Oh voor degenen die ook op m'n hyves zitten, hou het even stil daar graag, we moeten het iedereen nog vertellen en het zou lullig zijn als ze er op deze manier achter komen . Thanx!!
zo shadow fijn dat je er weer bent!!! enne we zijn weer helemaal op de hoogte hahaha 15 juli trouwen dus! mooie datum om elkaar op de bruiloft te meeten???? nee hoor!!!! geen stress dat doen we je natuurlijk niet aan! hartediefje en ik hadden al beetje zitten bedenken dat de meesten in brabant wonen doosje omgeving utrecht en citroen ook wat verder weg??? wij zeeland en vinden het niet erg om stukje te rijden voor wie het leuk vind dan he? niets moet alles mag! en natuuuuuuuuuurlijk met alle kindjes!!!! al die knapperdjes moeten we zien! coen en sven weten zich in ieder geval te gedragen als jonge heertjes! en ja hartediefje ik vond het ook heel erg leuk gisteren was wel bekaf! (lag er weer vroeg in) senne heeft het dus echt op jou gemunt in het aandacht vragen op de negatieve manier........ harder moet je niet worden, dat ben je niet (je bent juist lief en geduldig voor je kindjes!!!!) wellicht consequenter op een aantal zaken! je outfit stond heel erg leuk! ze kunnen maandag niet om je heen hoor!!! en dan lekker kleurtje op tadaaaaaaaa!!! ik heb straks meeting van de yoga mama's doe zwarte legging met het nieuwe blousje aan.... ik lijk er zo mooi slank in coen is begonnen met de neocate, pepti is wel een lekkernij vergeleken bij dit..... het arme kind! het ruikt zurig en smaakt naar niets... maargoed hopelijk met pos. effect. ik moet rennen! tot vanmiddag!
Hey meiden, Ff heel kort bijgelezen, maar ga niet op alles reageren, dat gaat niet lukken. Meeting lijkt me leuk, heb bij de oktober 2010 mama's ook al een datum gepland staan. @ Shadow: je kunt eventueel met mij meerijden, ik moet uit Bergen op Zoom komen..... Hier gaat alles redelijk, update volgt nog.... Fijne dag, Elleke
@Shadow gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!!! Wat leuk! En wat is Valerie een poppetje zeg. @Snoet hopelijk helpt de neocate snel..pff nog erger als pepti?? Kon me toen al niet voorstellen dat het smaakte.. Ik kom ook uit Brabant, Tilburg en wil ook best een stukje rijden hoor als ik maar geen 2 uur in de auto hoef maar dat lijkt me niet eens nodig als ik dat ff snel zie.
Shadow, wat een lief meisje!!!! En gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Mooi in de zomer. Snoet, veel plezier bij de meeting van de yoga. Ik heb vanochtend het proef gesprek gehad met die bemiddelaar en mijn kleding en make-up waren top!!! Hahaha, de lippenstift is echt super, hij zat er zelfs nog op toen ik terug was bij mijn ma na 2 uur. Thankssss En ik ga idd consequenter zijn.. probeer ook veel uit te leggen aan Senne als hij rustig is, maar hij heeft gewoon een heel pittig karaktertje en als hij boos is kan hij (net als zijn vader) daar nog een dag over blijven zeuren zeg maar.... Ik moet zelf ook uit die negatieve spiraal komen hoor... want hij heeft ook zoveel lieve en leuke kanten, maar die worden op het moment overschaduwd door de negatieve dingen (en dan ben ik natuurlijk ook wat gevoeliger op het moment door minder slaap en de omstandigheden van het werk) Oooo, wat gezellig, iedereen vind het leuk om elkaar te ontmoeten. Citroen, van mij mogen de oudere broers/zussen ook mee hoor. Waarschijnlijk zal ik proberen om het in het weekend te doen dat we alleen Sven hebben, anders moeten we met heel het zooitje ongeregeld gaan en heb ik geen tijd om nog even te kletsen hahahaha..ben ik alleen maar politie agentje aan het spelen hahahaha.
Jaaaa gezellig, ik ben van de partij!! Ik kan natuurlijk richting Brabant/Zeeland reizen, geen probleem. Ik vind een uurtje in de auto niet erg hoor, dus ik sluit me gewoon aan. Wat zou leuk zijn om te doen met kleine kindjes? En misschien broertjes en zusjes die ergens zelf kunnen spelen?
