Jaaaaa Nuk gezellig als je hier lekker komt kletsen!! En natuurlijk ook als je meegaat! Mei vind ik prima. Lekker op een zonnig dagje aan het strand of een meertje...iets met een openluchtding....in de zon....zon.....zon? hihi Miekieie waar woon jij ook alweer??
@Snoet zit me net nog te bedenken dat er evt ook nog een medicijn is wat de doorgang van de maag naar de darmen versneld, dit wordt ook vaak bij reflux voorgeschreven, motilium heet het wie weet heeft Coen er baat bij nu zodat z'n slokdarm sneller kan genezen.
Nuk, kom hier ook maar alvast kletsen hoor, gezellig!!! Spannend nu zo de laatste maanden. Snoet..wat een gehannes zo he.... en het is zo moeilijk te bepalen waar hij dan precies last van heeft. Het zou zo handig zijn als ze even wat konden zeggen... En zeker met dinsdag in het vooruitzicht kan ik me voorstellen dat je het even niet meer weet hoor. Drinkt hij op zich wel zijn flesje leeg zonder problemen, want als hij de melk ook al niet zou willen.. Hoop zo dat je snel normaal de voedingen kan geven en Coen rustiger wordt. Miekie, ik pb je nog even over de woonplaats, want ik dacht dat je in belgie woonde he? Als het dan niet al te veel om is voor mij, wil ik je best ophalen hoor. Shadow, ik neem ook altijd een hele grote tas mee met alle spullen die ik denk nodig te hebben (altijd een extra voeding bijv, spuugdoekjes, wat extra luiers hahahaha... zo kan ik in ieder geval wel lekker op stap met de kleine en hoef je niet bang te zijn dat je onverwachts terug zou moeten) Hier vandaag een druk doe-dagje geweest, opruimen, naar de skihal voor senne zijn les, maar daarna ging hij met zijn vader mee en hebben we nu de rest van het weekend net Sven. Het is nu dus ook heel erg rustig. En het voelt eventjes als een time-out hahahaha...maar volgens mij heeft Senne wel doorgehad dat het echt helemaal niet leuk was, want hij was vandaag een beetje aan het "slijmen" bij me hahahaha, dan ben ik weer helemaal verliefd op mijn knul he. (Het idee dat hij niet meer op de wii mag die dag, heeft hem vandaag ook aan het denken gezet volgens mij hahahaha..het is ook wat hoor, het leven van een kleuter waarin je heel graag alles wil en eigenlijk ook nog zoals jij het wil en dan ouders hebben die zeggen wat je wel en niet mag..... ) Sven was gewoon weer rond half vijf paraat.... maar nu met krampjes.... Dus we gaan nu gewoon alle flessen half om half geven, want voor de nacht maakt het dus niet uit of hij een volle voeding krijgt van de extra. Zo krijgt zijn lichaampje mss wat rust als hij elke fles half om half krijgt. (heeft vanmiddag en vanavond toch ook weer veel kramp...zo zielig dat je dan niets aan kunt doen) Nu ligt hij lekekr op de bank met een warmtezak op zijn buikje te "kletsen" met zijn papa.....*smelt, smelt*, zo heerlijk om te zien en dan voel ik me ineens weer heel erg rijk en gelukkig!!!! (Snoet, ik ben vandaag ook weer heerlijk vrouw hahahaha..heb nu dat leuke shirtje aan van de miss etam en mijn nieuwe kleur oogschaduw) Fijne avond meiden!!!
