30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Snoet we zijn vanmiddag nog ff op weg geweest en wilden naar de renault maar laat die nu net niet hier op de autoboulevard zitten. Dus toen naar de suzuki gereden en met passen en meten er achter gekomen dat idd een deel van de bank plat moet maar dan heb je nog ruimte zat voor 2 autostoelen, 1tje voor en 1tje achter. Onze zitting van de buggy is gewoon erg lang en dat is het punt, het onderstel kan makkelijk in de bak (wel rechtop) Maar goed we hebben nog 2 adressen waar we willen kijken en ook belangrijk wat we voor de inruilauto krijgen. We hebben nu wel besloten dat de auto op marktplaats gaat, we hebben de tijd om te verkopen en als we geen inruil hebben kunnen ze korting geven op de nieuwe. Daarbij als de auto ineens snel verkocht zou zijn is dat nog niet echt een probleem want ik kan alles hier te voet doen en een nieuwe auto is zo gekocht. En het levert meer op dan als inruilauto...

Ja leuk he die namen, ik dacht ook laat ik de echte en nick maar neerzetten dan weet je wie wie is.
    Zo en nu ga ik in relaxstand op de bank... morgen met Tim naar Nick en Simon ben benieuwd hoe hij het vind.

2. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Shadow.... NIET TWIJFELEN AAN JEZELF!!!! (ik weet hoe moeilijk het is..doe het zelf ook nog steeds teveel) Je bent en blijft de mama en een mama is DE BELANGRIJKSTE persoon voor een kindje. Blijf gewoon lekker knuffelen en veel liefde geven, dat voelen ze! En wat Snoet zegt over spanning aanvoelen..dat klopt helemaal. Senne kan ontzettend tegendraads doen op het moment dat ik het soms net even heel zwaar heb. Hij reageert dan waarschijnlijk toch op mijn spanning. En je moet eens weten wat voor discussies er hier nu zijn met een kleuter.... die zegt gewoon klakkerhard...ik wil hier niet meer wonen (als het niet zo gaat als hij het wil), maar als het puntje bij paaltje komt, moeten ze echt niet aan zijn mama komen hoor!!!! Want ik heb al zo vaak gelezen dat ze juist bij degene waar ze het meest om geven en zich het veiligst voelen, het vervelendst zijn!!!!
    Dus ik denk nu echt bij mezelf: dan maar heel erg vervelend, je kan niet zonder je mama.

En weet je... na een dagje bij de oppas/ opa/ oma/ kdv.... daar zijn ze een hele dag heel erg lief en zodra mama binnenstapt, draaien ze om als een blad aan een boom. En dat ligt dan echt niet aan jou. Maar ze weten gewoon dat ze zich dan kunnen laten gaan, want je houdt toch wel van ze!!!!!

Snoet, ik heb de kaartjes al binnen!!!!!!!!!!!!!! jonge, dat is snel he hahahaha, Ahoy here we come hahahaha
    Slaap lekker hahaha... *jaloers*.... Maar wat knullig weer van die fles vanavond van snoeteman....Komt Coen nu ook om een bepaald aantal uur voor de fles, of is dat nog heel verschillend? Hoeveel drinkt hij nu op een dag?

Citroen, leuk joh ook op autojacht.
    Ik zal eens kijken naar de datumprikker van het weekend.
    En wat is je tattoo mooi geworden zeg!!!!!!!!!! OOOO, wat ben ik weg van dat hart, zo mooi. Was wel pijnlijk zeker??

