Haha nou same here hoor! Ik heb het idee dat het na 10 minuten hier een onwijze zooi kan zijn (is ook zo..). Maar omdat je dan zo bezig bent met baby en andere dingen is opruimen wel weer moeilijk vind ik. We gaan ons appartement te koop zetten en in mijn nieuwe huis wil ik een lekker grote woonkamer en een grote/lange tuin. De rest van de kamers kan me gestolen worden. Schoonmaakster was idd hier ook een overweging. Ze kost 12,50 per uur en ze is 3 uur aan het werk. Ze komt dan 1x in de 2 weken en tussendoor houden we het zelf een beetje vrij. Ik kan dan van dat bedrag iets niet doen, maarrrr de rust die we hebben om niet te hoeven schoonmaken is zo groot (we hebben er Echt een hekel aan allebei)....maar dat is idd wat je zelf het liefst wilt/belangrijk vindt. Trouwens, wel sociaal van Anna dat ze het meteen even in de grondverf zet. hihi
Hm, goede vraag, maar ik gók dat ze het druk hebben met hun babies... En ik weet niks meer te doen. Zojuist de laatste dingetjes gewassen (nieuw gekregen rompertjes e.d.) en kamertje opgeruimd en klaargezet. Stofzuigen doe ik ook nog vandaag, en dan...?? Dan wordt het toch echt een beetje lanterfanten totdat het zover is (en jaaaah, ik zal proberen om daar nog even héél erg van te genieten ).
ik vroeg me ook af hoe het met de dames was maar zoals sky eerder liet weten leest ze mee dus ga ik er van uit dat ze dat nog steeds doet. sky ben wel benieuwd hoe het nu met je is tov werk. je worstelde daar vreselijk mee. keuze kunnen maken/draai gevonden?
hihi snap het hoor Nuk, had precies hetzelfde! En dat is idd wat mensen zeggen. Maar om eerlijk te zijn: als ik toen wist wat ik nu wist dan had ik misschien wat meer genoten van de rust e.d. Maar omdat ik toen geen idee had, was ik alleen maar enthousiast zo van 'kom nou, kom nou!'. Dus tja, zoek een hobby. haha
Nuk.... de dagen vooruit kijken is het nu he... bij Senne leken me de dagen ook zo lang te duren. Op een gegeven moment heb je echt wel alles al gepoetst en gewassen, gestreken en in de kast hahahaha... hobby.... nog even uitrusten!!!! Citroen, leuk die filmpjes weer! Hahaha, ben blij dat ik hier niet de enige ben met rotzooi door de woonkamer hahaha..ik neem me ook altijd voor om de achtertafel elke avond op te ruimen, maar goed... dan denk ik, ik zit 's avonds lekker met mijn laptop op schoot en de volgende ochtend speelt Senne weer met hetzelfde als wat er op tafel ligt. Dus bespaar ik me die moeite (schande he hahahaha). Maar toch heb ik het wel al weer wat beter op de rit dan een paar maanden geleden. Ik probeer toch gelijk alles weer naar boven terug mee te nemen. Snoet..hahaha, die Anna... zo te lezen heb je soms ook van die chaotische momenten. En op zo'n moment zou je ze wat doen..maar tien minuten later kan ik al weer helemaal met hem lachen..... Doe je nog rijstebloem door de laatste fles van Coen? Ik ga vrijdag naar de osteophaat en is dat allemaal goed, dan wil ik ook gaan proberen met rijstebloem. Dan denk ik dat ik hele fles comfort doe met dan de scheppen rijstebloem in plaats van de scheppen voor hongerige baby's. Zooo..ik ga even verder met mijn favoriete programma Grey's anatomy!!!!!
@ wat leuk die gezichten! ik heb mijn foto's ook in mijn album gezet voor wie er nieuwsgierig is wie glimmie is (sommigen weten het al via hyves) @hartediefje: laat je je kind ook tussen het drinken door boeren? dat doen wij nu sinds die verschrikkelijke nacht en sindsdien heeft Collin geen last van krampjes, of hij heeft gewoon een hele sterke maag de difraxfles die we toen daarvoor gekocht hadden kan in de vuilnisbak, dat werkt voor ons echt niet, hij drinkt er alleen nog maar sneller uit en daar krijgt hij wel last van net nadat zijn fles leeg is.
