30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Jezus, Doos, wat een bizar verhaal van de schoonmaakster!! :$ Hoe reageer je dan eigenlijk, als je zulk soort nieuws onverwacht van haar zoon hoort?? :(

En dat Facebook-verhaal vind ik ook lastig. Ik weet natuurlijk niet hoe ik zou zijn op het moment dat ik een kindje heb verloren, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een foto op FB zou plaatsen. Nu heeft iemand dat wel gedaan en jij bent gewoon heel eerlijk geweest door te zeggen dat je het confronterend vindt. Dat andere mensen dan reageren alsof jij iets raars hebt gezegd vind ik daarom een beetje kortzichtig. Jij hebt gewoon gedeeld wat zo'n foto met jou doet, wat kan daar nou verkeerd aan zijn? Je gevoel is je gevoel, hoor, en als die vriendin jou goed genoeg kent zou ik me niet al te veel zorgen maken.

Pfff, ik hoop zoiets nooit van dichtbij mee te maken...

Even iets heel anders...
    Misschien een beetje een rare vraag, maar manlief en ik vroegen ons vandaag ineens het volgende af: stel je voor dat je vliezen 's nachts breken en het hele bed zit onder het vruchtwater. Ben je daar dan voor verzekerd? Ik heb voorzorgsmaatregelen genomen, hoor, maar we vroegen het ons ineens af, want het zal je maar gebeuren dat je je matras van een paar honderd euro dan weg kunt gooien...:) .

2. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Doosje idd bizar van de schoonmaakster..had er helemaal overheen gelezen..zie net ineens Nuk erop reageren en denk dat heb ik helemaal niet gelezen...

@Nuk of je ervoor verzekerd bent weet ik eigenlijk niet. Wat ik wel weet is dat als je vliezen breken er wel ineens een plens vruchtwater kan komen maar dan ga je toch uit bed en trek je maand(kraam)verband aan, waarschijnlijk heeft dan de beschermhoes je matras wel goed beschermd. Weet niet of je de bescherming uit het kraampakket hebt gebruikt? Ik vond dat bij Tim zo kraken en zweten dat ik nu bij Stijn een beschermhoes op de markt heb gekocht, straks kan ik hem op het bed van Tim of Stijn gebruiken (als ze zindelijk worden zeg maar) en koste maar 15 euro maar wel de zekerheid dat het matras goed beschermt is.

Hier zijn we weer met een nieuw ritme aan het vogelen. Stijn heeft vrijdagavond z'n laatste fles al om 20 uur gekregen, we waren nl naar een verjaardag geweest en Stijn ging bij thuiskomst niet meer slapen dus op de gok maar fles gegeven en in bed gelegd, wordt hij zaterdag om 7 uur wakker!! Gister was hij om 19.30 doodop dus toen alvast een fles gegeven en vanmorgen was het 8 uur voordat we hem hoorden!! Gewoon zo uit het niks maar goed nu zitten we dus met een erg vermoeide Stijn tussen 18 uur en 20 uur want hem op bed leggen vinden we dan ook zonde want dat slaapt hij weer in en moeten we hem weer wakker maken dus vandaag heeft hij om 19 uur z'n fles gehad...ben benieuwd morgenvroeg!

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Nuk...geloof me... als het je overkomt, dan wil je ook je overleden kindje laten zien aan de mensen... het is idd moeilijk voor te stellen als je het zelf niet hebt meegemaakt (en wat hoop ik dat niemand dit mee moet maken...) Maar je mag idd zeggen wat je denkt.. dat is het met internet. Als je dingen erop zet, kan je reacties verwachten en dat kan dan niet altijd zijn zoals jij wilt, iedereen mag op een normale manier zeggen wat hij vind.

Jee, die schoonmaakster...had het wel gelezen, maar helemaal vergeten te reageren. Wat bizar zeg.... zou ze dan niets van gegevens hebben waaruit ze weten wie ze moeten inlichten als er iemand is overleden....

Citroen, wel heerlijk dat hij zo lang slaapt zeg *jaloers, jaloers, jaloers......hahaha* Zo zie je maar dat de kindjes op een gegeven moment echt zelf hun ritme aan gaan geven. Ik vind het nog zo moeilijk voor te stellen dat hij over een paar maanden gewoon groente en fruit eet en dan ook idd 's avonds rond acht uur zijn laatste fles krijgt. Maar wat kijk ik uit naar die tijd hahaha. Ben benieuwd hoe lang Stijn nu slaapt!

