voor berichten..... morgen druk maar leuk dagje, meiden van mijn vriendin komen heb dus vanaf 7:30 2 kleuters en 2 dreumessen
Snoet, SUCCES hahahaha, geniet van de kids, ik vind het altijd zo grappig om te zien hoe ze dan met elkaar praten en spelen. Ik kijk ook elke keer of er van Doosje nog wat te lezen valt en van Nuk natuurlijk ook!!!! Meiden, fingers crossed!!! En snoet, ik heb vanavond op marktplaats twee van die stoelen gescoord!!! Ik moet volgende week zaterdag naar amersfoort en het is daar een half uurtje vandaan, dus dan kan ik ze ophalen! Wauw, helemaal happy hier hahahaha.... (hoe blij kun je zijn he..., maar nu heb ik 2 stoelen voor de prijs van 1) En nu ligt meneertje Draak bij ons in bed te slapen...hij was zo aan het krijsen in zijn ledikantje en even getroost, erin en weer krijsen...dus ik even naar mijn bed en meneer legt zich neer op het kussen en hij is weg... tja... ga ik toch weer twijfelen wanneer het peuterbed opgezet moet worden..
@doosje: ik zie het niet zo op de foto maar hoop het wel voor je! @harte:heb je plaats om dat bedje erbij te zetten op de kamer, dat had ik bij mijn oudste gedaan en de 2e nacht koos ze al voor het grote bed na tandje nr 1 is er een dag of 3 rust geweest en nu komt de volgende alweer door, dus noa is helaas wat hangerig, maar als j der bezig houdt blijft ze ook wel lachen naar je Ik heb de 2 meiden van mijn zus hier te logeren, heerlijk 3 van die grote meiden (11,8 en 6) die allemaal Noa bezig houden en Noa geniet er heerlijk van van al die aandacht
haha leuk al dat medeleven! Maarrrr ik denk toch echt dat het een indroogstreepje was, want ik ben volgens mij gewoon ongesteld geworden Wel heel jammer, maar het zal wel een reden hebben denk ik dan maar. Mocht er nog iets veranderen dan laat ik dat uiteraard weten hihi!
En Snoet dat soort dingen mag je altijd zeggen hoor, want ik begrijp eigenlijk ook niet waarom ze dat dan doen (die mannen). Maar ja, ik maak er maar gewoon gebruik van leek me
Ja doosje... als ze het weten en toch willen, weten ze ook wat de gevolgen kunnen zijn toch? En jij maar denken: kom maar, kom maar hahahahaha.... (ik zou precies hetzelfde denken!!!) En mocht het deze keer niet raak zijn...wie weet krijgt hij na een maand mss toch weer zin en zit je net weer in DE periode... (hoop doet leven he!!!)
@Doosje ik geef je groot gelijk hoor, dat hij medicatie slikt wil niet zeggen dat hij niet kan nadenken over de evt gevolgen natuurlijk. En wat is het spannend zeg! Ik heb idd ook weleens een indroogstreepje gehad, dat kwam echt ruim na de wachttijd van de test...ze bestaan dus wel Wij hebben gisteren gave foto's laten maken!! Zal zo even een album maken kunnen jullie ze zien
Ze staan erop! En nu nog even verder met het pakketje voor de juf van Tim ivm zijn allergie en dan mijn motivatie versturen voor de kijkdag op de OK
Citroen, wat een gave foto's!!! Ik vind die met al de voeten op een rij zo geweldig hahahaha! En wat een stoere mannetjes zeg... en al zo groot.
Ik ga meteen even naar de foto's van Citroen kijken, leuk! Enne...vanochtend dacht ik dat ik ongesteld was geworden, maar het is eigenlijk alweer een beetje afgelopen lijkt wel. Dat is vreemd toch?? Als ik morgen nog niets heb, doe ik nog een testje. Gewoon, voor de leuk EN omdat ik er uiteraard nog 1 heb liggen haha!
Zeker gave foto's Citroen! Mooi ook met dat kleurenfilter erop. Grappig om te zien dat Stijn een heel ander koppie heeft/krijgt dan Tim. En dat blonde haar staat jou erg goed vind ik.
Doosje, ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had bij Senne ook dat ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Wij hadden dan die Icsi behandeling en ik moest dinsdags een bloedtest doen. De maandag ook wat beginnende menstruatie dacht ik en uit pure frustatie heb ik toen nog een zak paprikachips achter mijn kiezen gewerkt. Maar toen ik dinsdagsmiddags mocht bellen, bleek ik zwanger!!!! We blijven je volgen en duimen!
Thanks dames! Ben al heel blij met deze foto's. We hebben gisteren alle 300(!!) foto's gekeken en ze zijn allemaal gewoon leuk, zal als ik de cd heb er wat meer plaatsen. Spannend Doosje! Het kan natuurlijk best zijn dat je wat bloedverlies hebt, hoor je wel vaker. Volgende week weer een afspraak bij de kapper, het is zo licht geworden door de zon en vind het zelf ook wel wat hebben (ff wennen als je altijd zo donker bent geweest) zit er ook zelfs aan te denken om het blond te maken......ff bedenken nog of ik het durf haha
Citroen, bij wie heb je de foto's laten maken? Want wij hebben de fotoshoot ook in Vrouwenpolder gehad. En bij zoveel foto's is het zo moeilijk kiezen hahahaha...
Wij zijn bij FSM fotografie geweest. Ik ken haar via hier (zp) woonde eerst hier in Tilburg en had studio aan huis maar dat kan nu niet dus ze doet alleen reportages en op locatie.
Jaaaaaa Citroen, blond!!! Serieus, volgens mij staat het je onwijs goed. Ik dacht dat je ook zo'n app hebt, waarbij je met een foto verschillende kapsels uit kunt proberen op je IPhone. Als je het leuk vindt kan je dat eens googlen.
Ja jongens, ik snap er niets meer van hoor... Vanochtend had ik weer wat bloedverlies (net als gisterochtend en daarna de hele dag niets meer). Het ziet er een beetje uit alsof het geirriteerd is daarbinnen (niet zoals wanneer ik ongesteld ben, maar meer wanneer ik terug kom van een uitstrijkje). Toen net een test gedaan en er verscheen een licht streepje, maar die was niet rood, maar wit (wel binnen de 3 minuten). Test is van de Dirk v/d Broek, van het goedkope huismerk. Daarnaast borrelt het al 3 dagen, vooral 's nachts in m'n buik. Dat is toch vreemd? Ik heb zelf het gevoel dat er misschien wel iets zat, maar het misschien langzaam weer weggaat ofzo? Geen idee. Advies en tips zijn welkom. Sorry voor de ego-post hoor!
Oh doosje wat een onzekerheid zo... het zou natuurlijk kunnen zijn doordat je er zo mee bezig bent je menstruatie daarom uitblijft nu, en ze zeggen altijd een streepje is een streepje dat komt er niet als je niet zwanger bent. Het rommelen herken ik van de zwangerschap van Tim dus dat kan, ik heb voor Tim een mk gehad en daar heb ik behalve de dag van heel veel bloedverlies en ineens veel buikkrampen niks van gemerkt, toen was ik een dag of 4 overtijd. Het is heel vervelend meer je kunt niets meer doen als afwachten wat komen gaat.... Dikke knuffel! Heb je een foto van de test?