30+-meiden: de kleintjes

Discussie in 'De mama's' gestart door kvinna, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @shadow
    Voor jou ook en hopelijk met weer een ukkie in de maak

Verder iedereen idd een fijn. 2013

2. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Ja! Ik zie een streep! Ik zeg alvast (een voorzichtige) gefeliciteerd

3. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Voor iedereen een heel gelukkig 2013 en dat de dromen uit mogen komen!! Maar het belangrijkste...genieten van je eigen gezinnetje, van de kleine dingen die een mens blij kan maken!

4. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Bedankt allemaal trouwens :).

Heb m'n banner maar veranderd hihi. Ik ben nog niet ongesteld en begin nu wel te merken dat het toch echt raak is. Sneller een wee gevoel in m'n maag, spierpijn in m'n onderbuik etc.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik ga het gewoon zeggen!:D

Gefeliciteerd Shadow!!

6. shadowcat76

7. shadowcat76

Dit geldt ook voor jou!!!

8. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    voor iedereen de beste wensen!

9. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Nogmaals GEFELICITEERD Shadow ;)

FF mijn manneke spammen :)

IMAG0516.jpg

10. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een poepie Karianne!

Hoe is het met de zwangeren, Nuk, Glim en Shadow? Jammer dat je mensen niet kan taggen eigenlijk...
    Iemand nog iets van Sky of Pacific gehoord?

Iedereen een hele fijne dag!

11. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Hallo lieve dames!
    Das lang gelee....
    Ik wilde jullie een heel gelukkig 2013 wensen met alles erop en eraan.
    Ik heb in de tussentijd veel aan jullie gedacht en een enkele keer kwam ik ff kijken, maar ben van veel niet meer op de hoogte...

Ik zie wel op deze pagina dat Shadow zwanger is? Gefeliciteerd meid!
    En dank je voor je interesse Doosje, lief dat dat zelfs na lange stilte van mijn kant toch nog is.
    Ik zal eens kijken of ik hier weer wat vaker ga komen. Toch wel handig want vaak zit ik met vragen of wil ik vergelijken over het hoe en wat met een peuter en das hier natuurlijk de ideale plek!

Met Chris gaat het super!!! Hij is geweldig en wordt alleen maar leuker. Hij doet het allemaal ZO goed. Een heerlijk kind waar we echt enorm mee geboft hebben.

Ik ga ff een beetje teruglezen nu.......

12. shadowcat76

Karianne dankjewel! Wat een snoepie zeg je manneke :).

Doosje : ja gaat wel goed hier. Weinig klachten nog, ben eerder moe, beetje spierpijn in m'n onderbuik aan de zijkanten en wat eerder een wee gevoel in m'n maag. Verder nog niets eigenlijk. Hopelijk heb ik een makkelijkere zwangerschap nu maar ja wat komt dat komt he, kan er toch niets aan veranderen :). Ben allang blij dat ik weer zwanger ben en dan neem ik alle klachten voor lief!

Sky dankjewel! Leuk om weer eens wat van je te lezen :). Fijn om te horen dat Chris het zo goed doet. Zou leuk zijn als je weer mee kwam kletsen maar je bent niets verplicht he. Ik heb ook periodes gehad hoor dat ik er niet was.

13. shadowcat76

Ik heb daarnet toch zo'n mooi kado gekregen van Marcel :$ !
    (buiten deze zwangerschap wat ook een geweldig kado is natuurlijk :D)
    Ik heb een nieuwe tablet gekregen :$ !!!!
    Zoooo waanzinnig lief, ben er echt superblij mee!

14. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tablets zijn de shit!! Ik heb net een nieuwe IPad gekocht en ben er niet meer vanaf te slaan. Heb ook veel leuke peuterapps verzameld, die zal ik binnenkort eens posten ok?

Sky leuk om van je te horen en nog leuker als je je weer wat komt bemoeien en bevragen :-D

15. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    @Doosje oja...van die tablets?? Ik ben nog steeds niet om eigenlijk, alles wat op een tablet kan kan ook op m'n foon alleen het scherm is wat kleiner..... we hebben een laptop in formaat tablet en die voldeed altijd wel op vakantie maar nu heb ik het ding amper aangeraakt omdat het zo langzaam ging..m'n foon was sneller..dus als je nog wat "voors" voor me hebt..

Verder zijn wij weer thuis na een heerlijke vakantie..het is wel weer wennen hier hoor..bah grijs en koud.. Kom later nog wel wat uitgebreider terug.

Ohja donderdag poging 3 voor het onderzoek van Tim, gisteren naar de anesthesist geweest en zijn longen zijn nu schoon, hij heeft nu preventief antibiotica en de puffer nog blijven gebruiken..hopelijk helpt het allemaal!

16. glimworm

glimworm Niet meer actief

mja af en toe wel de nodige ongemakken; maagzuur, snel vol zitten en niet vooruit te branden zijn :);) en ik zit nog niet eens op de helft, poeh!
    Verder de uitslag van de combitest eindelijk binnengehad alles is goed.
    (ik moest er wel weer zelf achteraan want het bleef wel erg lang stil van hun kant;))

Morgen gaan we maar weer eens actief aan de schilderklus

17. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @glim
    Wat fijn dat de uitslag goed was!!

18. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Superfijn Glimmie!

19. shadowcat76

Doosje : laat die apps maar komen! Ik heb er al wel een paar, waaronder 1 dat ze knopjes met dieren aan kan raken en dan hoort ze de bijpassende geluiden, vindt ze helemaal geweldig :).

Citroen : hopelijk kan het onderzoek nu donderdag wel door gaan voor Tim! Welkom terug, zal wel wennen zijn die kou haha. Speaking of tablets, die van mij is ideaal vind ik zelf. Lekker rap, niet zo loeigroot als een "normale" tablet, groter als een smartphone, maar lekker handzaam. Ik heb de Asus Nexus7. Kan er alles mee.

Glim : fijn dat alles goed is !

Hier : ik zit te wachten tot de kwaaltjes beginnen haha. Ben niet meer ongesteld geworden en dus echt echt echt zwanger :) maar ik voel nog weinig.

20. shadowcat76

Nou de MvM test was ook positief hoor vanochtend :). Had ook niet anders verwacht maar toch is het altijd spannend natuurlijk. Heb een mooie wikkeldeken als kado gekregen, en eind v.d. maand hoor ik wat m'n 2e kado gaat zijn. Had er niet eens meer aan gedacht dat je kadootjes krijgt als je meedoet. Ben allang blij als ik andere vrouwen kan helpen zoiets moois te krijgen. Als ik al die schrijnende verhalen soms hier lees besef ik me des te meer hoe gelukkig wij zijn dat het allemaal zo vlotjes gegaan is...

Deel Deze Pagina