@doosje Wat vervelend voor jullie. Snap je gevoelens ook en heeft tijd nodig. Hoop snel goed nieuws te horen gun het je zoooo erg Dikke knuffel!!!
Ja Hartediefje Dat was heel fijn om te lezen. Toch ook erg prettig dat ik hier m'n verhaaltje even kwijt kan. Heeft iemand ervaring met zo'n pil die je dan moet slikken om het op gang te brengen? Na de echo van maandag mag ik namelijk kiezen: of een pil, of wachten of curretage. Maar omdat ik nog een kindje wil durf ik de curretage niet zo goed. Heel soms kunnen ze iets beschadigen las ik. Gatverdamme, je moet zo'n pil dan ook vaginaal innemen. Geef mij dan maar een zetpil haha. Nu ik toch die kant opga: @Sky: bij Boaz merk ik wel verschil. Hij heeft 1x op het potje gepoept (jawel!) en toen lag er echt een drolletje (lees: drol). In z'n luier weet ik niet zo goed, omdat het altijd plet. Dus zo lijkt het altijd wat zachter, maar ik denk dat dat wel meevalt. Heel hard is het i.i.g. niet. Heb je zo details genoeg? Qua ondernemen: bij JongeGezinnen.nl kan je je abonneren op de WoeDoeMail. Dan krijg je elke woensdag een leuke mail met knutselideeen, maar ook met spelletjes en uitjes waar je heen kunt. Het is echt heel goed afgestemd op de doelgroep. Daarnaast heb ik een museumjaarkaart dit jaar, ook ideaal, want het kost maar 45 euro voor een heel jaar en je loopt dan ook makkelijker een museum in voor een uurtje of 2 (hier hebben we bijv. het Spoorwegmuseum, dat is echt superleuk voor kinderen). Verder gaan we nog naar Bumba en zwemmen. Spelletjes: kikkerspel (4 kikkers waar je op moet slaan en knikkers moet 'opeten'), memory, toren van Pisa, BataWaf (spel moet hondenkaartjes en dan moet hij zeggen welke hond groter is en bij 2 dezelfde moet ie Waf! roepen), Electra, puzzels uiteraard en domino is nu ook erg leuk. En cakejes bakken. Zoiets? N.b.: ik hang ook vaak op de bank met 'm hoor. Of ik zet 'm achter de Ipad, hihi.
Afgelopen dinsdag stijn van het KDV gehaald en hij had hele rode billetjes toen we hem na het eten verschoonde. Meteen dikke laag sudocreme gesmeerd en het rode is ietsjes minder geworden maar er zitten ook kapotte stukjes huid nu. Wat kan ik daar het beste mee doen? Hoe kan ik dit zsm oplossen voor hem??
Ruim maïzena op de billetjes strooien en dan de luier dichtdoen. Absorbeert veel vocht, zodat de huid kan herstellen. Doosje, ik heb me er niet in verdiept, maar meen weleens gelezen te hebben dat je met die pil een tijdje daarna niet zwanger mag worden, omdat het een soort chemo-achtige stof zou zijn?!? Jemig, heb je al die verhalen van Shadow lief aangehoord terwijl je stiekem in dezelfde situatie verkeerde. Wat een rotsituatie, zeker omdat je al zo'n druk voelde om zwanger te worden. Hier is de poep wisselend, soms een bal en dan ineens weer kledder.
Ooooooh meid lieve Doosje toch! Wat is dit ontzettend rot voor je zeg! Ik voel echt met je mee, weet precies hoe je je voelt, bah . Net wat Kvinna zegt leef je zo lief met mij mee en dan zit je in precies dezelfde situatie als ik, jemig meid . Het is zo oneerlijk allemaal ook.. ik weet niet hoe dat werkt met zo'n pil, of je dan moet wachten om zwanger te worden of niet. Ik zou eerlijk gezegd ook voor zo'n pilletje kiezen omdat je idd met curettage de kans hebt op beschadigingen binnenin. Veel liever hoef je natuurlijk helemaal niet hoeven te kiezen . Ik hoop dat je snel wel een plakbeebje hebt! Dikke knuffel!
