Oh Hartediefje wat een toestand zeg!! En welke datum heb je gekregen? Komt er dan ook al een uitspraak? Of moet je eerst je zegje doen enzo?
Hè gatver, wat een gedoe toch altijd! Wel superfijn dat de band met jouw ex nog zo goed is. Wat een stress, ik hoop wel op een goede uitkomst, dat levert je maandelijks heel veel ademruimte op!
Doosje, 12 april... en of er gelijk een uitspraak komt, weet ik niet. Maar anders is het zo'n vier tot zes weken erna... Ik wil wel mee op die dag, maar manlief zal het woord moeten voeren naar de rechter toe (en dat vind ik best moeilijk, omdat hij gewoon veel en veel te braaf is en tien keer langzamer denkt dan mij. Is niet lullig bedoeld, maar het is helaas zo..)
meestal ligt hij languit op schoot bij manlief op de bank en valt zo in slaap. meestal pas om een uur of 10/11 savonds maar vandaag heeft hij geen middagdutje gedaan en is hij om 19.30 in slaap gevallen! nu hopen dat hij ook even vannacht nog doorhaalt. De laatste week was hij ook echt niet te genieten, zo sjaggo.(van de vermoeidheid mss.) Maar als we hem nu overdag lang laten slapen is het savonds echt feest en gaat ie nog wel even door. Ik denk, nou ja hoop eigenlijk dat het fijne humeur komt dat hij een overgang maakt om voortaan smiddags wakker te blijven?? dan zou dat tempertje maar tijdelijk zijn.
hier ff snel een berichtje. het is goed gegaan. heb gister wel nabloeding van een wondje ghad dat gehecht moest worden en ben aantal keer bij t uit bed komen onwel geworden
Karianne, gelukkig dat het nu goed gaat. (ondanks de bloedingen) sterkte met het herstel! En natuurlijk hopelijk snel een zichtbaar resultaat. Doosje... moest gelijk aan jou denken van het weekend.. heb een poepverhaal... Ik zei tegen mijn man dat Sven eigenlijk nog geen vieze luier had gehad.. even later gaat hij met de kleine man in bad en staat Sven wat poepjes te laten... Hij zegt "papa uit bad" ...(ze zaten er toen al een poosje in, dus manlief dacht dat hij eruit wilde) Hij zich gaan afdrogen... hoort hij ineens..plop, plop...hahahaha... Staat de kleine man gewoon in bad te poepen. (waarop mama werd geroepen, omdat ik het idee had dat manlief even niet wist hoe hij het moest doen ....) Tja...hebben we dat ook eens meegemaakt hahaha
Even snel tussendoor, ik update vanavond ofzo weer. Karianne, fijn dat alles goed is gegaan! Hoop dat je je goed voelt . Wil even wat fotootjes spammen, we zijn v.h. weekend naar de binnenspeeltuin in Bergen op Zoom geweest. Vond Valerie helemaal geweldig . Bekijk bijlage 307035 en in de auto was mevrouw ook aan 't geinen hihi Bekijk bijlage 307036
Succes morgen Shadow!! Hahahaha Hartediefje, love it! Sociaal kind trouwens haha! Ik mail je morgen nog even terug.
Leuke foto's! Karianne, hoe is het nu? En hoe is het met jou Doosje? Gaat het weer een beetje? En voor de rest uiteraard dezelfde vraag. Hier alles goed, vanmorgen ff balen, want de ketel was stuk. Vanmiddag gemaakt, dus het wordt nu weer warm hier
Morgen afspraak bij de gyn.. Het is niet goed. Vruchtje is niet verder gegroeid dan vorige x en m'n lijf is zich aan 't voorbereiden op een miskraam. Gistermiddag weer wat bloedverlies gehad en ze kon zien dat er nog meer bloed klaar stond. Ze heeft gelijk m'n eierstokken nagekeken maar daar was niets aan te zien. Morgenochtend gaan we verder bespreken. Normaal wachten ze langer maar ze vond dat ik al lang genoeg gelopen heb dus zo snel mogelijk afspraak ingepland. Mocht 't nou eerder los komen moet ik bellen. Ik wist 't eigenlijk al met de eerste keer bloedverlies...
Ah nee Shadow! Ik hoopte dat het jou bespaard bleef en dat alles goed was. Ik vind het echt heel erg en verdrietig voor je. Troost je met de gedachte dat je dus wel goed zwanger kan worden en dat het vast wel gaat lukken uiteindelijk. Beter nu zo vroeg, dan dat het later niet goed is. Maar dan nog is het gewoon heel k*t! Ik hoop dat het alsnog vanzelf op gang komt. Bij mij kwam er ook een beetje en daarna zette het wel door, dus misschien moet je nog een paar daagjes wachten of je lichaam het zelf oplost. Gek ook hoe dat gaat: pas als je dan weet dat het niet goed is, dan reageert je lichaam ook opeens. Ik wens je heel veel sterkte!! N.b.: Hellie, lief dat je het vraagt. Met mij gaat het wel redelijk. De miskraam is zo goed als voorbij. Doosjeman twijfelt helaas nu weer. Hij wil eerst een genetisch onderzoek doen, omdat zijn psychiater had gezegd dat de miskramen misschien ook wel door hem zouden kunnen komen. Morgen ga ik mee naar de psychiater om het daarover te hebben. Ben dus best door een verdrietige tijd gegaan, vooral doordat je de hele tijd hoop hebt en dan is het weer weg (door een miskraam of door Doosjeman). Wel fijn dat ik morgen even aan kan schuiven bij de psych. Ik bekijk het maar even dag voor dag. Probeer ik. De rest, werk enzo, gaat gelukkig wel goed Dikke knuffel voor iedereen!
