30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    En doosje, gelukt??? hahahahaha...

Miekie, dat viel dan goed mee bij je man. Mijn man wil het ook laten doen, maar ik vond het spiraaltje voor mezelf wel even fijn dacht ik....

Citroen, ik ben nu ook al bijna drie weken weer aan het vloeien...dan denk je dat het over is en flats, is er weer wat.... dat geklooi dus elke keer met inlegkruisjes is voorlopig nog niet over. Ik hoop ook dat dit snel beter gaat, want anders gaat hij er na de zomer toch echt uit en gaat manlief onder het mes.

Snoet, Senne vond het ook heel leuk. En idd...hij weet mijn zwakke plekken goed te vinden, maar ik ben in ieder geval al consequenter dan vorig jaar. Ik ga niet met mijn voeten laten spelen..maar soms denk ik idd dat ik een te bezorgde moeder ben die het mijn mannetjes TE veel naar de zin wil maken.
    Anna was thuis ineens helemaal ontdooid, echt lief om te zien hoor!!! Ach, we doen het gewoon nog een keer over. Had ook zoiets toen ik in de auto zat...we hebben een gezellige middag gehad, maar ik had nog zoveel meer willen vertellen hahahaha.

Ik ben gisteren bij het CB geweest en gelukkig had ik de verpleegster waar ik heel goed mee op kan schieten, dus ik heb heel erg op mijn gemak mijn verhaal kunnen doen.
    Ze zei ook dat het kan zijn dat sommige klachten met pijnklachten beginnen, maar daarna een gewoonte worden... eigenlijk komt het er op neer dat ik ook te snel naar de kleine man toe kan lopen om hem elke keer zijn speen te geven of te troosten. Dus ik ga van het weekend mezelf vermannen en hem proberen toch wat meer te laten doen. (evt. de 5 minuten regel zei ze...) Sven eet in ieder geval goed zijn fruithapje, vandaag vier eetlepels van peer!!! Ik ben vandaag aan het experimenteren geslagen (citroen, nog bedankt voor je uitleg!!!!). Ik heb hem vanochtend om 7 uur een fles van 180+6 gegeven en om kwart voor tien een fruithap. Dan om kwart over twaalf weer een fles van 180+6. Nu ga ik zometeen een eetlepel groente laten proeven (als hij het al wil eten hahahaha) en dan nog een fles van 210+7 en dan kijk ik wat hij op kan. En dan rond negen uur nog een laatste fles van 210+7 en dan zijn bedje in. Dus deze dame ligt om een uur of half tien lekker in dr bedje!!!! (manlief komt pas morgen thuis.....) En dan zullen we eens kijken hoe de nacht gaat. Ach... het is al een hele maand flut, dus een nachtje erbij kan ook wel als het verkeerd uitpakt hahahaha.

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

hier nog 1 die het drinkpatroon een beetje wil aanpassen.
    ik heb om 12 uur een fles van 130cc gegeven en Collin is nu pas na 5 uur ipv 3 uur weer komen jengelen om een fles!
    Hopelijk gaat bij hem ook het lichtje branden en zet ie deze mijlpaal door :D Dan zou ik (hopelijk)volledig over kunnen gaan van 7/8 flessen naar 6 flessen per etmaal en hebben papa en mama snachts ook iets meer slaap.
    (maar ik reken nog nergens op)

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Glim... 7/8 flessen???? pfff... die houdt jullie goed bezig dan. Zou idd dan lekker zijn als hij op zes flessen uitkomt.

Het ging verder wel goed vandaag, hij is na zijn fles van half vijf in diepe slaap gevallen tot ongeveer een uur geleden. En nu ligt hij heerlijk te kraaien in zijn wippertje. (hahaha..samen even gezellig tv kijken) Dus nu probeer ik hem om negen uur een fles te geven en dan SLAPEN!!!!!!!!!!!!!!!!! ooo...als hij nu ook eens een keer een poos door wil slapen, wat zal ik dan bijkomen hahaha...is hard nodig, want het was me al een zware avond met mijn grote kleine man die zoveel verdriet had...

En nog even natuurlijk de knapperd van Snoet!!!!

4. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
  5. glimworm

Wat lijken onze knappe mannetjes eigenijk best veel op elkaar :):D

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    citroen wat blijft het een geemmer he met voedingen groeien en reflux.... ook al is het dan je tweede het voelt allemaal weer opnieuw onzeker (althans dat vind ik dan)je blijft toch met argus ogen kijken

miekie micro wattes????? is dat afvallen in een warmpak of zo?
    ik heb besloten dat het huisje van mijn kinderen in de vorm van een rol over mijn bikini of korte broek acceptabel is, ik kan iig weer mijn eigen zomerkleding aan en dat vind ik al heel stoer

en hartedief hoe ging het met sven? ik heb coen gister na de fles van 7:00 op bed gelegd en heb zelf afgewacht wat ie doet, hij kwam pas om 2:00 tankte een fles van 180+6 leeg en heeft doorgslapen tot 7:00:) ik laat hem altijd liggen omdat hij niet goed drinkt als ik hem om 23:00 wakker maak.oh ja, van vsm heb je druppels voor buikkrampjes, die hebben bij coen heel goed geholpen toen de infacol niet lekker hielp weet even niet meer hoe ze heten en wat een leuke foto van de jongens zal zo nog even snel de mijne uploaden

glim zou lekker zijn als je terug kon naar 1 of 2 flessen minder het is echt intensief he?! niet goed voor lijf en leden

als ik al die spiraal verhalen lees moedigt het me niet echt aan.... ik slik weer braaf de pil maar ben sowieso niet enthousiast over al die hormonen...... als er geen kindjes meer bij gaan komen (en dat besluiten we volgend jaar pas) dan maar eens snoeteman een voorstel doen.

SPANNEND we gaan straks naar de dealer om eens verder te praten over een offerte die ik heb laten maken voor een nieuw autootje ik heb nog wat onderhandelingsruyimte gezien en kan me vrij zakelijk opstellen..... ben benieuwd of ik het er uit ga slepen. want dan ga ik al mijn zuurverdiende spaarcenten er tegen aan gooien!!!! ik neem lekker beide kindjes mee om druk op de ketel te houden:D

7. kvinna

kvinna Niet meer actief

Hoi, even een kort berichtje van mij. Ik heb alles meegelezen (inclusief het nieuws dat Joey in elk geval naar huis mocht, hoewel het dus niet duidelijk is wat voor schade hij eraan heeft overgehouden) en alle voedings- en slaapperikelen.

Microdermabrasie is toch het afschaven van de huid?

We zijn hartstikke druk, maar we gaan het helemaal redden. Het meeste werk is niet het inpakken, maar alle instanties achter de broek zitten. Eén voordeel hebben we wel: wij vertrekken naar het buitenland, als iemand mijn ruim op tijd verstuurde opzeggingsbrief niet verwerkt, dan moeten ze nog maar zien dat hij zijn onterecht gefactureerde centjes gaat krijgen:D.

En verder hebben we de koop van het huis afgeblazen, het voelde toch niet goed aan. De buurt was onze minst favoriete en de buitenruimte om het huis heen was toch te klein (mijn man houdt erg van knutselen en aan auto's sleutelen en dat werd toch wel erg krap). Lang leve de drie dagen bedenktermijn! Dat wordt in NL dus weer flink doorzoeken, hebben we tenminste wat te doen, naast het zoeken van een baan door mijn man.

8. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Nou...hier de laatste fles om negen uur gegeven en ik kon dus lekker om tien uur mijn licht uit doen! HEERLIJK!!!! ik ben om half drie er voor de eerste keer uitgeweest, maar toen had ik voor mijn gevoel toch al een halve nacht geslapen. Hij is erg onrustig, maar om half vijf van de kramp (warmtekruik op zijn buikje en even liedje van de babyfoon aan) en toen om half zes maar bij me gepakt... Senne was er toch nog gisteravond.. Dus vannacht alleen Sven en dan laat ik hem echt een keer doen (pfffff.... moeilijk hahahaha) Maar moet zeggen dat ik hem vanochtend om elf uur ook in bed heb gelegd en hij ook aan het mopperen was en ik idd de VIJF minuten heb gegeven (voor mij al een hele tijd hahaha, wat ben ik een softie...) en hij viel in slaap!!
    Ik ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat, maar als hij het best vind zo (geef nu flessen van 210+7), ga ik het wel zo houden. Kan ik doordeweek iig lekker om tien uur erin liggen.

Ook heb ik het plan in mijn hoofd gestoken om mss op de fiets naar het werk te gaan....als ik dan om kwart over acht begin en de pauze doorwerk en om kwart over vier weer wegga, hebben de kindjes dezelfde tijden dat ik ze wegbreng en ophaal als dat ik met de auto zou gaan. Zo heb ik in ieder geval even mijn ontspanning en beweging. Het is alleen als er natuurlijk wat is met de kindjes dat ik wel een 25 min moet fietsen.... Maar goed... we gaan er nog eens over denken hahaha.

Miekie, wat ben je aan het doen???? hahaha, wat een woord zeg....

