en AAAAAAWHR! is piraat tim weer terug in zijn piratennest? wat is het toch een knap ventje! en zo ondeugend en trots als hij uit zijn oogjes kijkt! misschien gek gezegd maar kan piet piraat tim bij staan in efteling?hier was het ook carnaval op kdv, anna was er niet was nog thuis maar is gelukkig door kuur opgeknapt dus gaat morgen weer (jammer want vandaag was de "schoolfotograaf") maar coen heeft in iig wel een big smile aan de fotograaf weg gegeven oh ja, de melk met rijstebloem ging goed! hij lit alleen 70 staan maar heeft dus op 90cc 5 uur geslapen!
Miekie..ik geloof dat ik net zo zou reageren als jou. Ik geloof dat ik vanbinnen zou gillen als ze zouden zeggen dat Senne het bijv. bij zijn vader veel leuker zou vinden en dat hij te weinig aandacht zou krijgen voor zijn gevoel. Maar ik ben het ook wel eens met de andere meiden dat het voor jou mss nu wat harder aankomt dan het eigenlijk bedoeld zou zijn dan door Kel. Maar je moederhart huilt... Waarschijnlijk is het ook een gevoel van..ik doe alles voor mijn kindjes en ik weet dat ze het goed heeft hier, maar probeer het positief aan te pakken en ik zou zeer zeker als je zelf naar een paragnost gaat, vragen hoe je het haar wel beter naar dr zin zou kunnen maken dan. Maar elk kind heeft het thuis wel eens wat minder leuk. Ze moeten allemaal leren delen en dat is niet altijd makkelijk. Het is alleen heel moeilijk dat zij zich zelf niet kan uiten. (wat mij zelf heel erg frusterend voor haar lijkt als je wel dingen begrijpt) Meiden, bedankt voor de lieve woorden voor mijn meisje. Ben blij dat ik het met jullie gedeeld heb, want het is voor mij een heel belangrijk deel van mijn leven. Citroen, wat een stoere piraat!!!! Senne is ook helemaal gek van piet piraat op het moment. De cd met het liedje is nu ook mee naar zijn papa voor de wintersport. Hoe heeft Tim het gevonden??? Snoet, fijn dat Anna al wat opgeknapt is, maar wat sneu dat ze nu niet op de foto is geweest.... Zo, Coen heeft het top gedaan dus!!!! Hoe vaak en hoeveel rijstebloem doe je nu door zijn flessen? Nuk...ik zou het eerlijk gezegd niet weten van het kdv...hier heb ik Senne ingeschreven toendertijd en gelijk de dagen vast kunnen zetten. En Sven is er gewoon ingeschoven, omdat we dan al een kindje gehad hebben daar. Maar ja, hier is het zo anders op een dorp dan in de big city. Nou...Senne is vanavond naar zijn papa gegaan en vertrekt vannacht rond half vier richting oostenrijk... pffff...valt niet mee hoor. Zelf is hij ook best zenuwachtig volgens mij. Vroeg ook aan zijn papa wanneer ze nu naar center parcs gingen hahahaha..en aan mij wanneer hij naar de skihal ging...nou ventje...je gaat naar de grote bergen toe!!!! Vreemd om dan door de week niet naar boven te gaan en verhaaltje lezen, liedje zingen...sven erbij in bed... Soms ben ik zo moe..maar wat mis ik het nu hahaha Morgenochtend zal wel vreemd zijn... alleen met Sven. Dus dat wordt fles geven om zeven uur (als hij niet eerder gaat zeuren voor de fles) en dan ga ik even op de Wii, douchen, boodschappen... mijn tijd maar volmaken om niet teveel na te denken hoe mijn grote kleine man het heeft onderweg... Sky, Shadow, Hellie hoe gaat het met jullie?????