Fijn Karianne dat je operatie goed gegaan is op een bloedinkje na dan. Geniet van de komende tijd want je gaat megasnel afvallen als ik het zo begrijp. Succes! Shadow....ik heb mijn reacties ook al op fb gegeven... k-u-t....veel sterkte en een dikke knuffel.... Doosje! Wat is dat dat een psych kan weten of het komt door je vriend?? Door de psyche van je vriend krijg jij een miskraam? Ik snap 'm niet hoor. Heb je er al meer gehad (dat weet ik dus niet vanwege mijn langere afwezigheid..)? Pfff en nu weer tijfel dus bij doosjeman.... Wat een ellendige toestand voor jou allemaal.... Ik hoop zo dat het snel allemaal weer beter wordt.... Ook een dikke knuffel voor jou. Even ander vraagje...: hoe zit het met de kindjes die eczeem hadden hier? Van Citroen, Hellie dacht ik? Is dat over of kampen jullie er nog steeds mee. Chris is er nog niet van af helaas... Het is niet héél erg maar hij heeft nog genoeg droge jeukplekjes en soms rode opgezette plekjes en een megadroge huid, zijn hoofdhuid is een en al schilfer als ik het niet elke dag insmeer met olie... Zo sneu. Iemand nog tips?
Thanx Sky. Nou, dit is nu mijn 2e sinds september (maar die eerste was niet gepland hoor, we zijn pas in november begonnen met klussen). En hoe dat precies zit weet ik ook niet, daar wil ik morgen eens het fijne over weten heheh
Hè Doosje, wat rot dat Doosjeman nu weer zo twijfelt. En wat een vreemde uitspraak van een psych, wat weet die daar nou van? Wel fijn dat je morgen weer even je hart kunt luchten. Sky, Finn heeft heel erge last van exzeem gehad, liep ook met hem bij het ziekenhuis daarvoor. Hij is er nu grotendeels overheen, maar heeft wel nog een heel droge huid. Ik smeer dus nog steeds met cetomacrogolzalf en dat helpt wel. In de zomer heeft hij er overigens een stuk minder last van....
Gvd.. heel verhaal getypt... alles kwijt.. Nou ja dan maar ff kort. Komende dinsdag heb ik de curettage. Had gevraagd om tabletten maar de gyn zei dat die weinig tot niks zullen doen omdat ze hetzelfde doen als m'n lichaam eigenlijk moet doen en dat doet 't niet, en dat is het vruchtje afstoten. Dus ik heb toch maar gekozen voor de curettage, hij zei dat ze heeeel voorzichtig zijn. Krijg een roesje van 5 min en als ik daarna wat gegeten en gedronken heb mag ik weer naar huis. Gelukkig heb ik m'n favo gyn dinsdag, da's zo'n onwijs lieve aardige man. Doosje ; dankjewel lieverd! Balen joh dat doosjeman bij jou nu weer twijfelt... wel een raar verhaal hoor van de psych, ben wel benieuwd wat die nu te vertellen had... En ik hoop ook voor jou dat jullie toch nog een tweede kindje mogen krijgen. Dikke knuffel voor jou! Sky : ook jij dankjewel, had idd op FB al op je gereageerd . Kan alle lieve berichtjes goed gebruiken nu. @hier : het gaat op zich wel. Voel me wel goed, ben natuurlijk ook al langer bezig met het feit dat het mis is / kan zijn. Moet eerlijk zeggen deze zwangerschap voelde vanaf 't begin niet goed, heel raar, had er zo'n vreemd gevoel bij. Bij Valerie voelde ik me heel anders. Weet niet. Veel blijer ofzo. Ik kan 't niet goed uitleggen. Heb wel een stel eigenwijsjes hier hoor, Valerie wou 'r niet uit destijds en deze ook al niet! Veel te warm bij mama denk ik . Nou ja, zaterdag ga ik lekker naar de huishoudbeurs hele dag dus heb ik genoeg afleiding. Nu maar hopen dat 't niet op die dag spontaan los gaat komen...
Oh trouwens, ik heb nu zwart haar met blauw hihi. Ben van mezelf donkerblond (lees; met veel grijs, bah) en had 't de laatste tijd weer zoveel mogelijk in m'n eigen kleur laten verven. Maar dit begon ik weer beu te raken. Zal strakjes wel even foto's posten .
Je gaat er goed mee om Shadow. Hoe klote het ook is. Goed dat je afleiding zoekt en idd, ik denk dat het te lekker warm is in je buik Gesprek met psych ging goed. Ik geloof dat Doosjeman het iets anders had gebracht dan zij bedoeld had hihi. Hij heeft wat papieren ingevuld en nu stuurt zij deze met een verwijzing van haar naar het UMC, afdeling klinische genetische afdeling (eh...of iets dergelijks..). Dan krijgen we eerst een gesprek om te kijken of een bloed- of DNA-onderzoek nodig is, want misschien hoeft dat ook niet. Best wel spannend dus! Want dan heb je de uitslag...en dan? Ik zei nog tegen die psych: ja hallo, ik ben wel al bijna 36 en Boaz bijna 3, dus zoveel tijd heb ik niet meer. Zegt ze: ja maar je hebt wel een halfjaar toch? Aaaahhh een half jaar! Potverdepotver. Kak! Goed, we doen het er maar mee. Ik ga chocola eten.