coen krijgt motilium dat geef ik voor zijn fles, na de fles krijgt hij de zantac. maar ik denk dat ik de motilium iets langer voor zijn fles moet geven nu geef ik het steeds met fles erachter aan hij weet nl alles uit te spugen of kronkelt zodanig dat ie het er uit perst.... ik geef hem de motilium (3x dg) en lactulose (2x dg) dan fles en dan zantac(2x dg) maar het blijft even gerotzooi maar hij zal ook wel weer aan de neocate moeten wennen..... daarnaast had ik vanmiddag per ongeluk de M speen en hij dronk er zo super lekker mee, doe ik het net om 20:00 weer en toen spuugde hij weer veel uit..... tis zonde voor het mannetje
wauw! dat komt wel goed bij jullie....denk er om he, de step in wel snel moven hahahahaha ik doe het shirtje morgen aan, een vriendin is gepromoveerd en doet morgen een brunch geven. maar wel met de grote witte step in om eea te verhullen (en de rest denkt huh????)
hahaha Snoet, heb gelet op de step in hoor!!! Wat zielig weer dat hij dan zo moet spugen he.... Veel plezier morgen bij de brunch, lekkerrrrrr Miekiee...hahaha, is een beetje ver om he 8), dacht dat je ergens anders woonde... Ik baalde zo vanavond... had Sven ineens zijn tuut uit zijn mond gepakt met zijn handje en die hield hij echt vast en met zijn andere knuistje ging hij naar zijn mondje toe. Maar toen ik de camera tevoorschijn pakte (en hij stond echt heel dichtbij.....) liet hij natuurlijk die tuut los he.....
nou hartediefje....das ook toevallig! coen deed gisteren precies hetzelfde als sven!!! en vanochtend deed hij echt schaterlachen! echt met een harde giegel en een open mond van oor tot oor echt lachen, dikke lol, anna en ik moesten er ook erg om lachen snoeteman kwam op het geluid af omdat hij dacht dat coen begon met huilen
ZOOOO, heerlijk nog even een paar uurtjes extra geslapen vanochtend!!! Ik ga eens genieten van mijn relaxte dag. Snoet, grappig!!!! Ik heb de schaterlach van Sven niet meer gehoord... maar zal wel een keer weer komen hahahaha. Sky, hoe is het met je meis???? Hellie, hoe gaat het met Finn? Kvinna, hoe is het nu met Noa en het slapen overdag?
@Snoet misschien idd de motilium eerder geven proberen... vervelend dat het zo aanmodderen is. @HArtediefje jammer dat je Sven z'n actie niet op camera hebt kunnen vangen! Hier ook weer wat meegemaakt... Luc zou vrijdag met z'n vriend naar de bios gaan maar hij had helemaal niks van hem gehoord dus hij heeft op een gegeven moment z'n voicemail boos ingesproken dat als hij geen zin had om te gaan hij best wel ff af had kunnen bellen (hij belt nl nogal vaak af) Waren we gisteren bij de zus van Luc op bezoek krijgt hij een sms van de nicht van z'n vriend wat tevens ook een vriendin van ons is. Blijkt hij een overdosis drugs te hebben genomen en opgenomen te zijn in het zkh. Zit nu in een isoleer op de paaz vanwege agressief gedrag, wordt gesedeerd en ligt vast op bed. Heeft donderdag zelfs kirtiek gelegen. Nu is de vraag hoe hij hieruit gaat komen. Hij heeft wel het een en ander meegemaakt (zijn vrouw verloren) en hierdoor zat hij nogal met zichzelf in de knoop af en toe maar dit had volgens mij niemand verwacht...
Citroen...wat een verhaal zeg... wat erg voor die vriend. Want ook psychisch ziek is een ziekte hoor. Hopelijk komt het allemaal goed met hem.... maar was hij dan al langer aan de drugs, of hebben jullie verder nooit wat gemerkt? Pfff... soms krijg je van die akelige berichten. Hadden ze ook kindjes of niet? Lijkt me vreselijk om je geliefde te moeten verliezen.
citroen: tjeeeee wat erg! als iemand diep in de put zit ziet niemand dit aankomen...voor die man een hel om door heen te gaan. heeft hij bewust een od genomen denken jullie? dat zal ws maar een vraag blijven..... hopelijk geen rest verschijnselen door dit gebeuren, wel een teken aan de wand dat hij hulp nodig heeft. verschrikkelijk voor de close familie en vrienden om dit mee te maken!
