30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Wat is er veel geschreven ineens... ik ga proberen op iedereen te reageren, maar mijn hoofd zit zo vol...

Kvinna, ik heb het ook een beetje hoor...twijfel over de goede aanpak. Ik kan het niet zo goed om mijn kleintje te laten huilen, terwijl ik wel van vele hoor dat als ze bijv. de 5 minuten regel toepassen, hier wel baat bij hebben. Maar ik ben zo snel wakker... dat ik het ook weer zielig vind om hem naar zijn tuut te laten zoeken en dan maar te laten huilen om weer in slaap te komen...Ik ben toch wakker, dus kan ik toch net zo goed even gaan?? Hahahaha...zo ben ik dus wel veel bezig, maar aan de andere kant ga ik er niet beter van slapen als ik niet zou kijken. Dus ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik het beste kan doen.... Ik moet wel zeggen dat ik overdag wel al wat langer wacht om te gaan kijken als ik hoor dat hij aan het huilen is en ik zeker weet dat hij moe is. Maar goed... ik denk dat je toch het meest naar je eigen gevoel moet gaan kijken wat jij het liefste doet...

Doosje, leuk die tips, blijven doorgaan!!!!!!!!!!!!

Citroen, wat een leuke filmpjes zeg hahahaha...ik zie zoveel overeenkomsten met hier thuis. Wat kunnen de oudsten soms wild doen en onvoorzichtig... maar wat zijn ze ook trots en lief voor hun kleine broertjes.
    Ik denk als je er nog iets aan kan laten doen bij Stijn met een helmpje dat je het idd beter kan doen...ondanks dat je er heel erg tegenop ziet. Tegenwoordig maken ze volgens mij ook hele stoere helmpjes.

Shadow, we maakten ons idd wel een beetje zorgen hahahaha..voor de zwangerschap zaten we dagelijks erop en ineens zo'n lange tijd niets. Maar neem je eigen tijd hoor, want het is toch wennen met zo'n kleintje erbij... druk druk druk

Goofy, hoop dat Toine snel opknapt!

Snoet, kreeg nu mooi een heel vel met kortingsbonnen binnen voor bij de prenatal!!! ZOOOOO, dat wordt shoppen volgende week donderdag hahahaha.

Hier druk druk druk....heb het idee dat ik mezelf toch wel wat voorbij loop de laatste dagen. Maar heb in ieder geval wel het belangrijkste geregeld...Rechtsbijstand een brief geschreven en er wordt een jurist aangewezen binnen 2 tot 6 dagen. Sollicitatiebrief en cv weggestuurd.... nu nog UWV en Belastingdienst bellen voor wat vragen.
    Maar morgenochtend eerst een uurtje fitness, even mijn gedachten op nul en dan 's middags naar het consultatiebureau om te wegen.

2. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    #622 miekiee, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
    ooh hartedief ik moet ook morgenmiddag weer..ben benieuwd...iedereen zegt van""öoh wat een lekkere dikke benen heeft ze?'.hmmmm ze is ook in verhouding de zwaarste van de 3,maar ook de kleinste....ze had de laatste keer in verhouding ook een kleine hoofdomtrek...ben benieuwd hoe die nu is!

en natuurlijk krijgt ze weer die rot prikken,maar ja wat moet dat moet.

citroen...tegenwoordig werken die helpjes echt zo goed..ben benieuwd hoe lang hij dan erin moet!

hadden jullie geen last met jullie 1e ongi.?...ik had al last van bloedarmoede..maar merk nu dat ik echt duizelig en heel moe ben....ik moet mij gewoon om de 3 kwartier verschonen....het is gewoon niet normaal zo erg!!
    vannacht ook maar kraamverband om....ben echt benieuwd of jullie dit ook hadden.....

hier ook zo erg aan de freubel.....sávonds als mannetje in buitenland zit..ga ik aan de knutsel (zie mijn album)...zal weer ff een foto bij doen....zo leuk...

nou dames..welterusten...ga zo lekker m'n mandje in.

