30+-meiden: de kleintjes

Discussie in 'De mama's' gestart door kvinna, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    op de 2e foto zie ik idd een hele lichte bijna niet zichtbare transparante streep. eerste niet.... wellicht te vroeg getest?

2. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer moe(s)t je ongesteld worden Shadow?

3. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    beste tante glim, van harte gefelicteerd met casper! wat geweldig leuk! succes met wachten op de echo, spannend allemaal.... neem iig comfortabele stoel of de oude lounge bank!

karianne wanneer kan je bij kno terecht?

doosje hoe is het verders?

tja, citroen "plaagt ons" met prachtige vakantie foto's op FB, die hebben 30 gr en een geweldige kerst

mocht ik jullie hier niet meer spreken een goed gezond (en voor sommigen vruchtbaar) 2013 gewenst!

4. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    jij ook Snoetje!! :)

5. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Snoet : foto's zijn beide van dezelfde test :). Ik zei toch al dat het op de foto's niet zo duidelijk te zien is (stom fototoestel), in het echt was het beter te zien. Gisteren was m'n NOD.
    Fijn dat je ondersteuning gaat krijgen volgend jaar!

Doosje : ik moest gisteren ongesteld worden, en tot nu toe is er nog geen spoortje van te bekennen... Nou ja ik hoop maar dat het vandaag (en de eerstkomende 9 maanden :D) ook weg blijft! Morgenochtend doe ik dan weer een test.

Glim : gefeli met je neefje!!! Leuke naam trouwens. Nog even geduld voor je weer mag koekeloeren :).

Karianne : hoe ging het bij de kno?

6. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou volgens mij is het raak hoor! :)

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Zoals snoet al typt....wij wensen vanuit een warm en zonnig Curaçao wensen wij jullie alvast een fijne jaarwisseling en een zonnig 2013!:cool:

8. shadowcat76

Ik hoop het!!!
    Tot nu toe nog steeds niet ongesteld.. zou m'n wens dan toch in vervulling gaan (zwanger het jaar uit)?

citroentje hele fijne vakantie!

En natuurlijk voor iedereen een fijne jaarwisseling, een geweldig 2013, en Doosje dat je maar een vruchtbaar jaar mag hebben idd :).

9. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Shadow en ik duim voor je.

Citroen, met een lichte jaloezie - dat moet ik bekennen, jij ook een hele fijne jaarwisseling en een supermooi 2013 (ook voor je gezin)!

10. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Glim, gefeliciteerd.
    Shadow, ik hoop voor je dat het raak is.
    Allen: fijne jaarwisseling morgen en allen goeds voor 2012

11. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @hellie
    Je loopt een jaartje achter ;) maa iedreen idd alle goeds voor 2013

Wat betreft de kno heb ik nog geen afspraak kunnen maken door omstandigheden....hebben net voor de kerst te horen gekregen dat mijn opa weeer kanker heeft. Hij is al 89 en heeft in 2010 kantje boord gelegn door darmkanker & complicaties. Hij heeft het nu in zijn slokdarm en er zit nog maar een opening van 5 mm!
    Het i geen lieve opa en een erg egoïstische man maar hij is de vader an mijn vader en die leeft ook niet meer. Die laatste connectie gaan we dus op korte termijn ook verliezen en daar heb ik veel verdriet van. Tevens begin ik erg zenuwachtig voor 15 januari te worden want dan krijg ik te horen of mijn operatie doorgaat.... Kortom veel te druk maar gelukkig gaat het met stijn erg goed nu. Hij begint het woordje nee te ontdekken maar zegt dan nenenenen.... Kei schattig....
    Wat minder schattig is dat hij nu mij slaat.... Krijgt daar ook straf voor want at mag natuurlijk niet....

