30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvinna

kvinna Niet meer actief

O, en iedereen trouwens bedankt voor de tips. Noa wil inderdaad op haar buik slapen. Ik heb weleens een dag een hydrofiele doek in mijn beha gedragen, maar dat werkte helaas niet. Een lapje kan ik nog proberen. Ze vindt een speen helemaal niets, dus dat werkt ook niet. Nou ja, ze wordt vanzelf groter.

Nog een paar berichtjes en dan ben ik eindelijk ook senior member:D.

2. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Snoet oei... spannend dus!
    Grappig ik had toen Tim 6 maanden was ook zo'n momentje maar toen gewoon dom zonder bescherming gedaan.. en ja hoor menstruatie bleef weg maar testen waren ook neg... ben toen uiteindelijk 3 maanden overtijd gegaan zonder pos test dus heb me behoorlijk druk lopen maken en waarschijnlijk is daardoor de ongi zo lang uit gebleven... maare ben benieuwd! Ik denk dat de beslissing voor wel of geen 3e ook al wel gemaakt is hiermee.. (gevaarlijke vraag maar toch) als ik op mijn gevoel van toen af ga, ik zou toen nl ook blij geweest zijn als het wel zo was en toen was de drang naar een 2e er ook ineens heel sterk....

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Snoet, dat zou geweldig zijn, een echt cadeautje!!! Enne.... als je nu al zegt dat je er eigenlijk heel blij mee zou zijn, denk ik dat citroentje met haar (gevaarlijke hahahaha) opmerking wel gelijk heeft.... er komt bij jullie vast nog een lief, schattig kindje bij, mocht het dit keer toch niet zo zijn!!!! (hahaha, kom ik af en toe even langs om te tutten met zo'n ieniemienie mensje hoor als dat mag!!!!

Kvinna, hier mag en kan je gelukkig alles spuien, niemand die een ander veroordeelt of zwart maakt en iedereen probeert mee te denken. Daarom vind ik dit ook zo'n heerlijk cluppie meiden!!!

Enne....ik heb mijn avond heerlijk besteed! Ik ben met mijn mams lekker anderhalf uur de stad in geweest en heb een aantal hele leuke dingen gekocht en kan weer fris en fruitig voor de dag komen!!!

Ik ga snel mijn bedje in, Sven ligt er ook al in, we zijn maar met zijn tweetjes, dus dat is even alle tijd benutten om te slapen!

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaaaah Snoet dat zou toch wat zijn zeg!!!!!!!!!!! :)
    Man, dan kunnen we hier weer in spanning zitten voor die test van jou enzo, IK heb er al helemaal zin in haha!!! Hoop voor jou dat het wordt wat je wilt. Welke kant dat ook op is.

En Elleke: hoe ging je echo vandaag???????

Kloeink en Koekel. Zo leer je nog eens wat.

Ik zou eigenlijk ook wel weer zwanger willen zijn. Of toch niet. Of wel. Ik weet het niet zo goed...een 2e is wel een hele opgave voel ik. Maar lief. Nou ja, we zouden beslissen als Boaz 1 is (en nee, ik ben nu zeker weten niet zwanger hoor, maar denk er natuurlijk wel eens over na).

Kvinna, hoop dat Noa snel haar draaitje vindt en door gaat slapen. Op een gegeven moment heb jij toch ook echt je rust nodig he....

5. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi,

@ Snoet: ik weet precies hoe je je voelt, alleen was ik al overtijd.... de enige klacht die ik nogsteeds heb is oververmoeidheid...... Ik denk aan je.
    @ echo: Ik heb gister een prachtig kloppend hartje gezien!!!! JOEPIE!!!!
    Gelukkig is het er echt maar 1! Ik had wel ff een emo momentje hoor, zo van "shit, het is dus echt zo! Ik had misschien stiekem gehoopt dat het niet zo was ofzo... Nu mag (moet) ik me gaan instellen op een babytje erbij en dat was toch nog wel ff slikken....... (beetje warrig, maar jullie begrijpen misschien wel wat ik bedoel).

Tot zover ff,
    Groetjes,
    Elleke

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    bedankt voor jullie lieve reacties, als het zo zou zijn dan ben ik erg blij mee en idd het heeft me wel weer aan denken gezet of het wel bij 2 blijft.... maargoed das op dit moment...

ik liep vanochtend in de stad en ik denk zal ik al testen???? maar das echt nog erg vroeg en dan gaan we dat gelazer van vage streepjes of niet krijgen, maar elleke bij jou bleef ongi dus weg nadat je pilstrip op was? want ik heb dus de hele maand al dat ik van kleur varieer je zou van lichte doorbraak kunnen spreken maar niet avn ongi.... dus wacht even af wat komende week gaat brengen (daar gaan we weer......) als het niet zo is, is het ok maar merk ik ook een kleine teleurstelling

ik kan me wel je gevoel naar de omgeving voorstellen hoor elleke!