3. kvinna

kvinna Niet meer actief

Citroentje, fijn om te lezen dat het bij een tweede alweer heel anders gaat, dat je er 'steviger' in staat zogezegd. Juist gaaf om met een klein kind te reizen, je kunt zelf best bepalen of je kind dat aankan of niet, volgens mij.
    Hoe gaat het nu trouwens met Stijn?

Hartediefje, goed dat je zo snel en alert hulp hebt ingeschakeld. Ongeloofijk balen dat dit net nú moet gebeuren terwijl je je nog moet aanpassen aan een leven met twee kleintjes.

Miekiee, wat een creativiteit!

Snoet, hoe gaat het met Coen?

@huilen: ik laat Noa ook weleens huilen als ze 's avonds niet in slaap kan komen, maar dat is een heel verschil met brullen zodra ze het matrasje raakt. Ik snap nog steeds niet waarom ze 's avonds vanaf een uur of zeven heel zoet in slaap valt en tot 's ochtends halfzeven doorslaapt (ik maak haar rond tien uur/halfelf nog wakker voor een voeding en daarna slaapt ze ook zo weer in) en overdag haar bedje bijna niet in wil, maar goed, over een tijdje hoeft ze alleen nog maar twee slaapjes overdag te doen (wanneer is dat trouwens ongeveer? Uitgaande van de 'standaard':D:D:D) en dan is ze ook alweer een stukje ouder. Voor nu gaat het hier super, ik ben rustig, Noa is rustig, na de voeding om halfzeven slaapt ze zelfs nog door tot halfnegen. Wel naast me, dus ik durf zelf niet goed in slaap te vallen, maar zo liggen we wel lekker nog een tijdje. Ze lacht weer en is weer helemaal vrolijk, dus het was een tijdelijke inzinking, blijkbaar. Het blijft lastig, hoor, het ouderschap:p.

4. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Miekiee, leuke frutsels joh!!!!

Kvinna... hahaha, je blijft onzeker met je kindjes hoor. Hier een tweede en soms vraag ik me af hoe Senne dan al weer vier geworden is met zo'n onzekere muts hahahahaha.

Vandaag bij het cb geweest en Sven weegt nu 5270 gram en is 56 cm. Was op 2,5 week 600 gram aangekomen, dus hij doet het supergoed. Hij heeft ook echt honger...dus advies gekregen om elke fles half om half te doen met comfort en extra.... ben benieuwd wat dat met zijn darmpjes gaat doen. Maar je zal het niet geloven...ze zei: anders doe je er een paar druppeltjes OLIJFOLIE in!!!!!!!!!!!! Nou... ik nog twee keer gevraagd, mag dat dan en kan dat geen kwaad???? Ik begin eerst maar eens met 10 cc extra water erbij te doen voor zijn darmpjes en kijken of hij dan meer tevreden is met die combinatie....
    Senne is nu voor het eerst op de bso...even een uurtje oefenen, wist niet of ik op tijd klaar was bij cb. Straks eens luisteren hoe hij het vond.
    Heb nog naar de belastingdienst gebeld en omdat ik in loondienst nog ben in 2011, krijg ik dus wel mijn kinderopvangtoeslag gewoon vergoed. Ga nu dus regelen met het kdv dat Sven 2 dagen gaat en Senne dan 's middags bso die dagen.... en dan maar hopen dat ik snel ander werk heb, zodat ik me niet schuldig hoef te voelen dat ze wel bij de opvang zijn en ik thuis. Maar ik ga in ieder geval in februari die twee dagen eens gebruiken om zelf wat bij te komen. Sporten, tussen de middag even lekker slapen en verder wat dingen in huis doen. Heel egoistisch misschien, maar ik ga er maar even zelf proberen bij te tanken op die manier. (en zo houd ik mijn plaatsen op de opvang als ik een andere baan krijg)

5. kvinna

kvinna Niet meer actief

Niks egoïstisch, rare! Ik zou het van iemand die haar man 's avonds wél thuis heeft al niet egoïstisch vinden, laat staan van jou. Heel verstandig juist.