@Hartediefje ja we wisten wel dat hij gebruikte maar hebben altijd tegen hem gezegt dat dat zijn zaak was maar dat hij wel op moest letten en dat het er bij ons absoluut niet in komt en ook hij zelf niet als hij gebruikt heeft maar dat vond hij zelf ook ivm de kindjes. Ze hadden zelf geen kindjes en alles is heel snel gegaan, van diagnose tot overlijden was 14 maanden en in die 14 maanden heeft alles in het teken gestaan van elk sprankje hoop dat er maar was, de avond voor haar overlijden zei ze zelfs nog dat ze echt nog niet ging.... Ze hebben zich er helemaal in gestort om toch maar beter te kunnen worden. @Snoet of het bewust is of niet is niet duidelijk, hij belde zijn ouders op dat hij aan de drugs zat en dat hij NU hulp nodig had dus die zijn als een gek gekomen en naar de hap gegaan, daar wisten ze natuurlijk geen raad met de situatie dus zijn ze naar de eh gegaan daar ging het helemaal mis, werd hij agressief. NOg een probleempje is dat hij volgens zijn ouders ghb had genomen maar dat strookt niet met hoe hij bezig was die avond... Hij had al hulp van een psycholoog maar helaas heeft dat dus niet mogen helpen...
Pfff...ben toch best zenuwachtig voor morgen bij het sollicitatiegsprek. Heb het ook pas om drie uur...dus moet nog een hele dag doorkomen zeg maar. Daar komt nog bij dat ik Sven voor het eerst naar het dagverblijf breng morgen.... Ik hoop zo dat het toch wat wordt, dan kan ik in ieder geval weer aan de slag en ik zie het dan maar als een nieuwe kans om eens iets anders weer te doen (accountantskantoor) en nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb alleen geen idee wat mijn werk precies in zou houden nu (zal ik dus morgen maar vragen in het gesprek) en als ik dan word aangenomen, hoeveel uur en welke dagen... Ik vind het zo eng, ik ben altijd zo onzeker. Ik kom niet altijd zo over, maar je moet jezelf toch maar weer goed over laten komen in een half uurtje (en schijnbaar maak je de eerste indruk hoe mensen over je denken in de eerste 60 seconden dat ze je zien..) Morgen nog eens een paar keer op hun internetsite doorlezen wat het kantoor allemaal doet (zodat ik toch een beetje goed overkom als ze vragen wat ik van hun bedrijf weet.) Zou willen dat ik niet zo aan mezelf zou twijfelen elke keer,maar nu vind ik het zelf altijd heel vervelend dat ik mezelf zo hecht aan dingen/mensen. Tien jaar met de collega's gezeten en nu hoor je ze ook bijna niet.... er zijn er toch een aantal met mijn gsm nummer, hyves.. valt dan toch even tegen moet ik zeggen hoor. Maar dat is mijn eigen schuld..moet ik mezelf maar niet zo aan dingen hechten. Sorry voor het ego berichtje..maar soms voel je je toch wel eens een beetje alleen. Misschien mis ik ook wel eens die vriendschap die je kan hebben met iemand die je door en door kent van kleins af aan bijvoorbeeld.... Wat dat betreft heb ik heel veel lieve vrienden hoor..maar goed... hahahahaha... emo mutsje hier op de bank.... Maar morgen kom ik over als een lieve, aardige, leuke en positieve meid!!!!
Pfff wat een avond hier. Tim weer ziek en wat er met Stijn is weet ik niet maar hij slaapt gewoon niet. Ben dus benieuwd wat de nacht gaat brengen maar verwacht niet veel slaap...
