30+ meiden De Babies

Discussie in 'De mama's' gestart door Doosje77, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Idd Elleke hoe waren de reacties???

Yup is gelukkig heel normaal zei ze, en aangezien m'n kleine meid peer erg lekker vindt nu ;).

Nee niet gehoord? Oei da's wel heel erg vreemd dan als het je huisarts is :$! Zoiets verwacht je toch niet... Bah :(.

2. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Shadow mooi hoor! Nou nog ff flink posten dan haha

3. shadowcat76

Hierna nog 3 berichtjes :D.

4. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
  5. shadowcat76

Nee idd voor langere tijd zal het niet echt gezond zijn denk ik dan. Weet je, als ik gewoon vanaf nu (gewoon... ahem, ik ken mezelf :)) door de week helemaal niet meer snoep en iedere dag of minimaal om de dag op de Wii fit ga staan dan moet het lukken de gewenste kilo's af te vallen voor m'n trouwen. Lekker gaan wandelen iedere dag met Valerie als het weer het toelaat want dat doe ik nu ook veel te weinig. Als ik hierachter het fietspad oploop, ben ik in 20 minuutjes ofzo bij de kinderboerderij, is voor de kleine meid ook leuk. Het moet nu echt eens afgelopen zijn met het gesnoep! *geeft zichzelf schop onder de ietwat te dikke kont*

6. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

@ reacties: de reacties die ik gehoord heb over k's t-shirt waren positief. Nog niet veel reacties op school gehad, dat komt wel als de tam-tam zijn werk goed gaat doe. K. heeft gezegd dat hij nog niets tegen mama gaat zeggen (hij gaat komend weekend weer), maar aangezien haar goede vriendin hier in de straat het shirt al heeft gezien en onze buurvrouw (die ook dikke mik is met hex), ga ik ervan uit dat ze het gister al wist. Ik voel me niet verplicht haar in te lichten. Ze bemoeit zich toch al met de opvoeding van Caitlynn (waar haalt ze het lef vandaan :x) en daar heb ik dus echt ff geen zin in.....
    @ de volgende: bezint eer ge begint! Ik wil niet zeggen dat ik me er heel rot onder voel, maar zie zo ontzettend op tegen 2 kleintjes onder de 18 maanden! Ik had liever ook een jaartje langer gewacht hoor! Ik hoor van ervaringsdeskundigen dat een tweeling makkelijker is dan 2 onder de 2......
    Verder niet zoveel kunnen onthouden, geloof dat ik anders straks nog maar een keer ga teruglezen....

Groetjes,
    Elleke

7. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    elleke ben het met je eens, bezint eer ge begint.... het is gewoon pittig, zowel de emo rollercoaster maar ook fysiek, sjouwen met 2 kleintjes als je de keus hebt is het "ideaal" om er 2 jaar tussen te hebben, oudste kan dan lopen of staan op plankje dus hoef je geen andere kinderwagen aan te schffen maar ook voor jezelf.

nogmaals laat je niet gek maken en wat the *piep* bemoeit hex zich met caitlyn????? is jullie pakkie aan hoor! gewoon negeren en doodzwijgen!

citroen das ook wat!!!! je huisarts gaat nat als ik het zo lees.... maar dat zal voor hem ook verschrikkelijk zijn hoor..... het zou je maar gebeuren! maarja dont drink en drive en daarmee zou juist een arts beter moeten weten.

ben jij trouwens weer opgeknapt? en hoe is het met die vriend van luc?

citroen: kuur die breed spectrum heeft zoals amoxicicline, doxicicline kunnen niet samen met pil. smal spectrum zoals trimetoprim en de kuur die ik heb gehad (alweer naam vergeten)die gericht is op specifiek behandelbaar gebied heeft die bijwerking niet. dat wist ik dus wel alleen twijfelde ik aan smal of breed spectrum...

maarja dan nog steeds die boobies....:) en wat licht bruin verlies (sorry voor de dirty details) maar das doordat de pil is gestopt...

nog 1 dag en dan ga ik testen....

vandaag een training multi cultureel leiding geven wat gericht is op het groeiende aantal allochtonen in opleiding of werkend in de zorg betekend een andere aanpak. kan dus iets later beginnen en hier in town... ook wel eens lekker:)

8. shadowcat76

@Elleke : lekker die hex in 't sop gaar laten koken en op jullie manier doen! Is ze nou helemaal betoeterd kom nou. Waar haalt ze het lef vandaan! Tuurlijk bezint eer je begint en het zal ongetwijfeld zwaar worden maar weer zo'n kleine uk... 't is toch ook wel weer heerlijk weer zo'n minimensje in je armen te hebben of niet ;).