Snoet, helemaal relaxed na je middagje sauna????

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja raar he die schoonmaakster. En weet je wat? Ze heeft onze sleutel nog thuis, dus ik moet volgende week weer haar zoon bellen om daarnaar te vragen. Dat vind ik wel heel vervelend, vooral om hen daarmee lastig te vallen.

En Hartediefje, ik snap precies wat je zegt. Ik vind ook dat dat moet kunnen en ik begrijp heel goed dat je je kindje wilt laten zien. Je bent er trots op, het is je hart en alles voor je. Ik wilde alleen heel voorzichtig aan haar laten weten dat ik het zelf fijn had gevonden als ik bijv. even was 'voorbereid' op zo'n foto. Als ik de keus had gehad om ernaar te kijken. Ik ben bijv. iemand die nooit meegaat met een wake ofzo. Ik vind dat heel moeilijk en ik wacht eigenlijk altijd op de koude gang..dan ben ik alleen met m'n verdriet, want het kijken lukt me niet. Dat vind ik te lastig.
    Ik heb haar i.i.g. gemaild om alles uit te leggen. Ik heb ook een mail van een vriendin (die ik zelf niet ken) gehad, waarin me verteld werd dat ik juist niet meelevend was, dat ik niet wist waar ik het over had (en daar had ze natuurlijk wel een beetje gelijk in..) en dat facebook misschien wel geen plek voor mij was als ik iemand publiekelijk zo de grond intrap.....
    Nou, daar heb ik wel een kwartiertje om zitten janken hoor. Dat iemand denkt dat ik die vriendin zo zou willen kwetsen op facebook...dat zou ik nooit, maar dan ook echt nooit zo willen.
    Wat ik had geschreven was 'lieve suus, ik schrik eigenlijk heel erg van deze foto...ik weet niet of het de goede plek is om dit zo neer te zetten....ik bedoel het juist heel meelevend, echt lief, maar ik vind het moeilijk'.

Misschien had ik dat wel iets anders moeten zeggen...Maar goed, ik heb al m'n opmerkingen weggehaald, want ik wil niemand kwetsen en vooral haar niet. Ik hoop dat ze me nog terugschrijft (ik heb zelf overigens niet gereageerd op die mail van die vriendin van haar).
    Ik wou dat ik niets had gezegd.

@ Nuk: wat een grappige vraag...ik zou het alleen niet weten. Misschien moet je je verzekering eens bellen? Denk dat het eigenlijk best eens zou kunnen dat je dan je geld terugkrijgt.

@ Snoet: voelt Anna zich al beter?

5. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hey dames...

nuk..wat een bizar verhaal????????//dat de fam jou hierover niet hebben ingelicht??wie weet wild jij ook wel even condoleren??arm mens...
    en over de matras heb ik idd net als citroen zo'n hoeslaken die zeg maar waterdicht is..op het matras gedaan..nu ligt hij bij sterre op bed..voor als ze evt in haar broek plast!!

hier is sterre behoorlijk aan het spugen..heeft buikpijn..ff in de gaten houden...
    romée die kluift echt de hele dag op haar knuisten..zou er miss al tandjes komen???verder heb ik nu die vanille smaak rijstebloem in haar fles gedaan...nou smullen hoor..ze drinkt d'r fles zo leeg.
    ook heb ik van de week haar 1e worteljes gegeven die vond ze maar vies ..hahaha

met joey gaat het goed....hij had gisteren wel een raar aanvalletje gehad..dus hij ligt weer 24 uur aan de draadjes voor epileptie...nog steeds geld...krijgt hij een grote aanval waarbij hij stopt met ademen...doen ze niks meer.hij drinkt nou wel zelf uit een fles..heel goed teken dus!

vanavond de laatste aflevering bzv gekeken...heel leuk om te zien na 3 mnd.vooral ook van die boeren die niet genoeg brieven hadden.dat sommige een vrouw hadden gevonden waarbij je het nooit verwacht had!

nou dames..denk dat mij een lange nacht te wachten staat ivm met spuugende sterre..dus ga lekker m'n mandje opzoeken..

welterusten all

snoet hoest met anna???en hoe was vandaag je dag?

en dan met foto van overleden kinderen...idd het kan een schok zijn,maar geloof echt dat de ouders super trots zijn op hun kind.en hoe ze er ook uit zien om dat moment..het blijft de mooiste baby van de wereld..en dat willen ze laten zien!!ik word er helaas ook verdrietig van..zo klein zo kwetsebaar...zo oneerlijk!!!!

citroen gaaf nick en simon..en zo lekker goedkoop!!en wat fijn dat je kleine vent lekker door slaap!

6. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Miekeieie: wat goed dat Joey alweer uit de fles drinkt! Dat is idd een heel goed teken. Jeetje wat een vechtertje zeg!

Heb inmiddels bericht gehad van m'n vriendinnetje en gelukkig begrijpt ze het. Bleek dat ze nog meer reacties had gehad (wel persoonlijk dus, want die heb ik verder niet op facebook gezien) en nu heeft ze de foto weggehaald. Dat vind ik wel heel erg. Ik heb tegen haar gezegd dat ze misschien een mapje op haar facebookprofiel kan maken met een aantal mooie foto's van haar kindje. Zo kan iedereen die dat wil daarnaar kijken en er iets over zeggen als ze dat willen. En zo heeft zij toch een mooie plek om haar kindje trots te laten zien.
    Want dat laatste snap ik heel goed. Dat je je kindje wilt laten zien iedereen.
    Pfoei, het is lastige materie vind ik hoor....(ik vind het vooral zo erg voor haar allemaal..).

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Doosje oh wat fijn dat je vriendin het begrijpt!! Knap van haar ook trouwens. Idd je wil je kindje liefst aan de hele wereld laten zien en dat mag ook alleen is het fijn als de ander de keus heeft om er naar te kijken of niet.
    Wat ze ook zou kunnen doen is een foto van een handje of voetje in zwart/wit....(als profielfoto dan he)

@Miekie wat een vechtertje die Joey! Hopelijk vecht hij nog ff door en krijgt hij geen tegenslag. Is er al wat meer duidelijk over de gevolgen voor de toekomst?
    Hoe is het met Sterre?

En hier goed nieuws!!! Stijn werd vanmorgen om 8 uur wakker!!! Hij lag er gister om iets voor 8en al in dus hij slaapt gewoon de klok rond.....
    @Hartediefje haha snap dat je een beetje jaloers bent ;) maar bedenk je maar dat wij ook lang hebben zitten klooien met de slaaptijden en dag en nachtritme...Stijn is inmiddels ook al bijna 6 mnd (over 2 dagen) dus het mag ook wel dan.. nog ff volhouden, Sven gaat ook van die lange nachten maken hoor!!:D

8. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Yeah, go Stijn!!

9. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    @ Doosje: Ik blijf het ongelofelijk vinden dat anderen zich bemoeien met hoe jij ergens op reageert en het lef hebben om jou daarover een k**mail te sturen. Leg het alsjeblieft naast je neer; je vriendin begrijpt het en daar gaat het om!

En nee, ik voel nog niks :p . Tenminste, ik merk wel dat er sinds een week iets aan het veranderen is (al klinkt dat natuurlijk ook vaag en misschien beeld ik het me wel in). Ik ben ineens weer een stuk emotioneler dan de afgelopen tijd, ben af en toe weer misselijk, dat soort dingen. Gisteravond had ik in bed weer wat harde buiken en ineens kreeg ik het ontzéttend koud; toen ben ik om half 12 's nachts nog onder de warme douche gaan staan... Maar of dat nu 'de voorbereidingen' zijn? Geen idee.
    Waar merkten jullie aan dat 'het' was begonnen?

10. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Nuk, lief van je. Ik heb wel toch een mail naar dat andere meisje gestuurd. Ook al reageerde ze heftig, ik kan dat wel begrijpen. Zij heeft (blijkbaar) nl ook een kindje verloren. En dan mag je dat excuus van wat onredelijk en hard reageren wel hebben. Heb een heel oprechte mail gestuurd aan d'r.

