30+-meiden: de kleintjes

Discussie in 'De mama's' gestart door kvinna, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kvinna, lief dat je eraan denkt! :)
    Bijna goed ook, het is als donderdag..spannend vind ik het. Ik laat nog weten hoe het ging. Hoe is het met jou? Ben je alweer helemaal Nederlands of heb je heimwee?

2. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het met iedereen? Kindjes gezond, bevallen of al zwanger iemand?? :)

3. glimworm

glimworm Niet meer actief

haha nee nog niet bevallen, mag ook nog wel even wachten hoor, heb nog genoeg te doen in huis.
    maar hoe verder ik ben, hoe moeilijker het wordt helaas.
    veel last van bekken en alles wat daar in de buurt zit, dus lopen en veel bewegen lukt helaas niet meer. :(

4. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Zwanger, wat is dat :).
    Ik zit te wachten tot m'n cyclus op gang komt... ben sinds de mk nog steeds niet ongesteld geworden :(.

5. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat is het stil hier hè....Hellie je geeft ons nog wel een seintje hè :)

6. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ik vind het ook al zo stil hier
    @shadow, is oma inmiddels al op bezoek geweest?

ow btw ik ben niet nieuw hier, maar alleen van naam veranderd ;)

de nesteldrang is gisteren goed aangepakt, kind naar oma gedaan en manlief en ik de hele dag als een wervelwind door het huis gegaan, er kwam zoveel troep vandaan, ik schaam me dood :):D lijkt wel of we gaan verhuizen.
    Ben er wel blij mee, nu is het een heel stuk rustiger in mijn hoofd en heb ik niet meer zo het idee van "ik moet nog zoveel" ook wel lekker dat ik nu al een paar dagen op rij echt een stuk beter voel en weer iets kan doen in huis, daarvoor zat ik er echt al weken als een slappe vaatdoek bij op de bank.

7. kvinna

kvinna Niet meer actief

Ha Skyscrapper, een tweede Sky. Ik zag al dat je je had afgemeld. Leef je maar lekker uit, nu kan het nog.

8. shadowcat76

Oma, wat is dat :)
    Ook die wil niet opschieten pff. Had vorige week maandag wel een heel klein veegje bloed aan 't wcpapier maar dat was 't dan ook wel. Verder helemaal niets.
    Vrijdag heb ik een echo bij de HA om te kijken hoe 't er allemaal mee staat. Ik wil gewoon verder (lees, ik wil ook een zwangere buik)! 2 Weken geleden ben ik bij de HA geweest hier voor en ook een zw-test gedaan toen maar zwanger was ik niet. Nu ook vast nog niet aangezien we sinds die test maar 1x geklust hebben een paar dagen geleden haha.
    Ik snap er gewoon geen ene hol van.

Ha, weer een Sky :). Hoe staat 't met jou, voel je al wat?
    Hoe zou 't met Nuk zijn eigenlijk, neem aan dat ze al bevallen is...

9. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ha Shadow. Wat een gek gedoe!? Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt vandaag!

10. shadowcat76

Nou ik heb vanochtend een echo bij de HA gehad.
    Ze zag dat er een kleine verkalking in m'n bm zit, maar dit kon geen kwaad zei ze en had ook geen invloed op een volgende zwangerschap (heb daar m'n twijfels bij maar ok).
    M'n eierstokken zijn goed, en wat ze ook zag, is dat er eitjes aan het groeien zijn! Er zijn er meerdere aan het groeien maar 2 daarvan zijn het grootst en die gaan volgende week, als alles goed gaat, springen. Ik zou rond dinsdag of woensdag m'n eisprong moeten hebben. Volgende week donderdag moet ik terug komen voor controle, en dan gaat ze kijken hoe het met m'n eitjes gesteld is.
    Als de follikel waar ze in zitten ong. 2 cm is springen ze, 1 is er nu 0,9 en de andere 1,1 cm. groot. Ze groeien ong. 2 mm per dag. Dus dat wordt aan de klus hihi. Waarom ik dan nog niet ongesteld ben geweest... geen idee. Waarschijnlijk is dit de eerste maand dat ik weer een eisprong heb.

11. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou eigenlijk best kunnen Shadow, want als je stopt met de pil kan het bijvoorbeeld ook zo lang duren omdat alles weer op gang moet komen.
    Maar ik zou ook ZEKER gaan klussen met 2! eieren die op knappen staan!! hahaha u go girl!!

12. shadowcat76

Ik heb hubbie al voorbereid :D

En ja idd 2!! Nou maar hopen dat ze niet allebei bevrucht raken hihi. Eentje is genoeg!

13. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Zo lekker rustig hier ;) hoe gaat het met iedereen en met de kinders??

14. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier gaat het super! Ik geniet veel meer van mijn leven en daardoor ook meer van stijn. Die zit nu regelmatig in een driftbuitje...poehhh is wel wennen hoor!

15. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    zoow Karianne, wat ben jij al een hoop gewicht kwijt! super!

ukkie hier is er nog niet uit, die heeft het veels te goed daarbinnen, maar mama is er nu toch echt klaar mee, ;)

en nu zo uit het niets 2 mannen thuis die snot verkouden zijn, hopelijk blijf ik effe gespaard deze keer, het komt mij voorlopig even niet uit.

16. shadowcat76

Pfffffffffffffff. Ik ben ZO waanzinnig moe. Ben ziek, m'n neus zit potdicht, rillerig etc. en heb zeer slecht geslapen :(. Tot overmaat van ramp heb ik geen oppas, hoe kom ik in godsnaam deze dag door.... :-/

17. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    En Hellie?? :)

18. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hellie Hellie Hellie!!!???? Wie geht's??

19. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Doosje, doosje, doosje, het gaat goed:D
    Mis je me of zo?:D
    Heb je nou onderhand facebook? Daar ben ik een stuk actiever dan hier...

Hier gaat alles prima. Finn wordt over 1,5 maand alweer 3 jaar en die gaat als een trein. Hij heeft helaas wel een duidelijke eigen mening, af af en toe niet makkelijk is, maar over het algemeen is het een hele lieve knuffelkont.
    Met Jari gaat het ook weer goed. Ik weet niet of ik dat nog hier gemeld had, maar die heeft nog in het ziekenhuis gelegen met een geperforeerde blinde darm, waarbij hij daarna nog een abces in zijn buik kreeg. Hij is 2 x in 1 week tijd onder narcose geweest en geopereerd en heeft daar nog best lang last van gehad. Nu gaat het eindelijk weer een stuk beter, eet hij ook weer goed en is weer een beetje aangekomen.

Met mij gaat het ook prima, ben na de carnaval op mijn eten gaan letten en begin april begonnen met hardlopen en ik ben nu al 12 kilo kwijt. Verder loop ik volgende week zondag mee met Run for KiKa, de 5 km, dus ben best trots op mezelf.

Hoe gaat het verder bij jou? Ben je weer helemaal aan het werk? En hoe gaat het met je vriend? En de kinderwens?

Hoop dat het allemaal weer beter gaat!

20. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh hahaha ik bedoelde eigenlijk Glimmie, glimmie, glimmie is de baby er al??
    MAAR ik pb jou even, want ik vind het zeker leuk om van je te horen Hellie! Van het ziekenhuis had je idd verteld :( erg sneu, maar ik ben heel blij dat het weer goed met 'm gaat.
    Wil jij eigenlijk nog een 3e? Vraag ze op de man af ;)
    Hier komt ook bijna niemand meer he..

Deel Deze Pagina