@Snoet ja Stijn kreeg de nexium voor z'n fles, dit vooral omdat het best een hoeveelheid is en we bang waren dat hij het na de fles niet meer zou pakken. Stijn vond het in het begin ook niks idd maar vond het uiteindelijk erg lekker (begon al smakken als hij de spuit zag)
zoooo ben ik weer. was idd GEEN gezellig thuis komst voor hem!hij begon al"zo aan je gezicht te zien,lig ik zo vroeg op bed".en hij deed de tv aan! nou miekiee pakte de afstand en zette direct de tv weer uit! ik zei tegen hem".ten 1e ben ik blij dat je veilig en al thuis ben..maar moet dingen met je bespreken wat me dwars zit,EN LAAT ME UITPRATEN!!! hij kon geen antwoord geven waarom hij zo weinig had gebeld...vond het raar dat ik daar over zeurde..maakt toch niet uit of jij of ik bel???grrr ik zei er gelijk achteraan..dat hij best sterre vaker aan de lijn moest vragen,omdat zij hem zo miste...daar gaf hij me uit eindelijk gelijk in! toen vroeg ik"heb ik vanaf nu reden om jarloers te worden???of te zijn???ZIT ME DOM AAN TE KIJKEN...MET DE VRAAG 'WAT BEDOEL JE NOU WEER?".grrrrr hoe dom kan je zijn! dus ik begon "hoe zou jij het vinden als ik een weekend weg ben...en ik bel dat ik een leuke gozer heb ontmoet,waarmee ik mee gaat eten..dansen...leuke dingen doen enz... toen begon het te dagen....en zei die """oooooooooooooh bedoel je dat griet waar ik het over had?". nee m'n oma nou goed!!! nou miek..dan zal ik je gerust stellen..."DIE IS POT". dus hij begon te lachen..en ik zei"ja daaaaag ..zal ik ook zeggen ... toen werd hij pissig met"wat bel me vader of m'n boer maar". ook dit begreep hij later..en zei dat hij onwijs van me hield..bla bla bla.(natuurlijk wel achteraf lief)en het nooooooit zou doen. al met al uitgepraat...meneer wilde gelijk daarna mij maseren..."nah doe maar lekker niet.want ik weet waar jij naar toe wil".toedeloee..hou het nu maar voor straf lekker een week vol.(MOET ONGI WORDEN..KOMT BEST UIT!!!!)hihi dus dat verhaal manneke! joey: tja het is voledig onzeker hoe hij hier uit komt..zi'jn rechterhelf hersenen is voledig weg...ook moet hij om de paar dagen hersenvocht aftappen..omdat de druk anders te hoog word.maar men hebben gezegd...KAN doof ,blind en verlamd worden....maar ja de toekomst moet het maar wijzen! NUK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOE HEET JE KLEINE MEISSIE???(ik ga er nu maar echt vanuit dat ze te wereld is)
Oh ik ben zo benieuwd hoe het met Nuk is!! En wat fijn dat Joey weer thuis is Miekieie! Het is wel erg schrikken van die rechterhersenhelft zeg. Wat een wonder dat ie nog leeft dan. Ik hoop ook echt dat ie er toch nog goed uitkomt.
Miekie...ik vind jou nog mild met 1 week onthouding hahahahaha...ik zeg wel eens voor de grap...dat is zes weken geen hahahahaha....(maar heb tot nu toe nog geen reden gehad om het uit te voeren hoor haha) Nou, meneer zal het wel door hebben dat je goed pissig was! Nuk...naam, gewicht, foto???? hahahha.... we wachten in spanning!!!!
Hallo allemaal! Ja inderdaad, ze is er en ze heet Lina!! Uit het niks braken afgelopen zaterdagmiddag m'n vliezen en kort daarna zijn we al naar het zh gegaan omdat de weeën heel regelmatig en pijnlijk werden. Binnen 4 uur had ik 10 cm. ontsluiting. Ik heb een zgn. stortbevalling gehad, en dat was voor mij best heftig. Voor de kleine meid blijkbaar ook, want ze huilt veel. Ze heeft heel erg last van haar darmpjes en kan het ook niet plaatsen als ze een volle luier heeft. Ik vind het nog heel erg lastig om haar te troosten. Als Nukkeman haar in de armen neemt is ze heel snel weer rustig, wat bij mij dan weer voor (hormonaal gestuurde ) emoties zorgt. Ik denk dat ik gewoon nog even wat tijd nodig heb om alles te laten bezinken en vertrouwen te krijgen dat ook ik haar binnenkort kan troosten. Binnenkort horen jullie meer van mij, ik zal dan ook even wat fotootjes online zetten. Lief dat jullie zo meeleven en sorry voor het korte bericht, binnenkort meer.