@ shadow: wat een poepieeeee!!!!!!!!!! lekker wijs kijkt ze al uit d'r ogen he haha! En natuurlijk heel erg gefeliciteerd met jullie trouwen! Stoer dat jij 'm hebt gevraagd. Als je iets wilt hebben moet je er gewoon voor gaan zeg ik altijd!
miekie woont alleen een eind uit de rit volgens mij? centraal zou denk ik breda kunnen zijn?of roosendaal..... en is er ergens een leuke gelegenheid waar je terecht kan met babies (denk aan verschoon voorziening, rustig kunnen voeden...)en toch relaxed kan kletsen met een kop thgee of koffie... maar we kunnen rustig nadenken affijn hoe is het verder? ik kreeg het vandaag ineens benauwd als ik denk dat ik dinsdag coen weg ga brengen om te oefenen op kdv, juist omdat voeding niet rustig is. vandaag had ie zoveel jeuk in zijn gezicht en ineens bedacht ik me: gevoelig op zwitsal!!! heb hem gewassen en in de cetamacrogol gezet en volgens mij was dat het! maar hij ruikt zo lekker altijd..... maargoed jeuk willen we niet! qua voeding heb ik een een medium speen geprobeerd en toen ging de fles helemaal op, maar wel in 10 min! dus dat was spugen geblazen. maar ik heb idee dat hij met de s speen zo hard moet zuigen dat ie moe wordt en dus niet leeg drinkt (hij kan dan ook een rode rand van het zuigen om z'n mondje hebben. dus ik ga het even aanzien met de M speen, wellicht dat ie door krijgt dat ie nu rustig kan drinken zonder er hard aan te hoeven lurken yoga meeting: geen bal aan!!!! werden in een te kleine ruimte aan vergadertafel onvangen, iedereen mocht "even" een bevallingverhaal doen en zo dames bedankt en tot ziens! en ik had niet zo veel met die dames..... ik ging met hoofdpijn en een geprikkeld coenemannetje naar huis.
@Snoet je zou het gaatje van de S speen met een warme naald groter kunnen maken, wij hebben ook zo zitte klooien met de spenen en uiteindelijk werkt een zelf bewerkte speen het beste omdat je hem helemaal aan kan passen aan de zuigkracht van je baby. Spannend het wennen op het kdv alleen idd vervelende timing met de voedingsperikelen.. Leuk dat iedereen zit heeft in de meeting! Wel lastig iets te vinden waar grotere kinderen zich kunnen vermaken en het ook rustig is voor baby's.. Ik weet dat er in Roosendaal een ballorig zit maar dat is absoluut niks voor prikkelbare baby's.....
Snoet, wat akelig dat Coen jeuk had.. zwitsal ruikt idd heerlijk, maar ik ben er ook mee gestopt toen Senne zo gevoelig was op zijn huid (heeft in het het ziekenhuis gelegen met 2,5 mnd omdat zijn huidje losliet en sindsdien snel last van pukkeltjes) Wat knullig zeg van die meeting zo... je kan je tijd dan wel beter besteden en nog een geprikkeld mannetje is helemaal niet fijn. Hoop dat hij het snel doorkrijgt met de nieuwe voeding en de speen. En dat het net zo goed blijft gaan als donderdag de fles he, wat waren we trots op hem toen! (jaja, Coen heeft mijn hart ook gestolen hoor hahaha) En hier ook nog eentje die niet aan maandag wil denken hoor... en dan ben ik nog thuis ook..*snif*, gelukkig heb ik dan om drie uur dat gesprek, waardoor ik me toch niet al te schuldig voel hahaha..muts hier hoor. Maar goed, kan me voorstellen dat je met Coen juist wat bezorgd ben ivm zijn voeding. Je wilt het toch het liefst zelf doen en zien hoe hij het doet he... een ander kent dan je kindje toch nog niet en jijzelf snapt hem dan gewoon wel. Zal aan je denken dinsdag! Voor de meeting zal ik nog eens gaan nadenken voor een leuk plekje. Willen we in het voorjaar (mei/juni) of de zomer/ najaar? Shadow, ik heb manlief ook gevraagd of hij wilde trouwen hahaha...soms moet je gewoon dingen doen he hahaha. Hier eindelijk een vrij rustige dag gehad met Senne.... heb eens even met hem gepraat en dingen uitgelegd en hij zei vanavond nog: mama, nu ben ik wel lief geweest he vandaag???? JAAAAA, schat, Je was geweldig hahahahaha Met Sven zit ik zelf een beetje te dubben met de combinatie van de voeding..hij lijkt gewoon niet tevreden na zijn fles, vandaag na elke fles echt huilen omdat hij op was. Dus ik denk dat ik vanavond zijn laatste fles volledig extra geef en dan de rest van de flessen half om half comfort en extra.... even zoeken ook dus weer..
hier even een berichtje met stokjes tussen m'n ogen (anders vallen ze dicht....) maar ik doe de"laatste fles" en dan gaat snoeteman er vannacht uit bedankt voor de tip citroen als het nou straks weer marathon drinken is ga ik dat doen en ja hartedief wij hebben heerlijke kindjes!!! ik vind sven zo'n mooi mannetje! hij is een mooi fijn mannetje maar niet in de kleinerende zin. ik vind mei wel een goede maand om te "meeten" voor de vakantie, dan zijn de kleinsten ook groot genoeg en wat is ballorig citroen? een of ander speelparadijs? is wel leuk voor de broers en zussen die mee komen. coen kan normaliter wel wat hebben die wordt tenslotte ook mee gesjouwd voor anna... is alleen nu snel geprikkeld door alle voedingsperikelen ik hoor geluid uit de babyfoon: yessss nog even en dan lig ik in bed, een paar uur achter elkaar te slapen!!!! truste meiden!