@ Nuk: ik zou je zeker inschrijven. Je zal het niet geloven, maar ik kreeg gisteren opeens WEER een aanbieding. Dit is al m'n 3e in 3 weken tijd, terwijl ik alleen maar had gebeld. En nu ging het zelfs nog om een maandag en dinsdag ook (potverdorie wel op m'n favo kdv, maar we blijven gewoon bij degene die we nu hebben uitgekozen). Check even je opzegtermijn. Meestal is dat hier in Utrecht 2 maanden. Dus bij 1 juli moet je voor 1 mei opzeggen. Nou dan heb je allang weer een ander aanbod hoor. Of ze hebben al gebeld dat je nog meer dagen op datzelfde kdv krijgt. Echt, ik zou gewoon accepteren en bij al die andere ingeschreven blijven staan. Kijk je eind april weer wat je wilt doen. @ Hartediefje: ik ga zeker kijken naar je mooie kindje hoor. Het hoort bij jou en het hoort bij het leven, dus ik wil het ook graag. Ik neem er alleen even de tijd voor, want door al die verhalen van laatst ben ik een beetje van slag geraakt en moet ik het even laten bezinken. En ik weet ook nu al dat ik er heel erg om moet huilen. Dus het komt als ik eraan toe ben (hoop dat dat niet stom klinkt..). @ Miekeieie: wat een verhaal zeg....ik weet ook eigenlijk nog niet zo goed wat ik erop moet zeggen..wat moet je nou met zoiets..? En Boazje is ziek...snif. Hij had 3 diarree-luiers en vervolgens kotst ie toch z'n wortelhap plus fles daarvoor over m'n kleren heen...pfoei! Daarna in badje geweest en weer een flesje en hoppa, weer overgeven. Toch maar even naar de huisartsenpost geweest net en ook daar gaf ie over op de tafel en de grond. Heb net een zetpilletje erin gedaan (op advies van de dokter) en nu wat opbouwen met water. Ik vind het zo zielig voor hem. Hoewel ik wel moet zeggen dat ie zelf nog lacht en geen koorts heeft. Z'n buik rommelt alleen heel erg. Zielig is dat bij zo'n babytje he...
@ Doosje: Jemig, dat klinkt echt heftig van Boaz. Maar wel weer een heel goed teken dat hij nog steeds lacht! Over dat gedoe met het kdv: je zegt dus dat ik die aangeboden maandag moet nemen en het contract weer op kan zeggen nog voordat mijn kind uberhaupt een stap in het kdv heeft gezet? Lastig wel hoor... Misschien moet ik binnenkort toch eens een rondje bellen inderdaad. Ik zal één dezer dagen eens een foto van mezelf + buik in zo'n map zetten en jullie als vriend toevoegen. Weten jullie tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt (momenteel nog steeds 12 kilo extra vlees ).
goeiemorgen dames, snoet:wat fijn dat de rijstebloem goed is gegaan!lekker he,dat ze al wat langer door slapen?het went wel heeel gauw...want komen ze toch een keer heeel vroeg,man dan ben ik de volgende dag gebroken! hartedief:jeetje is zeker wel stil bij jou?je zal je ventje wel heel erg missen,maar je kan nu ook even bijkomen...ben je lekker weer vol energie als senne weer thuis komt! doosje:ach is je kleine mannetje ziek?jeetje z'n 1e griepje..beterschap met je kleine vent. hier kreeg ik gistermiddag 2 x telefoon van mijn schoonzus..had de tel niet opgenomen..dit ivm met dingen die is dan uit boosheid misschien zou zeggen wat ik dan helemaal niet bedoel. heb dit haar ook gemst. gisteravond kreeg ik weer een sms van haar..of ik haar aub weer wilde bellen.want nu was zij ook van streek. dus heb ik haar maar gebeld..en gezegd dat ik weet dat het echt een goeie bedoeling was..maar ik er toch van geschrokken was...en gezegd dat ze dit nooit meer mag doen zonder mijn toestemming!ze zei dat ze haar lesje wel had geleerd.dus al met al....tis de wereld uit! hier straks weer naar het cb...ben benieuwd hoeveel zij weegt..tis echt een holle bolle gijssie...klein en mollig(net als haar moeder..hihi) ook krijgt ze voorlopig haar laatste reeks prikkies...dan ben ik er ff weer vanaf...dan moet ik geloof ik pas weer met een half jaar naar het cb! zo ik ga nog even ruimen...meid aankleden...mijn moeder gaat gelukkig met mij mee..hoef ik niet zo lang in de kou lopen..brrrr was vanmorgen wel heel koud toen ik sterre naar school bracht. fijne dag all
@ Miekiee: Goed dat je het tegen je schoonzus hebt gezegd en dat de lucht nu is geklaard. Fijn ook dat ze zich er zelf van bewust is dat ze jouw grens heeft overschreden. Ik heb een paar van jullie een vriendschapsverzoek gestuurd, zodat jullie in mijn fotoalbum kunnen zien wie ik ben. Er staat ook een foto van m'n buik in, met 33 weken, hoewel de huidige stand van zaken nóg een stukje dikker is geworden .