Tja, hoe merkte ik het...oh ja ik weet het alweer! Ik merkte pas iets de dag ervoor. Ik kon nl niet lekker meer zitten. Telkens als ik ging zitten dan leek het een beetje alsof ik ergens op zat, of ik werd een beetje misselijk, of m'n rug deed pijn...enz. enz. Maar ik was die dag ook nog op de autoschroot geweest, dus ik dacht dat het daaraan lag haha! M'n moeder zei al....dat gaat morgen gebeuren. Toen 's ochtends de eerste weeen en toen wist ik het meteen. Dat cliche is idd waar: als je een wee hebt dan weet je het.

Spannend!!!

11. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Citroen...wat heerlijk!!! *Zegt deze dame na weer een spook nacht met sven door krampen...*

Ik weet even niet wat ik moet doen hoor...hij huilt er niet van, maar slapen doet hij ook niet. Hij kreunt en steunt en als ik dan niet ga voor zijn speen gaat hij wel huilen. Maar ik vind het zo vervelend...ligt echt te kronkelen en te draaien en keren met zijn hoofdje. Nu heb ik van iemand een berichtje gehad dat je dan schijnbaar ook weer niet mag mengen...maar het staat wel op de pakken van friso... De een zegt het zo en de ander weer juist op de andere manier. Maar ik zit nu nog steeds met een mannetje wat heel erg onrustig is en op het moment ook weer veel spuugt en krampen heeft. Pffff.... verder gaat het heel goed met hem hoor, hij lacht volop en kan heerlijk spelen in de box. Maar die nachten breken zo verschrikkelijk op....

Ga snel verder met werken!!! Reageer vanavond nog verder op iedereen hoor.

12. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    @ Hartediefje: Ookal kan ik niet uit ervaring spreken, ik kan me wel heel goed voorstellen dat de slapeloze nachten je opbreken. Ik vind het nu al erg als ik 3 keer per nacht wakker word, en dan hoef ik niet eens iets te doen (alleen proberen weer in slaap te komen ;) ). Ik hoop voor je dat het snel weer wat beter gaat.

Soms word ik wel een beetje bang van alle verhalen van kindjes die zijn overleden, al dan niet in de laatste maand van de zwangerschap of net daarna. Ik bedoel, ik zit nu in de 38e week en ga er in principe vanuit dat het binnenkort allemaal goed gaat komen, maar dat dachten al die andere moeders natuurlijk ook...
    Het zullen de zenuwen wel zijn omdat het nu zo dichtbij komt :) .

13. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    nuk idd dat zijn toch ook je moeder gevoelens! als je eenmaal moeder bent veranderd er zoooo veel....

werd emotioneler...kreeg opeens hoogte vrees...bent veel bezorgder!!en eigenlijk draait alles om je kind...dat kan zelfs aan het begin zo erg zijn,dat je partner en jij hierdoor ruzzie krijgen...die 1 krijgt minder aandacht dan de andere...of je bent veel te moe om als je kleine eindelijk ligt te slapen om jou man OOK nog aandacht te geven...hierdoor moet je gewoon even je draai vinden..maar het komt echt wel...eigenlijk vind ik dat pas..als je kindje een beetje de nachten door slaapt!

bij mij zag ik pas aan de slijmprop dat het aan begon te komen..vooral op het laatst kan je je bijna niet meer bewegen of alles doet pijn!

nou vind het heel spannend hoor nuk..we leven allemaal met je mee??heb je eigenlijk een dikke buik?pff dat mis ik echt niet hoor die zwangere buik..ben juist bezig met afvallen om die buik weg te krijgen..nu 6 kg kwijt moet er nog 26 pffff
    .ben er helemaal klaar mee nu...hihi ook wel lochies als m'n man ander halve week geholpen is!hij kreeg trouwens een pot mee van hier tot en met jericho om over 3 maanden zijn sperma in te leveren...haha het eerste wat ik tegen hem zei was "zo ar...rukse ".hihi.... ja daaag hij moet 12 tot 20 loozingen gedaan hebben eer de levende zaad weg is zei de arts...nou ben al blij dat ik aan mezelf de laatste tijd toe komt...dus die 20 keer in 3 maanden tijd gaat mij echt te ver!!hihi

met sterre dacht ik dat het goed ging..niet meer gespuugd,maar ze ligt nu als een dood vogeltje heerlijk ff op de bank te slapen..heeft ook wel wat verhoging..uit zieken maar...

joey ....ja het is afwachten wat hij later doet...ze dachten zelf dat hij nooit een fles zelfs leeg kon drinken en dat doet hij nu wel..dus ja..idd de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

zo ga nu even genieten van m'n rust...2 kids die gelijk slapen smiddags..maak je niet vaak mee.hihi

toedels!