Hoi Nuk, Gefeliciteerd met Lina!! Bij mij ging de bevalling ook zo absurd snel, ik weet niet of je dat toen nog meegekregen had? Noa huilde in het begin ook ontzettend veel, ze snapte volgens mij inderdaad niet dat ze ineens op de wereld was. Veel succes en bedankt dat je je heel even bent komen melden.
Nuk gefeliciteerd en wat een supermooie naam!!! Ik snap wat je zegt over het troosten, dat lijkt me ook heel moeilijk. Vergeet niet dat je zelf ook moet herstellen. Maar de band met je meisje is al zo hecht (en wordt/is zo mooi) dat dat echt vanzelf komt. Niet teveel over druk maken. Als tip: infacol (helpt tegen krampjes en mag vanaf de geboorte gebruikt worden) en tegen het huilen helpt soms als je je babietje op d'r buik op je arm neemt en een beetje wandelt (weet je kraam wel). Misschien heb je er ook niets aan, maar misschien helpt het.
Gefeliciteerd Nuk, met Lina! Geeft niks hoor als je maar een kort berichtje post, we weten in ieder geval dat ze er is! Geniet lekker van d'r (ondanks de nare buikkrampjes en het vele huilen)
JAaaa Nuk gefeliciteerd met Lina! Mooie naam! En geef jezelf ook de tijd om te wennen aan de nieuwe situatie, het is ook nogal wat allemaal. Ik weet zeker dat het troosten jouw straks ook lukt! Ben benieuwd hoe je mooie meisje eruit ziet dus kijk uit naar de fotootjes! En als ik dan ook nog een tip mag geven, een bezoekje aan de osteopaat! Zeker een bevalling waar 'iets mee was' en huilen kunnen redenen zijn om naar de osteopaat te gaan, baat het niet dan schaad het niet. @Miekie wat een spannende tijd voor Joey en zijn ouders. Haha Haha komt goed uit die ongi... Wij moeten morgen op controle bij de ka en ik verwacht dat dit de laatste afspraak is. De nexium is helemaal gestopt. Stijn heeft afgelopen week wel 2 onrusige nachten gehad maar vandaag had hij ook weer verhoging en er is weer een tandje door dus het zal daar wel allemaal mee te maken hebben. Voor de zekerheid nog wel ff bespreken dat Stijn sinds een week weer erg onrustig is en veel overtrekt na de laatste fles. Hij drinkt z'n laatste fles ook niet leeg,laat zo'n 120 cc staan maar trekt dan wel de hele nacht door... pfff wat blijft het toch lastig als het maar gokken is wat er aan de hand is.
Vorige keer bij het cb zeiden ze dat je tot de 7,5 maand 3 of 4 flessen, vanaf dan gaan ze brood eten en zal er (als brood goed gaat) vanzelf weer een fles af gaan. Stijn zit nu op 3,5 fles en dat komt omdat hij wel brood eet maar niet voldoende om daarnaast maar een half flesje te krijgen. Er is nu ook nog niet echt iets van een koekje wat ze uit de hand mogen hebben (die zijn pas vanaf 8 mnd) want daarmee kun je dan de tijd tussen middageten en avondeten opvullen. Edit.. lekker wazig verhaal volgens mij.. Wat ik bedoel is dat je ong dit schema gaat krijgen wakker worden met bordje pap of flesje tussendoortje fruit brood met 100 cc melk tussendoortje (koekje met sapje) avondeten met toetje van 100 cc (kan dus ook nog flesje) avondfles Ongeveer dan, elke kindje is anders dus elke schema is ook weer net iets anders natuurlijk. Het gaat er steeds meer uitzien als een dag zoals wij die hebben qua eten en drinken.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nuk van harte gefeliciteerd met je kleine lina met haar mooie naam! geniet ervan meis...komt allemaal goed!
