Shadowcat, wat erg! Eerst zoveel twijfel, dan opluchting en dan toch mis. Heel veel sterkte en ik hoop dat je niet onder het mes hoeft. Doosje, knuffel. Ik heb het al eerder gezegd, maar bijna 36 is toch niet zo oud? En mijn broertje is ruim vier jaar jonger dan ik en dat heb ik nooit als vervelend of zo ervaren. Sky, hier geen last van eczeem bij Noa. Ik krijg zelf wel snel schilfers van gewone shampoo en gebruik dus biologisch-dynamische ). En Noa's haar was ik daar eens in de twee maanden of zo mee. Gewoon spoelen met water volstaat prima. Verder ben ik er achter waarom Noa de laatste tijd weer zo slecht sliep: ze is in ruim twee maanden drie (!) centimeter gegroeid. Dat zal wel onrust hebben gegeven in haar lijfje. Ze is nu 92 cm.
Thanx Kvinna dat is waar hihi! Wat een enorme groeispurt hee! Mooi excuus wel om nieuwe kleertjes te kopen, vind ik. Hier net naar Bumba geweest, erg leuk. Nu is Boaz alleen ziek hij heeft rode wangen en 39,9 koorts..ik denk dat er wat kiesjes komen, maa ja, je maakt je meteen zorgen hè.
@doosje, dankjewel. Humpie zit er nog in pff. Het zal idd te lekker warm zijn . Wanneer krijg je de uitslag? Spannend hoor. Enne wel al 36 .. Ik ben 37 geworden in januari en ik dan . Tuurlijk heb je tijd! Hmm chocola, heerlijk! Hoe is 't met Boaz? Weer wat beter? @Kvinna dank je! Hoop het ook maar ik denk van wel. Het wil niet los. Wordt toch curettage ben ik bang. Zo Noa is goed gegroeid! Ja dat zal wel onrust hebben gegeven hihi. Valerie is nu om en nabij de 90 cm, precies weet ik het niet want ik ga niet meer naar 't cb. Kleding zit ze nu in 98 soms 104, 92 begint veel alweer te klein van te worden. @hier, er is wel wat gaande maar los wil 't niet. Krampen heb ik wel wat, soms zo dat ik denk 't komt los maar dan trekt alles weer weg. Bleh. Van mij mag 't dinsdag worden. Moet er om kwart voor 10 zijn.
Shadow, wat naar en oneerlijk... dat je na de opluchting toch nog moet horen dat het een miskraam is... Heel veel sterkte morgen. Doosje, voor je gevoel is 36 toch een beetje een leeftijd dat je niet al te lang meer moet wachten he... Maar je zit nu in de bloei van je leven joh!!! En wie weet is het ineens wel een keer voor die uitslagen toch raak. (je weet volgens mij nooit met Doosjeman... een keer verleiding in de goede tijd en mss is het dan weer de kans...) Zonde, Boaz ook koorts... die rotkiezen ook... Kvinna, wat is ze snel gegroeid zeg... Jeetje, daar zal ze waarschijnlijk wel last van hebben gehad. Hier is het al een aantal dagen hangen bij mama op schoot... Sven heeft koorts gehad, rode wangen, veel kwijlen (dus ik dacht eerst ook kiezen), maar hij weigerde dus zaterdag ook de fles en toen ik thuiskwam van een dagje met mijn mams, kreeg ik ineens de ingeving spruw.... en jahoor, vandaag bevestigd door de huisarts. Nu dus een drankje (die ik in de houdgreep naar binnen moet werken bij Sven...) en ik moet zeggen dat hij nu al wat opknapt, hij heeft een fles leeg en is nu aan vla bezig... en niet te vergeten, hij loopt weer rond!!! (en krijgt mama weer wat ruimte..hahahaha, wat zijn ze dan hulpeloos als ze ziek zijn) Ik ga snel wat dingen doen nog... (zwarte piet kijken, je moet wat om je kind tevreden te houden hahahaha, en spelletjes op mijn telefoon een hele dag, raak je toch snel beu..)
