Daar heb ik gelukkig geen last van, het kan me niet schelen als die lijers ons horen, ik hou me alleen in omdat ik Valerie niet wakker wil maken .
Hahaha Doosje..... jij zit dus niet te knallen op de pot als Boaz slaapt? hahahaha..... je hebt toch een heerlijke humor! Shadow, vervelend van die buren...zo voel je je ook niet echt meer veilig...
Nee niet echt nee.. Ik heb vandaag de klok vooruit zitten kijken naar het moment dat Marcel thuis kwam... We zitten al te kijken naar andere huizen. Lol Doosje! Poep jij normaal zo lawaaierig dan hahaha!
Meiden, ik heb een beslissing gemaakt..... ik ga niet meer zoveel schrijven op het forum hier... Ik hou me maar bij fb en ga meer gewoon genieten van mijn gezinnetje. Het net is zo geduldig, je schrijft er zo makkelijk teveel op weg. Jan en alleman kan het maar lezen en ik heb nu zoiets...het is mooi geweest.... Ik zal nog wel beetje blijven meelezen hoor..maar ik moet afstand gaan nemen en dingen voor mezelf op een rijtje zetten wat nu echt belangrijk is!
Hoi Hoi hier even weer een teken van leven..... Gisteren de uitvaart van mijn opa gehad en was erg heftig. Heb het gevoel dat ik mijn vader weer opnieuw verloren ben dus tja Verder ben ik nu al 21 kg kwijt en het eten gaat op zich wel goed. Ben nog steeds super blij dat ik de stap gezet heb.... Hoop dat het hier met iedereen goed gaat en lieve groetjes
Hartediefje, jammer maar begrijpelijk. Mocht er ooit nog een meeting worden georganiseerd, dan hoop ik dat iemand me wil pb'en. Karianne, hefig dat je opa inderdaad zo snel gegaan is. En 21 kilo, ben je niet helemaal slapjes?
Nee ben niet slapjes maar moet wel erg wennen aan het eten. Je weet gewoon dat dingen lekker zijn maar je kunt/mag ze niet eten want anders word ik ziek. Ook te gehaast eten is vervelend en een hapje teveel ook.... Ben nu in totaal al drie keer ziek geweest van het avondeten en dat is wat minder. Wat dan ook door mijn hoofd gaat is dat ik al zo weinig kan eten en dat het dan toch fout valt.... Maar ik merk al zoveel verandering in mijzelf dat alles daarbij verbleekt.... Voor het eerst in erg lange tijd voel ik me lekker in mijn vel! Dat telt...de rest went wel We hebben ook een vakantie geboekt naar mallorca in september dus ook helemaal zin in! Stijn gaat ook goed. Is gister wel in aanraking geweest met een kindje met waterpokjes dus ik vermoed dat hij het ook gaat krijgen...word dan wel spannend voor ml aangezien hij de waterpokken nog nooit gehad heeft.... Hoe gaat het verders hier?
Is idd erg rustig hier. Ik heb het gewoon erg druk met mijn werk maar ook met Stijn. Die is voor de zoveelste keer weer ziek!!! Nu keelontsteking met hoge koorts en krentenbaard (denken ze). hij weigert vast voedsel en dat is helemaal onbekend voor ons want normaal gesproken moet je je eten met je leven beschermen anders eet hij het op... Hoop dat het hier met iedereen ook goed gaat zo niet snel de goede kant op gaat
hier op APK geweest! Ukkie ligt in alle groeilijnen helemaal gemiddeld! en weegt al 1648 gram. Geen gekke dingen en ook geen kans op zwssuiker, poeh wat een opluchting is dat! Alleen nog wel bloedprikken voor dat beetje antistoffen dat ik heb, maar als dat alles is zit ik mijn tijd wel uit Vk heeft ook gevraagd naar het gesprek met de gyn over die vele blaasontstekingen, dus ik heb eerlijk gezegd dat ik beter niet had kunnen gaan met het hele verhaal dat de gyn geen flauw idee had wat ik kwam doen. Vk reageerde nogal geirriteerd hierover dus er zal miss een klacht die kant van het zkh op gaan. Gelukkig mag ik bevallen in het zkh met een vk en hoeft het niet met die geitenwollensokken dokter. Heb ook een geboorteplan (formulier) meegekregen dus die ga ik eens even lekker invullen
Fijn dat alles zo goed gaat Karianne en Glim! Ik ben ook zo benieuwd hoe het met Nuk is, want volgens mij is die wel ergens uitgerekend binnenkort dacht ik?
ik was ook al benieuwd en heb stiekem even naar haar profiel gekeken, volgens mij moet ze nog 2 weekjes. (of het kindje is er misschien al?)