Ik ga proberen een verwijsbrief voor een chiroractor te krijgen. Toen we in december in Nederland waren is Noa er al twee keer heen geweest vanwege een voorkeurshouding. Die was toen helemaal weg, maar komt nu weer terug. Ik hoorde wel van de chiropractor dat de consultatiebureaus hier best eens zéér conservatief kunnen zijn wat dat betreft en als dat zo was, dan zou hij tegen gereduceerd tarief willen behandelen. Met verwijsbrief is het namelijk maar acht kronen (zo'n negen euro) per keer, zonder verwijsbrief 350 kronen (bijna veertig euro). Ben benieuwd, want ik zie toch een beetje een afplatting komen aan de rechterkant. Controle op voorkeurshouding en helmpjes doen ze hier voor zover ik kan zien niet zo erg aan, dus ik wil het zo proberen op te lossen. Bij de geboorte had Noa haar rechteroortje helemaal verfrommeld en een bult achter haar oortje. Ook ging (dat is wel goed gebleven na twee behandelingen) haar linkeroogje veel later en minder ver open dan haar rechteroogje. Er bleek inderdaad een blokkade rechts te zitten, ongelooflijk hoe ver ze haar hoofdje na die twee keer naar links kon draaien! De NL chiropractor had een brief geschreven wat hij had gedaan, dus dat is erg fijn.

6. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    hier ook geweest naar het cb...romée was 58 cm en 5745 gram!weer goed gegroeid dus

7. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Kvinna, zou ook even navragen hoor voor de chiropractor. Nu ben je er nog op tijd bij! Ik vind het altijd zo knap dat ze al zoveel kunnen zien bij de kleintjes. Net als een ostheopaat, echt geweldig hoe die mensen soms kleine dingen kunnen doen en een groot probleem daarmee oplossen.
    De man van mijn ma kan ook met Sven naar de chiropractor, dan kijken ze hem ook na. Zal nog eens vragen wanneer hij dat wil doen. Want dat sla ik niet af als het voor niets is hahahaha.
    Hoop dat de chiropracter weer wat kan betekenen voor Noa!

Miekiee, die kleine meid doet het ook goed!!!!

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    kvinna als reactie op jouw onderzoek: ben het met je eens dat nederland bepaalde stromingen "propageert" het kind staat niet centraal maar het middel of de wijze.... dit is wat veel mensen zo onzeker maakt (incl ondergetekende) en dat geld ook voor bv etc. hierdoor leren (jonge) ouders niet vertrouwen op eigen intuitie en te kijken naar het kind. alles rondom zorg van ouder en kind is in een norm gestopt en als je daarvan afwijkt wordt je sociaal afgemaakt. ook zorgt het voor moordende moeder concurrentie: "doet jou kind het nog niet?" en alles meestal gebasseerd op onzekerheid en prestatiedrang. hetgeen in mijn beleving de emotionele kant van opvoeden totaal niet belicht

dus ik propageer: LUISTER NAAR JE GEVOEL!!!!! moederintuitie (instinct is dierlijk) laat je nooit in de steek!

wat betreft de dag door spreken: ik ben helemaal voor maar ik heb een kind wat snel naar binnen is gekeerd is geen prater, reacties komen ook later. soms hoor ik spelender wijs zaken die ik heel voorzichtig kan benoemen maar het is net zo'n oester als haar vader. snoeteman is er ook niet mee opgegroeid en dat geeft wel eens lastige situaties, ik ben juist open en direct en wil dat alles bespreekbaar kan zijn.... ik ga idd eens proberen structuur te brengen met die punten wellicht maakt het voor anna makkelijker om te gaan leren benoemen

jemig citroen, 97%..... maargoed jullie waren er al op ingesteld en zoals je eerder zelf al noemde is het tijd voor actie en staan jullie er realistisch in! enne waar gaat de (verre) reis naar toe????:) en hoe bereid je dat voor met dan een dreuemes? (ik wil er van leren, dus zie het niet als commentaar!!! vind juist dat je iets mee geeft aan ze!)

betreft ongi: was ik het maar, raar praatje maar alles lijkt nog van slag, heb veel afscheiding die van kleur varieert lichtbruin naar geel wit (goedemorgen allemaal:D)en dacht eerder dat het eindelijk ging gebeuren ivm veegje rose maar nee hoor......