Thx. Getsie ook bij jou een zieke dus. Hopelijk knapt hij snel op! Valerie begint verkouden te worden denk ik. Was vannacht niet lekker, huilerig etc. dus wij hebben ook niet veel geslapen. Ik ben ook al de hele dag niet lekker maar dat kunnen ook zenuwen voor morgen zijn. Misselijk gevoel in m'n buik bah. Laat het maar snel gebeurd zijn morgen.. Gelukkig is Marcel morgen vrij en kan ik me lekker laten vertroetelen. Hoe is 't met Snoet, Karianne, Nuk, Glim, en Elleke? Ben ik nog iemand vergeten?
Shadowcat, heel veel succes morgen. Ik hoop dat je er lichamelijk niet al te veel last van hebt, geestelijk zal het al zwaar genoeg zijn. Ach gut, beterschap voor de zieken! Noa heeft gelukkig alle tanden en kiezen, dus dat kan het bij haar sowieso niet zijn. Spruw, goed dat je daaraan dacht! De groei van Noa zat helemaal in haar benen en ik had nog wat grotere broeken liggen. Maillots rekken een heel stuk mee. Trouwens, de film Nijntje is een aanrader, was echt heel leuk.
@shadowcat Veel sterkte morgen! @hier Het gaat elke dag stukje bij beetje beter. Afgelopen vrijdag gewogen bij de dokter en het totaal afgevallen gewicht in iets mee dan drie weken is - 11 kilo Kan nu weer wat meer bewegen gelukkig Stijn is wat lastiger dan anders maar dat kan ook niet anders. Hij gaat nu weer meer zijn normale structuur te volgen dus dat moet ook weer wt beter gaan lopen. Hij zit nu in zijn nee en uit fase.... Stiekum erg grappig
Bedankt! Denk (hoop) dat 't geestelijk meevalt. Loop er alweer een tijdje mee en ben er eigenlijk wel klaar mee.. Ik wil 't weg hebben, klinkt misschien heel lullig maar dan kan ik verder.. Wil trouwens nu eigenlijk wel weten hoe 't in z'n werk gaat of ik nog een echo vooraf of achteraf krijg of niet en hoe lang ik in 't zkh ga zijn. Ingreep zelf duurt 5 minuten... Haha Kvinna lange benen die meid van jou dus. Idd maillots zijn erg handig in zulke situaties . Karianne wat goed al 11 kilo! Heerlijk he als je de kilo's eraf ziet gaan. Hoe voel je je? Nog veel pijn? Hihi die nee fase kan lang duren .
Voel me goed. Moet wel opletten met dat ik niet te veel doe want dan voel ik het nog wel. Heb nog steeds een gigantische bloeduitstorting op mijn buik van die nabloeding ter grote van een tarwe bolletje Voel het nu al aan mijn knieen dat er gewicht af is dus dt is beter! Stijn is erg onustig nu in zijn bedje. Huilt regelmatig even en dan weer stil. Volgens mij doet hij dat in zijn slaap... Hoop dat hij wel goed slaapt... Morgen s hij naar het kdv dus rustdag voor mij....is nl extra pittig als hij de hele dag thuis is.... Kan het niet laten om hem te bemoederen terwijl ik veel niet mg doen....
Ben weer thuis. Is me allemaal wel meegevallen. Tegen elven ben ik geholpen. Toen ik erna weer gegeten en gedronken had mocht ik weer naar huis. Heb geen pijn, voel me alleen wel raar wetende dat ik nu niet meer zwanger ben..