Nou...zal mijn verhaal ook even doen over Sven. Hij moet aan de Zantac. De kinderarts denkt toch aan verborgen reflux en wat baal ik nu dat ik toch niet eerder heb doorgezet, want nu heeft mijn mannetje mss wel al vanaf zijn geboorte dit en wacht ik door alle (waarschijnlijk goedbedoelde) adviezen van de ha en cb toch weer af en zijn we dus weer een maand verder voor hij aan de medicatie kan... (Shadow...hier ook dus twijfel... je kindje is zo'n kostbaar bezit) Maar ze was zo lief en medelevend. Echt, ik werd gewoon begrepen en ze zei ook dat de 5 min. regel echt niet zou helpen bij Sven op dit moment. Als een kindje van vier/ vijf maanden niet stil is als je je hand op hem legt zodra je bij hem bent, dan is het absoluut geen aandacht trekken. Dus ze zag hem (natuurlijk op dat moment heel vrolijk en rustig!!!) en ze zei ook. Als hij over het algemeen zo is, dan is er echt iets aan de hand als hij huilt. Dat is zijn communicatiemiddel. En wat voelde ik me fijn, ik werd hier niet afgeschilderd als overbezorgde moeder. Nu maar hopen dat het aanslaat. Maar echt lekker is het middel niet.... Hij woog trouwens vandaag alweer 7099 gram!! (als hij met zijn teen wiebelde was het 7100 hahahahaha)
    Nu ga ik nog maar even dom tv kijken wie er naar de finale gaat van sterren dansen op het ijs. Manlief is pas morgen thuis....ook dat nog.... snif...is niet mijn week geloof ik...
    Hahahaha... bijna weekend!!!

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, jij hebt je ogen vorig jaar toch laten laseren? Dat krijg je niet meer vergoed bij de zorgverzekering toch?
    Ik heb vandaag nieuwe lenzen besteld..maar ga toch zitten twijfelen of ik met de tijd ook mijn ogen niet zou laten laseren. (vind het nog steeds eng, het zijn wel je ogen). Ik ken er genoeg die er zo tevreden over zijn (mijn mams, ex, ex-schoonmoeder, kennis), maar ja...het is ook een bedrag om neer te leggen...

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Hartediefje jeetje toch reflux... toch weer erg slecht van het cb en de ha hoor, wat hoor je dat toch vaak zo! Fijn dat de ka je serieus nam hopelijk helpt de zantac goed en heb je straks een mannetje wat je niet meer terug kent! Enne mocht het nou met de zantac ellende blijven trek aan de bel hoor.... (denk aan verhaal Snoet)
    En ja dat hart was wel pijnlijker als de namen, vooral bovenop zeg maar op het schanierpunt , dat voelde ik echt tot in m'n bovenbeen en het inkleuren van die lijn was niet echt prettig maar nog wel goed te doen hoor. Het vervelendste is dat het op de plekken die zo gevoelig zijn ook het meest bijgewerkt zal moeten worden omdat daar de inkt minder pakt en het ook meer slijt tijdens het genezen omdat er meer wrijving is... mag dus strakjes nog een keer brrrrr

5. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Miekie : tuurlijk is ze ook nog erg klein.. 't is gewoon m'n lieffie en m'n alles, en oma was helemaal niet grappiger want oma hoefde maar in beeld te komen en ze begon te lachen :). Ach ja, vandaag heeft ze gelukkig weer wel veel naar mama gelachen ook al was de andere oma (mijn ma) er. Mama's meisje! Ik wil idd ook niet dat ze aan oma's gedrag (s-moeder) went, ik heb haar vanaf het begin op een bepaalde manier getroost waarvan ik merkte dat het goed werkte en die manier wil ik graag volhouden. M'n eigen ma troost haar gelukkig wel zoals ik het doe en dat werkt prima, dan heb ik daarna ook geen problemen om haar te troosten. Kan haast niet wachten tot ze goed gaat uiten dat ze mij een hele lieve mama vindt! Merk nu ook wel dat ze graag bij mij is, we knuffelen heel wat af samen, ben blij dat ze daar van houdt. Dank je wel :).

@Elleke : hele wijze uitspraak, en zo is het natuurlijk ook. Ik twijfel niet zozeer aan mijn kunnen als moeder maar zulke dingen maken je wel onzeker van vindt ze mij wel lief etc. En ik weet zeker dat ook jij een hele goede mama bent! Ik heb het wel een beetje gevolgd op het forum en weet dat je erg onzeker kunt zijn. Ik zal je zometeen een pb terug sturen *knuf*.

