30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Doosje : Ik weet niet of het veel is nu al 4 uur tussen Valerie haar voedingen, CB heeft niet gezegd dat ze om de 4 uur moet krijgen maar ze geeft het zelf aan. Soms komt ze ook nog wel om de 3 a 3,5 uur hoor en dan krijgt ze ook gewoon een fles natuurlijk. Maar vaak komt ze gewoon pas om de 4 uur. Vandaag dan weer om de 3 uur, alleen nu net valt ze weer in slaap terwijl ze rond 2 uur haar eten gehad heeft, dus laat ik haar maar even lekker, ze ligt toch in 't wipstoeltje naast me.
    Idd alleen zij krijgt een mooi jurkje aan met de bruiloft en verder mogen de gasten zelf uitzoeken wat ze hun kids aantrekken hihi.

@logeren : hier absoluut nog niet! Oma past wel regelmatig op hier, overdag een paar uurtjes als ik boodschappen moet doen of iets dergelijks maar langer dan dat niet, en ik laat Valerie zeker nog niet uit logeren gaan, ik wil m'n moppie lekker thuis hebben!

@Elleke : pfffff jemig wat een heftig verhaal zeg.. en wat vreselijk dat je zo behandeld wordt :x! Hoop dat je er uit komt en dat het binnenkort allemaal achter de rug is, zodat jij tot rust kunt komen en eindelijk kan gaan genieten. Veel sterkte lieverd en een dikke knuffel. En wat een poepie is Caitlynn zeg :).

@Hartediefje : ik geloof daar ook wel in hoor, ik geloof ook ergens wel zelfs dat Valerie meer ziet dan wij, want van de week keek ze zo geconcentreerd heen en weer naar een paar plekken op het plafond en begon ze iedere keer te lachen als ze daar naar keek dus ja. Tuurlijk mis je Esmee heel erg da's toch logisch. Dikke knuffel ook voor jou hoor!
    En wat een gedoe zeg, hij had idd wel eens mogen vragen aan jou of het wel uit kwam...

@Citroen : pff wat een gedoe zeg, met dat helmpje...

Sorry hoor heb de rest wel bijgelezen maar even geen puf om te reageren, 't is hier nog steeds druk druk :).

Heb gisteren m'n trouwjurk gekocht! Hij zit iets te krap (kilootje of 5 a 6 afvallen dus) en is iets te lang maar da's niet erg. 27 Mei heb ik de pasafspraak dus heb zowieso tot die tijd om af te vallen haha. Het is een mooie!

Zal ook nog even een fotootje spammen van ons meissie, how cute kun je zijn :D :

Bekijk bijlage 130921

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hi meiden! wat een schatje is joey en wat alert!!!!

weer een dag gewerkt pfffff vermoeiend!!!! vanavond relaxen bij de mol

coen zijn flessen gaan wisselend, nu weer moeilijker drinken hij heeft losec tabletten gehad die ik op moet lossen maar de korreltjes van die tabletten gaan in zijn keel zitten en daarvan gaat ie kokken is het ook niet dus...... ik zal eens contact opnemen met de apotheek

moet gauw verder, coen heeft poepbroek en moet zijn bed in

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Shadow wat een wijsneusje!!

@Snoet wat blijft dat lastig zeg met de medicatie van Coen

@Miekie jeetje wat ziet Joey er goed uit!! Je zou zo niet zeggen dat hij zo ziek is! Hopelijk knapt hij van het buidelen goed op, blijkt vaak dat ze daar echt veel aan hebben!

@Hartediefje idd maar goed verzorgen die man van je...ze zijn vaak zo zielig he als ze wat hebben.. maar idd blijft een vervelende plek!

Over het korstje, het is idd om te leren kauwen, het middelste is daar te zacht voor en als je het sopt helemaal natuurlijk en volgens mijn vriendin ook voor de smaak..
    Stijn vond het maar niks haha alles stopt hij in z'n mondje behalve de broodkorst!! ach ja morgen weer 1 in z'n handje en we zien wel.

Verder weten we waar het huilen van een paar dagen terug van kwam (fijn he bij baby's kom je daar meestal achteraf pas achter..) hij krijgt 2(!!!) tandjes onder, ze zijn echt bijna door. Inmiddels gaat het slapen weer goed, gister zelfs om 10 uur z'n laatste fles gegeven en vanmorgen werd hij om 7.15 wakker!