Snoet, wat goed van Coen zeg! Zo heb je toch het gevoel dat je nog lekker lang geslapen hebt, ook al ben je dan de avond al kwijt. Maar een fles van 180+6!!! Wauw, ben trots op mijn kleine vriendje!!!!
    En ja..ik zit hier ook al een ultimatum te stellen hoor...als ik na de zomer nog zo sukkel met dat spiraaltje, gaat hij eruit en gaat manlief zich laten helpen. (als het aan hem ligt mag dat nu ook al.... ik ben die hormonen ook zooooo zat...kan er zo slecht tegen, ik heb op het moment giga snoepbuien, wat weer niet zo goed is in mijn poging om wat op te letten... ben heel snel geraakt en vloei nu al drie weken wat voor de relatie ook niet echt fijn is, want ook ik heb mijn behoeftes hahahaha)

Kvinna, jee....wat een gedoe ineens dan. Waar gaan jullie dan zolang wonen???? Maar als het niet goed voelt, moet je het idd niet doen. En een geregel alle papierenhandel zeg.. wat zul je blij zijn als dat achter de rug is.

Glim, hoe is het met Collin gegaan verder met zijn flesjes?

Sky, hoe is het en met de kleine Chris????
    Shadow, hoe is het met Valerie?

Ik ga maar eens verder met de huishoudelijke dingen... ben al de hele dag in de weer... wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk multitaskers he hahahaha.... het enige momentje wat ik echt voor mezelf als totale ontspanning ervaar op het moment is de schaarse tien minuten douchen per dag!!!!

Snoet, succes met je onderhandelingen!!!! (ik heb het met mijn ex-werkgever ook voor elkaar wat ik wilde! Ik heb niet toegegeven en per mail kan ik in ieder geval hard zijn.) GO FOR IT!!!!! En jij durft, met twee kindjes op pad naar de garage hahaha.

9. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    kvinna wat een drukte!!! wijs van je om af te zien van de koop, tenslotte moet je een goed gevoel aan overhouden want het wordt wel je basis. maar waar gaan jullie nu dan wonen? kan je iets huren?

hahaha hartediefje, 2 kindjes mee naar de dealer leek me prima om druk op de ketel te zetten ook waren ze beide puntje af want vanochtend/tussen de middag hadden we nog een plechtigheid van bevriende collega (45 jaar getrouwd en nog een keer ja willen zeggen tegen elkaar) dus van mij mochten ze los.... maar dan zal je zien dat beiden zich voorbeeeeeeldig gedragen, anna had lego gevonden en coen lag lief te lachen had honger en kreeg een fles en ging door met lief lachen (wij moesten even wachten) onderhandelen is goed gegaan maar niet helemaal precies naar mijn wens maar de alto is al laag van prijs dus weinig marge (had ik zelf ook bedacht) en ik wilde niet steggelen over €250 ik kreeg een mooie inruil voor mijn bijna 10 jaar oude autootje incl bumperschade en deukjes in de deur dus over 2 a 3 weken rijd ik een gloednieuwe zwarte alto:) (das nog eens boodschappen doen:$)

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

maar dan in het zwart, roze ben je na paar jaar beu

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
  12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, wat een mooi wagentje zeg!!! Zal jij graag boodschappen gaan doen :D... met twee van die voorbeeldige kindjes kan je nog eens ergens komen he hahahaha.

Sven ligt hier met zijn tuut te spelen! Uit zijn mondje en net doet hij hem er weer net zo hard terug in. Nou...als hij dat nou eens kan volhouden voor de nacht hahahaha..

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    yeahhh!
    coen net schreeuwend van de honger naar bed gebracht en pyama aan, daarna een fles van 180+6 klaargemaakt en op een bodempje van 20cc na op!!!!!!(had om 14:30 een fles 150+ 5 gehad):)

14. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    WAUW COEN, JE GAAT GOED!!!!!! :D:D:D O snoet, wat fijn dat hij nu zo lekker drinkt. Dan helpt de nexium echt goed he! Ik zei het nog he..straks drinkt hij zo goed dat hij nog honger gaat hebben na zijn flessen. Die heeft me daar straks een groeispurt hahahaha..

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Jeuj het gaat goed met de mannetjes van Snoet en Hartedief!!!!! Wat fijn! En idd Hartediefje dan heb je toch al een mooie nacht gehad.

@Kvinna wat jammer dat het huis toch niks is idd wel goed dat je het dan toch afblaast.

@Snoet wauw wat een gaaf bakkie! Mijn 1e autootje was ook een alto maar dan 2 (geloof ik) modellen voor die van jouw, daarna nog een modelletje erna gekocht, fijne autootjes. Ik werd altijd geplaagd dat ik m'n rugzak weer aan ging doen hahah

Wat een leuke foto van de 4 op een rij!