@Glim : precies wat ik ook al gedacht heb, ik zei gisteren nog tegen m'n s-moeder hm het is weer zover hoor, jij bent in beeld en ze lacht niet meer naar mama, maar dat komt misschien ook wel omdat ze mij de hele dag ziet en jou niet... Zodra papa thuis komt licht dat hele gezichtje ook op, maar dat vind ik helemaal niet erg.
    Moet wel zeggen dat ze zowieso een lief en vriendelijk meisje is, lacht snel naar andere mensen, als iemand lief tegen haar doet komt dat lachje al tevoorschijn..

@Citroen : zo is het idd wel vaak dat bij papa en mama structuur heerst en duidelijkheid en bij anderen alles mag.. gelukkig is die verdeling hier nog zo niet omdat ze nog zo klein is, maar ook dat zal wel komen. Weet ook ergens wel dat ze liefst haar mama heeft maar ja :).
    Ik had Tim trouwens ook wel een sticker gegeven, hij heeft tenslotte oprecht zijn excuses aangeboden. Hoe was Nick & Simon trouwens, leuk?
    Ik zie trouwens je foto niet van je tattoo? Ben nieuwsgierig! Heb er zelf namelijk 3 :D.

@Snoet : meestal valt het met de gespannenheid gelukkig wel mee, alleen de laatste paar dagen voelde ik me nou niet echt lekker nee... en het stomme is als m'n eigen ma erbij is voel ik me een stuk zekerder dan wanneer s-ma er is. Weet niet wat dat is. Je hebt gelijk dat ze mijn gespannenheid aanvoelt en reageert op wat ze voelt, ze vat het niet persoonlijk op. Lief heeft ook al gezegd Valerie groeit goed komt goed aan etc. is lief en vrolijk dus je zult het heus wel goed doen als mama! Ik geloof er wel in dat ik weet wat ze wil, denk dat ik haar karaktertje en behoeftes goed in kan schatten, het is een pittige dame hoor! Ik probeer wel tijd voor mezelf te nemen, maar dit schiet er helaas weleens bij in. Goed idee, zal v.h. weekend idd m'n haar weer eens lekker in een maskertje doen, lekker lang douchen (want lief werkt natuurlijk niet 's weekends dus die kan op Valerie passen), en me daarna heerlijk insmeren, heb een lekkere bodylotion in 't C1000 babypakket gekregen, Nivea Happy Time, echt zo'n 's zomers luchtje. Ook jij dankjewel :). Leuk wagentje trouwens heb je!! Niet mijn model haha maar toch! Ik val echt op de Toyota Aygo, maar ben bang dat die voor een kinderwagen toch echt te klein is. Voorlopig hebben we geen centjes voor een andere auto, die bruiloft kost ook handenvol geld, we hebben 1 auto van onszelf en lief rijdt in een busje van het werk. Dus voorlopig doe ik het maar met m'n 17 jaar oude Polo :D.

@Doosje : dankjewel! Merk ook wel dat ze zich bij mij erg op haar gemak voelt gelukkig. Het laatste zinnetje had ik echt even nodig ;). Hoop dat de uitslag binnenkort verdwenen is bij Boaz. Waarschijnlijk van de creche hmm, hoop niet dat Valerie allerlei rare dingen gaat krijgen nu ik met haar ga zwemmen en ze dus met andere kindjes in contact komt :).

@Hartediefje : ook jij dank je :). Doosje zei het idd ook al dat ze zich het meest laten gaan bij degene waar ze het meest van houden en zich veilig voelen, omdat het kan, omdat je idd toch wel van ze houdt. En tuurlijk voelt ze het aan als ik niet lekker in m'n vel zit en dan is Valerie ook niet happy! Pff... wat een onzekere mutsen kunnen we soms zijn he :).
    En wat fijn dat je nu eindelijk begrepen werd en je niet als overbezorgde moeder bent afgeschilderd zeg! Wel vervelend voor Sven dat hij dit misschien al vanaf het begin heeft en er dus ellende voorkomen had kunnen worden, 't arme manneke! Hoop dat het middeltje helpt, dat hij minder gaat huilen enzo. Dat hij binnenkort lekker in z'n velletje zit! En wow, al 7100 gram! :$! Denk dat Valerie nu net over de 5,5 kilo zit haha. Wat een verschil...
    Ik ga ook zodra ik weer werk heb sparen om m'n ogen te laten laseren! Heb toevallig ook vandaag nieuwe lenzen besteld en m'n bril recht laten zetten ( moet je er maar niet 's nachts op gaan liggen :):cool: ), het is idd een hoop geld, maar reken maar uit die lenzen iedere keer... voor mij is het € 290,- op jaarbasis incl. vloeistoffen en controles.