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wauw wat gaat het snel citroen! tja en ze komen meestal niet alleen die tandjes.

en ja het brood.... ook als ze echt een boterham mogen wordt geadviseerd om geen vers brood te geven maar iets ouder brood kan je bijna niet voorstellen dat ze over een jaar de oren van je hoofd eten en over 2 jaar niets meer willen....

hartediefje, fijn dat je kies het weer doet! hihi en ja lekker slapen... ik zei net tegen snoeteman, zal er eens nachtje over slapen en daar achter aan|: ik wou echt dat ik er een nachtje over kon slapen! maargoed het is nu eenmaal zo...

miekie ach..... die mannen he? hebben ze ook eens niet alleen het plezier;) succes met je man (voor jou dan:D)

ik moet nu even stofzuigen (2 oude katten en astma....) en snoeteman eens aan de opruim van de tafel zetten;) (delegeren die hap!)

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    heb net op de site van de 9maandenbeurs de persfoto gevonden van gisteren...die van mij is helemaal rechts

6. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Citroen...hahaha, mijn man is niet geholpen hoor... maar miekiee dr man!!

Wat een leuke persfoto van alle mannen. Maar jullie hebben hem maar mooi mee naar huis genomen!!!!

En die tandjes... ik heb soms echt het idee dat het bij Sven ook al aan het werken is... vanonder zitten er best al bobbeltjes, vooral zijn hoektanden zijn heel dik al. En mijn vriendin die woensdag even opgepast heeft zei het ook al..hij heeft best bobbels in zijn mond....
    Maar het is idd zo vervelend dat je pas achteraf altijd denkt..o ja..dat zal het wel geweest zijn... je zou eigenlijk iets moeten doorkrijgen dat je ook gelijk weet wat er aan de hand is...zou voor de kleintjes ook fijner zijn..

Snoet.. slapen...ik wil ook slapen hahahahaha... ik ben idd al blij met vijf uur slaap achter elkaar!
    Wat vervelend dat die nieuwe medicijnen ook niet echt een succes zijn....zo blijf je maar sukkelen zeg...

Shadow, wat een leuke foto! En wat is het heerlijk om je trouwjurk uit te kiezen he. Ik vond het zo geweldig die eerste keer...echt in zo'n mooie jurk met sleep....ik heb hem nog steeds boven op zolder liggen. (hahahaha...woog toen alleen nog 54 kilo..dus elf kilo lichter..)

Miekie, wilde ook nog zeggen dat je aan Joey helemaal niet zo goed kan zien dat hij zo ziek is...wat een alert kijkend mannetje... ik ben er toch ook veel mee bezig moet ik zeggen hoor, hoop zo dat het goed komt...

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    oeps..klopt bij jouw was je kies gemaakt...zat met m'n gedachte al verder met typen denk ik...

Enne over die persfoto..dit zijn de winnaars, ze hebben 5 wagens weggegeven gisteren.

8. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    OOO hahahaha...ik dacht dat ze maar 1 wagen weggaven....ook niet goed gelezen denk ik .....ik vraag me soms af hoe ik dat straks moet gaan doen hoor....nieuwe baan en dan de dingen onthouden, want mijn geheugen is nog steeds een zeef.... en zo afwezig dat ik af en toe kan zijn....
    Komt vast wel weer goed...hahahaha..negen maanden op, negen maanden af.... (hou ik me daar maar aan vast hahahaha)

9. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja misschien stom, maar ik schrok juist een beetje van de foto van Joey..Ik weet niet waarom, maar er overviel me een heel naar gevoel. Kan natuurlijk ook komen omdat ik de hele achtergrond nu ken. Ik hoop dat ie heel sterk is, maar ik vind dat je dat wel ziet op de foto. Ik ben namelijk nog steeds hard aan het duimen hoor Miekieieie....ik hoop zo ontzettend dat het goedkomt!!! Zo'n klein humpje...het leven is niet eerlijk.

Dank voor de broodverhaaltjes! Ik ga nu naar bedje, kan m'n ogen niet meer openhouden. Kwam even kijken of er nieuws was van Miekieieie....hopelijk morgen iets heel goeds!!

10. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Doosje..had ik ook hoor... het werd ineens zo veel harder dat zo'n wurmpje dit mee moet maken.... Bij het zien van de foto was ik ook echt even boos dat het leven soms zo oneerlijk kan zijn... waarom zo'n kleintje zo ziek laten zijn???? Maar helaas...we hebben het niet voor het zeggen. *duim, duim,duim*

11. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Hallo allemaal, hier een bijna-mama ;) .
    Ik heb geprobeerd om alles bij te lezen, maar het is gewoon te veel, dus op voorhand mijn excuses als ik aan bepaalde zaken voorbij ga.
    Kan iemand me in één zin uitleggen wie Joey is en wat er met hem aan de hand is? Heb de laatste posts gelezen, maar het lukt me niet om de link met Miekiee te vinden.... :( Sorry....