Voor iedereen hier de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat we maar flink blijven schrijven in 2013

12. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @shadow
    Ohhhh leuk leuk leuk!! Hoop dat het idd 9 maanden wegblijft

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

@Karianne: jeetje wat naar! veel sterkte de komende tijd

wow Shadow dat zou mooi zijn zeg!, ik zie wel een ieneminie licht streepje ;)
    bij deze zwangerschap begonnen mijn testen ook veel lichter als bij Collin, dat was gelijk al een mega knapstreep ;)

@neefjes: dat wordt een dolle boel als ukkie geboren is.
    Collin is de oudste; jan'11 daarna neefje Luc; apr'11 dan neefje (broertje van Luc) Casper; dec'12 en Collins brusje; jun'13
    lekker dicht op elkaar :D

ehm facebook?
    wie vriendjes wil worden mag me een PB sturen :D

fijne jaarswisseling en doe voorzichtig met vurwerk ;)

14. shadowcat76

Ik weet het niet meer :) ik ben nog steeds niet ongesteld, ik ben altijd zeer nauwkeurig 28 dagen en nu 2 dagen over tijd.. maar het streepje (als ik geen spoken zie) is nog steeds zeeeeer licht :( :

Bekijk bijlage 295490

dus als het aan mij ligt is het gewoon niet raak :).
    Ik wil geen digitest halen want die zijn stervensduur. Pfff...

15. shadowcat76

Heb toch maar een afspraak gemaakt bij de verloskundige, weet gewoon eigenlijk wel zeker dat ik zwanger ben. Ben altijd zo nauwkeurig en een streep is een streep toch? 29e jan. om 10.00 u. kan ik terecht.

16. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja bellen naar de vk kan zoiezo wel, mocht het niet raak zijn kun je altijd weer afbellen.
    maar idd een streep is een streep en ik vind deze streep al duidelijker dan de vorige test!! en op foto is ie altijd veel lichter als in het echt. volgens mij is het gewoon raak! :D
    het duurde bij mij ook best wel een paar dagen voor je goed verschil zag. Die digitesten zijn zonde van je geld, kun je beter een paar extra kv testen inslaan en van de week nog eens testen. ik blijf duimen voor je!

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    geen spoken shadow duidelijk streep al is tie licht!
    dus volgens mij wel raak! (weet het... ben altijd beetje tegendraads) maar ik snap dat je voorzichtig bent met enthousiast zijn...

18. shadowcat76

@Karianne : he getsie balen joh van je opa... ook al is het geen lieve man het is wel je opa. Lekker nieuws zo rond de feestdagen :(. Veel sterkte ermee! Doet me denken aan mijn oma... die was ook zeer zeker niet altijd lief, snel aangebrand enzo en iedereen kreeg ook altijd te horen dat ze niets voor haar deden.. maar ik mis haar nog altijd. Ze zei regelmatig dat ik de enige van de kleinkinderen was die nog wat voor haar deed (was ook wel zo hoor), ik gaf gewoon heel erg veel om haar. Bleh, nooit leuk :(.
    Ik geloof dat ik het gemist heb maar wat voor operatie?
    Hahaha ja nu is het nog schattig dat neeneeneeneenee maar dat verandert nog wel :D. Oef slaan doet ze hier idd ook als ze haar zin niet krijgt, gelukkig niet altijd maar laatst sloeg ze Marcel vol in zijn gezicht toen ze iets niet mocht!

@Glim : die gedachte had ik dus ook, kan altijd weer afbellen. Hoop niet dat dat moet natuurlijk haha. Ben nog steeds niet ongesteld dus begin goede hoop te krijgen nu :). Net wat je zegt zonde van het geld die digitesten! Met Valerie had ik er wel 1 gehaald maar ga ik nu niet doen. Nieuwe kv-testen haal ik ook niet (zegt ze nu), ik ga er gewoon vanuit dat als ik komende week niet ongi word het echt zo is :).

@Snoet : idd ben voorzichtig, het is ook nog zoooo pril. Hoop dat het een plakkertje is! Met Valerie waren de eerste testen ook superlicht, nou het resultaat weten we allemaal :D.

Voel me nog niet echt anders dan anders, merk wel dat ik iets sneller met een wee gevoel in m'n maag op dingen reageer dan anders. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte :).

19. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oeps een geweldig 2013 uiteraard:D

Shadow, joepie!! Test is duidelijker hoor, een voorzichtige gefeliciteerd!

20. shadowcat76

Heeeeeeeel mooi 2013 gewenst allemaal!!!!!

Deel Deze Pagina