Ik vertel morgen meer! Over de slaapkamer die hier een puinhoop is enzo... da's nog een verhaal!

6. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    oooh wat een mooi zin "als wat je aandacht geeft groeit".snif word er emo van.haha

tip meiden!!!! word lid van groupon.nl!!!daar krijg je dagelijkse aanbiedingen....juist stond er maandag ogen laseren op!voor ja let op!!!! 1750 euro !!!!!!!!!!!!!!!tis dat ik het geld er niet voor heb,baalde enorm ervan..ik heb ook vorige week weer lenzen besteld..wel zo lekker met het warme zonnetje..lekker zonnebrilletje op!!

7. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Miekiee... is dat weinig dan??? Toen mijn ex en mijn ma het gedaan hebben waren ze rond de 3000 gulden kwijt...als ik dat zo uit mijn blote hoofd uitreken, zit je dan nog rond de 3600 gulden.... Pfff... ik wil best wel..maar goed...nog even doorsparen dus (en er is nog zoveel wat we ook willen hahahaha..wat is dan belangrijker he?)

Shadow, ik heb harde lenzen, dus ben op zich niet zoveel kwijt per jaar. Ik heb deze nu vier jaar en moet nu nieuwe. Geloof dat ik dan rond de 200 euro kwijt ben. Mijn lenzen hiervoor had ik wel tien jaar...maar dat is wel absurd lang hoor hahahaha. Nu is het echt HARD tijd voor nieuwe..heb echt last ervan.(ze blijken dus ook vast te plakken aan mijn oog en er is wat zuurstoftekort in mijn ene oog zei hij..)

Citroen is lekker op pad met Tim!!! Gezellig hoor, geniet van Nick & Simon, zal vast geweldig zijn!

Jahoor... zit er een leuke aanbieding bij de Kinderen. Een GRATIS gepersionaliseerde mok...ja dag hoor..het is weer een echte instinker hoor. Voor de kleur van de foto komt er nog 1.99 bij (nou, dat vond ik dan geen bezwaar...) maar voor de verzendkosten betaal je dan nog eens 11 euro..kortom, nog effe 13 euro bijbetalen. Wat nou GRATIS>?????? o om zulke dingen kan ik me dan zo boos maken he...laten ze mensen er gewoon lekker mee maken, dus dan zullen er heel veel zeggen, laten we het toch maar doen.... Nou, deze op hete kolen zittende mama dus niet hahahahahaha.

Manlief komt vandaag thuis...hij zou effe nog wat aan de vrachtauto doen... zou een kwartiertje duren. Jahoor... kreeg om half elf een sms, nog even een bakkie doen en aan de vrachtwagen aanpassen en dan kom ik af....kreeg ik om kwart over twaalf een sms. Binnen een half uur kom ik af... Ja ammehoela een kwartiertje... Ooooo, kan ik echt niet verdragen op het moment. Terwijl ik ook denk... esmeral... laat die jongen nou,,,die zit ook een hele week op de baan, hij mag ook ZIJN ontspanning hebben (want die neem ik dan ook als hij thuis is....) Ik weet niet wat ik heb hoor, maar volgens mij heb ik last van de hormonen. Pfff...wordt niet goed van mezelf zeg maar.

