Doosje is even aan het wegsmelten bij Romeetje....En Boaz ziet het ook wel zitten zegt ie. hihi Ik heb een bod gedaan op de Bumbo via Marktplaats. Het is idd net een po, dus als ik het kan combineren met zindelijk worden hebben we ook meteen weer 2 vliegen in 1 klap haha.
O Miekie, wat heb jij toch een mooi meisje zeg!!!!!!!!! * ik smelt met doosje mee* Maar is die combi sleeper dan warm genoeg om zonder dekentje te liggen in bed? Doosje, ben benieuwd of Boaz het leuk gaat vinden in de bumbo, maar hoop voor hem dat hij het nog niet als potje gaat gebruiken hahahaha... Snoet, hoe was het vandaag bij jou op het cb met Coen? heeft hij ook zijn prikjes gehad? Hier was het allemaal goed, hij was nu 4620 gram en 55.3 cm. Je kon wel zien dat hij eigenlijk niet zo veel is aangekomen als normaal, maar ze zei dat dat normaal was als je ziek bent geweest, dus volgende keer zullen we wel weer een stijgende lijn zien (nu was het een platte lijn in de grafiek). En wat is het een heerlijk gevoel als ze zeggen dat het zo'n mooi mannetje is met zo'n fijn koppie.. (mama gevoel is dan helemaal op en top he hahahaha) Zijn hoofdje was ook nog goed symmetrisch (ik probeer er idd ook goed op te letten dat hij aan elke kant ligt van zijn hoofdje) Nu mag ik 27 januari weer komen wegen, omdat hij pas 21 februari zijn tweede prikjes krijgt. En ze willen toch zijn groei even goed in de gaten houden.
hartedief.....ja het is een 4 seizoenen slaapzak....je heb een dunnere en een dikkere....als het heel koud is..zoals nu doe je die twee in elkaar..dus heb je de "winter" slaapzak.en er zitten ook mouwen aan die je er evt af kan ritsen! word het wat warmer(lente)...haal je bv die dunne eruit...en dan slaapt romée bv alleen in die dikkere...en zomers rits ik de mouwen eraf..en ligt ze in die dunne! en je mag absoluut er geen dekentjes bij gebruiken.nou dat is echt iets voor mij....ik zit contant te klooien met die dekens...is het niet te warm...koud?bang dat ze er onder komt te liggen....enz bij ons gebruiken iedereen ze in mijn vriendenkring!ik vind ze ideaal...normaal kosten ze rond de 70 euro...ik heb hem nu van markplaats gehaald voor 20 euro!
wat is romee een beauty! klinkt ideaal die slaapzak ik ben hier ook altijd bang dat coen te koud ligt.. vind wiegen en ledikant dekentjes niet lekker warm. en ik ben zelf een kou kleum dus denk al snel dat kindjes het koud hebben coen ligt nu in een gewone slaapzak met een wieglakentje anna heeft inmiddels een lekker dekbed doosje is het gelukt met de bumbo? hartediefje, spannend hoe sven zjn groeicurve zal zijn, zielig he die prikjes.... coen huilde eerst en keek toen smalend met trillende onderlip van: "wat flikken jullie me nu???! ik ben toch lief?!" coen is ondanks zijn gespuug en wisselend drinken weer flink aangekomen. 900gr erbij weegt nu 5830$) en is 57 cm, het advies van de cb verpleegkundige is om te provceren met standaard voeding na 4 weken en enkel onder begeleiding van arts in ziekenhuis gezien de heftige reactie van de week. wat betreft hoeveelheid drinken adviseert ze gewoon om zijn ritme aan te houden als hij kleine beetjes om de 3 uur wil, gewoon doen. nu ben ik al aan het rpoberen om hem te laten wennen aan wat grotere flessen hopende om de 4 uur te komen...... maarja het is zo'n plons!
