30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    citroen, echo's is 1 van mijn albums, heb er meerdere, moet je even klikken op toon albums

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Snoet ja hoor we hebben goed geoefend haha daar zal het niet aan liggen

4. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    nou weet nu nog niet veel meer ,maar moeders belde net..hij is dus 12 dagen oud(tja blijft klein hoor)

maar ze waren dus vanmiddag om 16:00 lekker wezen wandelen....hun zoontje was onrustig..ze wilde een fles halen...en ineens was hij stil!!!
    ze is gaan kijken en toen lag hij lijk bleek in de wagen en ademde niet meer....ze heeft hem opgepakt..en uit reactie hardhandig ademde die daarna weer..maar kreeg direct een epileptie aanval...de ambulance kwam na 10 min(men wat duurt dat dan lang denk als je in die situatie zit)
    maar ze kregen hem niet uit die aanval...nu net een half uur terug hebben ze hem stil gekregen voor een mri(daarvoor moet je natuurlijk stil liggen anders lukt het niet)kan je nagaan 5 uur verder..al die tijd heeft aan geschokt van de epileptie...leek wel een hoepel zei mijn tante...als het goed is krijgen ze over een uur de uitslag van wat voor schade die hersenbloeding heeft aangericht.
    nou wat denken jullie als jullie dit lezen..ziet er denk ik niet goed uit he?

pff ik wacht hier maar met spanning af weer....sorry hoor kan alleen mijn verhaal hier kwijt..mijn man is in duitsland die zie ik donderdag pas!
    tja zo had ik zondag van hun een kraamfeest en zo dit...bah

5. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Miekiee...oooo, wat erg...(denk dat onze berichtjes elkaar gekruist hebben) Daar moet je toch niet aan denken he... Pffff...toen dat alarm hier afging in zijn bedje zat mijn hart ook in mijn keel. Maar je zal het maar echt meemaken dat je kindje gewoon stopt met ademen en dan te horen dat het zo ernstig is...
    Zit hier met tranen in mijn ogen...ik zeg wel eens dat er nog iets ergers is dan je voldragen kindje verliezen en dat is je kindje wat je hebt meegemaakt bij je verliezen... pffff... heel veel sterkte meis....

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    oh miekie wat erg.... jij hebt zelf ook ervaring met insulten en je weet dat het een zuurstof tekort geeft in de hersentjes.... dus wat doet dat na zo'n tijd....en het is dan ook nog eens zo: waar komen die insulten vandaan, door een hersenbloeding? ook dan is het zaak zo snel mogelijk te handelen. ik lees dit met een klem op mijn borst.

ik wens de ouders dan ook alle sterkte van de wereld toe, en de baby geen lijdensweg, ik schiet er helemaal vol van als ik vervolgens hollands welvaren van 6kg naast me in de wipper zie....

7. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    #767 miekiee, 9 feb 2011
    Laatst bewerkt: 9 feb 2011
    laatste nieuws is dat....hij kritiek ligt(is al 8x gestopt met adem halen)...ligt aan de beademing en ligt in coma.....heeft de mri gehad,maar ze konden er niks in zien,omdat joey's hoofdje vol met bloed zit!!!hopen vandaag weer een mri te maken...en dat ze dan wat meer kunnen zien...

ik denk ook idd dat het of heel zware beperking zal hebben...of dat het overlijd..tja wat is het beste is zo'n geval..je wilt uiteraard je kind niet verliezen...
    weet je...onze kel heeft natuurlijk ook een ernstige beperking...en ben bang dat de ouders die in hun hoofd hebben..van tja miek geniet daar ook zo van!
    maar ja het word wel dan een hele zware weg.....

ik weet niet wat ik zou doen..dat is het lastige..omdat ik kel heb...moet er niet aan denken dat zij weg valt...maar gelukkig heb ik nooit voor de keuze gestaan....denk dat hun die keuze eerdaags krijgen..ben ik bang.