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Snoet ff iets anders.. Slik je de pil nu nog? Het schoot me vanmiddag ineens door m'n hoofd.. (jaja denk zelfs op het terras aan jullie) zwanger en pil gaat niet echt goed samen volgens mij...

8. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ja, en foliumzuur, ook belangrijk...

9. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Citroen, hahahaha, dacht vanochtend ook hetzelfde!!! Als Snoet dan mss zwanger is, is wel de rest van de tijd de pil doorgegaan.... Maar je hoort het vaker dat er vrouwen zijn die al maanden de pil slikken terwijl ze zwanger zijn en er verder niets aan de hand is. Maar die worden door die hormonen dan toch ongi, terwijl ze wel zwanger zijn.
    Snoet...ik snap je twijfel, maar ik had geloof ik de weerstand niet kunnen bieden tegen het testen. (hahaha... ik ben zelf erruugggg ongeduldig!)
    Maar mss wel heel brutaal als ik het zeg hoor...maar als je nu al zegt dat als het niet zo is, je dan ook wel een beetje teleurgesteld bent, waarom gebruik je dan nog de pil? Gooi hem de bak in en zie waar het schip strandt..... is het zo, dan is het zo en anders komt het wanneer je lichaam er aan toe is.....(hahahaha... wat een dubbele gedachtens dan he...(

Elleke.... tja... ik kan me natuurlijk niet in jouw situatie helemaal verplaatsen, maar het klinkt alsof jij echt heel erg moet wennen dat het WEL zo is. Maar gefeliciteerd!!!!!! Ik hoop dat je heel snel die blije moedergevoelens krijgt voor dit nieuwe wondertje in je buik en het brusje van Caithlynn!

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @hartediefje ja dat hoor je idd vaker dat ze dan toch de pil hebben geslikt en er verder niks aan de hand is maar er staat toch echt in de bijsluiter wanneer je vermoed dat je zwanger bent dat je moet stoppen en eerst uitsluitsel moet hebben...
    EN idd foliumzuur!

@Elleke lees nu dat je echo goed was, wat fijn een mooi kloppend hartje!!!

Zo en nu lekker slapen, hebben vanavond een bbq gehad bij de achterbuurtjes... was gezellig!

11. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa................

elleke van harte meis....weer een klein wondertje in jou buikkie...

en snoet...whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jeeeeeetje....wat spannend....oooh idd nu weer de spanning hier..zou het wel..of niet...ben benieued of we je test ook te zien krijgen..beoordelen we mee.

hihi volgens mij gaan er al meer dames hier de "baby kriebels"krijgen.
    wel leuk voor de kids later..snel op elkaar.

en ik vind het leuk om jullie daarin weer te volgen.

ik moet juist volgende week het "anti" nooit meer zwanger worden bericht krijgen...(hihi hij moet z'n zaad laten testen.

ben benieuwd...dan na jaren zonder condoom...zal raar zijn..weer die drap tussen je ...bah laat ook maar.hahaha

12. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    @ Miekiee: Haha, die drap tussen je... :D

@ Kvinna: Ookal is mijn meisje een heel stuk jonger dan die van jou, ik herken heel veel in wat je schrijft over de slaapproblemen. Lina is ook van het type "meteen de keel openzetten", compleet met geen lucht meer krijgen en rood worden, net als jij schrijft. En wat Miekiee omschrijft: dat ze na een fles of gewoon tussendoor als een blok in onze armen in slaap kan vallen, niet wakker te krijgen, maar zodrá ze met haar ruggetje de matras van haar bedje raakt, wordt ze wakker en zet een keel op. Heel frustrerend is dat, en vooral ook heel vermoeiend.
    Met het voeden precies hetzelfde. Als Lina wakker wordt en honger heeft, begint ze niet eerst met een beetje sputteren, nee hoor, ze schreeuwt meteen moord en brand. Ik heb meerdere keren 's ochtends in m'n ondergoed in de keuken gestaan om zo snel mogelijk een fles klaar te maken :) . Inmiddels kan ik haar geschreeuw wel redelijk uitblokken terwijl ik de fles klaarmaak, ik denk dan 'ze zal er vast niet dood van gaan', maar het is wel heftig. Nukkeman had het vanochtend nog. We hadden afgesproken dat ik nog even door kon slapen en dat hij de fles van 6.30 uur zou doen. Lig ik daar in m'n bed, hoor ik Lina beneden moord en brand schreeuwen, en het hield maar niet op. Ik heb echt geprobeerd om het van me af te zetten, maar dat lukte natuurlijk niet. Dus ik toch weer naar beneden. Zit Nukkeman daar op de bank, met de fles en een krijsende Lina, kijkt me aan en zegt: "Ik weet het écht niet meer!" Helemaal wanhopig, haha. Toen heb ik haar overgenomen aangelegd. Binnen 1 minuut was ze stil. En nu ligt ze alweer een uurtje lekker te slapen in de box. Ik denk dat ze voelde dat Nukkeman wanhopig was. Arme vent, doet ie zo z'n best... :) Hij zei nog 'Lekker dan, nu heb ik 2 vrouwen in huis waar ik helemaal van over m'n toeren kan raken' , haha :p .