Hoi dames, het is inderdaad erg rustig hier! Glim, fijn dat alles goed gaat met ukkepuk . Hier ben ik supertrots! Vorige week stond Valerie te wiebelen, ik vroeg of ze moest plassen en ze zei ja! en toen ik vroeg of ze op de wc wilde zei ze ook ja! dus wij naar de wc, heeft ze daar 2 plasjes op gedaan! Dat is voor het eerst dat ze het echt aan heeft gegeven, zo knap! We zijn al aan het oefenen met het potje, waar ze regelmatig op geplast heeft maar ze had 't nog niet zelf aangegeven. En nu dus wel. Ze heeft in de afgelopen dagen meerdere keren op de wc geplast, regelmatig zelf aangegeven ook. Dus vanochtend heb ik de beslissing genomen, luier uit overdag! Ze heeft 1 ongelukje gehad, maar daarna weer wel zelf naar de wc gelopen en 't ging goed. En ze loopt nu ook zonder luier. Ik ben zo trots! Hopelijk zet ze het door en kan ik echt zeggen dat ze overdag zindelijk is .
Het is hier echt rustig hier een rumoerige tijd achter de rug... Stijn kreeg alle laatste kiezen door en had krentenbaard en veel pijn in zijn mondje....dit bleek later herpes te zijn want ik kreeg het ook. Heb een week niet kunnen eten helaas en moet nu weer rustig beginnen met mijn porties uit te breiden. Het resultaat is nu wel dat ik 27 kg afgevallen ben en voor het eerst dat ik me kan herinneren 99 kg weeg! Stijnmheeft momenteel ook heerlijk last van driftbuien met het zichzelf slaan aan toe Klinkt dit herkenbaar of niet? Hoe reageren jullie daarop? Knuffels voor iedereen hier!
Shadowcat, fijn dat de luier nu uit is! Hier is het wel lastig oefenen, omdat we twee keer per dag een uur met de honden gaan lopen. Dan moet het mooier weer zijn, want dan kan ze gewoon buiten op het potje. Doosje, ik had 12 of 16 april in mijn hoofd zitten voor de uitslag van de genetische test. Is het een van die dagen of zit ik er alsnog naast? Karianne, Noa heeft nog niet echt driftbuien, moet ik zeggen. Wel af en toe flink even brullen, maar als ik dan heb uitgelegd hoe en waarom gaat ze vaak toch morrend akkoord. Zichzelf slaan doet ze gelukkig helemaal niet, weet ook niet zo goed wat je daaraan moet/kunt doen.
Oef dat jezelf slaan heeft Valerie ook gehad toen ze nog een stuk jonger was. Heb dat, hoe moeilijk ook, zoveel mogelijk genegeerd. Ze is er zelf mee gestopt, maar driftig worden kan ze nog steeds erg goed pff. Negeren daarvan werkt meestal niet, wat ik weleens doe is haar op schoot nemen en uitleggen, haar kalmeren en zeggen waarom iets niet mag oid. Niet altijd hoor, soms laat ik haar ook weleens ffkes in d'r sop gaar koken . Hier erg trots, op soms een ongelukje na gaat Valerie erg goed naar de wc! Aan het einde vd dag wordt het wat lastiger voor haar, dan is ze moe en lukt het niet meer zo goed. Geeft niets, rond half 5 / 5 uur doe ik haar een luier aan, tijdens het koken is dat nu nog even makkelijker voor ons allebei. Maar overdag is hij gewoon uit. Ze heeft alleen een luier aan tijdens het ontbijt, eind vd dag en 's nachts, verder niet. En zo gaat het steeds beter! Gisteren zelfs met de auto weggeweest, half uurtje gereden en bij aankomst heeft ze daar op wc geplast, ze was nog droog . En daarnet heeft ze zelfs voor het eerst op de wc gepoept!! Ben zo trots . Joh Kvinna het komt vanzelf! Straks kan ze idd lekker in de blote billen lopen.