hartediefje, voel je niet schuldig betreft kinderopvang!!!! anna gaat ook en is juist van slag als ze niet gaat. zie het als een plek waar ze andere kindjes gaan ontmoeten, kans krijgen om te leren en lekker te spelen met heel veel goed speelgoed! en jij kan je richten op je werkproces als je moet solliciteren hoef je geen rekening te houden met kindjes want die zijn op een veilig plek met lieve goed opgeleide leidsters

betreft chiropractor: doen! zeker als het baat heeft zoals je zel al zegt wil je noa niet opvoeden in een keurslijf van overheden;)

hartedief en miekie wat lekker gezonde hollandse mopjes!!! coen is ook zo'n flinkerd!

hier: stille ruzie met snoeteman hij gaat aan een aantal dingen voorbij en daar ben ik boos over mijn diplomatie heeft niet veel geleerd dus nu ben ik gewoon ouderwets boos! en dat voelt ie.... het vreet energie maar ik weet even niet hoe ik op hem moet reageren ben echt boos!!!op zich lijkt mijn reactie op de aanleiding nogal overdreven maar het gaat om de essentie van het verhaal, het is hetzelfde liedje ander melodietje. alhoewle wij een prima relatie hebben en eigenlijk nooit echt ruzie kan het soms in een nieuwe periode ineens wat spanning geven en het feit dat snoeteman een oester is die zich sluit kan ik ook niks....tis zeg maar "lullen tegen de muur"

met coen gaat het goed alhoewel ik hem nog niet comfortabel vind op de pepti soms nog onrustig drinken, huid is onrustig en af en toe nog spugen, kramp, boeren en obstipatie maar woensdag 2 feb moet ik naar de ka

en ja hartedief 3 feb ben ik er klaar voor hoor! alleen waren mijn stickers bijna gesloopt!!!! maar het lijkt me erg gezellig!

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @HArtediefje idd Tim is heel lief voor Stijn, komt altijd even met hem kletsen en kusjes en knuffels geven.
    Enne lekker bezig jij, goed hoor meteen actie (sollicitatiebrief en cv)
    Wow Sven groeit goed!
    Enne wat betreft kinderopvang het is net wat Snoet ook zegt, als ze niet gaan is hun ritme weer anders en daar hebben ze vaak meer last van dan wanneer het gewone ritme door gaat.

@Miekie pff mijn 1e ongi was een ramp veel krampen, heeeeeel veeeeel bloedverlies.... Heb toen een echo gehad omdat ze tijdens mij zwangerschap een kleine vleesboom hadden gezien maar tijdens die echo was er niks te zien. Nu is mijn laatste ongi er 1 geweest waarbij het wat normaal was, nog wel wat krampen maar heb er niks voor ingenomen.... Wat een leuke dingen maak je!!
    Romée ook al zo goed gegroeit!

@Kvinna met Stijn gaat het goed, drinkt goed, eet goed z'n groente en fruit hapjes en slaapt goed (jippie!!)
    Fijn dat het Noa ook weer beter gaat!
    Idd goed dat je naar de chiropractor gaat denk ik.

@Snoet we denken aan Cuba voor de volgende verre reis. Wat wij hebben gedaan toen we met Tim naar Amerika gingen is veel er over praten dat het lang zitten in het vliegtuig is en dat we daar veel met de auto gaan rijden. Ik heb met hem ook veel op internet naar foto's gezocht en filmpjes bekeken op youtube. Ik had ook voor hem wat foto's uitgeprint en geplastificeerd van bekende dingen (vrijheidsbeeld, Hollywood en Las Vegas sign, grand canyon enz) en als hij nu op tv iets ziet weet hij precies op te noemen, er was een tijdje terug een reclame over CSI waarin het vrijheidsbeeld voor kwam en elke keer bij die reclame ging hij helemaal uit z'n dak haha..."kijk papa, mama, grote vrouw..die leest een boek"
    Verder heb ik Tim een eigen tasje in laten pakken en ook zefl kleren mee uit laten zoeken, en een tasje met kleine kadootjes (kleurboekje met potloden, autootjes, stickervel enz) in het vliegtuig doet het hier erg goed. (er is ook een site met een forum en leuke en handige tips.. www.verrereizenmetkinderen.nl hier staat ons verhaal van Canada op)
    Misschien heeft Coen wel baat bij de nutramigen.. In pepti zijn de melkeiwitten "klein geknipt" en dus nog wel aanwezig, in de nutramigen zitten helemaal geen melkeiwitten (geloof ik) maar goed dat zal de ka ook wel weten natuurlijk.

