Snoet.. hier viel het huilen dit keer mee. Hij was al stil nadat ik hem gepakt had na de spuiten.. vorige keer kon ik hem niet eens rustig aankleden. Nu lag hij weer al te lachen...tot hij thuis was...hij kwam maar niet in slaap na zijn fles van elf uur en heeft best veel gehuild al. Nu na de fles van drie uur gaat het gelukkig nog goed. (ik ben op een gegeven moment een half uur gaan lopen met de wagen tot ik Senne op moest halen en dan was hij stil). Nu ligt hij tussen Senne en mij in op de bank hahahaha... we zitten allebei op onze laptops. Ik denk dat ik zelf ook maar met potjes begin, maar wil het wel aanwennen om vers te geven. En ik weet ook niet of ik precies tot de vier maanden wacht hoor...mss ga ik hem over een paar weken ook wel al een paar eetlepeltjes per dag geven. Citroen, gaaf het feest van Sinterklaas..idd je bent zelf helemaal gaar, maar die kindersnoetjes is zo geweldig om te zien als ze zo genieten. Jammer is het..maar op een gegeven moment weet je niet beter en ga je er al vanuit dat hij toch niet meegaat. Nuk, je kleintje zal zo haar lievelingshouding wel hebben..ze hebben meestal te weinig plek om nu nog door heel je buik te draaien. Hoop je ook snel hier te zien als kersverse mama, maar je moet haar nog even goed binnenhouden nu hoor...is nog veel te vroeg. Nog een weekje of drie he hahahaha. Manlief komt zo lekker thuis, moet morgen naar de tandarts en wat is dat even een lekker gevoel...even op het gemak onder de douche vanavond, hij doet de fles van zeven uur.. samen Senne op bed leggen en gewoon eventjes tegen elkaar hangen op de bank hahaha...
Wij hebben de uitslag van de 2e meting van de fysio......93% (!!??) Ze gaan woensdag samen zitten om de meetbandjes en de berekeningen te vergelijken, het kan zijn (omdat Stijn al redelijk veel op z'n buik rolt) dat er al natuurlijk herstel is, het is dus ff afwachten weer.....ALWEER
Hoi meiden, Ik dacht ik zal jullie ook ff laten genieten van Caitlynn's bananenhapje.... YouTube - hapje2-20110221.mp4 Gister middag opgenomen, eerste hapje was zaterdag al, daar hebben we foto's van.... Groetjes, Elleke
Whaah, Elleke, ik zit hier gewoon compleet weg te smelten terwijl ik naar het bananenhapje van Caitlynn kijk!!
@Elleke dat doet ze al goed zeg!! Ik heb net weer de fysio aan de lijn gehad. Ze hebben alles vergeleken en de bandjes ook op elkaar gelegd en nu blijkt dat Stijn z'n hoofdje in de breedte nauwelijks is gegroeid en in de lengte 7mm (in 3 weken!!) dat verklaart het grote verschil in %. Hiermee komt Stijn onder de helmnorm uit voor nu. We gaan nu dus ook geen helmpje doen als je ziet wat het in 3 weken al natuulijk hersteld is en de snelle groei van de schedel gaat de komende 3 maanden nog door dus er kan gewoon nog heel veel verbeteren. Ze vond het wel leuk (ook als studie) om nog een paar keer te komen meten gewoon om de vorderingen zichtbaar te maken dus 16 maart komt ze nog een keer meten.
wat een geweldige filmpjes zeg! en wat doet caitlynn het goed zeg...zo snel al..denk dat ik mag pas beginnen met 6 mnd ivm ecceem! en dan stijn met z'n rode wangetjes....mooie oogjes en mooie volle lipjes heeft hij zeg.. wat hebben we toch mooie kids
@ Nuk: geniet nog maar even van die rust ja het is echt waar, je krijgt het staks nog druk genoeg @onverschillige man: ja deels herkenbaar. glimvriend let ook niet echt op de etens- en verschoontijden van Collin. ik probeer daar gewoon echt goed een ritme in te krijgen (zover Collin dat toelaat natuurlijk), maar glimvriend geeft hem rustig een half uur eerder al te eten waardoor het hele voedingsschema weer verschuift @BZV: ik bescheur me altijd zo om de opmerkingen die in het BZV topic hier op het forum geplaatst worden. lekker al die boeren en hun potentiele boerinnetjes afkraken @vandaag: toen ik Collin ging verschonen en andere kleertjes wou aandoen heb ik hem even op zijn buikje gelegd op het aankleedkussen, geweldig vond ie dat! bleek ook wel toen ik merkte dat het aankleedkussen nat was Daarna hield ik hem even onder zijn armen vast en meneer stond gewoon met beide voeten uitgerekt op de commode het scheelt niet veel of ik kan hem straks nog loslaten
OOO, wat een leuke filmpjes!!! en wat een mooie kindjes inderdaad hier hahahaha... we hebben goed ons best gedaan met zijn allen. Glim, wat kijkt hij al ondeugend zeg! Citroen, wat een schat van een ventje met die rode wangetjes. Elleke, wat eet ze al goed van haar fruithapje zeg!!!! Vandaag heb ik mijn eerste werkdag gehad en wat was het HEERLIJK!!!!!!!!!! Oooo, ik vond het zo lekker om weer aan de slag te zijn en me nuttig te maken zeg maar... even er tussen uit, weer het "normale" ritme. Ja, ik voel me gelijk weer stukken beter en vol energie! Ik heb zelfs meer geduld voor mijn gevoel gehad vanavond met Senne. Hij was wel heel erg moe van een hele dag hoor...is toch weer even wennen voor hem. En zal je zien..is hij al die tijd wakker om half zeven, ligt hij vanochtend nog heerlijk te pitten hahahaha. Maar ik mag ook gewoon maandag, dindsdag en donderdag gaan werken. Heerlijk dus!!!