@Hartediefje pff spannende dag voor jouw vandaag! Heel veel succes met de je sollicitatiegesprek en sterkte met het wennen van Sven op het kdv. Ik vind het niet zo gek hoor dat als je ergens 10 jaar hebt gewerkt dat je je daar toch aan gaat hechten, zeker als je het leuk had op je werk en met je collega's, idd vreemd dat ze niks meer van zichzelf laten horen, zeker na wat er gebeurt is (je ontslag). Hmm ja die 1e indruk zit idd in de 1e minuut, vind het zelf fijn als iemand zeker binnen komt.. dus goed voorbereid idd (en dan vooral in wat je wil en zoekt) en al vooraf telefoon uit, niet de hele tijd met je handen friemelen enz.. en een goede hand geeft en niet zo'n slappe hahaha Je moet maar zo denken ook voor jouw is het een gesprek of je wel bij dat bedrijf en met de voorwaarden wil werken dus stel ook je vragen! Hier is de nacht redelijk gegaan, om 12 uur was het stil en hebben we tot 5 uur toch geslapen met z'n allen. Toen werd Stijn wakker en die zit nu alweer op 38,3 die is ook weer niet lekker..... Het blijft hier maar hangen zeg...
@ Hartediefje: zo gaat het meestal idd met collega's. Je band kan nog zo goed zijn, als je weggaat is het toch snel uit het hoofd en geen contact meer. Maar ik heb zelf toch geleerd om daar waarde aan te hechten. Ik heb het zelf namelijk ook bij oud-collega's. Maar ik merk ook dat het niet 'uit het hart' gaat. Ik denk met plezier aan ze terug, ben soms benieuwd hoe het met ze is en ik heb een geweldige tijd gehad (mede dankzij hen). Kortom, ik denk er heel positief aan terug, maar altijd met lage verwachtingen. Mijn vrienden en familie daarentegen daar reken ik op, die zijn er altijd. Wil niet zeggen dat ik niet begrijp hoe vervelend het voor jou is. Des te meer omdat je niet vrijwillig bent weggegaan. Een sollicitatiegesprek is altijd lastig (en ZEKER als je je kindje ook nog eens voor het eerst moet wegbrengen..). Volgens mij bereid je je hardstikke goed voor. Nog een kleine tip: bereid iets van 2 vragen voor, dan kan je die na afloop stellen. Dat toont heel veel interesse en dat wordt meestal erg gewaardeerd. Het jaarplan (door)lezen kan daarbij helpen. Maar volgens mij kom je er wel hoor. Ik vind je altijd heel spontaan met een goed hartje, dus dat zien ze daar ook. Wees jezelf en bedenk dat niet alles hiervan afhangt. Er zijn altijd kansen en die kom je vanzelf tegen. Succes!!
Dank je wel voor jullie lieve woorden meiden!!!! Ik ben nu heel druk bezig moet opruimen en poetsen hahahaha. Ben maar weer op zolder begonnen en daar vond ik toch nog het baby album van manlief. Maar joh....wat lijkt Sven op hem zeg!!! Sven heeft wel het mondje van mij en zijn oogopslag, maar de vorm van gezichtje, de neus en de wimpertjes, vorm van zijn haartjes op zijn hoofdje...allemaal van mijn knapperd hahahahaha!!! *smelt, smelt* Citroen, gelukkig hebben jullie nog een uurtje of vijf kunnen slapen. Heel vervelend dat de mannetjes steeds ziek blijven. Het weer werkt er ook niet aan mee...het ene moment heel koud en het andere moment warmer, maar wel met regen en veel wind.... Hoop voor je dat ze snel opknappen.
Citroentje, wat een schrik, zeg. Ik weet er alles van. Hartediefje, veel succes vanmiddag! Het slapen overdag gaat goed in de draagzak, slecht in bed. En 's nachts is het nu ook elke nacht bal: minstens twee keer wakker, waarvan één keer echt met honger en vaak de tweede keer met een poepluier. Die heb ik lang 's nachts niet gehad. Nou ja, het is maar een fase, zullen we maar zeggen.