@Snoet : spannend hoor nog 1 dagje wachten voor je kan testen ;). Lekker idd dat je wat later kan beginnen vandaag.

@hier : heerlijk, Valerie ligt weer in bed lekker te slapen, heeft 3 kwartier geleden haar eerste flesje gehad. Wasje draait, zometeen maar eens aan gaan kleden en beneden de boel stoffen en stofzuigen, wc doen etc. dan ben ik hopelijk klaar voor ze weer wakker wordt.

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Snoet het is mijn huisarts die is aangereden en is overleden (vrouwelijke ha)

@Elleke nouja zeg wat denkt die hex wel!!
    Enne pittig is het idd maar het gaat je zeker lukken, aan de andere kant zul je ook wel moeten.. niet negatief bedoelt hoor maar meer zo van het zijn je bloedeigen kindjes en daar zul je altijd goed voor zorgen ongeacht of ze nu 2 jaar verschil in leeftijd hebben of minder en je krijgt alles bijna tegelijk (peuterpubertijd, zindelijk, pubertijd enz) dus ben je er ook in 1 keer vanaf! Komt zeker goed!

10. shadowcat76

Duizendste berichtje :D.

Pff vermoeiend dagje hoor! Tuurlijk was ik niet klaar voor madam wakker werd maar ik heb hulptroepen ingeschakeld haha. M'n schoonma is komen helpen en zodoende hebben we de hele boven- en benedenverdieping lekker gestoft, afgesopt en gestofzuigd. Dus m'n huisje is weer schoon, heerlijk! Ondertussen ook nog eens 5 wasjes gedraaid maar die ga ik nu niet meer opruimen hoor, de laatste zit in de droger, grootste gedeelte is wel opgevouwen maar opruimen in de kasten doe ik straks of morgen wel. Nu ECHT geen zin meer in ;).

Oei Citroen ik had ook begrepen dat je huisarts op die scooter zat, maar niet dat ze degene was die was aangereden :$! He bah :(.

Hah wilde ik net gaan typen dat Valerie weer lekker sliep komt er een schreeuw van boven, dus ik rennen, tutje uitgevallen ;). Terug gestopt en ze slaapt weer :D. Hopelijk komt Marcel zo thuis want ik heb HONGER en we eten pasta vanavond.

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    nou shadow.... hulptroepen voor in huis.... stuur ze ff door naar mij hahahaha heb op moment door drukte geen kleding meer in de kast alles ligt schoon op zolder, klaar om door de kaboutertjes gevouwen te worden en dan zullen we het nog maar niet hebben over de rest van het huis maargoed.... kan niet alles tegelijk!:p

shadow wat eten jullie toch altijd laat.... ik zou al flauw gevallen zijn, is het trouwens helemaal goed gekomen na je zwangerschap met je diabetes?

citroen.....oooooooooooh je huisarts........ das ook wat!:$ ik begreep het verkeerd dus

als ik mijn lijf zo eens voel hoef ik niet meer te testen maar gaat vannacht de h#l los bartsen..... heb ik dus testen in huis voor niets hahaha boobies zijn ook weer normaal... maar ach wie weet later toch nog eens nodig:) als coen 1,5 is ofzo?! dus elleke ik ga met je mee leven meid! maar dan niet met jou zwanger. positieve les is dat ik een derde dus ook nog kan verwelkomen, dat ik er dus minder klaar mee was als ik dacht....

12. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Elleke, wat fijn dat het nieuws goed ontvangen is!!!! Maar ik heb het idee dat jij het gevoel hebt dat je je steeds moet verdedigen, omdat je zelf nog niet echt aan het idee gewend bent en er ook nog niet echt helemaal gelukkig me bent volgens mij…. Ik denk dat je je niet te druk moet maken hoor…maar ik heb makkelijk praten. Het gaat straks vast vanzelf. Ik vroeg me ook wel eens af hoe ik het alleen moest doen als ze met zijn tweetjes waren. Maar het gaat hier ook heel erg goed met dingen plannen en organiseren. Maar je kunt jezelf zo druk maken als je zelf wilt, maar ik merkte wel hoe ongeruster ik was, hoe drukker en vervelender Senne werd zeg maar. Je kan het meid!!! En die hex….die moet zich maar eens met dr eigen kind bemoeien!

Miekiee…veel plezier met lopen toch! Ik vind het juist helemaal geweldig. Hahahaha, toen ik het papiertje binnenkreeg, werd ik helemaal blij hahahaha, jeugdsentiment ook hoor. Vond het vroeger ook helemaal geweldig. En dan mocht ik nu met mijn mannetjes lopen. Nou…ik liep echt met emotie hoor!

Snoet…spannend dus…. Enne, je moet het zelf weten voor de 25e. Als jij er geen goed gevoel over hebt om samen te rijden, ben je niets verplicht he! Het moet een leuk uitje worden en niet eentje waar je al vantevoren over aan het stressen bent. Maar Senne heeft ze al een keertje gezien toch en ik gooi wel een stoel in de kofferbak omhoog, zitten ze maar met zijn tweetjes op de achterbank. Maar je hebt nog even om er over na te denken. We nemen tegen die tijd nog wel contact op!
    Tja… aan de ene kant mss wel een opluchting dat je nu het idee hebt dat je niet zwanger bent, maar die wens is er wel degelijk volgens mij voor een derde! Wie weet zeg je over een half jaar wel van we zien wel wat er gebeurd zonder anticonceptie. Het gaat zoals het gaat he!!!!

Shadow, er zijn meer kindjes met een doekje over hun hoofd en ze kunnen het in principe zelf ook al wegtrekken he… Sven ligt ook met een knuffel in bed en die legt hij nu zelf ook wel eens tegen zijn gezichtje. Maar ik kan me voorstellen dat je het eng vind lijken. Maar ieder kind heeft zo zijn eigen manier om in slaap te vallen.
    Ik was na mijn keizersnee van Esmee* weer zwanger na vier maanden. De gyn. Heeft gezegd toen dat de wond na 2 maanden genezen was en dat je niet gelijk zoveel aankomt. Ik moet zeggen dat ik soms toch wel angstig was dat het allemaal open zou springen hoor….maar het is helemaal goedgekomen! De een zegt een half jaar, de ander een jaar…. Tja..ze zeggen negen maanden op, negen maanden af. En je voelt zelf wanneer die wens groot genoeg is en of je het aandurft. Succes met de kilo’s!! En tja..dat snoepen he…zo verleidelijk hahahaha... je hebt nog even voor de trouwdatum! Veel plezier alvast met passen van de jurk.
    En die hulptroepen wil ik ook wel hahahahahaha… Net als snoet heb ik nog een boel was om weg te werken, maar staat het alvast klaar beneden…(maar het wil maar niet weg hahaha) Morgenochtend hoor. Ben nu de bout af en de mannetjes liggen allebei te slapen,dus ga ik het er van nemen en mijn bedje zo opzoeken!
    Ik heb trouwens Sven andersom in zijn bedje gelegd en het bedje meer naar de kast toe gezet en hij heeft al 2 nachten beter geslapen!!!!!!!!!!!!! Wauw…. Maar 2x een tuutje gegeven en geen onrustig gedraai en gemopper. Wel de eerste nacht met een zetpil, omdat hij zo onrustig was ’s avonds. (heb ik nu ook weer gedaan, want hij was aan het krijsen van de buikpijn tijdens de laatste fles voor vanavond) We zullen zien hoe het vannacht gaat.

13. shadowcat76

@Snoet / Hartediefje : hahaha ja ik ben zo blij he met die hulptroepen! Zo heerlijk dat de boel weer schoon is...