Doosje, ik weet niet hoe zo'n pil werkt, maar wel dat door een curretage binnenin schade kan komen, wat verklevingen kan geven. Maar ik weet ook niet over welke percentages je het dan hebt... Anders nog eens even goed navragen wat die pil doet en bij welke methode je het het snelst weer zwanger mag worden. (want volgens mij is dat na een curretage ook niet gelijk) Poep...tja, hier meestal vrij zacht in de luier, maar af en toe ook wel eens een keiharde bal... helaas hier nog niet de zin om op de pot of wc te gaan...
Dank dames voor de poepinfo. Het is dus bij iedereen nog smurrie en soms een keutel. Dank je Doosje voor je activiteiteninfo. Leuk! Zo'n vaginale pil; ik heb dat bij de vruchtbaarheidsbehandelingen elke keer 2 weken lang moeten gebruiken 2 per dag, om het gebeuren binnen klaar te maken voor ontvangst zeg maar. Vond dat ook altijd een vervelend iets. Maar ja, voor mij was het voor het goeie doel natuurlijk. En wat Hartediefjes zegt; ff navragen hoe en wat.
Thanx! Ik zal het even vragen inderdaad en laat het nog weten. Ik denk telkens dat het los komt, maar het blijft nog zo weinig. Nou ja, morgen heb ik een wedstrijd en dan hoop ik maar dat het dan niet ineens komt als ik vrije worpen sta te schieten... Vorige keer heb ik ook 3 wedstrijden met maandverband in moeten spelen. In een geel doorzichtig tenue. Hihi lekker. Zondag ga ik carnaval vieren met Boaz bij de familie dus ik zorg goed voor afleiding. @Karianne: gaat het weer oké??
@doosje De billen van stijn zijn al iets beter. Heeft wel een paar kapotte stukjes maar lijkt geen pijn te hebben... Ik zit nu een week aan de "shakes" en ben al vijf kg kwijt
Karianne, dat gaat lekker dan met de kilo's! Wel knap dat je het dan al een week volhoudt. You go girl!! Doosje, wat een narigheid... dat je dan dingen moet doen en dan ondertussen met je hoofd toch bezig bent met je miskraam. Sterkte... maar ik vind je echt zo'n doorzetter! gewoon doorgaan met je dingen en afleiding zoeken. Ineens bedacht ik me dat een tante van manlief eens verteld heeft dat ze voor elke zwangerschap die goed afliep een miskraam heeft gehad... Dus niet opgeven! Jouw tweede kindje komt er.. maar dat maakt dit verdriet er niet minder om. (maar wilde je toch even een hart onder de riem steken!) Snoet.. alles goed met meneertje Drakenstein???
Zo. Ik moet ff m'n ei kwijt hoor grr :x :x. Schoonma weer met een leuke actie *not* :x :x. Waren we gisteren bij haar voor haar verjaardag, krijg ik in ene de vraag of die buik alleen van de zwangerschap was :x. Eehh ja hallo wat dan, ben ik dan dik of wat??? Ik stond echt even met m'n oren te klapperen, en zei nee ik ben gewoon vet nou goed :x :x. " ja hoezo jij hebt toch altijd een buikje daar is niks mis mee hoor ik heb dat ook" ja en? Wil dat dan zeggen dat je dat er maar zo uit moet flappen? Heb er verder maar niks op gezegd, zucht. Voelde me zo te kijk gezet, dat zeg je toch niet tegen een zwangere vrouw of ben ik nou gek? Heb vandaag ook maar even duidelijk gemaakt dat ik van dat soort opmerkingen niet gediend ben :x. Zegt ze ook nog " ik bedoelde er niks mee hoor" .....grrr. Doet er niet toe wat je ermee bedoelt gewoon je mond houden :x. Zo dat zijn aardig wat boosgezichtjes.. Denk dat jullie nu wel weten dat het me aardig dwars zat haha. Bleh. Sorry voor het ego-verhaal! Doosje sterkte meid!!
@shadow Adem in adem uit....tel tot 10 en dan ben je no boos Sterkte en laat je niet gek maken dikke knuffel
Weet ik, weet ik! Maar het slaat gewoon nergens op om dat te zeggen zou het zelf nooit in m'n hoofd halen iig om zoiets eruit te blèren en al helemaal niet op een verjaardag! Ach ja, schoonma heeft wel meer rare acties . Hoe is het met jou, zenuwachtig voor komende week? De 12e was je operatie toch?