@ Snoet: OOoooooooowwwwww, dat meen je niet?! Wat een spanning, zeg! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!

@ Elleke: Wat fijn, een kloppend hartje! Kan me voorstellen dat het dan toch nog emoties oproept, maar dat is vast een combinatie van de bevestiging dat het echt waar is én dat het gewoon goed is.

Hier: afgelopen week vertelde één van m'n beste vriendinnen dat ze zwanger is! Echt, ik vind het zó geweldig!! Vooral omdat het totaal onverwacht was; ze liep al onder behandeling bij een gyn omdat ze geen cyclus had etc. en te horen had gekregen dat het waarschijnlijk heel moeilijk zou worden om op een natuurlijk manier zwanger te worden. Ze is nu natuurlijk heel bang dat het alsnog misgaat, ik hoop dat ik haar goed kan steunen. Het is in ieder geval heel bijzonder om nu degene te zijn die de vragen (wat mag ik wel en niet eten enzo) te beantwoorden! :)

13. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha Miekieieie I know the feeling! Als het buiten vriest heeft het altijd wel wat vind ik. Lekker warm. ;)

hihi het lijkt wel weer het 'zwanger worden forum' hier idd!! Iedereen denkt meteen lekker mee met Snoet haha heel leuk!! En ik zou me ook niet in kunnen houden hoor....had al een bezoekje gebracht aan het Kruidvat...hihi. Maar jij met het natuurlijk in je eigen tempo doen! Ik snap ook heel goed dat als het niet zo is dat je teleurgesteld bent. Waar dit, ongeacht de uitslag, sowieso goed voor is, is dat je straks denk ik wel weet of jij/jullie nog een 3d wilt/willen. En die beslissing, wat dat ook wordt, zal je ook heel veel rust geven denk ik. Dat is fijn om te weten. Ik ben voor je aan het duimen i.i.g. :)

@Elleke: gefeliciteerd met het hartje!!! Was vast een heel mooi moment! Het komt vast goed en je bent een lieve moeder, dus dit kindje krijgt een heel mooi liefdevol leventje bij jullie. Weet ik zeker.

@ Nuk: wat gaaf van die vriendin zeg!! Natuurlijk kan je haar goed steunen. je hebt al een berg ervaring inmiddels dus daar zal ze zeker blij mee zijn.

@ Shadow: ik zal m'n ogen/oren open houden qua banen. Bij ABN hebben we soms wel iets, maar omdat er zoveel mensen boventallig zijn wordt alles intern opgevuld. Als je nog niet weet wat je graag zou willen doen, zou duaal studeren dan niet iets voor je zijn? Dan doe je een opleiding, maar werk je er ook bij. Misschien best leuk om eens te onderzoeken.
    En verder ken je de banensites al denk ik: volkskrantbanen.nl, fondsen.org, oneworld.org, cultuurnetwerk.nl (ik dacht ik zet even wat andere sites hier waar leuke banen in de cultuur en goede doelen organisaties zetten). Als ik wat weet hoor je het! Welke omgeving ook alweer??

14. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    3d is natuurlijk 3e. Hoewel die vanzelf ook weer 3d wordt, maar oke.

15. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hahahaha.... die drap, ja.... vind het ook altijd zo vreselijk (maar een tampon erin en je kan 's ochtends gewoon opstaan zonder nog wat naar beneden te voelen zakken dan!! (hahahaha....) enne doosje... ik lig helemaal in een deuk om je vries opmerking. Sjonge, jij weet het ook altijd leuk te vertellen!