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik heb vorig jaar ogen laten laseren in oostburg, idd flinke aanschaf maar reken eens om wat je in een leven aan lenzen kwijt bent... je krijgt in oostburg korting als je cz klant bent en je mag je vergoeding voor lenzen/bril gebruiken ik was hierdoor 2200 euro kwijt. maar het was dan ook maat werk zowel + als - en cilindrisch gelaserd helaas is het niet meer op te voeren bij de belasting als medische kosten, dat was nl eerder wel en als je boven de ??? € zit dan gaat de belasting vrij stellen, nu dus niet meer over de laser behandeling :( maar ik raad het zeker aan! heb alleen door hormonen van zwangerschap wisseling van sterkte gehad maar dat is normaal daarom mag je niet tijdens zwangerschap laseren en half jaar na bevalling/stoppen bv. ik moet in juli weer terug op controle als er toch een afwijking van -1 is blijven hangen gaan ze me nog een keer laseren (kosteloos)

9. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    doosje, jij weet ook altijd de juiste move te maken he?! wat een mooie zin!

hartedief, verborgen reflux, dus toch, verklaart ook de monden terug en het gekronkel. fijn dat je een arts hebt die het serieus neemt, en jij je serieus genomen voelt, wat betreft cb: prima om te wegen en iemand moet de prikken geven (ik kan het op iedereen behalve eigen kinderen) maar verder heb ik er geen hoge pet van. en ik ben van mening dat er op cb trends bestaan. bij anna werd er geroepen ze is niet sterk in de schouders en aan het zitten moeten we wat doen, hup knderfysio! nu is het niet het opduwen maar alles gericht op afplatting (en echt hij heeft misschien een plat stukje van nog een halve cm) maar als je met 2 weken roept hij is niet ok dan wordt er niet geluisterd:x om lang verhaal kort te maken TWIJFEL NIET AAN JEZELF en zeurmoeder? die creeeren ze op deze manier!!!!!! maar ken het gevoel!!! heb vanochtend anna verteld dat we naar K3, bumba etc gaan als we terug zijn van vakantie. toen vroeg ze eerst"gaan we dan nu op vakantie?" (oftewel hoe eerder we terug zijn hoe eerder studio 100) en toen ik vertelde dat we met jou en senne gingen (het jongetje van de ballenbak en frietjes) riep ze leuk, leuk, leuk!!!! (en dat vind ik ook) maar voor die tijd kom ik nog langs gescheurd hoor!

10. glimworm

glimworm Niet meer actief

even een vraagje voor de wat meer ervaren mama's( of degene die hier ook wat vanaf weten):
    Kan verborgen reflux ook iets later dan na de geboorte opkomen?

ik heb al zitten zoeken naar wat het precies inhoud, maar eigenlijk twijfel ik of dat het wel is.
    Collin heeft na maandag (controle en prikken) meer last van slikken, vooral na een fles lijkt het alsof hij in zijn speeksel blijft hangen en hoor je hem echt elke keer met veel moeite doorslikken.
    Als ik hem dan rechtop houd begint ie hoog te piepen. Dat vind ie duidelijk niet fijn en dan leg ik hem weer in mijn armen met een speen en dan wordt ie weer rustig.
    Ook als ik hem in de box neerleg, draait ie zich op zijn zij, hij ligt dan wel met zijn gezicht op het kleed en dan kreunt ie een eind weg :(
    En hij is nu ook sneller moe, slaapt meer als daarvoor.

Iemand enig idee waar Lange Jan last van heeft? :(

# einde egobericht :D#

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    heeft ie koorts en heb je in zijn mondje gekeken roodheid van keel en koorts zou ik naar ha gaan als je witte stipjes ziet ook naar de huisarts, als dat het allemaal niet is en het blijft anhouden ook melding van maken even in de gaten houden of het meer wordt en eventueel drinken moeilijker gaat worden of spugen meer gaat worden. een reflux kan idd later ontdekt worden maar het kan ook keelpijn of spruw zijn..... of heel veel meer waar dokters verstand van hebben dus bij twijfel mandag gewoon gaan!

en ego doen we hier niet aan! niets is ego, we hebben afgesproken dat we hier alles kwijt kunnen:)

12. shadowcat76

Hartediefje oei 10 jaar! Haha! Ik heb ook een hele tijd harde lenzen gehad maar kan daar helaas niet meer tegen, kreeg er teveel last van. Dus nu zachte tweewekelijkse lenzen maar die kosten helaas nogal wat :(. Heb diverse zachte lenzen geprobeerd maar deze zijn tot nu toe 't beste voor m'n oogjes. Wou idd dat ik weer harde kon want die zijn een stuk goedkoper maar ben bang dat dat niet meer gaat.