Wij hebben vandaag geklust in huis. Muur grijs geverfd, plintjes geschilderd (eindelijk na 4!! jaar) Alles ff gepoetst.... en nu ff met de beentjes omhoog en zo lekker slapen.

16. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Citroen, dat is altijd leuk he, als je het resultaat ziet van het verven. Wat kun je dan genieten van een hele andere ruimte!

Nou...hier is het weer slecht gegaan vannacht.... Heb hem wel pas om zes uur (gewone) tijd bij me genomen. En de wekker ging om tien voor zeven voor zijn fles...maar na de fles maakte ik manlief wakker en toen zei hij, dan ga ik er snel uit, anders is het de moeite niet meer...ARGGGG...was ik de klok vergeten te verzetten en nu ligt dus heel het schema in de war..... Heeft hij pas om acht uur in principe zijn fles gekregen, terwijl ik dan beter zes uur oude tijd had kunnen doen toen hij in bed kwam... Domme doos hier... Maar goed, hij ligt nu in bed en we kijken wel wanneer hij zelf komt voor een fles, ritme is er nu toch uit. Ik ga maar gewoon weer terug naar mijn vijf flessen van 180+6, want met 4x 210+7 ging hij weer meer teruggeven en de nachten zijn er niet beter op geworden. En ik kwam met de laatste fles dan ook weer uit rond half tien... dus nog niet echt veel uren extra om te slapen voor mij.

Maar waar ik aan zat te denken... we hadden het over de "meeting" ... voor wie komt het woensdag 27 april uit? Dit is de woensdag van de eerste week vakantie van de kindjes. Kunnen we even kijken wie er wel of niet kan en zo evt. een datum prikken...anders is het straks juni en is er nog niets gebeurd hahahahaha.

17. glimworm

:(:( Hij heeft het 1 dag volgehouden

We zijn nu heel druk in huis bezig, de woonkamer krijgt een mega
    metormafose en we hebben dus eigelijk geen tot weinig tijd voor het arme schapie om te knuffelen en te spelen. Hij heeft vandaag dan ook de hele dag lopen muiten ;)
    Hopelijk is de rust volgende week voor ons wedergekeerd en kan alle aandacht weer naar Lange Jan :D
    Dan probeer ik dan wel weer zijn drinkpatroon te doorbreken.

18. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Haha Glim..hier ook een dag wat beter...

Vandaag ging het echter juist weer heel goed, ondanks zijn vier flessen (waarvan 2 210+7 en 2 180+6) en een fruithapje die hij niet heel erg veel ophad. 8 - 13 - 17- 21.30 en hij ligt nu knock-out in zijn bedje. Dus deze mama gaat er zo ook in!!!

Iedereen aan het genieten van het mooie weer?

OOO, wat was dat trouwens leuk vanavond. Senne kwam thuis van zijn papa en Sven begon helemaal te schaterlachen toen Senne door de kamer liep en naar hem toe kwam. Wat is dat genieten dan. Zo schattig.... ik stond echt met tranen in mijn ogen vol trots naar mijn twee mannetjes te kijken. En wat voel je je dan gelukkig!!!

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Hartediefje wat mooi om te zien he!? Stijn kan ook zo lachen om Tim.

@Glim straks de tijd gewoon lekker inhalen in jullie mooie nieuwe woonkamer!

@Meeting Tim heeft dan nog geen vakantie van de psz, die heeft pas een week later en dan 2 weken. Mocht nou iedereen wel de 27e kunnen dan kijk ik even of ik Tim niet naar de psz laat gaan.
    Er is ook een site om een datum te prikken (www.datumprikker.nl) , je hebt dan alleen alle mailadressen nodig maar dan hoef je niet steeds de blz terug te zoeken waarop staat wie wanneer wel of niet kan.
    (Evt wil ik hem wel aanmaken en rondsturen......)

Net zijn opa en oma geweest om te praten.. jeetje wat is het lastig om met die mensen een gesprek aan te gaan. Kritiek is nooit leuk natuurlijk maar om dan steeds maar te zeggen dat je het altijd fout doet.. grrr dat zeggen we niet, we zeggen alleen dat we het graag volgende keer anders willen... NOu goed we zien hoe het gaat lopen nu.

20. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

ff kort voordat ik Caitlynn ga halen....
    27 april is hier ook niet zo handig. K. is er dan ook bij en daar heb ik eerlijk gezegd weinig trek in, hij gaat de 30ste 2 weken naar zijn moeder, dus dat komt dan beter uit.
    Datumprikker is een prima idee, of een poll aanmaken op zp.... kan ook.
    Groetjes,
    Elleke

Deel Deze Pagina