Fijn dat alles goed verlopen is, Shadowcat, en ik kan me inderdaad ook voorstellen dat je verder wil. Weet je of je nog een echo krijgt? Karianne, fijn dat je vooruit gaat! Bloeduitstortingen kunnen lang blijven zitten, en zeker in/op je buik belemmert dat je bewegingsvrijheid erg. Ik hoop dat je snel helemaal hersteld bent en mooi resultaat van je operatie krijgt. Doosje, ik zat nog te denken: normaal gesproken kun je toch pas genetisch onderzoek laten doen na drie miskramen? Maar dordat de psychiater een verwijzing heeft geschreven, kun je eerder terecht? Lijkt me ook heel spannend...
Echo krijg ik alleen als er vermoedens zijn dat er wat is blijven zitten denk ik. Over 4 weken heb ik de vervolgafspraak bij de gyn. Ja ik was er wel zo'n beetje klaar mee zeg maar..
Jeetje krijg net een melding dat er wat gepost is..kom ik kijken loop ik gewoon ruim 2 maanden achter ofzo... Ik ging er echt vanuit dat er niet meer gekletst werd aangezien ik geen meldingen meer kreeg... MAAR ik ben er weer!! Heb even snel alles gelezen en bah wat een narigheid zeg.. heel veel sterkte voor Doosje en Shadow! Karianne heerlijk dat je die getallen op de weegschaal ziet veranderen! Slaapje Stijn slaapt af en toe nog 's middags maar dat is hooguit 2 of 3 keer per week, als ik hem elke dag of om de dag op bed leg zitten we 's nachts 2 uur met hem dus dan maar overdag wakker Exceem hier idd Stijn, hij heeft er niet meer zoveel last van dan toen hij baby was maar zo af en toe speelt het weer wat op, we smeren hem nog steeds regelmatig in met vaseline parafine zalf en als er plekjes zitten smeren we er hormoonzalf op. Facebook wil mij nog wil toevoegen..stuur maar een pb! (heb volgens mij de meeste al..Doosje nog niet denk ik) Even snel over hier.. Tim heeft idd het onderzoek gehad en we hebben ook de uitslag gehad. Hij had milde afwijkingen in zijn darm, deze uitslag is opzich zelf niet voldoende om de diagnose coeliakie te geven maar aangezien hij antistoffen had en klachten en goed op glutenvrij reageert heeft hij toch de diagnose gekregen. Er is ook nog een gentest gedaan bij hem en blijkt wel 1 van de 2 genen te hebben waar coeliakie op zit dus al met al voldoende om hem de diagnose te geven. Hij is de dag na het onderzoek meteen glutenvrij gegaan en sindsdien fleurt hij helemaal op, hij heeft kleur in zijn gezicht, heeft energie, is vrolijk en vooral ook socialer, hij reageert als iemand iets aan hem vraagt, kijkt die persoon ook aan.. zo'n verschil!!! Stijn is een echte peuterpuber....vooral NEE is zijn favoriete woord. Ik heb vanaf komende vrijdag een baan. Ik ga in de thuiszorg werken, in 1e instantie zou ik uren op contract krijgen maar omdat ze met wisselende diensten werken heb ik besloten voor een 0 uren contract te gaan. Het kdv waar wij (en de hele buurt hier) helemaal weg van zijn kunnen wel flexibele opvang bieden maar als ze een aanvraag krijgen voor een vaste kindplek gaat die voor, ik wil niet het risico lopen straks met een opvangprobleem te zitten vandaar...Financieel hoef ik niet te werken dus alles wat ik aangeboden krijg is meegenomen. ZO en nu Tim weer ophalen, kom vanavond nog wel ff kijken hier
he bah shadow! sterkte meis! het was je zo gegund. @doosje: nou ja wat een rare snuiter(in) die psych vna doosjeman, die zou hier op zp zich eens moeten bijscholen over hoe een miskraam werkt @ citroen: wat fijn dat Tim weer helemaal opknapt! ik zat toevallig laatst de zwemfilmpjes te kijken en Collin werd er helemaal blij van enne gefeliciteerd met je baan! @karianne: wat goed dat je al weer aardig op de been bent! @ziekenboeg: ook hier zijn we helaas alledrie geveld! Collin had het vanaf vorige week al, na het zwemmen werd hij verkouden, dat heeft hij elke keer na het zwemmen (we zijn al een tijdje niet meer geweest) dus ik hoop niet dat het daar aan ligt en dat we toch nog eens kunnen zwemmen zonder ziek te worden. ik heb wel lichte koorts maar de verkoudheid wil niet doorzetten (denk ook niet dat ik dat heel erg vind, dan voel ik me nog beroerder dan ik al doe) Mijn vader is lekker aan het klussen boven op zolder dus dat gaat gelukkig wel volgens planning! voor wie ik vergeten ben: dikke knuffel!