Hier alles goed, m'n verlof is ingegaan en ik besef het gewoon nog niet. Zit hier een beetje voor me uit te internetten, zie de tijd wegtikken en denk steeds 'zodadelijk moet ik nog even iets doen!' Maar ik weet niet zo goed wát! Wasje draaien, beetje opruimen en zorgen dat aan het eind van de dag iets lekkers op tafel staat voor de man die van z'n werk komt. Als ik die zin zo lees denk ik 'Help! ik word een huismuts!' Hopelijk kan ik er binnenkort een beetje van genieten...

Gisteren een liggingsecho gehad en BabyNuk ligt al met haar hoofdje naar beneden, dus da's een goed teken. Verder gewoon helemaal geen nieuws, behalve dat ik me goed voel en hoop dat ze misschien iets vroeger komt :D . Kan niet wachten!

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Nuk, in principe moet je niets...alleen proberen te genieten van de rust die je nu nog even hebt hahahaha... want straks als beebje er is, wordt het ineens een achtbaan van emoties en drukke tijden (wel positief bedoeld hoor!!!, want je kunt helemaal opgaan door de liefde die je voor je kindje voelt... het is niet uit te leggen wat je voelt als je je kleintje voor het eerst ziet en vasthoudt)

Joey is het kindje van Miekie's neef. Die heeft met twee weken een hersenbloeding gehad en nu is het afwachten hoe hij er uit komt of dat ze moeten beslissen om behandeling stop te zetten...we leven dus heel erg met miekiee en dr familie mee...

Hopelijk kun je hier over een week of drie/ vier lekker meekletsen als versgebakken mama!!!! (mag nu ook hoor hahahaha, is gezellig!)

13. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ha Nuk! Dat is een heel normaal gevoel hoor, dat had ik ook toen. Ik wist het gewoon even niet meer...wat moest ik nou doen?? Toen heb ik in Frankrijk wat leuke meubeltjes gekocht op brocantes en ben die lekker gaan opknappen. Dus nu hangt er een hollands vliegtuiglampje, staat er een vogelkastje en een vogelvoetenbankje op Boaz z'n kamer. Vond het erg leuk om te doen!
    Maar idd...zoek iets wat je leuk vindt en vooral: voel je niet schuldig.

Miekieieie: hoe is het???

Hier: we gaan op zoek naar een andere creche. Jammer, maar het is niet te doen blijkt. Supermooi concept, maar allebei ons werk laat het niet toe. Ben dus nu als een gek aan het zoeken naar een kinderdagverblijf in Utrecht wat nog plek heeft. Tips zijn welkom haha!

14. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Doosje...zal niet makkelijk zijn denk ik in Utrecht... Hoop dat je snel een goede plek gevonden hebt voor Boaz. Jammer dat het niet werkt met de creche..maar vond het ook best omslachtig toen ik het las.

Miekie...hoe is het...geen nieuws is goed nieuws zeggen ze altijd bij ons thuis.... hoop dat het zo ook is voor dat lieve mannetje.

Ik ben in ieder geval weer heel blij dat het weekend is...man...wat heb ik het even gehad. Zo moe ineens...weer snipverkouden.. Sven is vandaag erg onrustig geweest door zijn darmpjes en is ook weer verkouden. Senne heeft zijn eerste kinderfeestje gehad en vond het heel erg leuk. (en mama is weer supertrots dat hij braaf is geweest hahahaha) Morgen gaan we met alle kids (behalve Sven dan hahaha, die gaat even bij opa en oma knuffelen) naar Piet Piraat in het theater. Ben zo benieuwd wat Senne er van vindt om het zo te zien. (tv is toch heel anders) En verder ga ik eens niet teveel doen van het weekend. De wasjes en dan houdt het ver op denk ik.

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Miekie nog nieuws van Joey?

Hey Nuk... probeer idd lekker te genieten van je rust, straks komt die kleine eerder en heb je niet voldoende rust genomen (ken het...Tim kwam met 37 weken al.. en ik dacht nog tijd zat te hebben om rustig aan te doen)

@Hartediefje ben benieuwd hoe de Piet Piraatshow is, zag het nl ook en wil er misschien met Tim naar toe.

@Doosje en anderen die het wel zagen zitten... ik heb vandaag op de huishoudbeurs / negenmaandenbeurs een boekje en dvd gekocht met oefeningen en uitleg over gebaren met baby's, gebaseerd op de officiele gebarentaal en verdeeld in verschillende boekjes.
    www.wapperkids.nl

Zo en nu lekker naar bed, ben helemaal gaar, vanmorgen eerst babymassage gehad en daarna meteen in de trein naar de rai en was om half 11 thuis... nog wel even lekker met Stijn kunnen knuffelen gelukkig en Tim ook nog ff een kus gebracht, vond hij ook wel fijn ondanks dat hij er wakker van werd..

16. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah leuk Citrus! Ik ga meteen even checken. Nu je het zegt: ik heb helemaal niets meer terug gehoord van die gebarentaal dame over de workshops. Nou, eerst even dit checken dan. Ben benieuwd wat jij ervan vindt.

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ha meiden!

welkom nuk! gek he? die rust en straks ga je het razend druk krijgen:D

hartediefje fijn dat hubby thuis is kan jij even bij tanken

ik ben ook benieuwd hoe het met joey is...... geen bericht goed bericht?

piet piraat??? leuk! wij gaan over 3 weken naar kabouter plop die speelt in een theater in zeeuwsh vlaanderen

doosje...OEI lijkt me moeilijk op kdv in jou buurt te vinden, al gedacht aan gastouder?

hier: ik denk dat ik een noro virus heb, felle steken door mijn hele buik misselijk branderige ogen.... en laat ik juist vandaag op visite moeten en eters krijgen..... neefje wordt 1 en jeugdvriendin komt met man en zoon die volgende week 1 wordt en we daar niet naar toe kunnen omdat we ergens anders naar toe moeten kan het dus niet maken om af te zeggen

18. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, beterschap.... hopelijk wordt het minder en kun je toch genieten van je dag!
    Hahaha, denk dat wij naar hetzelfde theater gaan vanmiddag als jij naar Kabouter Plop. Is ook heel erg leuk hoor. Ik ben daar toen een keer met mijn zusje en dr dochtertje naar toe geweest. (ik weet niet wie het leuker vond hahahaha)

Citroen, ik ga het zeker bekijken, vind het wel interessant van die gebaren met je baby.

Miekie..hoe is het???

19. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    jaaaaaaaaaaaaaa ben ik ff snel weer!!!

het gaat zooooooooooooooooooooooooo goed met joey!! nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    zijn medicatie zijn ze aan het afbouwen....hij heeft geen epileptie aanvallen meer gehad.(hier krijgt hij dan wel medicatie voor)
    maar de arsten staan verbaasd naast de zijlijn te kijken hoe goed joey het eigenlijk doet.dit had niemand verwacht!
    omdat als hij wakker was hij tot nu toe altijd een enorm grote aanval kreeg,en men hadden gezegd..krijgt hij dit 1 keer dan doen we niks meer,want hier was niet mee te leven!

hij ligt nu zelf ipv ic nu op high care!!!!

omdat zijn hersenhelft bezig is met afsterven(dit omdat het nog vol met bloed zit,wat niet weg kan)blijft het natuurlijk spannend wat en hoe joey hier straks uitkomt.dokters hadden wel gezegd dat het gevaar nog niet geweken is..maar dat dit eigenlijk al een heel bijzonder mannetje is,en altijd zal blijven.

dus eigenlijk moeten jullie er nu vanuit gaan..geen nieuws goed nieuws..want komt er iets weer erg,dan moet ik het altijd gelijk van me afschrijven,vandaar dat ik even niet gereageert had.

maar natuurlijk ook dat m'n man donderdag aan z'n zaakie geholpen is..(gaat goed) dus hij moet rustig aan doen,en miekie draait de boel hier.
    en gisteren was hij ook nog jarig(leuk verjaardags kado toch die sterilisatie?hihi)

nou als er weer nieuws is hou ik jullie uiteraard op de hoogte..heb verder wel alles gelezen,maar geen tijd om te reageren,moet zo weg.

nou dames..fijn weekend allemaal

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Miekie wat een sterk kereltje is het zeg!! Hopelijk wordt zijn vechtlust ook beloond!

@Doosje en Hartediefje ik kon me op de beurs ook op de workshop lijst zetten, krijg dan een mail wanneer ze in de buurt zijn. Heb zelf de website nog niet goed bekeken maar je zou je ook via de site kunnen aanmelden.

@Snoet beterschap!

Wij hadden Stijn net weer een broodkorst gegeven tijdens het eten en Luc vond het helemaal niks haha, zegt ie ook nog dat ie zich dat niet kan herrineren van Tim maar ja als je dat nooit doet weet je dat dus ook niet.... Blijf het soms erg lastig vinden dat ik de zorg rondom Tim en Stijn grotendeels moet doen en moet bedenken, hij doet het wel als ik het vraag hoor maar uit zichzelf Tim of Stijn in bad doen bv zal hij nooit doen. Flesjes tijden weet hij gewoon niet terwijl die echt al een tijdje hetzelfde zijn en hij elke weekend toch thuis is... Als ik iets met hem wil overleggen zegt hij altijd ja doe maar ik hoor wel hoe het gaat... grrrr wat heb ik daar nou aan?? denk gewoon ff mee maarja als je al niet weet hoe het normaal gesproken gaat kun je natuurlijk ook geen verandering of gevolgen bedenken ...
    Sorry...heb ff het baal ofzo..

Deel Deze Pagina