Shadow, ik zie je online..hoe is het?????? Snoet, wat een flinkerd!!! Wel fijn dat hij zo goed gegroeid is ondanks het spugen. Ik geloof dat ik Sven dan wel heel warm wegleg...maar hij is op zich nooit echt heel warm als hij uit zijn bedje komt.... Ik leg hem in zijn kleertjes in een slaapzakje en dan heb ik twee wiegdekentjes.. maar heb niet het idee dat die dekentjes zo dik zijn. (ja...hier de grootste koukleum die er bestaat hoor hahaha..ik lig onder een vierseizoenen dekbed in een pyamashirt en pak dan de kruik die ik eerst in sven zijn bedje leg bij me......) Dus ik ben ook al aan het googlen geweest voor die slaapzak! Maar wat ik dan zelf zo gek vind is om zonder deken te liggen..ik zou dat zelf heel erg missen zeg maar... Miekie, draait Romee dan niet teveel in haar bedje met alleen die slaapzak aan? Maar ja..dat is het waarschijnlijk..dan kan er niets gebeuren omdat er geen deken ligt...
hartedief..haha juist die laatste zin klopt!nee tis echt ideeaal...ja het is even wennen dat ze geen dekentjes over hun heen hebben,maar ja er ligt 1 groot dekbed over hun lichaam verspreid.inc de armen...hoe lekker wil je het hebben?hahaha en dan voor later als ze zich kunnen gaan omdraaien..zullen ze zich hun nooit "bloot" schoppen....(dat ze de dekentjes van zich af schoppen) ik heb die van little compeny!!!je heb ze in de kleuren wit.blauw en rose...je heb ze zelf met hartjes enz.
Haha, ik heb dus al op mp gekeken en een bod gedaan..maar nu twijfel ik toch weer hoor... Ik heb best veel slaapzakken gewoon zeg maar en dekentjes... (ik heb ook nog een paar kleinere maat slaapzakken besteld) en Sven ligt wel eens op zijn lakentje te sabbelen ipv zijn tuut... Ik denk dat ik toch maar eventjes wacht tot hij wat groter is en kijken hoe hij slaapt in zijn bedje. Mocht hij heel onrustig zijn en steeds draaien, kan ik gelijk die grotere maat op de kop tikken van die combi sleeper he... (het is allemaal zo leuk..maar op een gegeven moment kan je niet blijven inslaan he...) Zo vind ik die wagenzakken van Lodger ook zo gaaf... Sven gelukkig niet meer al te veel last gehad van zijn vaccinatie. Alleen hele grote schijven. Nu las ik in het vsm boekje dat je ook iets hebt tegen pijn na vaccinatie van vsm, maar als tip stond erbij: smeer de plek in met vallen en stoten creme. Nou, die heb ik liggen, dus ik gisteravond gelijk gesmeerd! Volgende prikjes ga ik het gelijk smeren. Pfff..ben best zenuwachtig...over anderhalf uur ligt deze mevrouw op de tafel voor een spiraaltje...hahaha... waar kun je je druk om maken he????
ooooooooooooow haha..ff vervelend....maar ook dat is ideaal!!! mijn man heeft donderdag een gesprek...en dan krijg hij gelijk te horen wanneer hij gestereliseert word!ben benieuwd
hartediefje, viel het mee? ik ken dat enthousiasme voor nieuwe spullen die allemaal reuehandig zijn of lijken..... ik ben altijd een goede voor standwerkers op de beurs..... oooh miekie dan is het definitief over en uit he? ik kan het nog niet bedenken hoor... alhoewel ik steeds vaker denk: 2 is ook een zegen... nu lekker gaan genieten en geen polonaise meer aan mijn lijf, geen gebroken nachten meer (als deze een keer op gaan houden) en de aandacht goed kunnen verdelen.... maarja daarom besluiten wij pas over 1,5 jaar definitief. volgens mij blijf je als vrouw een gevoel houden voor kinderen en zwanger zijn zolang je het kan..... het hoort er bij als het ware....