Ik wacht nog op een telefoontje van de fysio, ze zou naar onze ha bellen voor een verwijzing voor de ka maar heb gisteren niks meer gehoord. Ben benieuwd want ze vertelde dat sommige artsen het kind nog willen zien voordat ze een verwijzing geven (tja een meting van de fysio is zelfs niet genoeg).. wacht vandaag nog maar even af en ga anders maandag zelf ff bellen.
    Met Stijn gaat het goed, hij krijgt nog wel een laatste fles maar slaapt dan tot 7 uur half 8 door. Vreemd...om de dag slaapt hij de hele nacht en de andere nacht wordt hij toch 's nachts wakker...als hij doorslaapt heb ik hem in bed gelegd... wel balen want we doen om enom, degene die de late fles geeft mag 's morgens blijven liggen..ik heb dus steeds de pech dat Stijn dan 's nachts aan het spoken is en Luc is zo koppig hierin dat hij niet wil luisteren naar hoe ik het met Stijn doe als ik de laatste fles geef, dus afgelopen nacht heb ik Luc eruit geschopt..dan ga ook zelf maar 's nachts kijken als je niet wil luisteren hoor!

10. kvinna

kvinna Niet meer actief

Snoet, balen dat het zo lastig blijkt om weer aan de nieuwe situatie te wennen met z'n allen. En dan helemaal dat Snoeteman niet praat. Lastig om de balans te vinden tussen 'het even uitzitten' en toch zeggen wat je op je hart hebt. Ik hoop voor je dat het snel allemaal weer z'n gangetje gaat.

Ben benieuwd hoe ik straks naar het CB ga kijken, of ik me dan nog meer ga ergeren:$.

Citroentje, zou je het heel vervelend vinden om een foto van Stijns hoofdje te plaatsen? Ik kan me bij 97% niets voorstellen en waar ik al bang voor was: ze zeggen hier dat veel baby's een voorkeurshouding hebben, en dat ze er pas over een paar maanden wat aan zouden gaan doen als dat nodig blijkt. Ja, dan is het mooi te laat natuurlijk. Een verwijzing naar een chiropractor heb ik ook niet gekregen, dus ik ga het zelf betalen, helaas. Ik wil niet dat er erger last van krijgt en de vorige twee behandelingen sloegen waanzinnig goed aan.
    Gaaf zeg, Cuba! En heel dapper dat je dat met twee kleintjes doet, ik ben er een beetje huiverig voor na onze reis naar NL. Maar goed, toen was Noa pas 7 weken, dat is niet te vergelijken natuurlijk, maar zo'n ervaring tekent je jammer genoeg wel.

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Kvinna nee hoor vind ik niet erg, moet alleen ff kijken of ik al een foto heb waar je het op ziet of dat ik er ff 1 moet maken. Die 97% zegt mij ook verder ook niks maar dat komt uit een berekening van de middelpunten van Stijn z'n neusje, oren en 2 punten op z'n achterhoofdje en de afstand hiertussen.

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ik heb al iets gevonden, kijk vooral naar de overgang van bovenop het hoofdje naar het achterhoofd toe.

13. kvinna

kvinna Niet meer actief

O ja, dat is inderdaad heel duidelijk te zien, Citroentje. Vreemd dat het CB daar niets van gezegd heeft. Ik zou zeker ook een helmpje overwegen.
    Noa heeft een kleine afplatting aan de rechterkant omdat ze daar liever op ligt, ze heeft nog wel een heel mooi bol achterhoofd, daar ligt ze eigenlijk alleen maar op als ze in de box naar de mobile ligt te kijken.