Dank voor alle complimentjes dames, ik ben ook supertrots op m'n mooie meisje . @Snoet : whaha geen denken aan om te meeten op mijn bruiloft . En nee jeuk wil je idd niet, hopelijk helpt de zalf bij Coen. Pff als ik dat zo lees was je blij dat je naar huis kon van de yogameeting. @Elleke : zou mooi zijn als ik met jou mee kon rijden, BoZ is vlakbij en dan delen we de benzinekosten natuurlijk! Maarrrr als we het in Roosendaal doen (zal ook eens zoeken voor een leuke gelegenheid met baby's en kinderen) da's helemaal makkelijk . Natuurlijk neem ik alles mee voor d'r maar dan ben ik ook zo thuis mocht het nodig zijn hihi. Van mij mogen de broertjes en zusjes ook mee hoor! Gezellig, en zo heeft ze alvast ook al is ze nog zo jong wel contact met andere kindjes en da's alleen maar goed voor d'r denk ik, alhoewel ik wel een beetje bang ben voor de drukte want ze kan nogal snel overprikkeld raken (met darmkrampjes en een overstuur kind tot gevolg, wat niet de bedoeling is), dus ik denk dat Ballorig dan geen goed idee is met haar. Ze wil namelijk alles zien en bijhouden en dan wordt het haar snel teveel. @Hartediefje : aangezien ik de laatste tijd zeeeeeeeeer weinig (lees, eigenlijk niet ) op het forum heb gezeten heb ik er niets van meegekregen, maar ik begrijp dat het op het werk niet goed gaat? Als je 't niet nog een keer uit wil leggen ook prima! Hoop dat je er uit komt joh, veel succes! @Doosje : ja dank je . Ja jij zegt dat ook al dat ze zo wijs uit d'r ogen kijkt, ik zei dat ook al, net of ze meer weet en meekrijgt dan ze duidelijk kan maken. Net wat ik al zei ze wil alles zien en bijhouden, niets ontgaat haar. Haha ja dat dacht ik dus ook, als ik op hem had moeten wachten had ik tot in de eeuwigheid kunnen wachten denk ik dus ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken . Hij zei wel dat ik eigenlijk op m'n knieën moest dus de volgende dag heb ik lekker gekookt en hebben we romantisch samen gegeten aan tafel (normaal voor de tv) met kaarsjes aan en ben ik door de knieën gegaan haha. Was nog niet makkelijk aangezien ik nogal pijnlijke knieën heb vaak . Maar heb het wel gedaan! En nu ligt de datum dus vast . @hier : morgen gaan we het vertellen tegen de ouders enzo, m'n s-moeder viert morgen haar verjaardag en dan gaan we het vertellen . Morgen ga ik een uitnodiging maken, en dan wordt het binnenkort voor een trouwjurk shoppen . Ik kijk echt uit naar de dag, alleen alles regelen pff...Lief zei, regel jij het allemaal maar ik snap daar toch niks van, ja lekker makkelijk haha.
Ik vind mei ook wel een goede maand, dan is Valerie alweer 5 maanden en dan is het een stuk makkelijker met haar op stap gaan. Haha idd, soms moet je het gewoon doen anders gebeurt er niks . Heerlijk dat je een rustige dag hebt gehad met Senne! Hier is dat af en toe ook hoor dat ze na haar fles nog meer wil omdat ze 'm in 10 min. of minder leeg drinkt (dan lurkt ze zo snel of ze nooit te eten krijgt, zelfs op stand 1 hihi), maar meer dan ze nu krijgt kan gewoon niet want da's teveel. Ze krijgt nu per fles 105 + 3,5 (ze zit op 6 voedingen, gemiddeld iedere 4 uur) en da's precies genoeg voor haar. Wat ik dan doe als ze nog meer vraagt is haar sussen met haar tutje en dat werkt prima, daar tuttert ze dan nog lekker een paar minuutjes op en dan is het goed. Ik voeg nu ook sinds een paar weken Johannesbroodpitmeel toe aan haar fles, 1 schepje, omdat ze anders last heeft van verborgen reflux, je hoort dat haar eten omhoog komt maar dan slikt ze het weer in, en hiermee gaat het een stuk beter. Meer toevoegen kan niet omdat dan de fles zo dik wordt als behangplaksel en dan krijgt ze 'm zelfs op stand 3 niet meer leeg... maar vooralsnog lijkt het prima te gaan zo.