Ik heb je 'geaccepteerd' Nuk. Fijn he. hihi Trouwens, heb even bij mvl gecheckt en dat gaat zo te lezen nog steeds goed!
zo madam is 6580 gram en 61.5 cm!bijna een kilo gegroeid in een maand.hihi wat fijn dat het mewt mvl goed gaat!
Doosje, wat zielig voor Boaz..hoop dat hij snel opknapt. Gelukkig is hij verder wel vrolijk. Miekie, fijn dat het is uitgepraat. Ze zal het wel niet meer doen nu zonder jouw toestemming. Het is idd koud... Zoooo, Romée doet het super zeg!!! Nuk, twaalf kilo valt toch nog wel mee? Ik ben benieuwd naar je buikje. Ik ga gelijk accepteren! Wat goed dat het met MVL goed gaat...die heeft al zoveel ellende achter de rug, mijn duimen draaien voor haar. Nou..ik heb weer een prima nacht gehad. OOOO, wat is dat heerlijk (en idd...je went er gelijk aan hahaha) Ik geef Sven nu 4 om 2 en dat gaat prima. Ik heb het idee dat hij ook niet helemaal fit is, waardoor hij minder honger heeft. Maar ik vind in ieder geval het spugen al een stuk minder en ook het onrustige tijdens de fles drinken is minder. Dus nu maar hopen dat dit een oplossing is en mijn mannetje nu gewoon heerlijk door gaat slapen van na zijn laatste fles tot half zeven. Het is idd stil... vanochtend heb ik heerlijk genoten van het niets moeten op tijd. Fles om zeven uur, gesport op de Wii, onder de douche, gestreken, weer een fles en toen de spullen gepakt om naar mijn mams te gaan en daar te wachten tot haar telefoon wordt geleverd...ze moest invallen, dus zit ik even te wachten hier. Ach..ik heb een pc en Sven is bij me (ligt heerlijk te slapen), dus wat zou ik klagen???? hahahaha, even uitrusten. Ben wel heel benieuwd hoe het met mijn grote kleine man gaat hoor onderweg.
Dat zei Doosje ook al. Nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig hoe jullie dan hadden gedácht dat ik eruit zou zien...! Blond getoupeerd haar? Kaal? Een varkensneus?
Grappig . Ik ben ook niet zo groot hoor, niet langer dan 1,65 m. Ik heb zojuist een foto van Miekiee en Snoet gezien, erg leuk! Van jou, Doosje, denk ik dat je half lang bruin haar hebt, geen idee waarom . Voor het eerst ook de foto's van Esmee bekeken, Hartediefje. Werd er helemaal stil van... Zo, ga straks lekker aardappelbolletjes met sugar snaps en een stukje vlees eten, Nukkeman kookt!
ik dacht dat nuk klein maar slank is (en dat ben je dus wel...) maar dan blond kort haar, wipneus en blauwe ogen.... en idd ik denk ook dat doosje donker haar heeft (half lang) grappig he hoe je iemand in je hoofd zet anna is gelukkig weer beter.... nu begint coen.... had vanochtend 38.8 maar aan coen merk je niet heel veel behalve dat ie tussen de middag erg prikkelbaar was en slecht dronk dus toen een zetpil gegeven... anna sliep nog wel lang vanmiddag (12:00-14:30) wij zijn dus niet naar de carnavaloptocht op dorp van snoeteman geweest morgen is er nog carnaval op ander dorp dus misschien gaan we daar even kijken (een van ons met anna)
Nuk, je ziet er leuk uit hoor!!! En wat een mooie ronde buik zeg. Mag je trots op zijn. Snoet, jee, het steekt over dan...hopelijk wordt Coen niet al te ziek. Wij willen evt. morgen ook naar een carnavalsstoet gaan kijken als het lekker weer is. De kindjes van mijn man zijn er, dus dan moeten we alleen even kijken met sven zijn fles... tja..we zien het wel. Maar wat ik me afvroeg... hoe moet je nu ook al weer overstappen naar de fruit en groentehap? Ik zie in de winkel liga vanaf 4 maanden om te verkruimelen door de fruithap, bambix rijstebloem vanaf 4 maanden om in de laatste fles te doen en dan ook nog fruit en groentehap. Dus met wat kun je nu het beste beginnen...wanneer laat je dan een fles vervallen en hoeveel melk geef je dan nog na de hapjes? Pffff..moet me er nog eens goed in verdiepen. Eerst zelf maar eens pannenkoeken eten hahaha, manlief heeft ze gebakken!