@Snoet : hmm misschien dan toch niet zwanger?
    Pff ja wij eten altijd laat :(. Marcel komt meestal pas na half 7 thuis helaas. Vertrekt rond 7 uur 's ochtends ook al :(. Heb al tegen 'm gezegd nu gaat dat nog wel, maar als Valerie ouder wordt zal je toch eerder naar huis moeten komen als je haar 's avonds nog wil zien want anders ligt ze al op bed. En voor mij is het ook fijn als hij eens wat minder uren op een dag zou draaien... nu is hij ook alweer weg omdat ie met z'n baas naar een project moest :(. Hij zei wel dat dat niet zo lang zou duren maar toch, had 'm liever thuis gehad... hij was ook pas om half 8 thuis en om 10 voor 9 alweer weg :(.

@Hartediefje : tuurlijk heeft ieder kind zo z'n eigen manier om in slaap te vallen, ik vind het alleen eng een doekje / knuffel in bed nu ze nog zo klein is ;).
    De wens voor een 2e is er absoluut! Alleen nu kan het gewoon nog niet financieel. Ik moet eerst werk zien te hebben. En Marcel moet er ook achter staan en die ziet een tweede (nog?) niet zitten. Hmm jouw gyn zei 2 maanden, ze zeggen ook allemaal wat anders he ;).
    Brrr dat snoepen, vreselijk! Gelukkig heb ik nog even voor de trouwdatum :D.
    Wat goed zeg dat Sven al 2 nachten beter geslapen heeft! Hopelijk houdt hij het zo vol zeg en wordt de buikpijn snel minder.

Iemand trouwens tips hoe ik Valerie kan helpen om zelf in slaap te vallen? Haar wakker in bed leggen als ze moe is, is meestal geen optie, want dan gaat het van zachtjes jengelen dat ze niet in bed wil naar volledig overstuur huilen. Alleen als ik haar in m'n armen in slaap sus gaat ze goed haar bedje in (dan is het nog huilen dat ze niet wil maar gaat ze uiteindelijk wel slapen, als haar zo in bed leg niet dus). Nu ging het trouwens redelijk goed, heb haar een kwartiertje geleden in bed gelegd na de fles, ze was nog wakker maar wel erg moe, heb haar een paar keer getroost en net nog even haar tutje terug gedaan en nu slaapt ze.. wou dat het iedere keer zo ging, even jengelen en dan slapen maar helaas :(.

Trouwens, luier verschonen is ook een "drama" laatste tijd, denk dat ik maar eens wat spulletjes van de commode ga verhuizen haha. Soms ben ik wel 10 min. bezig met luier verschonen omdat madam alle kanten opdraait :

Bekijk bijlage 153676

Ohhh wat is dat interessant, hebbe hebbe!!

14. shadowcat76

15. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Shadow, ik heb een soort bloem op de commode staan. Aan de ene kant is het een spiegel, zodat hij zichzelf erin kan zien en aan de andere kant is het een lamp. Kun je makkelijk als nachtlamp gebruiken als je even iets van medicijnen moet pakken of s nachts een luier moet verschonen. Sven vind dit geweldig. Hij kan de stang vast pakken en hij vind het geweldig om zichzelf te zien in de spiegel en hij is er tegen aan het slaan en brabbelen! Zo blijft hij wel redelijk op zijn rug liggen om de luier makkelijk aan te kunnen doen.. zal wel eens kijken hoe dat ding heet (hahaha..vergeetachtig is niets...)

Sven heeft de hondenknuffel van de hema in bed liggen, die leg ik tegen zijn wangetje aan. Senne was daar ook helemaal weg van (heeft er altijd twee bij de hand hahahaha) en ook Sven vind ze geweldig.

Hopelijk is Marcel wat vaker thuis. Maar goed... het is ook weer lekker voor de centjes aan de andere kant.
    Ik weet niet beter dan dat ik alleen ben. hahahaha, wij houden het wel vol hoor, doordeweeks elkaar niet zien en in het weekend is het dan altijd weer leuk hahahahaha...

