30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wauw :$:$:$ nuk dit klinkt for real!!!!!! dat was nou een slimprop meid! en vliezen breken zonder dat je het voelt! krampjes kan je gaan klokken!!!!!!

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    shadow van harte welkom! dat weet je toch! je hebt gekozen voor tijd thuis en het is hectisch om het op gang te krijgen. rustige omgeving om te meeten: ik neem wel mijn peuter mee, op dagen dat ik vrij ben en neem aan dat citroen en hartedief dat ook doen dus is het wel leuk om iets van een (buiten)speeltuin te bezoeken. ik wet wat het is hoor een gerpikkeld dmaetje anna was precies zo en kon als het haar niet zinde de hele tent bij elkaar gillen. rust in jezelf is de allergrootste oplossing (makkelijker gezegd dan gedaan:p)

wij gaan eten!

oh ja hartedief, frietjes en komkommer en snackje lekker? breekt ook het ijs voor senne

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Niks meer van Nuk??? Denk dat het echt heeft doorgezet al dan...

4. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Nuk, go for it!!!! Het is vast echt begonnen als ik je verhaal zo lees. Spannend!!!!

Citroen..akelig gevoel lijkt me dan... even goed in de gaten houden, want je mag er natuurlijk geen pijn aan hebben. En ik geloof dat ik hem in januari heb laten zetten..ach, ik geef het de tijd..ga hem er ook niet zomaar uit laten halen. Maar ben nu wel al weer een dikke week dan wel dan niet aan het vloeien.. hahahaha... o.b. is er blij mee zullen we maar denken hahahaha.

Hier vandaag een onrustige sven....of hij nu last van tandje krijgt..ik weet het niet hahaha... hij knabbelt zowat zijn vuist helemaal op en hij is heel erg snel huilerig.
    Morgen familiedag, hopelijk voelt hij zich dan wat beter in zijn vel zitten. Gaan we wokken, dus ik hoop dat hij dan ook lekker aan het rondkijken is en lekker speelt met zijn speeltjes.

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hmmmmm nuk heeft 15:30 gepost met krampen dat is misschien nog een uurtje of 10 morgen krijgen we bericht?!:)

spannend!!!! meid al lees je het niet, ik denk aan je!!!!

GO GIRL!!!

6. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gooooooo NU(k)!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Woeieieieieiiiiiiiiii

(man zijn jullie ook zo blij dat we zelf niet meer hoeven hahaha!!)

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

#1227 glimworm, 19 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 mrt 2011
    Dat verklaart dus mijn droom vannacht;), ik was weer aan het bevallen. :$ (En ja Doosje ik ben erg blij dat ik voorlopig niet meer hoef, maar ik voel het nog als 7 weken geleden brrr. )
    blijkbaar heeft het iets met Nukkie te maken
    Ik heb heel vaak last van dit soort voorspellende dromen

vorig jaar droomde ik van een kennis die achter een kinderwagen liep en de volgende dag las ik op hyves dat zijn vrouw zwanger was. :D

Nukkie zet 'm op he!

@hier: we hebben in een uurtje tijd een hele nieuwe woonkamer
    besteld, ik ben helemaal blij! eindelijk die ouwe zooi weg

8. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Nuk.. hopelijk heb je nu je mooie lieve meisje lekker bij je!! (of ben ik te positief voor de eerste bevalling???)

Glim, grappig dat je dan zulke dingen droomt he? Heb het eens gehad dat ik droomde dat een stel een jongen zouden krijgen en toen het geboren was bleek het dan ook zo te zijn.

Moet zo aan de strijk....... ga het maar gelijk aanpakken..anders moet ik het morgen doen en dan heb ik waarschijnlijk ook geen zin hahaha.

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Was benieuwd naar nieuws van Nuk.. maar idd voor een 1e zou het kunnen maar hoeft ook nog helemaal niet natuurlijk.....
    Maar omdat ze hier niet meer geweest is denk ik zeker wel dat ze heel hard aan het werk is of al lekker aan het genieten is..