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    kvinna, coen heeft ook een heel klein stukje plat omdat hij het liefst recht op zijn bol ligt, nu doe ik (in tegenstelling tot richtlijnen cb) hem op zijn zij laten slapen om en om. ik leg hem op zijn zij maak een muurtje van deken in zijn rug laat hem dan wat terug rollen (zodat hij niet door kan rollen) maar doordat deken tegen zijn rug aan zit kan hij ook niet meer plat op zijn rug.ik zal er eens een foto van maken hoe hij dan in bed ligt

15. kvinna

kvinna Niet meer actief

Fijn Snoet, bedankt.

Doosje, waar zit je?

16. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier!

Maar voordat ik weer wat kan posten moet ik eerst het beeld van de uitgebreid beschreven afscheiding van Snoet uit m'n hoofd bannen.

Ben er later weer. :p

17. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    haha doosje!!!

he bah..wat naar omdat bericht te lezen van jalisa die is overleden....zo jong nog en dan 2 kids...de jongste ongeveer net zo oud als mijn jongste..

triest!!!

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Snoet dat is idd goed, hoe je Coen in bed legt! Helaas mag dat niet als je baby ingebakert is, dat is bij Stijn echt de boosdoener geweest (bij Tim toen ook al) dan liggen ze ineens zo stil en ik heb steeds z'n hoofdje opzij gelegd maarja als je weg gaat en 5 min later ligt hij weer naar boven te kijken schiet het ook niet echt op natuurlijk. Op internet wordt er ook veel geschreven dat je een afplatting zelf in de hand hebt en dus ook zelf kunt voorkomen maar dat vind ik zo rot om te lezen nu, wij hebben echt overal op gelet, we weten waarop we moeten letten en passen alles toe en toch gebeurt het... Toen we het de 1e keer zagen hebben we wel de afweging gemaakt hoor maar toen was Stijn nog zo onrustig en veel wakker en kozen we voor slapen en daar sta ik nog steeds wel achter ondanks dat ik baal van het afgeplatte hoofdje.

Oh bah zeg dat overlijdens berichtje...

Ik heb gisteren de fysio nog gesproken, ze had onze ha gesproken en na een pittig gesprek (haar woorden) ligt er maandag toch een verwijsbrief voor ons klaar. Het pittige gesprek ging over dat het een modeverschijnsel is om maar door te verwijzen voor helmtherapie en dat er in de 1e 2 jaar nog natuurlijk herstel is. Verder vond ze (ha) dat we maar een afspraak moesten maken bij de ka waar Stijn al bekend is omdat er dan objectief bekeken wordt of het wel nodig is, terwijl de ka die er gespecialiseerd in zijn in het andere ziekenhuis hier in de stad zitten. De fysio adviseerde dus ook om toch naar de specialisten te gaan we zijn nl zelf wel kritisch genoeg mocht het een twijfelgeval zijn voor helmtherapie.
    We hebben 15 feb een afspraak bij de ka en mochten we kiezen voor een helmpje dan kunnen we meteen doorrijden om een afdruk van z'n hoofdje te laten maken, dus wel meteen actie en niet allemaal afspraken die weer weken op zich laten wachten!

19. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Citroen: je kon er niets aan doen meid. Je hebt onwijs je best gedaan om het te voorkomen, dus voel je niet schuldig. Ik heb gisteren toevallig 3 hele positieve verhalen gehoord over een 'helmpje', het is even doorzetten, maar het resultaat was echt heel mooi.

Trouwens, ik kreeg laatst nog een berichtje van Pacific: alles gaat heel goed (maar wel zwaar natuurlijk) en ze heeft het nu wat te druk en te moe om te reageren, maar dat komt misschien vanzelf weer. Dacht meld het even.

Ga ik nu even douchen, want ik heb net een hele basketbalwedstrijd zonder wissel gespeeld (hadden te weinig mensen) en ik ben zo stijf als een tiet met stuwing.

Dus.

20. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh en Miekieie, waarom begin je niet een leuk webwinkeltje o.i.d.?? Je maakt supermooie dingen! Bijv. in naamslingers?

Deel Deze Pagina