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Shadow oh zo herkenbaar, Stijn draait ook echt alle kanten op en vindt alles interessant.
    Lijkt me erg vervelend als je man elke dag zo laat thuis is, ben altijd blij als Luc er tussen 17 uur en 17.30 weer is.

@Snoet Ach die testen komen je echt nog wel een keer van pas als ik dat zo lees!

Vandaag is ons XXL speelkleed binnen gekomen en Tim en Stijn hebben al lekker gespeeld erop. Voordeeltje is dat Stijn nu gewoon kan zitten want mocht hij omvallen dan valt hij niet hard.

17. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    oeps....haha

18. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Citroen, dat is een lekker kleed! Kun je ze heerlijk op laten spelen idd zonder dat je bang moet zijn dat het zeer gaat doen aan Stijn zijn hoofdje.

En YESSSSSSSSsssssss weer een goede nacht!!! Ik heb Sven pas om half zes zijn tuut weer gegeven en toen om zes uur is hij bij me komen liggen en is hij terug in slaap gevallen tot de fles van bijna zeven uur. Ook Senne is stil gebleven vannacht (okee....vanochtend weer een kletsnat bed...maar goed, de wasmachine draait wel!). Ik ben dus weer helemaal aan het bijkomen en wat ziet de wereld er dan gelijk stukken leuker uit na een nacht van goede rust hahahahaha.

Ga snel poetsen boven, Sven slaapt. En over anderhalf uur mag ik Senne alweer ophalen van school en begint de middag met mijn grote kleine man! (gymschoentjes kopen, zwemles, naar de tent hier op het plein, want het is dorpsfeest de komende dagen en het zou iets van de kinderclub zijn, naar mijn mams om te eten en daarna lekker naar huis om hem in bed te gaan leggen!) Sven gaat eventjes naar een vriendin, dus kunnen we met zijn twee even op stap (tot aan de tent hahaha, dan krijg ik mijn kleine mannetje weer terug mee hahahaha)

Fijne dag!!!!

19. shadowcat76

@Hartediefje : oh klinkt erg leuk die bloem met spiegel en lampje! Als je eens kan kijken hoe die heet :). Ik heb wel zo'n bloem met muziekje er in er boven hangen (met zo'n trektouwtje er aan, gaat spelen als je 'm loslaat weet je wel), die mag ze altijd zelf aan doen voor ik ze ga verschonen en zodra ik bij haar commode in de buurt kom strekt ze haar handjes ook al uit haha. Alleen daarna issie niet meer interessant ;). Klinkt als een heerlijke dag die je vandaag hebt zeg! En welke knuffel van de hema is dat dan? Ik kan 'm op de site niet vinden.
    Ja ok voor de centen is het wel lekker dat hij veel werkt maar toch, wou dat ie eens wat vaker eerder thuis was ;).

@Citroentje : haha ook al zo'n draaikontje :). Ja ik ben d'r echt niet blij mee aan de ene kant dat hij vaak zo laat thuis is, aan de andere kant ben ik niet anders gewend maar wil toch wel graag dat hij het gaat veranderen als Valerie wat ouder wordt en eerder naar bed gaat (nu gaat ze rond half 9), wil straks wel dat ze al rond half 7 / 7 uur in d'r bedje ligt ze heeft d'r slaap hard genoeg nodig.
    Fijn speelkleed zeg trouwens! Wel lekker dat hij zijn hoofdje niet pijn doet als hij valt. Waar heb je die gehaald als ik vragen mag?

@hier : ook al zo'n fijne dag vandaag zeg, m'n huis is helemaal schoon en opgeruimd (nog wel haha), moet alleen zometeen f de was in de kasten ruimen maar da's ook 10 min. werk en dan heb ik lekker de dag voor ons samen, vanmiddag komen m'n ouders een bakkie doen en zo te zien kunnen we heerlijk in de tuin gaan zitten :).

Ook van mij fijne dag!!

20. miekiee

miekiee Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.276
    1
    0
    thuis mama,en invalkracht in de gehandicapte zorg
    katwijk
    die knuffeldoekje heeft romée ook(heb er gelijk 2 gehaald) hangt gewoon bij de baby spullen..wit hondekoppie met flaporen!

Deel Deze Pagina