heb het er juist over gehad vrijdag bij het cb..hartedief! ik deed bij elke fles rijstebloem..en terwijl er op het pak staat dat het maar 2 keer mag!maar het cb zei dat romée het dan waarschijnlijk nodig had..moest alleen kijken dat ze geen verstopping kreeg! de groente en of fruithapje..mag je tussen de flessen door mee beginnen..het cb zei ook..ze hebben het pas echt nodig met 6 mdn..dus als romée bv nog veel slaapt..of hier echt nog geen behoefde aan had...hoefde het ook niet. maar als ik er mee begon...beginnen met alleen 1 soort..bv de eerste drie dagen..een paar hapjes wortelen..(pas na 3 dagen kunnen ze het aangeven of ze het het niet of juist wel lekker vinden)dit geld natuurlijk ook voor de fruit..bij mij zeiden ze wel..dat je beter per dag maar of groente kan geven of fruit..dus niet allebei!dit bouw je langzaam op..denk dat je dan waarschijnlijk rond de 6 mnd dan allebei mag,maar dit weet ik niet zeker! zo ga heerlijk genieten van ons avondje alleen..kelly en romée zijn uit logeren,en sterre is helemal van kachel na de carnavalsoptocht thuis gekomen,dus die slaapt ook al vanaf half 7! lekker samen all you need kijken...heerlijk. fijne avond dames!
Miekie, zoiets had ik ook wel in gedachten, maar ik vind het zo moeilijk om dan te weten of je flessen minder mogen..want ze raken toch gewend dan aan het fruit en groentehapje... Ik heb ook gehoord dat je dan weer beter met groente kon starten dan met fruit... Hahaha, hier ook all you need is love!!!! Heerlijk even zwijmelen. Weer een nieuwe mijlpaal hier...het echte baby is voorbij hoor...Sven gaat vanavond in zijn ledikantje slapen...het wiegje gaat naar boven bij Vivian op dr kamer, kan zij het voor dr poppen gebruiken. Hij kon niet fatsoenlijk meer met zijn armpjes lekker breed liggen... zag van de week een knuistje tussen de spijlen doorsteken.
hahaha nou in dat geval zal ik ook maar eens een foto online zetten van mezelf, want ik ben blond (geverfd) hihi. Even vraagje tussendoor: Boazje heeft sinds donderdag diarree. Donderdag moest ie ook overgeven, dus gisteren voorzichtig geweest en allen binnen kunnen houden. Vandaag weer alles normaal gegeven (incl. groentehapje, maar nog geen pap) en ook alle binnengehouden. Alleen heeft ie iets van 7 keer gepoept en alles is diarree nog. Ik zal toch maar even de dokter bellen morgen dan toch?
Zo. Als je vriendje van me bent hier dan kan je m'n foto zien! Heb er ook 2 van Boaz ingezet. Uiteraard. Ik stond op die foto in een paleis in Istanbul en die dag erna was ik schijt- en schijtziek geworden...en 15 weken zwanger nog.
@hartediefje spannend weer een stapje groter worden voor Sven! Is het goed gegaan? Idd groente en fruit begin je naast de fles en zo gauw hij het goed eet zo rond de 6 mnd en dan rond de 7,5 mnd brood erbij dan gaat er weer een fles af @miekie Stijn krijgt nu idd groente en fruit op de dag en ook een boterham die verrassend genoeg best goed gegeten wordt. Wij zitten nu dus op 3,5 fles, als straks de boterham echt goed gaat en hij mag ook iets van een koekje ofzo zullen we op 2,5 fles uitkomen. @doosje in principe als boaz goed eet en voldoende natte luiers heeft en vrolijk, alert is hoef je niet te bellen, zou je misschien maandag je eigen arts kunnen bellen om te overleggen maar wat veel belangrijker is als je vind dat je moet bellen (omdat je het niet vertrouwd of het je gewoon niet leKker zit of wat dan ook) dan moet je morgen bellen! Wij hebben vandaag carnaval gevierd en onze Piet Piraat had weer eens prijs als best verklede jongen!! Joehoe... Hij heeft een mooie medaille gehad! En trots dat hij is, zo lief! Verder alles z'n gangetje hier, ik ga na de carnaval weer langs in de tattooshop hahaha. Ga toch nog wat sierlijntjes laten zetten rond de namen en de sterren (en dan spreek ik mezelf streng toe dat het echt klaar is!) Stijn slaapt nog steeds van 19 uur tot 7 uur dus errug luxe!!!! Zit nu trouwens te reageren op m'n mobiel dustypt een beetje lastig maar hoop dat het te lezen is voor jullie!