Hallo allemaal, ik kom hier toch alvast even snuffelen, ookal moet ik nog anderhalve maand . Ben het voorganger-topic (30+ meiden.. zwanger...) namelijk kwijt. Zou hier bij de clubs moeten staan, maar kan het niet vinden (ook niet met de zoekfunctie) . Dusssss.... kom ik hier even hallo zeggen *ZWAAI*. Lees ik nu dat jullie gaan meeten in de buurt van BoZ? Gezellig, ik kom zelf uit die omgeving, misschien kom ik dan ook wel (als het mag)! BabyNuk is dan pas 2 maanden, dus even onder voorbehoud, haha. Ballorig ken ik wel, dat is toch zo'n indoor-speelparadijs. Wel héél luidruchtig hoor, aan het eind van de dag loop je echt met een piep in je oren . Nog 2 weekjes en dan heb ik verlof, dames, en ik kan niet wachten totdat ik 'officieel' bij jullie club hoor !
citroen stijn gebruikt toch ook medicijnen tegen reflux? toevallig zantac? coen heeft dit gehad omdat ka denkt dat door terug loop van voeding zijn slokdarm ontstoken is maar als ik de zantac toedien na de fles overstrekt hij en huilt hij hart verscheurend. had stijn dat ook bij start van medicatie? ik begin langzaam aan zo onzeker te worden van alle voedingsperikelen. het doorprikken van het gaatje heplt idd! hij dronk vannacht ook goed zijn fles. vanochtend dan weer niet.... weer overstrekken en huilen. ik ben er erg gespannen van.
nuk kom jij maar lekker spieken hoor! weet je wat handig is: topics die je vaak bezoekt een abonnement op nemen kan je hem via gebruikersinstelling aan klikken waar die dan ook staat je hoeft niet meer te zoeken. 30+ zwanger is nu een club geworden dus je moet bij de clubs zoeken
hey dames, men een hoop gemist.meeting...tja leuk..maar erg lastig voor mij..ten 1e heb ik geen auto..ten 2e durf ik niet te rijden(heb vorig jaar mijn rijbewijs gehaald,maar durf niet meer te rijden..stom he?) en om nou met de trein te gaan...want een omslag allemaal....voor miss 3 uurtjes ben ik een hele dag op pad.nee heb ik geen zin in dames....sorry..of mijn man moet zo lief zijn om te zeggen ïk breng je wel??".maar goed dan moet ik eerst de data afwachten....en dan ook nog kijken of onze kelly die week thuis is...want anders lukt het zo en zo niet. pfff lastig allemaal.....maar wie weet lukt het.... trouwen...leuk zeg dames.....en dan julliue kindje(s) als bruidskids.leuk of doen jullie niet e hele mikmak? nuk...nog 2 maanden ...spannend...kom maar gewoon af en toe spieken hoor..uiteindelijk kom je hier toch wel.... voel je je wel goed?? zo meer weet ik niet dames.....wat een bud weer he?bah....die rot wind
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/191457-30-meiden-zwanger.html hier nuk deze is voor jou!
@HArtediefje hoe is het gegaan met de extra voeding gisteravond? @Meeting mei vind ik ook prima! En Ballorig is idd een indoor speelparadijs. @Shadow leuk dat jullie de trouwplannen gaan delen! Oh lekker makkelijk van je aanstaande dat je alles mag regelen haha He NUk...ht aftellen is nu ook echt begonnen voor je! Spannend! En leuk als je ook zou komen op de meeting! @Snoet Stijn heeft nexium tegen de reflux maar of hij in het begin zo'n last had weet ik niet, denk het dus niet dan. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, nexium en volgens mij ook zantac zijn maagzuurremmers en zorgen er dus voor dat wat er omhoog komt niet zuur is, er kan dus nog steeds iest omhoog komen. Als Coen dan een ontstoken slokdarm heeft zou het dus nog steeds wel pijnlijk kunnen zijn totdat zijn slokdarm genezen is... Wij hebben de afgelopen 2 dagen Stijn maar 1x per dag nexium gegeven (was het 1 keer vergeten en die dag ging het goed dus we dachten maar eens even kijken hoe het gaat) maar nu is het hier ook even veel onrust, dus toch maar weer 2x per dag gaan geven, hij heeft dus net z'n doses maar weer gehad. Verder hebben we een andere zalf gekregen van de dermatoloog dus hoop dat die helpt!