30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik ga sowieso maandag de ka bellen en raad vragen al kan ik tel. consult krijgen. ik vertrouw het niet! fles van kdv liet 100cc staan (= 65 gedronken) en vanmiddag 70 staan (=80 gedronken en hij laat veel tijd er tussen. ik moet maandag naar cb om 11:00 maar ga daarvoor bellen

2. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hey ladey's.

ik leef nog hoor..lees ook mee.maar vaak geen tijd om te reageren.

wacht nog steeds op het mooie nieuws van nuk.ben zo nieuwsgierig naar ons nieuwste aanwinst van de club!!!!

hier gaat alles goed..alleen vaak slaap te kort..op éen of andere manier heeft romée het in d'r koppie gekregen om toch maar weer snachts lekker te willen eten,en aangezien ze niet gelijk daarna wil slapen??MOE!!!!!!!

ZAL NOG EVEN EEN FOTO PLAATSEN VAN DIE BOEF!

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Mooi meisje zeg!!! Miekie...wat een trots. hahaha..het is maar goed dat ze hier niet aan uithuwelijken doen...anders hield ik Sven aanbevolen hoor hahahaha.
    Oooo..wat is dat toch met onze baby's....allemaal nachtspookjes aan het worden... Dat ze maar snel door krijgen dat het de bedoeling is dat ze doorslapen 's nachts.

Snoet, hahaha..als we elkaar leuk vinden. Komt vast wel goed denk ik.
    Maar wel verstandig om te bellen maandag naar de ka. Is toch niet normaal volgens mij dat hij zoveel laat staan. Maar is hij verder overdag wel rustig qua huilen?

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest, maar waarschijnlijk toch een soort van obstipatie (omdat er eerst een harder stuk zit en dan de rest dun...) Het kan komen doordat ik toch gemengd had voor hongerige baby's en nu volledig over ben op de comfort terug. Want voor hongerige baby's maakt de ontlasting harder. Van het cb (heb ik ook gebeld vandaag) zei ze ook dat het wel 2 wk kan duren voor de darmpjes weer helemaal gewend zijn aan de nieuwe voeding... pfffff... het is idd allemaal begonnen met het gedoe toen ik op half om half zat. Dus we sudderen nog even door denk ik....

4. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hoi dames, ik kom ook weer even spieken voor ik alles mis loop.. er is al druk gepland zie ik voor de bijeenkomst, ik wil daar ook bij zijn!

Sorry dat ik lange tijd niet post hoor, weet niet wat het is voel me niet zo heel erg thuis meer op het forum.. maar wil jullie wel graag ontmoeten!
    Roosendaal las ik wel dat zou heel erg mooi zijn. Ben alleen wel beetje bang voor met Valerie ergens heen te gaan waar het druk is, ze raakt namelijk nogal snel overprikkeld omdat madam alles wil zien en doen en dan wordt het haar teveel.

Zal weleens kijken om meer te gaan lezen / posten misschien dat ik me weer wat meer thuis ga voelen dan :).

Hoe is het allemaal met jullie, gaat niet zo lekker met Coen z'n voedingen las ik wel Snoet?

Ik heb echt veel gemist van hoe het met jullie allemaal gelopen is, zo stom he zo zit je per dag toch wel een redelijke hoeveelheid tijd op het forum en zo ben je bevallen en komt er niks meer van... :(.

Wil toch wat meer bij gaan houden hoe het met jullie allemaal is, we hebben tenslotte toch al zoveel gedeeld samen..

5. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    shadow meis.....joh weet je het schiet er zo bij in he?maar af en toe is zooo lekker op even je EI van je af te schrijven.
    wel fijn om te horen dat het met jou verder goed gaat.

6. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    @ Miekiee: Wat een mooi meisje is Romée toch!

@ Snoet: Inderdaad, het lijkt wel of jullie babies elkaar aansteken.

@ Shadow: Hee, goed om weer iets van je te horen. En ik denk dat het normaal is dat je er een stuk minder bent. Je leven is toch ook ineens compleet anders geworden.

Hier geen nieuws, anders zouden jullie het wel merken ;) .

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey meiden,

Ff een updateje van mij:
    Ik heb de afgelopen tijd enorm lopen twijfelen wat ik allemaal wil, met K., met Caitlynn, voor mezelf.... Ik ben nu tot de conclusie gekomen dat ik het toch niet zelf in de hand heb... K. gaat per 1 augustus terug naar zijn moeder, dus dan kan ik mezelf echt gaan richten op mijn meisje en mijzelf. Tot die tijd moet ik nog ff doorvechten voor een leuke sfeer in huis. Ik zal blij zijn als ik niet meer 5 dagen per week aan de schoolpoort hoef te staan en me af hoef te vragen wat mensen allemaal over mij gehoord of gezegd hebben.... Het geeft zo'n rotgevoel!
    Met Caitlynn gaat het gelukkig heel goed, ze groeit als kool en "vreet" als een dokwerker. Haar eerste tandje is vorige week gespot, wel snel voor mijn gevoel, maar ja, je kunt ze ook niet tegenhouden he....