Het is reuze meegevallen!!! Het plaatsen van de ballon toen voor de inleiding van Esmee* deed wel 100x meer zeer. Het is geen lekker gevoel, maar het is op vijf minuten ook gebeurd. En nu zouden we er weer vijf jaar tegenaan moeten kunnen! Wel kan ik wat last krijgen de komende paar dagen van hele zware menstruatie krampen...maar ik neem gewoon paracetamol in. (heb ik vantevoren ook al gedaan!) Manlief wilde ook sterilisatie..maar ik vind het ook zo definitief, ook al weten we dat er geen kindjes meer bij komen.. (en wat doet dat toch zeer.... heb nu echt zoiets, shit het is echt de laatste baby die ik in mijn armen heb en zie opgroeien van zo'n klein teer poppetje tot een volwassen mens) Voor mijn lichaam is het al genoeg geweest vind ik, 3 zwangerschappen en 3 keizersnees.. ik ben 34, dus voor er dan nog eentje bij zou komen zit je toch al richting de 37... en ik heb hier nu twee prachtmannetjes waar ik zoooo blij en gelukkig mee ben. En bovendien heeft mijn man ook nog 2 kindjes uit zijn vorige huwelijk... helaas hebben we geen geldboom in de tuin... Miekie, hoop dat het meevalt voor je manlief. Maar goed, wij hebben in principe ook al genoeg "afgezien". Snoet, dan kunnen we in principe wel een klein winkeltje beginnen dan hahahahaha. Ik had nog een bib'express gekocht..handig dacht ik hahaha..niet gebruikt omdat ik nu comfort voeding heb ...heb hem gisteren op prikbord gezet voor 20 euro en hij is verkocht!!! Ik heb eens een vraagje waar jullie kleintjes zich nu mee bezig houden... Ik leg Sven wel in de box, maar echt naar iets pakken doet hij nu nog niet... hoe vermaken jullie kleintjes zich dan? Sven vind het machtig mooi om op het aankleedkussen te liggen en te kijken naar de lamp die we dan heen en weer laten gaan..maar kan moeilijk een hele tijd dat blijven doen. (hahaha..zo heb ik gisteren wel mijn kinderopvang toeslag van de belasting gewijzigd op de laptop, terwijl hij naast me lag te genieten van de lamp die heen en weer ging...) Waar zijn de andere meiden toch???? Sky, Femke, Shadow, Kvinna... alles goed???
Oh dames lees dat jullie kletsen over slaapzakken en koud hebben....Luc had een stunt afgelopen nacht.. Hij had Stijn in bed gelegd zonder slaapzak!!! We hebben er wel een dun dekentje overheen liggen om hem een vaster gevoel te geven (instoppen bedoel ik dan) maar dat had Stijn natuurlijk weg getrappeld en het is toch aardig koud hier op de kamertjes. Om half 12 lag Stijn in bed en om half 3 lag hij echt heel hard te huilen dus ik ga kijken..schrik me echt dood zeg, Stijn in alleen z'n pyjama in bed, helemaal koud. Ik heb hem dus lekker bij me genomen en warm gewreven en toen weer lekker in bed en gelukkig sliep hij toen weer verder.. Pff wat was ik boos zeg en dan zelf nog klagen als hij in bed stapt dat het zo koud is!! Verder hebben we het nog steeds erg naar onze zin. Morgen naar Plopsa. @Snoet hoe gaat het nu met Coen en z'n flesjes? Las dat hij wel goed is aangekomen, da's belangrijk! @Miekie oh ik ben lichtelijk jaloers hoor... Die van mij praat er nog steeds niet over (hoe nu verder qua anticonceptie..) @Hartediefje Stijn vind liggen op een kleed erg leuk, dan kan hij goed rondkijken en proberen te draaien haha Verder heeft hij een knuffeltje wat hij nu wel erg leuk vind en hij vind ballen leuk. Maar goed Stijn is ook wel wat ouder natuurlijk. Vaak zijn de simpele dingen idd het leukst zoals de lamp.. Heb je geen spiegeltje wat je in de zon kunt zetten of hangen dan krijg je ook van die leuke effecten op de muren en het plafond. Fijn dat het spiraaltje plaatsen meeviel. Enne weer mooie beebjes gezien!! Zo nu ff opruimen hier en meneer nog een fles geven (in de hoop dat we vannacht mogen slapen) En nog een pilletje innemen...ben vrijdag voordat we gingen nog bij de ha geweest, heb een ontstoken speekselklier..pff en ik kan al geen pillen slikken dus maal ze nu maar fijn en dan tussen de vla.. Maar het gaat al een stuk beter gelukkig!