Hee Citroen, fijn weer wat van je te horen! Fijjn ook dat Tim zo aan het opknappen is! Heerlijk is dat. Thuiszorg is op zich best leuk, mits je niet net als ik klanten krijgt die wensen dat je op de 4e verdieping waar ze wonen op een ladder op een smal balkon gaat staan om de ramen te zemen waarbij je knieën boven de reling uit komen om je vervolgens als je dat niet doet een scheldkannonade van hier tot tokio te geven toen was ik er snel klaar mee kan ik je vertellen. Heb je normale klanten is er niets aan de hand en is het best leuk vind ik. Glim hoe is het met jou? Groeit je kleine ukkepuk goed? Ook ziekteboeg daar lees ik wel. Hier gaat het wel. Ben van vrijdag op zaterdag heel ziek geweest. Heb zowat hele nacht op toilet en zaterdag bijna hele dag in bed doorgebracht pff. Dacht eerst dat het nog van de narcose en de hormonen die eruit komen was, maar vannacht is Marcel ziek geworden, die ligt nu op bed. Belt hij rond 7 uur z'n baas dattie niet komt, krijgt hij de vraag offie niet eerder kan bellen :x. Eh nee, ik zat kotsend op 't toilet zei ie pff. Bovendien heb ik rond kwart over 5 de politie gebeld, want onze pesterige buurman vond het nodig omdat hij Marcel hoorde een teringherrie te gaan maken zodat Valerie ook nog eens wakker in bed zat :x :x. Nare man is het ook :x. Weet niet wat hij deed maar het klonk alsof hij met meubels en deuren aan het smijten was. Eikel. Dus heb politie gebeld en aangifte van treiterij en geluidsoverlast gedaan. Ze hebben het aan de meldkamer doorgegeven maar ja vervolgens gebeurt er natuurlijk niks mee :x. Zucht. Hoop dat die klojo snel ophoudt, volgende x zal ik m'n bek weleens tegen 'm open trekken. Ben het gescheld en gepest beu. Als ze niet tegen geluiden kunnen gaan ze maar in een hutje op de hei wonen :x. Mochten jullie je trouwens afvragen hoe het zit met het gepest, vanaf het begin dat hun hier kwamen wonen is het al raak. Marcel was bezig op zolder en dat maakte best wel herrie. Komt dat wijf hier als een bezetene aanbellen (ik dacht serieus dat er brand oid was de bel stond niet stil) of het wat zachter kon omdat haar man op bed lag. Prima maar dat kan je ook normaal vragen. Volgende dag ga ik naar hun toe omdat hun met Valerie's middagslaapje bezig waren of ze het een uurtje uit kunnen stellen. Nee dit kon niet want het was tenslotte overdag en dan mag je klussen :x. Prima maar kom dan ook niet bij ons zeiken als we tot de toegestane tijd ook bezig zijn. Dus Marcel is naar hun toe geweest dat als er wat was ze dit normaal met ons konden overleggen, over zulke dingen valt altijd te praten. Prima, zouden ze doen. Niet dus, want sindsdien is het gepest niet van de lucht. Marcel uitschelden voor homo en herrieschopper als hij buiten is, tot hem zelfs bedreigen met hem om te leggen en achtervolgen naar de achterpoort aan toe. En nu ben ik het zo ontzettend spuugzat. Jammer dan als hun niet tegen normale leefgeluiden kunnen maar da's dan toch echt hun probleem. Stelletje tokkies :x. Dat wijf ook als ze d'r hond uitlaat loopt ze met 'r kop in de