Nuk, van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!!! hahaha, mijn man zijn zus heet ook zo. Kort maar krachtig! Ik vind de tip van Citroen heel goed! De osteopaat. Baat het niet, dan schaadt het niet en je hoort heel veel goede verhalen over kleintjes die zo huilen na de geboorte. En die band komt echt! Het is zo dat hoe onrustiger je zelf bent, dat die kleintjes dat ook echt aanvoelen. Ik wiebel veel met Sven zijn beentjes (ook een soort fietsbeweging helpt om het lucht kwijt te kunnen). En liever een kort berichtje dan geen bericht! Nu weten we dat je meisje er gezond en wel is en hoe ze heet. Snoet, sjonge.... het leek wel of ik een week weg geweest ben hahahaha... hele auto vol met spullen en kids... eruit, thuis weer opruimen, fiets in de auto voor morgen zodat senne daarop naar opa en oma kan...tassen inpakken voor morgen... ik zit nu echt rustig op mijn gat. Maar het was een hele gezellige middag/avond enne... die snoeteman mag best nog wel een keertje koken hoor hahahaha! Voelde me echt thuis, dank je wel!!!! Citroen, bedankt nog voor je pb-tje over de flessen! Ik ga van het weekend eens kijken hoor. Want vanavond had hij nog geen aanstalten om te gaan mopperen terwijl het al vier en half uur na zijn fles was. Ivm schema heb ik hem toch een fles gegeven, maar ik ga eens kijken hoe het gaat als hij zelf komt. Snoet, ik ga het vrijdag maar eens proberen!!! mss idd dat hij teveel binnen krijgt dan hij nodig heeft nu. Ik ga nog even bankhangen... is toch wel zwaar zo´n vrije dag hahahahaha!!!!!
Nog even een foto van mijn mannetje, Snoet, laat maar even weten of je het goed vind als ik ook een mooie foto van Coen er zet en van onze mannetjes samen! Bekijk bijlage 139531
Wauw wat een knappe bink! Jullie hebben een fijne middag gehad zo te lezen. En goed denk ik om de tijd te nemen om te kijken hoe je de flessen kunt gaan verdelen, het is toch een kwestie van uitproberen en dat werkt voor mij ook altijd het beste als ik weet dat ik er de tijd, en vooral de rust, voor heb. En je hoeft ook niet perse te wachten tot hij wakker wordt he, je kunt ook een schema maken met 4 flessen als je dat zelf prettig vind. En nu slapen, ben moe pfff en weer ongi.. .. net een week geleden zeg. Hopelijk is dit idd na 3 maanden voorbij anders moet Luc toch er toch eerder aan geloven hahaha. Oh nog een leuke opmerking van hem, steriliseren vind hij lastig, iets met z'n mannelijkheid... vraagt hij aan mij hoe doen ze dat eigenlijk een spiraaltje plaatsen.. Oh toen heeft hij het ff te horen gekregen haha, heel mijn vrouwelijkheid uitgerekt met zo'n eendebek en daarna een dokter die erin zit te wroeten... tel daarbij op 2 zwangerschappen met de nodige onderzoeken en niet te vergeten 2 bevallingen......dus HOEZO je mannelijkheid??????
hihi citroen!!! nou mijn manneke maakte zich aan het begin ook erg druk om! nou afspraak bij de huisarts (wij dachten alleen voor gesprek)....en die vroeg gelijk "mag ik het even zien?".SLIK!!!! dacht mijn man.en ik kwam niet meer bij.hahaha die pakte dan een bepaalde ader/spier beet in de balzak,en vroeg gelijk of dit pijnlijk was.nou dat was is zijn geval(letterlijk en figuurlijk,haha) niet zo! drie weken daarna had hij smorgens om 8 uur een afspraak..hij hoorde van die rare verhalen dat je in zo'n bevallingshouding (dus je benen in die steunen)moest liggen.nou hij kon gewoon liggen..kreeg in allebei de balzakken een spuitje voor de verdoving..en tien minuten later..kwamen er in allebei de balzakken een sneetje..volgens hem haalde ze ongeveer een stukje van ongeveer 1 cm er tussenuit,en dichthechten en klaar!en menneer stond al om 08:35 buiten!hij moet wel daarna een strakke onderbroek dragen(een maat te klein zeg maar,voor evt zwellingen tegen te gaan)en de hechtingen moesten een week later verwijderd worden...nou dat was ook zo gepiept.jij heb zeker een week rust met sex....en hij moet zeker drie a vier dagen rustig aan doen,niet zwaar tillen enz. en klaar.... WAT NOU Z'N MANNELIJKHEID!!!!!de vrouwen om mijn heen vonden het zooooo stoer,dat ze jarloers waren dat hun mannen het niet deden!toen was hij apentrots op zichzelf...en ik op hem!!! ZO LAAT DIT MAAR AAN JE MAN LEZEN.....