coen kan zich redelijk vermaken in de box, er hangt een nijn box spiral daar mept ie tegen en de muziekmobiel van playgrow is ook favouriet ook is hij graag bij ons in de wipper en ik zet hem dan ook bij me waar ik bezig ben. liggen op aankleed kussen en geluidjes met hem maken vind ie ook mooi. ik waak er wel voor dat slapen in bed gebuert ik wil 2 momenten per dag dat hij in zijn ledikant slaapt anna deed dat heel makkelijk coen vind het al snel te stil. coen heeft een grote pip en die doet het liedje "lalalala"van guusje nederhorst het klinkt zacht en lief maar je kan het interpreteren als zielig... dat laatste doet coen, hij krult zijn onderlip en gaat steevast mee huilen als ie klaar is stopt coen ook. ook huilt ie mee met zijn zus. het is een gevoelig ventje
Snoet, Coen is van sterrenbeeld ook schorpioen en die schijnen idd heel erg gevoelig te zijn! Ik heb gisteren bij de horoscoop van de ouder en baby bekeken. Is wel eens grappig om te lezen...nou, ik mag ook met dit mannetje dan mijn borst natmaken hahahaha.... maar er staan veel dingen in waar ik mezelf in herken, ook bij het sterrenbeeld van senne. Ik heb ook die boxspiraal van nijntje nu in de box hangen, ik ga vanmiddag eens kijken of hij het wat vind. In de wipper bij me vind hij ook vaak gewoon heel fijn. Maar het leek me zo saai hahahaha... maar goed, zoveel kunnen ze idd nog niet. Maar die nachten he...ik ben ze zo beu..... om half elf gisteren zijn flesje en jahoor..om drie uur lag meneer met grote open ogen te kijken en te mopperen.... ik toch maar bij me gelegd, maar dat wil ik eigenlijk niet. Maar ik wil ook niet dat hij gaat huilen, want dan zit ik ook weer met Senne...Pffff... valt nog niet mee 's nachts hahahaha. Ik zit er over te denken om voor de laatste fles toch te gaan mengen met die voeding voor "hongerige baby's/ voor een goede nachtrust"... maar ja..dwing ik dan niet iets af waar Sven mss nog niet aan toe is? (maar mama heeft zo hard eens een uurtje of vijf/ zes achter elkaar nodig hahahaha) Citroen, jee....het is zonde die Stijn zo koud...Sven ligt in slaapzak onder twee dekentjes en dan is tie nog niet echt overdreven warm. Laat staan dat zo'n klein mannetje dan alleen in zijn pyjama ligt in bedje.... Manlief was daar niet zo slim mee dan.....
hier ook nog onrusdtige nachten hoor hartedief,misschien willen we te graag... ik ben met coen een ritme aan het neerzetten flesjes van 120cc om de 4 uur (is voor hem veel hij wil 100 om de 3 uur) ik hoop dat met 4 uur er tussen zijn honger beter wordt ipv steeds kleine beetjes te willen lurken... hartediefje geen last van spiraaltje? ik ga denk ik maar weer veilig aan de pil na mijn eerste menstruatie die nog moet komen ik herken het van de horoscoop! anna is een ram met ascedant schorpioen en ook bij haar herken ik veel. ga m'n handen aan beiden vol krijgen... ik zelf ben een rationele tweeling met ascedant weegschaal. ascedant van coen weet ik nog niet.... coen heeft al 2 dagen niet gepoept en 2 dagen geleden was het groene diarree (erwtensoep) dat komt door de pepti maar hij heeft er mi wel last van dat ie al 2 dagen niet kan..... ben zo bang dat daardoor z'n flessen tegen gaan staan. morgen maar weer cb bellen. ik zag tijdnes googelen dat het rustig 10 dagen weg kan blijven maar dat lijkt me sterk!!!! iemand ervaring? straks ga ik uit eten met de ouderraad van het kinderdagverblijf heel gezellig maar ik ben nu al moe...... zou het liefst m'n bed in kruipen.... maar goed eenmaal aan tafel vind ik het hardstikke leuk en ook ik wil gaan sporten wil denk ik pilatus gaan doen... paardrijden laat ik maar even achterwege ivm bekken (wordt ook door therapeut afgeraden) ik moet een creatie uit m'n kast gaan toveren om aan te trekken..... nog geen idee wat..... fijne avond meiden jammer dat we geen bericht van shadow hebben zal ff spiekn bij de zwangeren....