lucht of ze de koningin zelf is, terwijl als je die kop ziet denkt van uit welke gracht hebben ze jou getrokken . Weet alleen niet meer wat we er aan moeten doen, we negeren hun gedrag altijd maar want ja wat moet je anders, een reactie van ons vinden ze alleen maar leuk natuurlijk. Maar leuk is anders. We hebben al eerder melding gedaan bij de politie hoor maar ja die kunnen ook niet veel ben ik bang. Die zijn trouwens al vaker bij hun aan de deur geweest, we dachten een tijdje geleden dat dat mens in elkaar geslagen werd door 'r vent, keihard janken en gillen en nee nee nee! roepen. Eerste keer dat dat gebeurde kwam er vlak daarna een ambulance die haar meenam. Volgende dag was ze weer thuis. Dus de tweede keer wisten we al dat dat waarschijnlijk weer zou gebeuren. En ja hoor. We hadden ondertussen de politie ook al gebeld die al gearriveerd was. Marcel is gaan vragen wat er aan de hand was, nee hoor ze werd niet in elkaar geslagen, die vent van 'r was zelfs bang van 'r want ja, schijnbaar gaan medicijnen en alcohol toch niet zo goed samen . Ze hadden 'r in de boeien geslagen omdat ze niet te houden was. En maar gillen. Klerewijf. En ondertussen wel met je lelijke grafsmoel in de wind lopen . Zo heel verhaal, sorry voor de lap tekst .
Hellie heel veel beterschap met Jari! (heb op FB al gereageerd maar wilde 't hier ook nog een x doen, arm manneke ligt met een net geopereerde blindedarmontsteking in 't zkh ) Dikke knuffel.
Kvinna, hier in Utrecht bij het UMC mag je al onderzoek laten doen na 2 miskramen, maar dat vind ik zelf nog niet nodig. Het genetisch onderzoek is omdat Doosjeman Gilles de la Tourette heeft en hij wil laten onderzoeken of hij dat wel of niet door kan geven. Ik vind het wel heel spannend en houd jullie op de hoogte. Hoe is het met jou? Hellie heel veel sterkte!!! Shadow wat een toestand met jullie buren zeg! Dat ziek zijn is hier idd ook aan de hand. Ik had het 1 avond en Boaz al 3 dagen. Gaan jullie eigenlijk gelijk weer door voor de 2e? Als ik dat mag vragen natuurlijk, best brutaal..
Ben wel benieuwd wat er uit het onderzoek komt Doosje. Pff stom gedoe idd met die lui naast ons. Ben het zo zat. Gelukkig zijn we hier aan de beterende hand. Ook bij jou ziek geweest dus bleh. We gaan idd gelijk door voor een tweede, moet nu nog een week veilig doen of afwachten en dan mogen we weer. Mag je gerust vragen hoor . Hoe denkt doosjeman nu over een tweede? Of hangt dat vd uitslag vh onderzoek af?
Doosje, volgens mij is Gilles de la Tourette wel zo dat je het genetisch kan doorgeven. Mijn zusje haar zoontje heeft het ook. Haar ex-vriend heeft het en slikt daar medicijnen voor. Mijn neefje heeft het nu in een lichte vorm, wat tics in het gezicht bijvoorbeeld en wat "dwangmatig" dingen in zijn gedrag. Maar nog geen verbale taal qua schelden. Mijn nichtje heeft het niet. Ik hoop voor je dat het meevalt en doosjeman toch verder wil gaan voor een tweede. Het bijft toch een gok.... ook al heb je zelf nog niets, wil het ook niet zeggen dat je kindje gezond en wel op de wereld komt.