8. kvinna

kvinna Niet meer actief

O Miekiee, wat een gruwelijk nieuws! Dit wens je echt helemaal niemand toe, wat vreselijk. En dan inderdaad hoogstwaarschijnlijk voor een keuze komen te staan, onmenselijk. Heel veel sterkte voor je neef en zijn vrouw en natuurlijk ook voor jou. Zoals Doosje ee keer zei: soms is het leven stom en soms is het leven heel stom. Schrijf het hier maar van je af, voor zover dat kan. Knuffel.

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Oh Miekie dat ziet er niet goed uit.. heel veel sterkte en laten we hopen op een wonder.. kleintjes zijn vaak heel sterk maar ook zo klein en kwetsbaar....

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    nou je gelooft het nooit... Je geeft antwoord op een vraag waar ik al 3 jaar mee zit en niemand me tot nu toe een duidelijk antwoord op heeft gegeven!!!

Ik vertelde toch dat de artsen tijdens de laatste dagen van ons mam niet adequaat hadden gehandeld.. ze heeft 's nachts (in het ziekenhuis) "iets" gehad waardoor ze halfzijdig verlamd was.. (ze had een half jaar eerder al een hersenbloeding gehad maar hier geen restverschijnselen van) dan hoef je mij niet meer uit te leggen dat er iets in de hersenen is gebeurt (werkte zelf met mensen met NAH) dus lijkt het me logisch dat je een scan maakt oid want je kunt er tenslotte anders niet in kijken... ik ben dus gebeld om te komen en terwijl ik bij d'r was kreeg ze een insult... tijdens dat insult denderde d'r zuurstof gehalte als een gek naar beneden.. en ja ook daarover hoef je mij niet meer uit te leggen dat dat schade aan hersenen en andere organen kan betekenen.. en nog steeds waren ze niet van plan om een scan te maken terwijl ze wel echt helemaal een ander persoon was.. (voorbeeldje, normaal zou je alleen tegen ons zeggen dat ze een bepaalde verpleegkundige maar niks vond en nu schold ze ze gewoon de huid vol..) Na 3 dagen zeuren werd er dan eindelijk een scan gemaakt... veel te laat natuurlijk.... en dat is dan nog niet eens alles was er fout is gegaan..dus je snapt nu meteen mijn aversie tegen artsen die niet luisteren!

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    citroen wat schandalig! als er een hersenbloeding gaande is moet er het liefst binnn een uur gehandeld worden. als iemand insulten krijgt des te meer reden om te scannen tenzij reden bekend is en er niets aan gedaan kan worden. maar nog meer schandalig dat er compleet aan jullie voorbij is gegaan het feit dat jullie genegeerd zijn is ongelofelijk moeilijk te verkroppen bij het rouwproces denk ik. en ja zoals je al schrijft iemand gaat een complete karakter verandering door na een beroerte of bloeding

miekie wat een vreselijk nieuws... ik hoop niet dat het tot een keuze moet komen... maar dat het babietje z'n eigen weg kiest.......
    schrijf hier maar lekker van je af! twee zekerheden in het leven zijn dat je geboren wordt en weer gaat. maar de weg er naar toe kan niemand bepalen en het is ongelofelijk oneerlijk als die weg zo kort is of vreselijk moeizaam is

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Miekiee...weet niet zo goed wat ik moet schrijven... wat vreselijk oneerlijk'dat zo'n piepklein babytje dit moet ondergaan en wat een lijdensweg ook voor de ouders. Je wilt idd niet voor de keuze komen te staan... maar hopelijk wat snoet zegt, neemt het leven zelf zijn beslissing wat er gebeurd. Zoals je het schrijft, is er volgens mij ook geen hoop dat het kleintje weer helemaal gezond wordt. Wat een vreselijk bericht.... daar moet je toch niet aan denken en als je dan naar je eigen kindje kijkt, dan slaat de angst je om je hart dat er iets mee zou gebeuren.

Heel veel sterkte voor de papa en mama!!!