Glim : ik heb eerlijk gezegd geen id of dat ook later op kan komen :(.

Is 't trouwens bejaarden asociaaltjes dag ofzo? Ben net boodschappen wezen doen en werkelijk waar, hoeveel er niet 't gangpad blokkeerden met looprekje/rollator/scootmobiel etc. en na de kassa ook joh, heb je afgerekend dan ga je toch lekker staan socializen met iemand die je een uur geleden ook nog hebt gezien zodat niemand meer bij de kassa vandaan kan komen :x! Echt he, ga effe lekker ergens anders staan ofzo! Heb er ook wat van gezegd iedere keer hoor, zo van, lekker handig 't gangpad blokkeren zeg! En dan werd ik vuil aangekeken maar ja hallo, ga in 't bejaardentehuis socializen ofzo ipv op mijn boodschappendag in de supermarkt :).
    Of reageer ik nu overtrokken :D.

't Is hier trouwens een flinke puinzooi in de slaapkamer al bijna 2 weken :x. We roken al even een muffe lucht dus hebben we het behang van de muur getrokken, komt er een mega schimmelplek van 1 bij 2 meter breed te voorschijn! Blijkt er bij de buren (huurhuis) ergens een lek te zitten. En nu zijn we al onderhand 2 weken bezig om dit met de woningstichting (samen met de buren natuurlijk) op te lossen, wij hebben een koophuis en gelukkig vergoedt onze verzekering nieuw behang etc. maar die lijertjes van de wbv doen nogal moeilijk met de muur open te kappen enzo. Nou zijn we eindelijk zover dat ze maandag de boel open gaan breken. Zal mij benieuwen wat er naar voren komt...

Maar verder is hier alles nu wel goed hoor :).

Valerie zit trouwens sinds een paar dagen op flessen van 180+6, we merkten gewoon dat ze behoefte had aan meer. Ze drinkt ze niet altijd leeg maar vaak ook wel. De tijd tussen de flessen maakt ze nu dus ook langer, met de flessen van 150+5 kwam ze om de 4 uur, nu om de 4,5 a 5 uur soms. En soms ook om de 4 uur nog ligt er nogal aan hoeveel ze gedronken heeft natuurlijk.
    En madam begint 't een beetje door te krijgen hoe ze moet rollen, papa heeft haar een paar keer geholpen en nu schuift ze 't hele speelkleed over en de hele box door met pogingen tot rollen haha. Ze zet haar voetjes op de grond gooit haar billen de lucht in en hop! Trouwens ook favoriete beweging als ze uit 't wipstoeltje wil haha. Dan zet ze haar voetjes op de rand en gooit ze d'r billen de lucht in, moet altijd zo lachen.

Enne, slapen na de 1 na laatste fles? Neeeee ik wil niet naar bedje!! Dan begint ze te stampen en echt te dreinen, dat verschil weet ik nu wel bij haar, want zodra je dan komt kijken krijg je zo'n big smile he zo van ja ik wil uit bedje en wel NU! Want zodra je wegloopt begint het weer he. Ik laat ze meestal maar een kwartiertje max mekkeren want als ik haar langer laat gaan (weleens geprobeerd) dan gaat 't over in echt huilen en paniek en dan gaat ze door met huilen als je haar daarna ook uit bedje haalt en da's natuurlijk niet de bedoeling...

Afijn, heel ego-verhaal, sorry hihi :).

13. shadowcat76

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    mijn hemel shadow das balen! (op z'n zachts gezegd) van die muur en niet erg goed voor je astma! en tja oude mensen doen ook boodschappen en meestal na koffie tijd, ik zorg (of snoeteman zorgt) dat we voor 10:00 in de winkel zijn dan kost het je de minste ergernis mensen hebben vaak niet door dat ze in de weg staan, netjes iets zeggen helpt vaak het beste idd

heeft iemand nog een tip: volgende week is anna jarig en ik maak altijd eten klaar (in thema) omdat we fam. van ver hebben die we niet met lege buik laten vertrekken en what the hack.... dan eten die overigerigen ook maar mee (anders moet je gaan scheiden en dat werkt niet.

nu hebben we een nasi/bami met alles erop en eraan gedaan, vorig jaar een italiaanse tafel met warme en koude pastas en nu zoek ik dus iets voor de afwisseling wat ik het liefst van te voren al klaar kan maken zodat ik op dag zelf op moet warmen en "het buffet" enkel maar neer hoef te zetten (voor 25 man)

15. shadowcat76

En deze is van een week geleden, ze was net in badje geweest en haar haren beginnen erg te groeien nu dus ik had een klein punkertje gemaakt :)

Bekijk bijlage 142968

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wat een schatje en ze kijkt pienter uit dr oogjes!