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en als nukkebeebje er is dan nog bijkomen....alle indrukken....... heftig! dus ws even geen tijd voor zp!

ik keek gelukkig net in groeiboek, moeten volgende week naar cb ipv vandaag....heb net de kinderpoli gebeld, krijg ik een hele lieve assistente en jahoor..... ik weer brullen....... baal daar zo van!!!!! ze was verbaasd dat ik omeprazoltabletten had gehad.... ze vertelde dat ik nexium grannulaat had moeten hebben... ws heeft apotheek het niet op voorraad gehad en op eigen initiatief recept aangepast:x ik wordt iig vanochtend terug gebeld, ze zou overleggen met ka, en ws vandaag even langs komen om te meten en te wegen bij de assistente:) maar ik merk dat ik er emotioneel van ben. fijn dat ze me serieus nemen

11. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kwam natuurlijk even kijken of er nieuws is van Nuk, maar we wachten af! spannend!!

Goed dat je er achteraan gaat Snoet. En als het eruit moet, moet het eruit hoor. Dat is niet erg.

12. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik mag nu naar het ZH met coen. ka wil hem zien ws gaan medicijnen veranderen ben iig blij dat ze het serieus nemen

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    haha idd!!

Oh wat fijn dat je meteen mag komen! Hopelijk kan de ka idd iets met de medicatie.

Hier was het ook zo dat nexium altijd besteld moest worden maar erg vreemd dat de apotheek dat dan zonder overleg maar ff aanpast en zeker als ze alleen maar naar de geboortedatum hadden gekeken...

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    zucht... weer terug uit zh, coen is 200 gram aangekomen in een maand, das niet veel maar het feit dat ie groeit is goed. moet dus aan de nexium, ws heeft apotheek naar geboortedatum gekeken en gedacht dat mag pas vanaf half jaar.... dus nu op uitdrukkelijk verzoek van ka nexium ze was bijzonder lief voor coen maar ook voor anna "wat ben jij al groot en kan je goed wachten, mag jij iets uitzoeken" en ook vertellen wat ze met "broertje" ging doen en coen vond het allemaal geslaagd die aandacht kirde het uit van plezier. coen mag drinken wat ie wil, als hij laat staan "sois!" als ik hem om de haverklap drinken aan bied gaat hij aversie krijgen.

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hmm vreemd Snoet in de bijsluiter staat nl zelfs vanaf 1 jaar maar dan nog mag een apotheek toch niet zomaar een recept veranderen het wordt nl heel veel voorgeschreven voor kinderen met refluxklachten.
    Fijn dat ze Anna er zo bij betrok werkt altijd prettiger vind ik als je met peuter en baby gaat en ze worden er bij betrokken.

16. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    hey dames...

jeeeeee wat spannend van nuk! zo benieuwd!!!

citroen?met je spiraal dat prikken....kan zijn dat ze het touwtje te lang hebben afgeknipt..was bij mij toen ook...zo irritant...na een paar weken word het touwtje week en voel je hem niet meer..of je kan ff naar je huisarts om hem korter te laten knippen!

hier druk druk druk.....mannetje is vanaf vrijdag al weg geweest..skieen in oosterijk..dus druk met de kids home allone!hij komt over een uur thuis....nou dan krijgt hij het te horen...heeft mij 2 keer uit z'n eigen gebeld hoe het was...de rest heb ik moeten bellen.ik af en toe nog een sms gestuurd je dochter mist je...nou dan bel je toch ffies met haar,maar neeeeee hij had het te druk!!!.en als ik hem dan aan de lijn had..begon hij erover dat hij een leuke meid had ontmoet enz...grrrr ben nooit jarloers,,maar wat moet ik hier nou mee?

"ja miek..zit nu mdt een meid op terras...we zitten nu samn in de gondel...we gaan nu met haar vrienden apri skie doen...wat thwe fuck..moet ik met deze info?????dus over een uur is hij thuis...en word het denk een flinke woordewisseling gebruikt!
    zit te koken hier op m'n stoel!!

nou dan even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel god nieuws!!!