Hee Glimmie, leuk om te zien wie je bent! En die foto van Collin in dat badje is echt om op te vreten . @ Doosje: Hobby's genoeg, en fijn ook dat ik daar nu tijd voor heb. Zodadelijk ga ik wat schilderen en later op de dag heb ik met een vriendin afgesproken. Maar toch... in mijn hoofd ben ik alleen nog maar met één ding bezig. Over een paar maanden denk ik er uiteraard hetzelfde over als jij ('als ik toen had geweten...'), maar ja, op dit moment werkt dat niet, hoor!
Glim, wat een leuke fotos, vooral die van Collin in bad vind ik geweldig met al dat schuim. Meiden, in het kader van internationale vrouwendag wil ik ons even een schouderklopje geven!!! We zijn allemaal toppertjes van mama's ook al voelen we ons dan soms niet zo hahahahaha... we zijn een stel gezellige kanjers bij elkaar hier! Ik kreeg vanmiddag zo'n lief sms-je van manlief..... ooo, daar kreeg ik tranen van in mijn ogen. Dat hij even wilde zeggen dat hij het zo knap vond dat ik alles draaiende hield, er altijd voor hem was als hij thuis was (en ook voor eten en al dan nog zorg hoe laat het ook is) en dat ik het goed doe in mijn eentje met de kids en dat hij me helemaal geweldig vind. Nou..... na al dat gemopper op de mannen, vond ik dat dit ook wel gezegd mag worden!!! Ga snel eten. (bij mijn mams hahahahaha)
oooooh wow hartediefje! dan weet je weer waarom je met je man samen bent <zucht> ik moest ook idd aan ons clubbie hier denken gisteren met nationale vrouwendag.... het was voor mij ook het dagje wel.... hardstikke druk op mijn werk, erg laat naar huis rij ik halverwege mijn demper van de uitlaat er onder uit (half dan...) dus ik rij met een stuk uitlaat slepend over het asfalt naar huis, snoeteman ziek, voor kindjes zorgen, om 19:30 klaar staan om met vriendin te sporten en ja hoor..... allemaal weer gelukt! vandaag werd ik beloond, de garage heeft gratis mijn uitlaat gerepareerd, monteur vroeg hoe lang ik in dit autootje wil blijven rijden want tja.... het is toch een vedraaid goed autootje.... maar ik wil ws een nieuwe aanschaffen nu die btw regeling geldt voor zuinige autootjes (en snoet heeft hard gewerkt en gespaard en snoeteman wil bij leggen) wil die monteur mijn auto wel graag kopen..... ja maar ik ben dan wel blond maar voor niets gaat de zon op he?! moest ie wel lachen maar het is wel interessant.... dus ik ga van de week maar eens langs mijn suzuki garage om eens te babbelen glim wat een leuke foto's! we hebben niet alleen allemaal knappe baby's maar ook de mamas zijn knappe babes!
*plop* en weer weg..... coen heeft sinds gisteren echt hele vieze stinkende poepluiers, slijmerig en groen net geen diarree..... is ook wat hangerig. wordt echt tijd dat de zon gaat doorbreken zeg! straks naar de osteo
@Hartediefje wat lief van je man!! Die van mij heeft ook echt wel van die lieve momenten hoor (zelden..maar ze zijn er!) alleen is klagen zoveel makkelijk vaak.. @Snoet haha idd eerst maar ff babbelen, leuk een nieuwe auto en idd scheelt veel op die zuinige autootjes. @Glim wauw die Collin in bad, geweldig! @Nuk ik had het 'geluk' (want iedereen wil dat wel) dat Tim met 37 weken kwam maar daardoor helemaal niet aan m'n rust toe gekomen, ik was idd ook alleen maar bezig met de dingen die ik had laten liggen voor m'n verlof, gelukkig had ik wel met 34 weken verlof ipv met 36... Hier druk in de weer geweest met carnaval en gister met het lekkere weer.. Stijn heeft sinds een paar dagen geen medicatie meer voor zijn reflux en het gaat goed!!! Vandaag is hij wat hangerig en slaapt veel maar zijn tandjes zijn ook nog steeds niet door en daar heeft hij ook veel last van..
@ Hartediefje: Ow, da's wel echt lief van je man. Zoiets kan je dag helemaal goedmaken! @ Snoet: Grappig, wij denken momenteel over hetzelfde onderwerp na. We hebben een hele fijne auto, maar hij is niet heel zuinig en bovendien behoorlijk duur in de wegenbelasting. En we rijden er maar heel weinig mee. Nu zullen we de auto vaker gebruiken als ons kind er straks is, maar ja, boodschappen doen in een Twingo gaat natuurlijk ook , dus wie weet ruilen we hem ook wel om voor een kleiner exemplaar. @ Citroentje: Wat fijn dat het zo goed gaat met Stijn zonder medicatie! Hier: vandaag echt even een mindere dag. Slecht geslapen, piep in m'n rechteroor (heel hard, heel vervelend ) en over het algemeen gewoon even een dipje. Nergens zin in (alleen even de deur uitgeweest voor wat boodschappen) en op de bank wat series gekeken. Wat wel weer leuk is: morgenochtend krijgen we onze (allereerste) rondleiding op een kdv waar we een plaats aangeboden hebben gekregen. Ben benieuwd!