O, erg is dat he...als die kleintjes zo over de rooie gaan. Sven kan het nu ook zo hebben met zijn fles... dan verschoon ik hem soms echt pas na de fles als ik alleen met hem ben hoor, kan het echt niet aanhoren dat ze er bijna in stikken.
    En hier valt hij ook soms in slaap bij de late fles en jahoor, in bed gaan zijn oogjes weer open.
    Heb hem daarnet nog gewoon lekker laten liggen. Hij was weer snel wakker, tuut erin, even over zijn hoofdje wrijven, muziekje aan en toen naar beneden gegaan. Hij nam het... hij moet echt leren om een langere poos te slapen tussendoor.

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    PFFFF het pil verhaal, ik moest nog 2 tabletten, had eerst strip in prullebak gegooid en dacht toen.... nee dan gooi ik cyclus in de war:( en weet ik nog niets.... toen dacht ik das dom want ik weet wanneer ik ongi moet worden, als er dan een kunstmatige doorbraak komt (want dat is het tenslotte met een pil) kan ik gewoon alsnog testen gaat om HCG niet om wat anders.... maar het is flink verwarrend. en ik voel licht gerommel maarja dat voelde ik juist goed toen ik zwanger was..... maar dit is een geval van ik zie wel komende week, te vroeg testen maakt me nog onzekerder. en wat betreft wensen? nu weet ik dat ik wel voor een derde zou willen gaan maar wel liever als coen iets ouder is als ik de keuze heb... want een beeb en een dreumes van 14 maanden is enerzijds pittig (fysiek) maargoed, onderschat een peuter en baby niet (mentaal) omdat een peuter wel degelijk beseft dat ie in moet leveren affijn.... we zien het komende week.... ik ga woensdag testen, sowieso om uitsluitsel te hebben,

gisteren bij familie de wijn afgeslagen iemand vroeg dus je bent toch niet weer zwanger???? ik kon het ontwijken en zeggen weet je hoe vermoeiend het is als je een glas wijn hebt gedronken en dan nog 2 uur in de auto terug en je gebroken nachten hebt....

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    en dan nu over jullie::D

nuk, misschien gek gezegd maar ervaart nukkeman ook eens hoe pittig lina kan zijn...... is ook eens goed toch? en tja meisjes zijn pittig!!!!!! wij hadden het er vanochtend nog over anna pikte de helft niet van wat coen allemaal ok vind, was een schreeuwertje eerste klas her wish was our demand!

maar coen vind veel goed en je moet bijna opassen dat je hem niet vergeet maar als meneer iets wil zal hij er ook voor gaan hoor!!!!

heej miekie, een soepie in een doosje?????? 4 uur cup a soup:p:D

shadow hoe is het met banen jagen? idd nu de ideale situatie ver toekomst dromen te denken waarom zou je idd niet gaan werken en leren? weet je wat je leuk vind? bijv in de zorg staan we te springen om mensen zoals jij maar ook het bedrijfsleven is blij alleen je zal brutaal moeten zijn. en je overal op een presenteerblaadje aan moeten bieden.

elleke gefeliciteerd met een mooi hartje, bijzonder dan toch he..... heb je het al verteld aan je ouders? je niet laten kisten hoor!!!!

18. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    whahahahaha als het vriest?? en coup a soup...jullie sporen ook niet hoor!hihi

19. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    katwijk
    nou een vraagje...welke luiers vinden jullie het lekkerst??

ik had bij kassa de luiertest gezien..had altijd pampers...maar daar kwam de kruidvat op nummer 1 te staan.en 2 pampers en 3 liddle ! huggies op de laatste plaats

was toen overgestapt naar kruidvat,maar op 1 of andere manier heb ik iedere keer die korrels wat in die luiers zit ,komt uit de luier zetten.als je dit nou heb na te lang niet verschoond te hebben vind ik dit logies.maar dat is het niet.
    dus ben weer overgestapt op pampers

jullie ervaringen??

20. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik vind pampers het fijnst, kruidvat vind ik gevouwen karton en etos is heel snel verzadigd en geeft een dikke luierkont. ook is mijn ervaring in vergelijking met die van vriendin dat pampers langer in kleinere maat gebruikt kan worden tov eigenhuismerk luiers. vriendin gebruikt etos, moet 4+ gebruiken ivm snelle verzadiging, en ik gebruik nog maat 3 van pampers (en hoe groter de maat hoe minder in pak.) daarnaast: kosten technisch: als je de luieraanbiedingen in de gaten houdt kan je voor gemiddeld 7,5 euro of soms iets minder per pak pampers scoren, dit betaal je ook voor eigen huismerken.

Deel Deze Pagina