wat ontzettend schattig zeg al die beebjes! hartedief had aan je gedacht, fijn dat het je bevalt! miekie idd wij zullen pas met 6 maanden mogen starten met hapjes ivm eczeem en allergie doosje ben je nog ingegaan op aanbod kdv? hier DRUK! balans werk prive is even lastig gezien er op vrije dagen en weekenden ook nog afspraken stonden. nu is huis dus grote puinhoop! maar dat ga ik vandaag in orde maken (wat best lastig is met 2 kindjes die de aandacht vragen....) coen heeft nu weer 2 prut oogjes die voortdurend dicht zitten en drinken gaat redelijk alleen saonds/snachts is ie in de war. hij slaapt de avond wel door maar de nacht niet. maak ik hem wakkeer om 23:30 dan drinkt ie amper dus nu laat ik hem na zijn fles van 18:30 slapen tot ie zelf komt dan lurkt ie hem tenmisnste leeg snachts moet ik toch op..... (maar is wel balen nu ik weer werk) elleke is het een beetje rustig op het thuisfront en kan je genieten van je meisje je niet gek laten maken hoor
Goeiemorgen, @ werkende mama's: ik ben helemaal niet jaloers op jullie als ik dit zo allemaal lees.... Ik mis wel eens mensen om me heen, maar ben blij dat ik de stress niet heb van op tijd klaar zijn en vanalles moeten doen om werktijden heen.... @ thuisfront: hier gaat het redelijk. Volgende week heeft manlief weer afspraak bij de mediator om verder te bakkeleien. Gisteren heeft hij een sollicitatiegesprek gehad dat heel positief was, vanavond horen we meer. Met K. gaat het redelijk, als hij tenminste weer even went aan het hier zijn. Na een weekend bij zijn moeder heb ik altijd ff veel moeite met hem.... Met mijzelf gaat het wel. Ik heb een eerste afspraak gehad met maatschappelijk werk, wordt vandaag gebeld voor een thuisbezoek, zodat we kunnen kijken waar ik precies hulp bij nodig heb. Heb ook gevraagd om praktische hulp bij "regelzaken". Hoop dat ik daar ook hulp bij krijg, want ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer..... Ga nu ff kadootjes halen voor een jarige tweeling (kinderfeestje van K.) en de Hans Textiel leegkopen..... vast grotere maten voor Caitlynn inslaan.... Groetjes, Elleke
Ah wat een schatje die Collin!! @miekie ik mocht ook al eerder beginnen met hapjes hoor en loop met Stijn ook bij de dermatoloog vanwege eczeem. Hij had het ook al vroeg maar het wordt niet erger nu...zelfs toen we een tijdje pepti gebruikte ging het niet weg. Denk dat het dus echt te maken heeft met waar de eczeem vandaan komt.. @Snoet jij zult dus waarschijnlijk wel tot 6 mnd moeten wachten... @hartediefje fijn dat je 1e werkdag goed bevallen is. Hoe was de Piet Piraatshow? Ik heb gisteren kaartjes geboekt voor Tim en mij (vraag luc nieteens meer mee, kan die bij Stijn blijven)
Wat een geweldige filmpjes inderdaad. En wat een heerlijke blik heeft Collin in z'n ogen, haha. Hartediefje: dat kan ik me dus wel voorstellen, dat je eerste werkdag zo goed is bevallen. Ik vind het nu, in m'n eerste week (!) al lastig dat ik niemand om me heen heb om mee te praten, haha. Gelukkig heeft een vriendin vandaag ook vrij en gaan we vanmiddag lekker koffiedrinken en taartjes eten . En ik vind het toch moeilijk hoor, dat ik nu 'moet genieten', omdat ik het straks zo druk ga krijgen. Het voelt een beetje hetzelfde als 'voorslapen', omdat je weet dat je straks geen nachtrust meer hebt; dat kan ook niet!
haha Nuk idd voorslapen kan niet. Het genieten zit hem vooral in dingen doen die je leuk vind of graag doet al zit je maar met een boek op de bank of met een leuke film. Idd lekker koffie drinken en taartjes eten is ook heel gezellig. En als je behoefte hebt aan lekker dutten 's middags doe het dan ook gewoon. Als je kleintje er is geniet je ook maar dan heb je idd wel druk en zul je (zeker de 1e tijd) wat minder tijd hebben voor bv dat boek of gezellig op stap gaan. Ik merkte dat nu met mijn zw van Stijn, Tim kwam met 37 weken, ik had net 3 weken verlof en had nog vanalles gedaan waardoor ik eigenlijk niet echt uitgerust aan de bevalling begon en tel daar de gebroken nachten bij op..... Nu met Stijn heb ik (noodgedwongen) de laatste weken weinig tot niks gedaan en was ik na de bevalling sneller hersteld, ik denk echt dat het daarmee te maken heeft.