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    citroen balen he? valt nog mee dat ie niet zegt moet ik dan op stijn passen, dat heeft man van vriendin gisteravond gezegd toen we terug kwamen; zo! mijn oppas zit er op. ik hem verontwaardigd aangekeken en hem verteld dat je in mijn visie niet op je eigen kinderen past maar er voor zorgt:x jaahaaa maar het was een geintjuh! jullie vrouwen doen zo snel moeilijk.... snoeteman zei toen: dont go there! ze heeft een punt en ik wil het gezellig houden hahahaha maar leuk is anders citroen als het over je eigen man gaat. wel gaaf dat je naar zo'n fantastisch initiatief gaat van nick en simon! 3 vliegen in een klap, jij blij, kind blij en je steunt een goed doel! jammer dat je man evcht niet begrijpt waar het over gaat....geven en nemen en samen genieten.... maar hij is diegene die het mist en als kinderen later groot zijn zich afvraagt waar de tijd gebleven is..... je kan het hem alleen maar blijven zeggen denk ik.....

en oooooooh wat benijd ik je dat stijn door sliep:) maar net als wat je al zegt het komt zoals het komt.... anna roept nu nog, als ze ziek is natuurlijk meer als anders maar ze kan ook rustig roepen omdat ze even laat weten dat ze water drinkt en dorst heeft:(

hartedief, wat betreft voeding en kramp kan je ook altijd even telefonisch overleggen met de cb verpleegkundige, die zijn stuk schappelijker als de artsen en zijn juist voor dit soort vragen. maar het blijft een geemmer he? en die nachtrust.... wat kan je daar naar verlangen he? als je wakker bent snachts moet je maar denken dat ik aan de andere kant van het water ook wakker ben....misschien geeft dat wat eensgezindheid hahahaha
    dank je wel hartedief, heb een heerlijke middag gehad kan er echt tegen aan heb er ook heerlijk op geslapen ondanks dat ik er uit moet voor coen

nuk brekende vliezen en geruineerd matras valt onder wa, maar ik zou (spreek uit ervaring) beide matrassen een plastic hoes over heen doen, te koop voor paar euro bij thuiszorgwinkel
    nuk, klinkt toch dat je lijf in de voorbereiding gaat meid. dat misselijk moe en koud had ik ook.... en net als wat doosje zegt, als de weeen komen weet je het meteen. wellicht dat je eerst een soort ongi gevole hebt en je dat in twijfel brengt..... maar als dat toe neemt en weeen gaan het overnemen dan wordt het tijd om te klokken:D
    en angstig over doodgeborenen en overleden kindjes heeeeeeel logisch! ik vond mezelf zo emotioneel en kwetsbaar toen anna geboren was, net als wat miekie schrijft ineens zie je overal het gevaar van in en lijken verhalen rondom babysterfte zich op te volgen..... maar heus dat hoort er bij, laat het gebeuren en praat over eventuele angsten er zijn ook heel veel gelukkige momenten maar het zorgen en houden van zo'n klein hulpeloos wezentje maakt je enorm kwetsbaar. en iedereen dnekt tegenwoordig dat kinderen krijgen heel normaal en veilig is, gelukkig is er goede controle en apparatuur maar niemand staat boven de wetten der natuur. des te meer reden om starks oneglofelijk trost op je zelf te zijn als je kind geboren is...dat heb jij tenslotte geflikt!

miek 20 x????:$ dat haal je enkel als je smoorverliefd ben hahahahaha en net als wat je zegt....met een baby ben je op de survival modus,ik ben al blij als ik een avond gezellig op de bank ben zonder in slaap te vallen. alhoewel de verassing van seks, het onverwachte verlangen ook weer leuk is maar nog wel op een laag energie pitje...... (ben blij dat als mijn hoofd mijn kussen raakt ik mag slapen!) en wat goed van joey! wat zullen z'n ouders al dolgelukkig zijn hiemee..... moet je toch niet aan denken dat ze eerder hadden beloten om het op te geven.....