17. shadowcat76

Balen is nog wel het minste idd wat we doen van die muur... lekker hoor schimmel inademen!! Ik hoop dat het snel opgelost is..

Pf misschien dat ze niet altijd doorhebben dat ze in de weg staan idd maar vervelend is het wel :). Ligt er nogal aan in wat voor bui ik ben hoe ik het zeg haha. Helaas ga ik meestal alleen boodschappen doen, lief krijgt helemaal de gribus van boodschappen dus doe ik ze meestal door de weeks.

Haha dank je! Ja pienter is ze wel, 't is een pittig ding hoor maar ja dat zijn papa en mama ook wel :p.

Heb trouwens niet echt een idee voor je thema, ben daar helaas erg slecht in, sorry! Die italiaanse tafel klinkt trouwens erg goed, krijg gelijk honger :).

18. glimworm

@ shadow: die oldtimers liggen de hele week dwars in het gangpad hoor! :D maar op zaterdag lijkt het altijd nog erger Ik ben nu 2 keer op zaterdag boodschappen gaan doen met kinderwagen maar wat een crime is dat :$ pfff.

Wat een lekker ding is Valerie trouwens! ;)

@ Snoet: Collin heeft geen koorts of spruw
    Na zijn laatste fles om 5 uur heb ik hem wat langer recht op schoot laten zitten en leek het teruglopen van de melk minder te zijn.
    Hij lag nu in zijn box ook veel vrolijker en beweeglijker te doen
    misschien komt het door de overgang van het drinkpatroon waar hij nog even aan moet wennen, ik kijk het iig nog even aan.

19. glimworm

Dan zal ik ook even mijn mannen showen!

20. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Shadow, wat een lief meisje!!!! En glim, wat een lekker stel hahahaha, we hebben maar mooi een heel topic met mooie kindjes!!!

Shadow... tja... het is niet altijd even leuk als er bejaarden in het gangpad staan. Maar aan de andere kant ben ik daar zelf nu wel makkelijker in geworden..... Hahahaha, wacht maar tot je kleine naar school gaat en je evt. met de tweede even "snel" om boodschappen gaat gelijk uit school hahahaha...ik heb dan ook geregeld dat je toch een andere mama tegenkomt en ook in de weg staat (waar je dan niet bij stil staat op het moment dat je gaat praten en er nog niemand in de buurt is. Maar hier op het dorp is het maar een kleine super, dus dan sta je al snel in de weg. En meestal vraag ik gewoon of ik er even langs mag. (ook bejaarden moeten hun tijd volmaken hahahahaha)
    En wat erg van die muur ... klinkt niet erg gezond.... Hopelijk is het snel opgelost en weer netjes opgeknapt straks.
    Hahaha...heb je tijd voor jezelf gemaakt??? gezellig hoor, lekker gebabbel hier!

Glim... goed in de gaten houden dan! Ik weet nu wel wat ze zeggen als symptomen van verborgen reflux, want waarschijnlijk heeft Sven dit al veel langer. (veel slikken nadat zijn maagje nog opkomt...veel teruggeven zelfs een paar uur na de fles, veel speeksel en onrustig drinken, lichte waas op de tong)

Sven vind de Zantac maar vies... maar ja, het moet. Ik hoop zo dat het snel aanslaat en dat het idd dan verborgen reflux is. Ik moest het een week de tijd geven...duurt me dan al weer heel lang hahahaha...

Citroen, hoe was het bij Nick en Simon????

Snoet, ik heb zo snel niet echt een idee voor je buffet. Maar als er wat te binnen schiet, laat ik het weten!

Deel Deze Pagina