Snoet, soms heb je dat even nodig he...zo'n complimentje hahaha, maar toch moet ik zeggen dat ik op handen wordt gedragen hoor door mijn mannetje...die is soms veel te braaf.... Maar het is altijd fijn om het te horen. Wat een dag heb jij er dan weer op zitten gisteren zeg.... soms heb je van die dagen dat je alleen maar loopt te vliegen..maar het is echt waar...het komt altijd goed hahahaha. Nuk, wat vervelend dat je je niet helemaal top voelt. Misschien een voorbereiding...zou mooi zijn als kleine nuk zich nu zou laten zien he... dit zijn echt de laatste loodjes... Citroen, wat heerlijk dat het goed gaat met Stijn zonder de medicatie! Ik zit hier toch wel een beetje met vragen hoor... Sven zit echt te klieren met zijn fles elke keer. Zijn small speen zit hij elke keer eruit te duwen, op te bijten, mee te spelen...maar met de medium speen gaat het weer te hard en drinkt hij hem op zich wel goed leeg...maar gooit hij erna weer de helft ervan uit. Pfff...het lijkt ook wel of hij helemaal geen honger heeft dan. (hij huilt ook niet terwijl het dan al flessentijd is zeg maar...) Zou hij gewoon genoeg hebben van zijn melk op het moment??? Ik ga van het weekend mooi met een fruit of groentehap proberen, dan kan hij mss over een paar weken gewoon lekker zijn groente eten 's avonds en dan rond een uur of acht zijn flesje met rijstebloem voor de rest van de nacht...(of wil ik het nu allemaal te snel hahahahaha) Maar jongens....wat is het stil zonder mijn grote kleine man.... het is heerlijk om niet te moeten strijden elke keer, maar wat mis ik zijn stemmetje, het voorlezen met zijn drieen op zijn kamertje voor hij gaat slapen en zijn enthousiaste verhalen, samen dvd kijken... Hahaha, mama is een softie..... Maar hij heeft het gelukkig naar zijn zin, heb ook tegen mijn ex gezegd dat hij pas moet bellen als Senne er zelf om vraagt. Ondertussen krijg ik af en toe een sms-je. Maar ik kijk de dagen echt vooruit..morgen gelukkig alweer donderdag!! En wat ben ik blij met mijn mams en dr man....ben daar gewoon elke dag om te eten (vroegen ze zelf), maar is zo heerlijk hahahaha (dat wordt dan een luie softie mama...)
Oh Hartediefje idd het is zo stil als ze er niet zijn he, Tim gaat vandaag naar mijn oom en tante want ik moet met Stijn naar de dermatoloog (en dan nemen m'n oom en tante het er ook van want ze komen hem pas na het avondeten terug brengen... Hoeveel flessen krijgt Sven nu? Het klinkt nl hetzelfde als wij hadden met Stijn met 4 mnd. Hij dronk toen zijn flessen ook niet meer leeg en wij zaten nog op 5 flessen. We zijn toen ook begonnen met fruit en groente en rijstebloem en er is een fles afgegaan en sindsdien drinkt hij ze weer leeg. Je zou ook kunnen kijken wanneer hij zelf komt voor een fles (voeden op verzoek) en kijken wat hij dan doet.. Mocht het nou komen omdat de grote van spenen niet ideaal is zou je ook de S speen met een warme naald wat groter kunnen maken zodat het wat makkelijker gaat.