JOEY IS THUIS!!!!!!!!!!!!!!!JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE

nou dames tot gauw

toedels

17. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Miekiee. WAUWWWWW..wat een vechtertje is Joey zeg!!! Wat zullen zijn papa en mama blij zijn dat hij zo'n sterk mannetje is. Is er verder al bekend of er gevolgen voor hem zijn??

En wat haalt die man van jou zich wel niet in zijn hoofd??? OOO..hoe kun je nu zulke dingen zeggen, terwijl je vrouw met kindjes thuis zit. En als je dan idd een sms krijgt dat je meisje haar papa mist en dan niet bellen...O, die zou ik ook wat doen als hij thuis was. Wordt waarschijnlijk niet de gezelligste thuiskomst voor hem!!! Is hij dan alleen geweest of met nog een stel vrienden?

Snoet, wat goed dat je gelijk naar de ka kon zeg! Niet op je kop laten zitten hoor, je sukkelt al lang genoeg. Nu hopen dat Coen snel opknapt met dat nexium. En is idd niet zoveel, 200 gram op een maand... Maar huilt hij dan niet veel van de honger? Wat zal Anna zich een grote zus gevoeld hebben!!! Ik heb Senne vandaag verteld dat we woensdagmiddag nog wat leuks gingen doen.

Nuk, oooo, wat zijn we nieuwschierig!!! (of is het nieuwsgierig?) hahahaha... maakt niet uit, we willen weten hoe je beebje eruit ziet en hoe ze heet en hoe het met je gaat hahahaha... mevrouwtje ongeduld hier hoor!!!

Ik heb nu voor mezelf besloten als ik nog een paar nachten wakker loop voor Sven, dat ik dan een verwijsbrief wil voor de kinderarts. Heb vanochten al eens gebeld en toen zeiden ze dat het wel zo netjes was om een verwijsbrief te vragen bij de huisarts. We hebben afgesproken dat als ik donderdag naar het cb ga en het nog zo is 's nachts, dat ik dan via hun ook het advies krijg om doorgestuurd te worden en dan mag ik vrijdagochend naar de assistente van de ka terugbellen. (scheelt mss ook wel dat hij al in het zkh heeft gelegen en het dossier daar nog lag...ook al is het van iets anders) Maar kan me niet schelen...beter een keer teveel dan een keer te weinig. Dit is zo ook geen doen...

18. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    WAUW wat een goed nieuws van Joey!!! Wie had dat nu verwacht he een hele tijd geleden.

Het prikken van de spiraal is idd al een heel stuk minder, dus wacht het nog langer af nu.

Hoe is het gesprek gegaan met je man? Pff dat zou ik ook niet pikken hoor zulke telefoontjes. Dat je het gezellig hebt met een andere vrouw dat kan ergens nog maar dat ga je dan toch niet uitgebreid vertellen terwijl je dochter amper aandacht krijgt...

@Hartediefje goed dat je verdere stappen gaat ondernemen hoor, en mijn ervaring is dat de ha niet zo snel zijn met verwijzen maar blijf zeuren!!!

Hier is het 2 nachten onrustig met Stijn, hij wordt tussen 12 en 2 wakker en is dan bijna niet te troosten, tandjes? honger? buikpijn? pfff wat is dat lastig he als je het niet weet.

19. glimworm

glimworm Niet meer actief

Nog geen Nukkebeebje? :(

20. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    oooooh miek!!!! das voor mij oorlog in de tent!!!!! het feit dat ie lekker weg gaat is tot daar an toe, tenslotte gun je elkaar iets.... maar lopen mekken over een andere leuke griet...... kan je niet maken en zeker niet als geintje

en wat geweldig dat joey weer thuis is, reden voor een glaasje champagne! hoop echt dat er rust gaat komen bij ze...

hartedief zoals je ziet is internet weer hersteld en ja anna is erg nieuwsgierig

citroen wat vervelend.... weer gebroken nachten:( heb even vraagje: geef jij de nexium voor stijn z'n fles? coen vind het helemaal niets.... maar heb wel de indruk dat het helpt vandaag een wezenlijk verschil gezien!

meiden ik ga eten en slapen, ben niet zo superfitvandaag

Deel Deze Pagina