doosje, koorts van anna is vandaag zonder para niet meer aanwezig. gister ging het al beter, had nog wel koorts maar was niet zo ziek als een bijna dood vogeltje dus gitsreavond om 23:00 pas para gegeven. toen riep ze om het kwartier huilerig. maar ik denk dat we er over heen zijn vandaag

wat bizar van je huishouddame!!!! en wat raar dat je niet geinformeerd bent! tenslotte ben je haar werkgever heell gek dat iemand overleden is en al begraven en jij het dan pas hoort... ws heeft fam andere zorgen aan hun hoofd gehad. maar het blijft bizar!

ik vind het overigens niet raar hoe je op de foto vankindje van je vriendin reageert jij bent tenslotte een moeder met een levend en gezond kind en je wordt ongevraagd geconfronteerd met je ergste nachtmerrie die je als moeder kan hebben.... maar voor je vriendin snap ik het... zij zit er midden in...is aan het rouwen en wil dit delen haar kind is voor haar het mooiste wat er is ook al is het niet meer hier. en dat omarm je en laat je denk ik nooit meer los, hoogstens dat dat grote verdriet een plek gaat krijgen maar nooit zal slijten. ze stelt zich wel kwetsbaar op om dit en publiek te zetten. misschien vind ze het nodig om op die manier haar kindje die erkenning te geven die het anders misschien niet heeft omdat het niet meer leeft..... het doet zeer als je er aan denkt.... en dat is jouw confronterend gevoel

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Nuk spannend!! Het zit er echt aan te komen denk ik..(al kan je lijf nog aardig voor de gek houden) Bij mij begon het met een vervelend krampje wat zo om de zoveel tijd kwam en steeds sneller en heftiger kwam.

@Hartediefje heeft Sven moeite met poepen? Stijn ligt ook weleens zo te kronkelen en als ik hem dan wat help met de ontlasting door de thermometer in z'n bips (blijf het zo'n grappig woord vinden..hier is het je achterste en in USA zijn het slabbers..;) Tim snapte er op vakantie helemaal niks van) te steken is het vaak weer over. En anders idd telefoontje naar het cb. Ik zit bij CZ en die hebben ook zo'n belservice..weet niet bij welke zorgverzekering je zit maar dat is misschien ook een optie voor tips. Vervelend voor jullie!

@Snoet idd straks heeft hij er spijt van en ik snap het gewoon niet er valt me steeds meer op. Hij ligt heel vaak in de clinch met Tim maar nu ik erop let (waar hij heel erg van baalt want daar komt ze weer aan met d'r opmerkingen) zie ik gewoon heel veel dingen waarvan ik denk kom nou eens op, dat kan gewoon niet. Tim helpt bv heel slecht mee met tanden poetsen, dat doet hij bij Luc maar ook af en toe bij mij. Ik probeer hem af te leiden, liedje zingen, tellen maar ook geduld hebben, Luc zit half tv te kijken en wordt dan boos als Tim ineens onder de tandenborstel door schiet.. dus zeg ik tegen hem als je zelf je aandacht niet bij het tandenpoetsen hebt kun je dat ook niet van Tim verwachten, als je nou zelf eens je aandacht bij het tandenpoetsen houd ipv de tv en hem erbij betrekt..eerst papa poetsen en dan Tim of andersom...zijn reactie is dan dat hij boos weg loopt en vervolgens roept hij moet gewoon luisteren, hij is zo aan het treuzelen... En het lastige is dat ik dat achteraf moet zeggen (doe dat niet als Tim erbij zit om papa tegenover hem niet aan te spreken) en Luc dan zelf niet meer goed kan terughalen hoe hij het doet. Luc pikt op de een of andere manier mijn tips niet op..alsof hij te trots is ofzo en ik probeer het echt als tips te brengen maar soms word ik ook wel erg boos omdat hij Tim voor de zoveelste keer in de gang zet om af te koelen terwijl ik het onterecht vind (de gang is voor als Tim echt iets doet wat niet mag, gooien met iets, slaan, schoppen enz) verder helpt negeren nog het beste want als hij met niet gepoetste tanden of in een vieze broek oid naar boven moet vind hij dat heel erg. Natuurlijk kun je niet altijd het op de beste manier doen, ik word ook echt weleens boos terwijl dat niet had gehoeven, niemand is perfect en Luc hoeft het ook echt niet op mijn manier te doen (liefst wel natuurlijk...haha nee hoor probeer daar wel echt op te letten)
    Pff kan hier nog wel uren over door gaan want dit is niet het enige voorbeeld helaas...
    Ga Stijn uit bed halen en zo Tim ophalen. Morgen gaan we met m'n vriendin naar de efteling hopelijk is het droog dan.

16. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet...je verwoord in principe precies de gevoelens van allebei.... Ik heb toendertijd wel wat minder "enge" foto's op mijn hyves gezet. Een mooie zwart wit foto van mij met mijn meisje en op mijn achtergrond haar handje om de vinger van jaap. Maar in principe valt het niet echt op dat het dan om een overleden kindje gaat... En bovendien was Esmee* natuurlijk al 38 wk voldragen..

Ik zal wel eens een paar mooie, niet enge foto's plaatsen in mijn foto albums (voor degene die benieuwd zijn...) Want ik merk wel dat ik toch nog steeds ook trots op haar ben. En inderdaad... het is voor beide kanten iets van te zeggen.

Snoet...hahaha, keertje zonder kindjes naar de sauna???? hahaha, mama relax time.... Ik zal vannacht aan je denken hahahaha... ik denk maar zo...alles is een fase, als hij vier is slaapt hij vast ook wel eens door...(net als Senne...die zelfs nu ook nog durft te roepen omdat hij dorst heeft of bang is of niet alleen wil slapen, want het is niet eerlijk dat hij alleen ligt en papa jaap bij mij....)

miekiee...20 x op 3 maanden????? Hahaha dat zeggen ze dan tegen een stel wat net een kleine heeft? Zouden ze dan zo'n grote pot meegegeven hebben voor al die keren? hahahahaha... Tja, gelukkig heeft hij handjes gekregen he..
    Hier is de zin er vaak wel..maar de tijd niet...en als de kindjes van manlief er zijn, vind ik het nou niet zo'n fijn idee om gewoon maar op een andere plek dan de slaapkamer even aan onze quality time toe te komen... Maar dan denk ik maar..het gaat om hoe het is en niet om de hoeveelheid dat je het doet.

Citroen... dat is het voordeel als manlief dan een hele week vaak van huis is hahahaha... Maar kan me voorstellen dat je je aan zulke dingen gigantisch ergert..zou ik ook hebben. Het is en blijft moeilijk om samen echt hetzelfde te denken, maar het zou leuk zijn als er toch wat meer geinteresseerde hulp zou zijn.

Snoet, vind het ook hoor dat de papa's niet oppassen, maar zorgen.

Zo..manlief is naar boven toe..de wekker gaat weer om drie uur, dus zal me weer voorbereiden op een nacht van flut hahahaha

17. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Nuk...laat je niet te bang maken hoor!!!! Geniet nog even van je laatste weken met de kleine in je buik (ik mis niet zozeer mijn zwangere buik, maar mis wel dat bijzondere gevoel en de wetenschap dat Sven de laatste is, maakt dat misschien toch wel een soort van missen...) Ik ben wel heel benieuwd naar de naam en hoe je wondertje eruit ziet hoor!!! Dus niet te lang wachten hahahaha.... Het is tijd voor een nieuwe 30+ baby waar we weer allemaal verliefd op worden met zijn allen!!!

18. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    goed nieuws dames!!!

joey is uit de kritieke fase...en krijg hij toch een groot aanval..gaan ze hem toch alsnog behandelen!!!joehoeeeeee wat een fijn nieuws!!

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Elke keer als ik jouw naam zie Miekie in de mail vraag ik me af of je goed of slecht nieuws hebt..... maar gelukkig is het vandaag wel heel goed nieuws!!!! Wow wat fijn, zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Hartediefje was even in je album aan het spieken of je er al foto's van je mooie meisje in had gezet maar zie er verder nog geen als alleen je profielfoto..die is trouwens ook al erg mooi, zo'n foto bedoelde ik eigenlijk voor de vriendin van Doosje, ik vind dat hele mooie intieme foto's ondanks dat het "maar" een handje is.

Deel Deze Pagina