heej meiden! nuk gefeliciteerd met Lina!!!!! idd osteo kan haar helpen en.... zij voelt jou spanningen ook goed aan. en er gebeurt nu zoveel met je! doe lekker rustig an miekie als ik het verhaal aan snoeteman laat lezen dan gaat de deur op slot denk ik hahahahaha citroen hoe was het bij de ka? en... je hebt toch liga vanaf 6 maanden? daar liet ik anna op sabbelen, vanaf 8 maanden kreeg ze nijntje koek. hartedief, ik vond het ook supergezellig ondanks dat je je handen vol hebt omdat je 2 grotere er bij hebt. snoeteman zei nog veel respect voor je te hebben "ga er maar aan staan door de weeks voor 2 kinderen zorgen" vond senne het ook wel leuk? volgens mij wel he? ik vind hem in ieder geval een lekkere scheet (om het even in zijn beleving te houden hahahaha)hij weet wel feilloos jou zwakke punten te vinden! maar je kan echt ergens met hem komen hoor! anna vroeg wanneer senne weer kwam spelen. ja hoor zet die knappe smoeltjes er maar op! als ik de foto's heb geupload zal ik de 4 op een rij nog laten zien hahahaha ga nu in bed die keelverkoudheid begint me letterlijk te nekken truste!
@Snoet klopt je had de liga vanaf 6mnd maar dat is veranderd. Eigenlijk alle koekjes waarop staat vanaf 6mnd zijn om te verkruimelen en vanaf 8 mnd om in de hand te geven, beetje misleidend als je de pakken zo ziet staan in de winkel. De laatste dagen is Stijn erg aan toveren met z'n brood en veel aan het kokhalzen, dan heeft hij gewoon een te groot stuk in z'n mondje gekregen dus durf zo'n liga niet zo goed nu want dat wordt echt een plakkerige zooi. Bij de ka was het goed. Het overstrekken kan zijn omdat Stijn in zijn laatste fles fijne granen (bambix) krijgt, het kan zijn dat zijn darmpjes daar te sterk op reageren, ka gaf aan dat ook pas vanaf 9 mnd te adviseren ondanks wat er op het pak staat. Dus nu maar weer terug naar de nutrix maar vanavond was het weer een hoop gekronkel en overstrekken dus weet niet of het daar wel aan ligt. Verder hebben we als Stijn 1 jaar wordt een belafspraak om te kijken hoe het dan gaat en welke voeding we dan gaan gebruiken. We blijven nu iig nog op de AR ook omdat ik vind dat ik daar nu niet in wil rommelen, ik moet toch nog opvolgmelk kopen dus dan maar een eurootje meer per pak. Stijn was alleen ook niet veel gegroeid..of eigenlijk in gewicht niks sinds 3 weken, wel weer een cm langer geworden maar de ka vond hem er verder goed uitzien dus niks om ons zorgen over te maken. @Miekie heeft de ha de sterilisatie gedaan?? Enne ik laat het hem niet lezen hoor dan komt die 1e afspraak er nooit hahaha Ach het maakt me ook niet uit dat het nog ff duurt maar als ik nu niks meer zeg is het van uitstel komt afstel en daar doen we(nouja IK) niet aan. Spiraaltje is ook eigenbelang hoor, had nog steeds erg veel last van krampen en veel bloedverlies en ik hoop dat het nu wat minder wordt.
hihi die mannen toch...haha ..en ja gewoon bij de ha gedaan! zo ik heb vandaag m'n 3e microdermobrasie behandeling achter de rug....en heb m'n wenkbrouwen laten tatoeren...vond dat ik dat best verdiend had na 3 kids..nu ben IK aan de beurt!gna gna
@ Citroen: thanx! Ik gebruik, net als Snoet, ook Liga 1e stap. Dat doop ik dan in een beetje water en dat hapt ie eraf. Dat gaat goed met niet al teveel kokhalzen ook. Maar...het wordt wel een zooitje ja haha! @ Hartediefje: wat een lekker en knap ventje!!!!!!!!! Ik hou echt van baby-foto's! @ Miekieie: wat doet microdermabrasie precies en hoe vind je het resultaat? Ik zit erover te denken om een spatader (ik zeg altijd per ongeluk slagader) weg te laten halen in m'n been, maar dat vind ik wel heel eng! @ Kvinna: hoe gaat ie met alles? Zo. Nu ffe poepen.