Over de meeting: ik wil best op een maandag of woensdag afspreken, maar dan gaat mijn voorkeur toch echt uit naar de eerste twee weken van mei (dan pas....) dan is K. er niet en heb ik nergens naar te kijken. Als we het eerder zouden doen, moet ik vanalles regelen of hem meenemen (waar ik dus geen zin in heb, lekker ego). Ik pas me in die zin wel aan hoor, ook al omdat mei toch wel heel ver weg is eigenlijk......
    Groetjes,
    Elleke

8. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Nuk: nog ff meid en dan hoor echt je bij de mama's!!!!!!!! Ben wel benieuwd hoor!!!

9. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Hee Elleke, goed van je dat je het even vanuit een ander perspectief probeert te zien. Als het goed gaat met de moeder, gaat het ook goed met de kindjes (dat zeggen ze toch altijd?).

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Precies,
    Moet wel zeggen dat ik hulp heb gekregen. Heb het maatsch. werk ingeschakeld om weer wat structuur aan te brengen in huis. Ik heb namelijk nogal veel moeite om dat zelf vast te houden op dit moment. Normaal is mijn man degene die dat in de hand kan houden en trek ik me aan hem op, maar met alle stress is het bij hem ook ver te zoeken.
    Ik hoop dat dat ook helpt om positief over mezelf te blijven denken. Ik ben tevreden met mezelf, maar kan niet zeggen dat ik echt van mezelf houd.... (verschilletje)
    Ga nu ff stofzuigen...
    Groetjes,
    Elleke

11. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een knappie Miekieieie!!
    @ snoet: jij zegt altijd tegen ons dat we ons gevoel moeten volgen. En als jouw gevoel zo sterk is zou ik gewoon maandag bellen en op je strepen gaan staan. Mei is echt achterlijk lang nog. Hoop dat het snel weer goed gaat met Coentje!
    @ Elleke: leuke opties!! Maandag is voorkeur (ben ik vrij), maar woensdag kan ik ook altijd wel hoor, ruil ik gewoon de maandag om op m'n werk. Maakt mij ook niet uit waar het is, Boaz vindt de auto toch leuk (en mama ook).
    @ Shadow: fijn om wat van je te horen!! Mocht je toch niet meer op het forum komen (wat ik niet hoop natuurlijk!), dan houden we je i.i.g. op de hoogte van wanneer we afspreken oke?
    @ Sky: alles chill??

Heb ook nog een berichtje van Pacific gehad en ze zou hier binnenkort weer even posten.

Nu fruithap en de zon in!

12. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Nuk: de nieuwe Linda is er! Lekker in het zonnetje en blaadje erbij zeg ik :)

13. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    #1213 Nuk, 19 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
    Ja, precies, zodat ik even uit die wacht-modus kom ;) .

Edit: zojuist ging ik even naar de wc en verloor ik een hele lading doorzichtig slijm... wat heeft dat dan te betekenen? Ik schrik ervan.

Nou ja, we gaan nu de deur uit, misschien dat ik m'n gedachten dan even ergens anders op kan richten, tot later!

14. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Zooo, wij zijn maar terug naar huis gegaan, want ongeveer 10 minuten nadat we de deur uit waren gegaan kreeg ik last van steeds terugkerende krampen/harde buiken.
    Zit nu thuis, wel lekker in het zonnetje, maar weet eigenlijk zeker dat het (misschien nog heel bescheiden, maar toch) begonnen is. De krampen komen met enige regelmaat terug en zakken dan weer af.

Wat ook gebeurt: ik verlies steeds scheutjes doorzichtig vocht. Zou dat vruchtwater kunnen zijn? Ik heb echter helemaal niet het idee dat m'n vliezen zijn gebroken... Of kan dat ook gebeuren zonder dat je het merkt?

Dank voor jullie antwoorden!

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Whaaaa Nuk!!!!
    Lijkt er idd op dat er wat gaande is!
    Dat doorzichtig slijm heb ik geen idee wat dat is, slijmprop is dacht ik altijd met wat (evt oud bruin) bloed vermengt.. maar zeker weten doe ik dat niet die heb ik nl nooit gezien bij mij.
    Vocht verliezen kan idd vruchtwater zijn maar kan ook heel goed gewoon afscheiding zijn en dat kan idd waterdun zijn. Zo lang het helder is, is het goed, krijgt het nou een kleurtje dan ff de vk bellen.
    Spannend!!!