Mieke, wat een mooi meisje is Romee. Hartediefje, fijn dat alles goed was bij het CB. Heb het trouwens nooit eerder gehoord, VSM (arniflor?) smeren na een vaccinatie. Finn heeft er gelukkig geen last van gehad. Fijn ook dat het spiraaltje plaatsen zo meeviel. Hier hadden we afgesproken dat mijn man zich zou laten steriliseren, zodat ik niet meer aan de pil hoefde, maar zonder pil wordt is zo ontzettend hevig ongesteld, dat ik toch maar weer aan de pil ben gegaan. Man blij. Ik vind het trouwens ook wel handig dat ik kan plannen wanneer ik ongesteld word. Snoet, fijn dat Coen zo goed groeit en dat hij de pepti nu wat beter drinkt. Ik hoop dat het snel wat beter gaat met poepen, is zo zielig als ze moeten en ze kunnen niet... Veel plezier vanavond! Citroen, fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben. Is ook wel echt een mannen-ding he, zo'n pyjama-actie. Beterschap en veel plezier nog daar. Doosje, heb je je Bumbo al binnen? Hier is het een ziekenboeg. Ik heb met kerst mijn teen gebroken en loop nog steeds mank rond te hupsen, manlief ligt al een week met griep plat en Finn zit nog steeds met zijn exceem te hannessen. Jari is gelukkig wel helemaal fit. Met Finn mag ik 26 januari naar het ziekenhuis voor zijn exceem, even laten kijken door iemand die er iets meer verstand van heeft dan de huisarts. De HA voeding lijkt geen verschil te maken en ik dacht dat de hydrocortison ook niets deed, dus even mee gestopt, maar toen werd het veel erger. Dit weekend gaan we lekker weg met vrienden, zonder kindjes. Finn gaat voor het eerst naar oma logeren en Jari gaat naar zijn neefje/vriendje. Ben dol op de kindjes, maar even een weekendje nergens naar hoeven kijken en rekening meer hoeven houden is toch ook wel heel erg lekker hoor! Vooral dat uitslapen
Hellie, heerlijk een weekendje weg!!! Geniet van het uitslapen. (zoooo heerlijk na die gebroken nachten. En ik vind het ook heerlijk, de kindjes om me heen, maar zo af en toe is het ook heerlijk om even niet te moeten zorgen. Hopelijk is Finn snel van zijn exceem af of krijg je een middeltje die goed helpt. Ik heb toendertijd protopic zalf gekregen voor Senne. Zodra hij iets van pukkeltjes krijgt, smeer ik het en gaat het heel snel weg. En ik hoop dat ik ook een van de gelukkigen ben waarbij de menstruatie heel veel vermindert of zelfs weg blijft met het spiraaltje. Lijkt me ook wel fijn hahahaha Snoet, wat drinkt Coen dan nog weinig.. Sven drinkt nu al de 165cc 5x op een dag en heeft naar ons idee echt al honger naar meer...vanavond ging hij echt krijsen nadat zijn fles op was. Enne, ik ben ook een tweeling!!!! Maar hoe kun je achterhalen wat je ascedent dan is? Veel plezier vanavond!!! Misschien ben je straks even de moeheid vergeten als je er bent. Vind ik ook met het sporten. Ben vanmiddag nog een uurtje geweest en wat was het weer heerlijk (morgen denk ik er anders over waarschijnlijk met mijn stijve spieren). Ben ook zo benieuwd hoe het met Shadow en Valerie is en natuurlijk ook Sky met Chris.
ff snel, heerlijk gegeten en gezellig! en lekker 2 wijntjes op hellie misschien een idee om finn een badje met zemelen te geven? dat kan hardstikke goed helpen bij exceem in ieder geval verlicht het enorm de jeuk, wat heerlijk om samen met vrienden weg te gaan en vooral het door en uitslapen...... (als je dat nog kan hihi) gezonde jaloezie speelt hier een rol nou toch hartediefje! we hebben toch steeds meer overeen als alleen de provincie waarin we wonen he? een ascedant kan je berekenen met een astrologie programmatje die met je geboortetijd en plaats berekent en beschrijft.helaas werkt het programma niet met vista dus kan er niets mee daarom kan ik het van coen niet uitdraaien. heb het van mijn moeder gehad is erg leuk. astrologie vind ik interessant en vind er zeker herkenning in, maar is voor mij geen levensrichtlijn of zo hoor. wel heel erg grappig om er zo veel herkenning in te zien en me kleine inzichten te geven truste lieve meiden!
Haha snoet, wel grappig idd!! Ik ben ook nogal van de horoscoop dingetjes..en ook niet dat ik er echt vol naar leef hoor. Ik heb geen vista, windows 7. Zou het daar wel mee kunnen? Fijn dat je zo'n gezellige avond gehad hebt. Eventjes eruit is heerlijk dan he.