Hallo lieve dames! Even een bericht van mij (héél snel typen! Moet zo Chris wegbrengen en naar werk). Ik lees zeker mee en geniet van al jullie berichtjes en foto's. Leuk om jullie nu eens te zien! Ik ga m'n best doen om binnenkort ook eens wat meer foto's in m'n album te zetten. Ik zat al te denken om jullie te vragen of jullie hyves hebben. Daar heb ik veel foto's staan. Als je het leuk vindt laat me je hyvesnaam weten via pb, dan voeg ik je toe! Ik ben inderdaad weer aan het werk sinds vorige week. Het valt tegen na 8 maanden eruit te zijn geweest en weg te zijn van Chris. Ik heb met manlief al wat besproken ga een paar uren minder werken. Nu sjees ik tussen werk door heen en weer naar m'n moeder omdat het kolven zo waardeloos gaat. En dat is wel wat stressen hoor. Dus hopelijk snel minder uren en wie weet dat het straks nog maar 1 dagje (dagdeel) is tot ie naar school gaat. En tegen die tijd wil ik weer terug naar het onderwijs. Dan ben ik tenminste vrij wanneer Chris vrij is. Verder gaat het z'n gangetje. Helaas nog veel onderbroken en korte nachten en manlief die ik achter z'n vodden aan moet zitten. Citroen, ik herken zooooveel van je verhalen over manlief... Pfffff..... Maar goed, ik ga er doorheen en doe m'n best. Chris maakt ook veel goed, hij is zo'n heerlijk ventje! Ik wens alle goeds naar jullie en jullie kindjes. Ik herken de verhalen over het spugen, Chris doet dat al vanaf dag 1 en nog steeds na elke voeding komt er een paar keer een lading terug. Ga maandag naar het cb en zal eens info vragen. Ik kijk uit naar het bijvoeden, gaat ie vast van genieten, maar men zegt te wachten tot ie 6 maanden is. Dus nog ff. Z'n eczeem gaat af en aan. Gelukkig meer goeie dagen dan slechte. Ik smeer me wel suf (2 à 3 keer per dag) en gebruik nu Natusan babyolie voor z'n hele lijfje en op de droogste plekken vaseline jelly eroverheen. Dat werkt goed en trekt lekker in. Ik gebruik het zelf ook na elke douchebeurt. Oja, het slapen ben ik nu een paar weken mee bezig met Chris. HIj slaapt weinig overdag. Nu nog steeds maar de avonden slaapt ie al beter. Gelukkig. En de ochtenden ook. Jullie hebben het al eens hier neergezet maar zouden jullie nog eens jullie voedings- en slaapschema hier willen zetten? Van Chris is het nu ongeveer: tussen 5.00 en 7.00 ergens meestal de 1e voeding v.a. 9.00 tot 11.00 slapen 11.00 uur 2e voeding van 11.00 tot 17.00 slaapt ie soms 2 keer een half uurtje of soms 1 uur achter elkaar of soms maar 2 keer een kwartier! in die tijd voedingen om 14.30 en 18.30 dan soms een uurtje slapen en om 20.00 uur pyjama aan/bedritueel en een voedinkje (soms maar 1 borst omdat het kort na de vorige is) en dan slapen tot 23.30 waar ik hem uit z'n slaap moet halen voor de laatste voeding (soms blijft ie half slapen en dan kan ik hem lekker naast me leggen in z'n bedje) en soms wordt ie wakker en is ie tot 00.30 wakker in de nacht wordt ie een keer of 4 wakkker en gemiddeld na 5 uur slaap is ie echt flink wakker en wil ie soms al drinken. Soms doe ik dat en soms rek ik het tot half 6 of half 7. Ok, ik moet gaan! Ik denk aan jullie lieve meiden en een dikke virtuele knuffel voor allen!
hey dames.... hartedief ik heb hier hetzelfde probleem met romée...krijgt ze de fles..gaat ze huilen...drinkt een paar slokjes en weer huilen..zo gaat het al een paar dagen...gister heeft ze denk maar 400 ml op over de hele dag!geen koorts....kan niks in haar mondje vinden...snap er niks van. sky wat lekker dat je misschien straks minder gaat werken...en wat goed dat je nog steeds ondanks je werk borstvoeding geeft! en een schema zou ik je niet kunnen geven..want ik voed op verzoek!en ben begonnen met fruit hap tussendoor..wat ze echt vies vind.hahaha nuk hoe was de rondleiding van het kdv?beetje naar je zin? citroen wat fijn dat het zonder medicatie zo goed gaat...nu hopen dat het zo blijft! hier ben ik gsiter naar de laday's night geweest van gooische vrouwen..wat een geweldige leuke film was dat..echt een aanrader meiden. met joey ging het goed,maar helaas gister weer een bericht gehad dat z'n hersenkamer zich weer vullen en de druk weer hoger word.dus elke 12 uur word er 25 ml vocht met een drain eruit gehaald!wel heeft er een oogarts naar hem gekeken en denken ze niet dat hij blind is!dus gaat met ups en downs! zo dat was het weer...fijne dag iedereen. ooh ps:zit me weer opte vreten over die verhalen van joran van de sloot....achtelijk allemaal...die man moet levenslang krijgen!