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Hartediefje mijn ha gaf aan dat je 3 maanden echt onregelmatig bloedverlies kunt hebben als het daarna onregelmatig zou blijven moest ik het ff melden maar overal lees je idd dat het een half jaar kan duren.
    Ik had idd 400 mg ibuprofen ingenomen voor het plaatsen.
    Ik heb weer iets raars, ik denk dat ik hem voel zitten, als ik sommige bewegingen maak lijkt het alsof ik iets van binnen voel 'prikken' en dit is vooral als ik op de wc zit. Mijn bmm lag diep dus het was ff lastig om de spiraal in te brengen misschien dat het van binnen gewoon geirriteerd is en dat ik dat voel, als het maandag nog is ga ik anders wel ff de ha bellen voor de zekerheid.
    Ah wat jammer dat de goede nacht maar eenmalig is...

@Kvinna wat spannend zeg de verhuizing! Laat je me nog even he adres weten voor de gebaren dvd en boekje?

@Doosje jou pb heb ik ontvangen hoor maar we moeten nog steeds dvd's hebben (laten we meestal meebrengen door iemand die naar de zwarte markt gaat maar die is dus al heel lang niet geweest en verwacht ook niet binnenkort te gaan dus we moeten ze nog ff kopen)

@Snoet ach wat sneu voor Coen zeg, en idd hij drinkt wel heel weinig zo. Oh erg he die maatstaaf van plassen en groeien dat was waar wij ook steeds tegenaan liepen met Stijn toen, om moedeloos van te worden! Trek aan de bel als je het niet vertrouwd!!

@Nuk haha inmiddels heb je wel een idee hoe weeen voelen dus of ze op de pijn lijken die je voelde bij het inbrengen van de spiraal zul je ook wel weten nu. Ik vond het iig ergens wel op elkaar lijken meer erge menstruatiekrampen, beginnende weeen voelen ook zo.

@Meeting doordeweekse dag kan hier wel maar de maandag en woensdag eigenlijk weer niet omdat Tim dan op de psz zit.. anders maar ff kijken, als iedereen de maandag of woensdag kan kunnen we misschien wel in een schoolvakantie afspreken?

@Miekie wat een schatje!!!!

@Shadowcat hoe is het met Valerie?

@Elleke tandje is idd snel maar het kan hoor, Tim was ook zo snel, Stijn heeft nu pas zijn 1e.

Stijn is wakker, kom straks nog wel ff terug om te kijken of er nieuws is van Nuk..

17. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Hee Citroen, bedankt voor je reactie. Zojuist stond ik op van m'n stoel en verloor ineens toch best veel vocht. Het is helder, met wat witte vlokjes (sorry voor de details :) ) en kwam echt door het inlegkruisje en m'n onderbroek heen. Heb nu voor de zekerheid maar zo'n kraamverband ingedaan, haha.

Als ik de 'gebruiksaanwijzing' van de vk goed heb begrepen is het nu toch gewoon afwachten totdat de weeën heftiger en regelmatiger worden, en zodra ik een uur lang om de 5 minuten steeds heftig wordende weeën heb moet ik bellen, toch? Datgene wat ik nu voel zijn inderdaad menstruatie-achtige krampen.

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Dat klintk toch echt wel als vruchtwater hoor! Dacht dat je het wel ff moest doorgeven dat je vliezen zijn gebroken (bij mijn vk iig, indien helder niet midden in de nacht) en dan is het idd wachten...... maar dat zal je vk je zo wel vertellen...

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    JA weet het nu zeker, wel ff je vk bellen ivm vruchtwater, bewaar het inlegkruisje als je dat nog hebt dan kunnen ze ruiken of het vruchtwater is (ja echt waar ruiken....'t zal je beroep maar zijn haha) als je vliezen nl meer als 24 uur gebroken zijn en je hebt nog steeds geen goede weeen zullen ze je naar het zkh sturen. (vandaar ff melden)

20. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    #1220 snoetetoet, 19 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
    ik zeg ook mei! april is hier drukte zowel prive als werk. fijn dat het vanaf aug. duidelijk is. en dikke vinger voor al die mensen met een oordeel! je was er wel voor hem. hij is niet voor niets "lastig" komt niet door jou maar wel alle tegengestelde berichten die hij mn van moeders krijgt (zo lees ik het uit je verhaal!) nu kan je je richten op aftellen maar voor het kind hoop ik ook op rust
    en meid ga van jezelf houden! voor alle goede dingen die je doet!!!!! als jij van jezelf houdt kan je er nog meer zijn voor caitlyn en kan je de hele wereld aan. en volgens mij ben je gewoon een hardstikke goeie meid!!!!

Deel Deze Pagina