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    miekie heb veel aan je achterneefje gedacht, het houdt me toch wel bezig... houdt je ons op de hoogte?

hier in de voorbereiding voor ons weekend weg, erg veel zin in (maar een berichtje wat schril contrast geeft met bovenstaande)

coen drinkt lekker is goed in zijn vel! heeft gisteren van 24:00 tot 6:00 uur geslapen, maar dan kom ik overdag weer zo gek uit met voedingen.... 9:30 -13:30 -17:30, dus volgende fles zou rond 22:00 zijn maar dan zit je weer snachts.... dus ik wacht wanneer hij komt

heb vandaag gebeld met kinderpoli betreft zantac, heb nu zoiets van ïk ga nu niet meer wachten en kluitje in het riet laten sturen ze zouden terug bellen is niet gebeurd..... kreeg al te horen "mw geen enkele baby vind het leuk en als hij u me het spuitje ziet aankomen protesteert hij" maar das niet waar!!!! de motilium en de lactulose neemt hij ook zonder pardon in. ik zou terug gebeld worden maar dat is niet gebeurd dus ga morgen weer bellen:x

14. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Oh Snoet wat vervelend he als ze niet terug bellen! Hopelijk komen ze met een alternatief enne Stijn kent het spuitje ook en wordt dan heel ongeduldig haha

@Miekie hoe is het nu met de kleine?

Wij zijn vanmorgen bij het cb geweest en Tim liet zich van zijn beste kant zien!! Ogentest ging zo goed dat hij zelfs de allerkleinste kon benoemen..zegt de vpk hij hoeft die kleintjes nog niet eens te kunnen maar hij was zo op dreef dus ik dacht ga maar ff door..haha
    De rest ging ook helemaal goed.
    Vanmiddag is hij naar de psz geweest en heb ik Stijn lekker uitgebreid gebadderd en toen ik Tim heb opgehaald was papa ook al thuis en zijn we naar de geboorteboom van Tim gegaan...een lekker gevuld dagje dus niet zoveel bezig geweest met de droevige dingen van vandaag precies 3 jaar geleden...bah zal blij zijn als het morgen is..al maakt dat eigenlijk geen bal uit..!

15. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    citroen hoe vonden jullie erperheide?

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wat goed van tim! tis tenslotte maar een kwestie of ze het willen of niet! althans bij anna wel... toen ze moest"afzwemmen" deed ze ook niet wat ze moest doen als de juf er op toezag....

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ja bericht 777! ik ga altijd voor de gelijke getallen brengt mij geluk (magisch denken houdt dus niet op bij kleuters:D)

18. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    He jammer Snoet, ben je me net voor!!

Ik moet ook proberen om niet te huilen na dat verhaal van Miekieieie...wat vreselijk zeg. Ik ben heel hard aan het duimen om een wonder. Want ook die gebeuren, wonderen. Misschien wel hier.

Hartediefje: heb je al iets gehoord??

Even ego hier: Boazje is een beetje ziekjes....snif. Opa paste vandaag op en hij wilde 's middags geen fles en hij hield na 2 uur lang nog niet op met huilen. Gelukkig kon ik naar huis komen en hij is blijven huilen. Wel iets rustiger geworden en 38.0 koorts.
    Hebben nu een zetpilletje van 60 gram erin gestopt (sorry hoor, maar dat was dan wel weer grappig om te doen....dat anusje 'slokte' die pil echt op hihi) en nu slaapt ie lekker en is ie rustig.
    Hij heeft al de hele week dat ie de fles 's middags niet meer wil. Ik denk dat het tijd wordt voor een ander voedingsschema (hij krijgt nu 5 flessen, waarvan 1 met pap en ook een heel fruithapje). A.s. maandag moet ik weer naar het consultatiebureau, zal het eens vragen.

Bij hoeveel graden koorts moet je eigenlijk de huisarts bellen? Jullie denken toch ook dat het gewoon een griepje o.i.d. is?

778

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ik vond het goed maar heb alleen kempervennen als vergelijkingsmateriaal..
    Wel leuke activiteiten, nachtlampje en vogelhuisje versieren, wannabe activiteiten (tim is schilder geweest en heeft schilderkunst gemaakt haha als we zeggen wat een mooi schilderij zegt hij meteen NEEE SCHILDERKUNST!!
    Zwembad was wat fris voor Stijn maar Tim was er niet uit te slaan.

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Nou dat is bij Tim ook hoor maar het viel dus reuze mee.

Deel Deze Pagina